|
|
|
|
|
|
|
Cyfrowy Polsat: nowe przepisy o abonamencie RTV niezgodne z konstytucyjną zasadą równości
Grupa Cyfrowy Polsat krytycznie ocenia proponowaną przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego nowelizacją ustawy o abonamencie radiowo-telewizyjnym. - Uznajemy taką propozycję zmian legislacyjnych za niezgodną z zasadą konstytucyjnej równości obywateli wobec prawa, a ujawnienie chronionych danych osobowych klientów płatnej telewizji za naruszającą ich prawa konsumenckie i osobiste - uważa firma.
więcej
|
Jolanta Fudala odchodzi z Telewizji Polskiej
Jolanta Fudala nie pełni już funkcji dyrektora biura marketingu oraz PR w Telewizji Polskiej i odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Tak zdecydował zarząd TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krytyka nowelizacji ustawy o abonamencie rtv: nie obejmuje Smart TV i VoD, przy ubytku klientów straci polska kultura
Związek Pracodawców Mediów Elektronicznych i Telekomunikacji Mediakom krytycznie ocenił projekt nowelizacji ustawy o abonamencie RTV. Organizacja zwraca uwagę, że nie obejmuje on operatorów platform Smart TV i VoD, oraz prognozuje, że w przypadku rezygnacji z płatnej telewizji przez część klientów, zmaleją m.in. wpłaty na Polski Instytut Sztuki Filmowej.
więcej
|
TVN szykuje jubileuszową 10. edycję ,,Mam talent!". Castingi w całej Polsce
Stacja TVN poszukuje utalentowanych osób, które wezmą udział w precastingach do dziesiątej edycji talent-show „Mam talent”.
więcej
|
Tomasz Skłodowski dyrektorem TVP Warszawa, odchodzi Jacek Sobala
Tomasz Skłodowski został p.o dyrektora TVP Warszawa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na tym stanowisku Jacka Sobalę, który został szefem Polskiego Radia.
więcej
|
,,Agrobiznes" hitem TVP1. Stacja liderem rynku
„Agrobiznes” w 2017 roku ogląda średnio 817 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia rolniczego magazynu niemal się nie zmieniła. TVP1 w czasie jego emisji jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
Mateusz Magdziarz dyrektorem TVP Opole, Tomasz Szymborski TVP Katowice
Podczas czwartkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych wybrała dyrektorów ośrodków TVP w Katowicach i Opolu. Mateusz Magdziarz został dyrektorem TVP Opole, a Tomasz Szymborski - TVP Katowice. Przez ostatni rok pełnili oni obowiązki dyrektorów tych oddziałów.
więcej
|
Eurosport1 liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w lutym, rośnie Eurosport2
Na czele oglądalności wśród stacji sportowych w zeszłym miesiącu był Eurosport. Największy wzrost w zestawieniu zanotował siostrzany Eurosport 2, a liderem spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Jacek Sobala nowym prezesem Polskiego Radia. ,,Uspokoi sytuację"
Nowym prezesem Polskiego Radia został Jacek Sobala. - Liczę na to, że uspokoi sytuację panującą w radiu publicznym - oświadczył przewodniczący Rada Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
Trójka nada koncert z Antarktydy. "Jeśli się uda, będzie na żywo"
W najbliższą sobotę, 11 marca, radiowa Trójka nada koncert Adama Nowaka prosto z Antarktydy. Będzie to uwieńczeniem akcji „Trzy sztuki w Antarktyce”. - Pracujemy nad tym, żeby był to koncert na żywo - mówi Wirtualnemedia.pl Artur Szklarczyk z PR3, opiekujący się projektem.
więcej
|
|
Radio Kraków z nową stroną internetową. Zmieniony layout i układ treści
Strona internetowa Polskiego Radia Kraków została przebudowana, zyskując nowy layout i układ treści. To pierwsza tak poważna zmiana od 2,5 roku.
więcej
|
|
Ranking słuchalności radia w Łodzi. Liderem RMF FM
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Trójka - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Jacek Sobala wybrany przez Radę Mediów Narodowych na prezesa Polskiego Radia
Jacek Sobala został wybrany przez Radę Mediów Narodowych na stanowisko prezesa Polskiego Radia. Zastąpi Barbarę Stanisławczyk-Żyłę, która zrezygnowała z zarządzania Polskim Radiem w połowie lutego br.
więcej
|
|
Dorota Warakomska wytłumaczyła ,,gościnię" w TOK FM: takie formy są dopuszczalne, podkreślają kobiecość
Dorota Warakomska zapowiedziała, że dalej będzie w Radiu TOK FM (Grupa Radiowa Agory) używała żeńskich form (takich jak „gościni”) nazw zawodów i tytułów. Zwróciła uwagę, że Rada Języka Polskiego dopuszcza takie określenia.
więcej
|
|
|
|
Zuzanna Warowna-Toruńska: Partnerstwo i wspólna odpowiedzialność za biznes
Stała współpraca pomiędzy agencją a klientem zakłada partnerstwo i wspólną odpowiedzialność za biznes. Współpraca projektowa oznacza, że klient jest głównym odpowiedzialnym, żadna z agencji nie jest w stanie w takim układzie podjąć się odpowiedzialności za długofalowe budowanie marki - twierdzi Zuzanna Warowna-Toruńska, prezes agencji Ogilvy&Mather.
więcej
|
Katarzyna Cichopek i Marcin Hakiel reklamują szkła okularowe Eyezen (wideo)
Trwa kampania reklamowa szkieł okularowych Eyezen (produkowanych przez firmę Essilor Polonia) z udziałem aktorki i prezenterki Katarzyny Cichopek oraz jej męża Marcina Hakiela. Jednocześnie ruszyła kolejna odsłona kampanii szkieł Varilux opartej na wizerunku Danuty Stenki.
więcej
|
ING Bank Śląski reklamuje zakładanie firm poprzez Moje ING (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca Moje ING, system bankowości internetowej ING Banku Śląskiego, skierowana do przedsiębiorców. W akcji promowana jest możliwość zakładania firmy za pośrednictwem tej aplikacji.
więcej
|
Nowe piwo Dziki Sad Śliwka od Grupy Żywca wsparte reklamami
Grupa Żywiec wprowadziła na rynek markę Dziki Sad Śliwka, produkt łączący piwo z napojem o tradycyjnym smaku śliwki. Firma będzie je wspierać kampanią, przy której pracowały agencje marketingowe GoldenSubmarine, Just i MediaVest.
więcej
|
Prawdziwa historia producentki pokazu Bizuu promuje Renault Megane GrandCoupé (wideo)
W ramach najnowszej odsłony kampanii reklamowej Renault Polska pod hasłem „True Stories” w spocie opowiedziano historię Magdy Ruszkowskiej, producentki pokazu najnowszej kolekcji marki Bizuu. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland i OMD.
więcej
|
Reklamy wideo online farmaceutyków najczęściej oglądane na YouTube
Wśród reklam wideo online promujących farmaceutyki, w grudniu 2016 r. najwięcej internautów oglądało spoty produktów na grypę i przeziębienie. Reklamy wideo produktów farmaceutycznych dotarły do największej liczby internautów poprzez serwis YouTube (36,8 proc.), za którym uplasowały się serwisy Grupy Wirtualna Polska i Grupy TVN - wynika z analizy Gemiusa.
więcej
|
Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact
Sieć reklamowa Digital Contact w związku z rozwojem kompetencji utworzyła stanowisko szefa działu performance. Objął je Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Online Advertising Network, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.
więcej
|
Kinga Paruzel tworzy przepisy w kampanii kolekcję Flavours lakierów Semilac (wideo)
Semilac, polska marka lakierów i akcesoriów do paznokci właśnie rozpoczyna kampanię promującą najnowszą kolekcję Flavours. Jej ambasadorką została Kinga Paruzel, finalistka pierwszej polskiej edycji programu „MasterChef” i autorka książek kulinarnych.
więcej
|
McDonald's, Knorr i IKEA wśród marek nominowanych w brytyjskiej edycji Effie Awards
Organizacja Effie Awards we współpracy z International Advertising Association wyłoniła tegorocznych kandydatów ubiegających się o nagrody Effie Awards na rynku brytyjskim. Wśród nominowanych znalazły się kampanie takich marek jak McDonald’s, Knorr, IKEA, Hellmann's czy Sainsbury's.
więcej
|
Digital Kingdom przejmuje obsługę marki dr Gerard w social media
Firma cukiernicza dr Gerard rozpoczęła współpracę z Digital Kingdom. Agencja jest odpowiedzialna za działania w zakresie komunikacji marki w social media w Polsce i kilku innych krajach.
więcej
|
Tomasz Kurek i Kamil Kuć awansowali w Neon Shake
Tomasz Kurek i Kamil Kuć, pracujący w agencji reklamowej Neon Shake od dwóch lat, awansowali na stanowiska seniorskie.
więcej
|
|
|
PMPG chce pozbawienia prawa działalności gospodarczej byłego członka zarządu
Grupa PMPG Polskie Media złożyła do Sądu Rejonowego w Szczecinie wniosek o pozbawienie prawa prowadzenia działalności gospodarczej Piotra Surmackiego, byłego członka zarządu Platformy Mediowej Point Group, a obecnie prezesa spółki Fachowcy.pl. Surmacki uważa wniosek za bezzasadny.
więcej
|
Apel CMWP SDP do prezydenta o ułaskawienie dziennikarza Michała Fury skazanego za zniesławienie
Centrum Monitoringu Wolności Prasy apeluje do prezydenta Andrzeja Dudy o ułaskawienie Michała Fury - byłego dziennikarza - skazanego przez sądy dwóch instancji z artykułu 212 Kodeksu karnego za zniesławienie. - Te wyroki budzą poważne wątpliwości w kontekście międzynarodowych standardów wolności słowa - alarmuje Wiktor Świetlik, szef CMWP SDP.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" przeprasza na okładce za ,,nieprawdziwe informacje" o firmie cukierniczej
„Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) na okładce czwartkowego wydania zamieścił przeprosił Zakład Cukierniczy Banatkiewicz za tekst, w którym dziennikarz opisał kulisy założenia tej firmy.
więcej
|
,,Przyjaciółka" liderem dwutygodników poradnikowych w 2016 roku, ,,Naj" wyprzedził ,,Panią Domu"
W ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
|
Interia.pl zwiększa przewagą nad Gazeta.pl, a Onet nad Wirtualną Polską (wyniki Gemius/PBI z lutego)
W lutym br. Grupa Interia.pl jako jedyny z największych wydawców osiągnęła wzrost zasięgu i zwiększyła przewagę nad Grupą Gazeta.pl. Nieznacznie wzrosła też przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą Wirtualna Polska. Liderem niezmiennie jest Grupa Google przed Facebookiem.
więcej
|
Sebastian Staszewski: z Polsat Sport do Agory
Sebastian Staszewski z Polsatu Sport przechodzi do serwisu Sport.pl (Agora). Będzie komentatorem multimedialnym, obsługującym najważniejsze wydarzenia - drugim w redakcji, obok Pawła Wilkowicza.
więcej
|
54 proc. Amerykanów korzysta z Netflixa, 23 proc. codziennie
Według badań firmy Leichtman Research Group w USA liczba odbiorców Netflixa przewyższyła liczbę użytkowników urządzeń DVR. 54 procent Amerykanów korzysta z oferty Netflixa, a odsetek korzystających z serwisu codziennie wzrósł w ciągu 5 lat z 6 do 23 procent.
więcej
|
Ponad połowa internautów uważa, że w sieci trudniej zachować bezpieczeństwo niż w życiu
W 2016 roku blisko 700 mln ludzi w 21 krajach padło ofiarą cyberprzestępców – wynika z raportu Norton by Symantec. W 17 krajach, gdzie badanie przeprowadzono w 2015 i w 2016 roku, wzrost wyniósł 10 proc. w ujęciu rocznym. W wielu przypadkach winne są niedostateczne zabezpieczenia i brak świadomości zagrożeń. Większość internautów nie potrafi rozpoznać fałszywego e-maila z zawirusowanym załącznikiem. Trzy czwarte wie, że powinni chronić swoje dane w sieci, ale mimo to przekazuje innym swoje hasła.
więcej
|
|
|