|
|
|
|
|
|
|
,,Kevin sam w domu" hitem świąt. TVP1 i Polsat na czele rynku telewizyjnego
W święta Bożego Narodzenia Polacy spędzili przed telewizorem ponad sześć godzin, o 17 minut więcej niż rok wcześniej. Najchętniej oglądaną stacją była TVP1, ale w grupie 16-49 pierwszy był Polsat. Najwięcej widzów zgromadził film „Kevin sam w domu”.
więcej
|
Nie będzie powrotu ,,Plebanii" do TVP. ,,Formuła wyczerpana"
Telewizja Polska otrzymuje listy od fanów serialu „Plebania”, którzy proszą o kontynuację serialu. TVP uznała jednak, że nie będzie wracać do tego formatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
100 tys. widzów drugiego sezonu serialu ,,Pakt" w HBO
Drugi sezon „Paktu” na antenie płatnego kanału HBO oglądało średnio 98 tys. widzów. Względem pierwszego sezonu produkcja straciła 26 tys. osób, ale i tak notowała ona zdecydowanie wyższe udziały od średniej dobowej kanału.
więcej
|
HGTV rusza 7 stycznia. Od razu w wersji HD
W sobotę 7 stycznia 2017 roku Grupa TVN uruchomi nowy kanał lifestylowy HGTV Home & Garden TV), poświęcony wnętrzarstwu i ogrodnictwu. W dniu startu stacja będzie nadawać w wysokiej rozdzielczości - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksandra Janiec i Łukasz Jedliński poprowadzą ,,Sylwestra z TVN24"
W sobotę 31 grudnia br. stacja TVN24 wyemituje pasmo specjalne „Sylwester z TVN24”, który poprowadzą Aleksandra Janiec i Łukasz Jedliński.
więcej
|
Polsat pokonał konkurencje. ,,M jak miłość" hitem tygodnia
Liderem oglądalności w zeszłym tygodniu był Polsat. Hitami były seriale Dwójki oraz film „Kevin sam w domu” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarosław Kaczyński: media osiągnęły dno w czasie próby puczu sejmowego, dezinformacje m.in. w TVN
Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński skrytykował relacjonowanie przez większość mediów ostatniego zamieszania w Sejmie. Negatywnie ocenił m.in. opisywanie ataku części manifestujących na Krystynę Pawłowicz oraz udział niektórych dziennikarzy w demonstracjach.
więcej
|
|
|
Kina i indoor z największym wzrostem wpływów z reklam, w dół prasa i telewizja
Przez jedenaście miesięcy br. tradycyjne media zarobiły na reklamach 3,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Szybciej niż cały rynek reklamowy rosły przychody wszystkich mediów, poza telewizją i dziennikami. Przychody tych dwóch grup mediów spadły rok do roku o kilka procent.
więcej
|
Dom mediowy musi wyjść poza zakup mediów
Poszerzanie kompetencji przez dom mediowy o kompetencje agencji reklamowych czy nawet PR to nie tylko wyścig z konkurencją. Trzeba wyjść poza utarty model ograniczający się jedynie do zakupu mediów. W czasach kiedy content tworzą konsumenci, w przekazie reklamowym super kreacja często schodzi na drugi plan, ustępując pierwszeństwa porywającej historii. To ona, jak nic innego może zaangażować konsumenta, wnieść dodatkową wartość w jego życie - podkreślają Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
więcej
|
Szymon Majewski jako detektyw zachęca do rejestrowania bez zwłoki numerów prepaidowych w Plusie (wideo)
W nowej kampanii promującej rejestrowania numerów prepaidowych w sieci Plus Szymon Majewski wciela się w rolę detektywa. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Karaoke o rejestrowaniu numerów w reklamie Plush na Kartę (wideo)
W nowej kampanii reklamowej taryfy Plush na Kartę (należącej do Polkomtelu) symbolizujący tę markę Plushak śpiewa piosenkę zachęcającą do rejestrowania tam numerów prepaidowych. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
więcej
|
Magdalena Witosław: z DDB&tribal do Kino Świat
Magdalena Witosław rozpoczęła pracę w firmie Kino Świat, która jest dystrybutorem filmów kinowych - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie 13 lat pracowała w agencji reklamowej DDB&tribal.
więcej
|
Samotny bałwan i chińskie lalki w kampanii Coca-Coli na Chiński Nowy Rok
Coca-Cola ruszyła w Chinach z nową kampanią reklamową, której głównymi bohaterami są samotny bałwan i chińskie laleczki, znane tam z opakowań tego napoju. Kampania autorstwa agencji McCann Worldgroup z Szanghaju ma podkreślać nierozerwalność więzi rodzinnych.
więcej
|
Arena Media zamiast OMD będzie obsługiwać Tikkurila Polska
Dom mediowy Arena Media (należący do Havas Media Group) wygrał przetarg na obsługę mediową produkującej farby firmy Tikkurila Polska. W br. odpowiadał za to OMD.
więcej
|
|
|