|
|
|
|
|
|
|
W ub.r. wpływy Telewizji Polskiej z abonamentu zmalały o 10 proc., a z reklam - o 5 proc.
Telewizja Polska w ub.r. zanotowała 872 mln zł wpływów reklamowych (o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej) i 365,5 mln zł z abonamentu radiowo-telewizyjnego (o 9,6 proc. mniej niż w 2015 roku). Te drugie środki stanowiły 24,9 proc. wszystkich przychodów nadawcy.
więcej
|
Replay TV na razie bez kanałów Polsatu i TVN. ,,Jesteśmy otwarci na rozmowy"
UPC Polska aktualizuje dekodery Horizon i udostępnia usługę typu backward EPG - Replay TV. Na razie nie obejmuje jednak kanałów Grup TVN i Polsat. - Jesteśmy otwarci na rozmowy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN.
więcej
|
Aplikacja Start od nc+ ma już 275 tys. użytkowników. 850 tys. odtworzeń ,,Belfra" w nc+ GO
Platforma nc+ pochwaliła się, że wprowadzona w styczniu aplikacja Start na dekoderach ma już 275 tys. użytkowników. Operator cały czas rozwija nc+ GO i chce do końca roku zdobyć pół miliona użytkowników. Jak dotąd serial „Belfer” zanotował 850 tys. odtworzeń w nc+ GO.
więcej
|
Dorota Żurkowska-Bytner szefową Discovery w Polsce
Dorota Żurkowska-Bytnera została senior vicepresidentem i country managerem na Polskę w Discovery Networks.
więcej
|
Telewizji WP nadal nie ma w Cyfrowym Polsacie. Dlatego, że obsługuje ją TVN Media?
Przedstawiciele Wirtualnej Polski są zdziwieni, że uruchomiony przez stację w grudniu ub.r. kanał WP nie został jeszcze włączony do oferty Cyfrowego Polsatu. - Naszym partnerem w zakresie sprzedaży reklam w telewizji jest TVN, a nie Polsat. Wierzę jednak, że to na dłuższą metę nie będzie powodem, dla którego Cyfrowy Polsat swoim abonentom nie zaoferuje dostępu do telewizji WP, którą mogą odbierać z użyciem naziemnej anteny. Jesteśmy otwarci na rozmowy - deklaruje Jacek Świderski, prezes Wirtualnej Polski.
więcej
|
TVN przesuwa premierę programu ,,36,6 °C" Ewy Drzyzgi
Program medyczny Ewy Drzyzgi „36,6 °C” trafi na antenę 1 kwietnia, czyli dwa tygodnie później niż pierwotnie planowano.
więcej
|
Tańsze reklamy w TVP1, droższe w TVP2. ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości" hitami kwietnia
W kwietniu marketerzy za reklamy w TVP1 zapłacą kilka proc. mniej niż rok temu, a w TVP2 - nieco drożej niż przed rokiem. Najwięcej kosztują spoty przy serialach „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” oraz przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości”.
więcej
|
TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active
W lutym 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Piąte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Multimedia Polska traci klientów. Zysk netto niższy o 89 proc.
Sieć kablowa Multimedia Polska opublikowała wyniki za 2016 rok. Przychody wyniosły 699,2 mln zł, a zysk netto 21,5 mln. zł. Na koniec roku z usług świadczonych przez spółkę korzystało ponad 783 tys. klientów, czyli - w stosunku do 2015 roku - mniej o ponad 41 tysięcy.
więcej
|
TVP Info cofnęło zaproszenie do ,,Minęła 20" Michałowi Szczerbie z PO, bo politycy PiS nie chcą z nim dyskutować
We wtorek redakcja TVP Info krótko przed emisją programu „Minęła 20” odwołała zaproszenie do niego posła Platformy Obywatelskiej Michała Szczerby. Według Szczerby powodem jest to, że politycy PiS nie chcą występować razem z nim w programach.
więcej
|
Eurosport zmieni logo na igrzyska olimpijskie w Pjongczangu
Stacja Eurosport zaprezentowała logo i identyfikację wizualną marki na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 w Pjongczangu.
więcej
|
Russia Today uruchamia platformę FakeCheck do walki z fake newsami uderzającymi w interesy Rosji
Prorządowa rosyjska stacja Russia Today uruchomiła projekt o nazwie FakeCheck, który ma pomagać w zwalczaniu nieprawdziwych informacji szkodzących interesom rosyjskiego rządu. Wśród pierwszych przykładów ujawnionych na FakeCheck jest historia małej uciekinierki z Aleppo i rzekomego ataku rosyjskich hakerów na elektrownię w USA.
więcej
|
Telewizja Polska zebrała 660 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"
Dochód z 24. akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia wyniósł 660 tys. zł. Pieniądze trafią do ponad 40 beneficjentów.
więcej
|
Telewizja Republika przez całą dobę dostępna za darmo w internecie
Od 15 marca Telewizję Republika można oglądać za darmo w serwisie internetowym stacji. Poprzednie były tam dostępne tylko wybrana pasma kanału.
więcej
|
Szósty sezon ,,Remontu w 48h" w Domo+
2 kwietnia 2017 roku Domo+ rozpocznie emisję szóstego sezonu programu „Remont w 48h”.
więcej
|
|
|
Danio po 16 latach zmienia logo, a w nowej kampanii ,,pozytywnie nastraja"
Danone Polska po raz pierwszy od 16 lat zmienia logo serków Danio. Wprowadza też nowe ich opakowania i nową komunikacji marketingową opartą na haśle „Danio pozytywnie nastraja”. Za realizację tych działań odpowiadają firmy MaxArpp, Y&R, MediaCom, VML i LabStore.
więcej
|
Adam Nawałka reklamuje urodzinową loterię Leroy Merlin (wideo)
Ruszyła urodzinowa loteria promująca sieć sklepów budowlanych Leroy Merlin. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem trenera reprezentacji Polski w piłce nożnej Adama Nawałki.
więcej
|
Tańsze reklamy w TVP1, droższe w TVP2. ,,M jak miłość" i ,,Wiadomości" hitami kwietnia
W kwietniu marketerzy za reklamy w TVP1 zapłacą kilka proc. mniej niż rok temu, a w TVP2 - nieco drożej niż przed rokiem. Najwięcej kosztują spoty przy serialach „M jak miłość” i „Barwy szczęścia” oraz przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości”.
więcej
|
Tomasz Hilt dyrektorem zarządzającym i członkiem zarządu ICP Group
Tomasz Hilt zaczął pracę w agencji marketingowej ICP Group, obejmując funkcje dyrektora zarządzającego i członka zarządu. Wcześniej był związany m.in. z Grupą Leo Burnett, Men at Work, JWT Warsaw i McCann Erickson.
więcej
|
Jolanta Mazurek, Piotr Niemczyński, Michał Tyburcy i Karol Stefański business directorami w Change/Serviceplan
Agencja reklamowa Change/Serviceplan (Group One) wprowadza nowy system zarządzania agencją. W celu skrócenia procesu decyzyjnego utworzyła nowe stanowiska business directorów, które objęli Jolanta Mazurek, Piotr Niemczyński, Michał Tyburcy i Karol Stefański.
więcej
|
Robert Lewandowski reklamuje szampon head&shoulders Men Ultra jako ,,stworzony dla mężczyzn" (wideo)
W nowej kampanii reklamowej marki szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (należącej do Procter & Gamble) z udziałem Roberta Lewandowskiego promowany jest produkt Head&Shoulders Men Ultra.
więcej
|
Ofiary przemocy, które przełamały strach w kampanii ,,Wybieram pomoc"
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchomiło ogólnopolską kampanię społeczną na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie i ze względu na płeć. Akcja pod hasłem „Wybieram pomoc” zachęca ofiary, sprawców i świadków przemocy do przełamania błędnego koła agresji. Za całościową strategię i kreację kampanii odpowiada .bringMore advertising.
więcej
|
Coca-Cola, Samsung i Discovery z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli "Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling". Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Samsunga, Discovery Channel Polska, Huawei i pracuj.pl.
więcej
|
Bartłomiej Kozieł: z Agory do Deloitte Digital
Bartłomiej Kozieł został szefem działu experience design w Deloitte Digital. Wcześniej pracował m.in. w Artegence i Agorze.
więcej
|
Piotr Bombol i Łukasz Turkowski szefami nowej agencji Gamest
Działalność rozpoczęła agencja marketingowa Gameset oferująca usługi związane z sektorem gier i e-sportu. Jej założycielami i szefami są Piotr Bombol i Łukasz Turkowski, którzy wcześniej pracowali m.in. w DDB&tribal, Deloitte Digital i OMD.
więcej
|
Grupa IMS z 5,7 mln zł zysku w ub.r., chce kupić brytyjską agencję digital signage Pixel
Zajmująca się marketingiem sensorycznym Grupa IMS szacuje, że w ub.r. zanotowała 43,2 mln zł wpływów ze sprzedaży, 10,9 mln zł zysku EBITDA i 5,7 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. W zeszłym tygodniu firma podpisała list intencyjny dotyczący kupna angielskie spółki Pixel Inspiration Holdings Limited zajmującej się reklamą digital signage.
więcej
|
,,Bo warto" - OBI reklamuje wiosenny katalog z rabatami (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa sieci sklepów OBI promująca jej wiosenny katalog, zawierający m.in. kupony rabatowe. Akcję przygotowały firmy marketingowe 180heartbeats + Jung von Matt, Papaya Films i Zenith.
więcej
|
Nationale-Nederlanden promuje się jako atrakcyjny pracodawca
Firma Nationale-Nederlanden w nowej kampanii rekrutacyjnej pod hasłem „Nie szukamy Pracowników” promuje się jako atrakcyjny pracodawca. W akcji tej skupia się na znalezieniu zdolnych innowatorów z branży IT oraz partnerów do pracy w centrali firmy i w sieci sprzedaży.
więcej
|
,,Kawałek soboty każdego dnia" w reklamach suplementów diety Bodymax (wideo)
W telewizji i internecie zaczęła się kampania reklamowa suplementów diety Bodymax (produkowanych przez Orkla Care) pod hasłem „Kawałek soboty każdego dnia”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe CU i Universal McCann.
więcej
|
Radość z gotowania w kampanii Vegety do mięs (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa przypraw Vegeta (produkowanych przez firmę Podravka Polska), w której promowany jest przede wszystkim nowy produkt - Vegeta do mięs.
więcej
|
San Markos rozpoczyna obsługę trzech marek Enel-Med
Agencja San Markos zajmie się kompleksową obsługą działań komunikacyjnych dla trzech marek grupy Enel-Med: medycyny estetycznej Estell, medycyny sportowej Enel-Sport i Enel-Med Stomatologia.
więcej
|
Telewizja Polska zebrała 660 tys. zł z akcji ,,Reklama Dzieciom"
Dochód z 24. akcji „Reklama Dzieciom”, czyli emisji w TVP1 specjalnego bloku reklamowego w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia wyniósł 660 tys. zł. Pieniądze trafią do ponad 40 beneficjentów.
więcej
|
Reżyser Marco Grandia współpracuje z Flotą Filmową
Studio produkcji filmowej Flota Filmowa nawiązało stałą współpracę z reżyserem Marco Grandia, który dotychczas stworzył m.in. spoty reklamowe dla Turkish Airlines.
więcej
|
|
|
Agora korzysta na programie 500+, zyski spółki mają rosnąć
Analitycy Domu Maklerskiego BDM podwyższyli rekomendację dla Agory do "kupuj" z "trzymaj" i podnieśli cenę docelową akcji do 19,42 zł z 11,77 zł.
więcej
|
PMPG Polskie Media sprzeda obligacje Capital Point za ponad 14,5 mln zł
Spółka PMPG Polskie Media (należą do niej tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”) przekaże holenderskiej firmie Parrish Media za 14,5 mln zł plus odsetki posiadane obligacje firmy Capital Point. Wyjaśnia, że w ten sposób chce poprawić swoje przepływy pieniężne oraz pozyskać dodatkowe środki na rozwój, m.in. akwizycje.
więcej
|
Sąd drugiej instancji uchylił wyrok skazujący redaktora lokalnego portalu. ,,Chcą mnie zastraszyć"
Sąd Okręgowy w Częstochowie uchylił wyrok sądu pierwszej instancji w sprawie Pawła Gąsiorskiego, redaktora naczelnego lokalnego portalu, oskarżonego o zniesławienie (art. 212 kodeksu karnego.), po czym skierował go do ponownego rozpatrzenia. Proces wytoczyła dziennikarzowi burmistrz gminy Blachownia za cykl nieprzychylnych artykułów na swój temat. - To już moja czwarta sprawa sądowa o zniesławienie. Gdybym miał słabszą odporność, dawno wycofałbym się z dziennikarstwa - mówi Wirtualnemedia.pl dziennikarz.
więcej
|
Dorota Lubańska zastępcą redaktor naczelnej magazynu ,,InStyle"
Miesięcznik „InStyle” (Burda International Polska) zmienił kierownictwo i szefostwo dwóch działów. Dorota Lubańska została zastępcą redaktor naczelnej, Maja Chitro sekretarzem redakcji, Justyna Moraczewska szefową działu „Uroda”, a Daria Biedrzycka - szefową działu „Moda”.
więcej
|
,,Motor" i ,,Auto-Moto" na czele sprzedaży pism motoryzacyjnych w 2016 roku
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w 2016 roku pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera umocnił się magazyn „Auto-Moto”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu.
więcej
|
Clifton Leaf zamiast Alana Murraya redaktorem naczelnym magazynu ,,Fortune"
Po dwóch latach kierowania redakcją Alan Murray awansował ze stanowiska redaktora naczelnego magazynu „Fortune” na dyrektora ds. treści w zarządzie koncernu Time Inc. Na miejscu Murraya na fotelu naczelnego zasiądzie Clifton Leaf, jego dotychczasowy zastępca.
więcej
|
|
|
Rola tradycyjnych sklepów się zmienia, dla klientów zakup nie będzie najważniejszy
Coraz częściej wizyta w tradycyjnym, stacjonarnym sklepie nie jest związana z zamiarem bezpośredniego zakupu. Klienci chętnie korzystają z oferty wielokanałowej sprzedaży, postrzegając sklepy stacjonarne jako jeden z elementów zakupowej układanki, opisywanej jako showrooming, ROTOPO czy ROPO - wynika z badania SW Research.
więcej
|
83 mld dolarów na reklamę internetową w USA. Google i Facebook motorami wzrostu, mocno w górę Snapchat, w dół Twitter
Wartość internetowej reklamy w Stanach Zjednoczonych w 2017 roku wzrośnie o 16 procent, do 83 mld dolarów. Motorami wzrostów będą głównie Google i Facebook, obiecujący ma być Snapchat, a Twitter będzie tracił na wydatkach reklamowych - wynika z analizy firmy eMarketer.
więcej
|
Coca-Cola, Samsung i Discovery z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot Coca-Coli "Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling". Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Samsunga, Discovery Channel Polska, Huawei i pracuj.pl.
więcej
|
Programy tv w social media: ,,M jak miłość" liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie
Spośród polskich programów telewizyjnych najbardziej lubiany na Facebooku jest serial „M jak miłość”. Na Instagramie liderem jest Kuba Wojewódzki - wynika z danych NapoleonCat.
więcej
|
Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk
Przemysław Puchalski został dyrektorem kreatywnym w agencji interaktywnej WebTalk. Pracuje w niej od trzech lat.
więcej
|
|
|