|
|
|
|
|
|
|
Beata Tadla poprowadzi program informacyjny w Nowa TV
Beata Tadla, była prowadząca "Wiadomości” w TVP1, poprowadzi program informacji w stacji Nowa TV, której właścicielem jest Grupa ZPR Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Braun do Czabańskiego: konkurs na prezesa TVP trwa, nie ma procedury odwoławczej
Członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun skierował do przewodniczącego Krzysztofa Czabańskiego pismo, w którym domaga się wglądu w dokument z odwołaniem Małgorzaty Raczyńskiej-Weinsberg. - Tryb odwoławczy nie jest przewidziany w ustawie o RMN i regulaminie konkursu na stanowisko prezesa TVP - podkreśla Braun.
więcej
|
Agata Młynarska: Nowa oferta programowa TLC na początku 2017 r. Stawiamy na polskie produkcje
- Nowa oferta programowa przygotowana z moim udziałem zostanie przedstawiona na początku przyszłego roku - mówi Wirtualnemedia.pl Agata Młynarska, dyrektor rozwoju kanału TLC. Młynarska zaprzecza jednocześnie medialnym doniesieniom, jakoby w TLC miała poprowadzić przynajmniej dwa nowe programy.
więcej
|
Raczyńska odwołuje się w konkursie na prezesa TVP, Maciejowski zaskarża uchwały Rady Mediów Narodowych
W konkursie na prezesa Telewizji Polskiej odwołanie złożyła była szefowa TVP1 Małgorzata Raczyńska-Weinsberg i Adam Fularz. Uchwały Rady Mediów Narodowych zaskarżył Maciej Maciejowski. - Ten konkurs jest prowadzony nieprofesjonalnie, powinien zostać unieważniony i rozpisany od nowa - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Maciejowski.
więcej
|
Milion widzów ,,Na ratunek 112". Polsat wygrywa z konkurencją
Nowy serial „Na ratunek 112” po kilku pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio milion osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu jest liderem rynku telewizyjnego.
więcej
|
PGNiG na sponsoring m.in. Teatru Telewizji w TVP wyda 5,7 mln zł
Telewizja Polska zawarła ze spółką Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo trzyletnią umowę, na mocy której firma ta będzie sponsorem wybranych audycji kulturalnych w TVP.
więcej
|
970 tys. widzów ,,Gliniarzy". Polsat przegrywa z TVP1 i TVN
Nowy docu-soap Polsatu „Gliniarze” ogląda średnio 966 tys. osób. Stacja w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i drugie w grupie komercyjnej 16-49.
więcej
|
Poseł PO w TVP Info zarzucił Michałowi Rachoniowi związki z Amber Gold, dziennikarz zapowiada pozew (wideo)
Michał Rachoń zaprzeczył informacji podanej w rozmowie z nim na antenie TVP Info przez posła Krzysztofa Brejzę z PO, że firma, w której dziennikarz pracował 5 lat temu, była związana z Amber Gold. Rachoń oczekuje przeprosin od Brejzy, w innym przypadku pozwie go do sądu. - Jestem gotowy do sądowej konfrontacji z Michałem Rachoniem - zapowiada poseł PO.
więcej
|
Nie będzie śledztwa ws. wpływu Kaczyńskiego na Radę Mediów Narodowych, Kurski z rekomendacjami z trzech ministerstw
Warszawska prokuratura nie dopatrzyła się znamion naruszenia prawa w udziale Jarosława Kaczyńskiego przy odwołaniu Jacka Kurskiego z funkcji prezesa TVP przez Radę Mediów Narodowych. Kurskiego w trwającym konkursie popierają ministerstwa spraw zagranicznych, sportu i turystyki oraz zdrowia.
więcej
|
,,Królowe krzyku 2" w FOX Comedy (wideo)
13 października 2016 roku FOX Comedy rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Królowe krzyku”.
więcej
|
|
|
PGNiG na sponsoring m.in. Teatru Telewizji w TVP wyda 5,7 mln zł
Telewizja Polska zawarła ze spółką Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo trzyletnią umowę, na mocy której firma ta będzie sponsorem wybranych audycji kulturalnych w TVP.
więcej
|
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji do realizacji zimowej kampanii za granicą
Polska Organizacja Turystyczna zaprasza agencje do składania ofert dotyczących przygotowania i zrealizowania w okresie zimowym wizerunkowo-produktowej kampanii promocyjnej POT na rynkach zagranicznych.
więcej
|
MullenLowe Mediahub zdobył globalny budżet Western Union
Dom mediowy MullenLowe Mediahub wygrał przetarg na obsługę globalnego, skonsolidowanego budżetu mediowego firmy Western Union. Pokonał w nim m.in. Vizeum (należy do Dentsu Aegis Network) i ZenithOptimedia (Publicis).
więcej
|
Pełna przygód podróż Davida Beckhama i Kevina Harta w reklamie jesiennej kolekcji H&M (wideo)
Firma odzieżowa H&M rozpoczęła emisję krótkometrażowego, ponad pięciominutowego filmu promującego nową jesienną kolekcję tej marki. Jego bohaterami są David Beckham i Kevin Hart.
więcej
|
Sny i marzenia w nowej kampanii IKEA (wideo)
W poniedziałek IKEA rozpoczyna w Stanach Zjednoczonych kampanię reklamową pod hasłem „We help you make it”. Za jej realizacje odpowiadają agencje Ogilvy, MEC i Ketchum.
więcej
|
Justyna Steczkowska reklamuje rajstopy Gatta Bye Cellulite (wideo)
W nowej kampanii marki Gatta (należącej do firmy Ferax) z udziałem piosenkarki Justyny Steczkowskiej są promowane rajstopy Bye Cellulite. Akcję, prowadzoną w internecie, radiu i sklepach, producent przygotował wspólnie z firmami Orka i Studio Cafe Ole.
więcej
|
VanLeif zajmie się obsługą reklamową marki Krups
Agencja reklamowa VanLeif wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową marki Krups, należącej do Groupe SEB Polska. Zajmie się jej najbliższą kampanią reklamową.
więcej
|
Diana Drobniak: z click community do ContentHouse
Diana Drobniak zaczęła pracę jako PR executive w agencji ContentHouse. Poprzednio pracowała w click community, a wcześniej m.in. w Consus Carbon Engineering.
więcej
|
|
|
Sąd odrzucił pozew Kwaśniewskiego i Kalisza przeciw ,,Do Rzeczy". Publikacja podsłuchanej rozmowy w interesie publicznym
Sąd Okręgowy w Warszawie odrzucił w całości pozew Aleksandra Kwaśniewskiego i Ryszarda Kalisza przeciw tygodnikowi „Do Rzeczy” (Orle Pióro), który lipcu ub.r. zamieścił ich podsłuchaną rozmowę. Zdaniem sądu publikacja naruszyła ich dobra osobiste, ale w interesie publicznym.
więcej
|
Mathias Döpfner: wydawcy muszą zarabiać w Google i na Facebooku, inaczej internet zdominują plotki i propaganda
Mathias Döpfner, szef koncernu Axel Springer, przestrzegł przed dalszą konfrontacją pomiędzy wydawcami a internetowymi potentatami w rodzaju Google i Facebooka. - Jeśli nie powstanie odpowiedni solidny model biznesowy w segmencie wyszukiwarek i platform społecznościowych, to liczba dostawców treści będzie szybko maleć. W efekcie sieć stanie się mieszaniną plotek i faktów, a to gotowy grunt dla propagandy i bolesny cios dla demokracji - prognozuje Döpfner.
więcej
|
Michał Rachoń wrócił na stałe na łamy ,,Gazety Polskiej" i ,,Gazety Polskiej Codziennie"
Dziennikarz TVP Info Michał Rachoń po kilku miesiącach wznowił regularną współpracę publicystyczną z tygodnikiem „Gazeta Polska” i dziennikiem „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Dziennikarze z telewizji, radia, prasy i internetu popierają apel CMWP SDP przeciw ograniczeniom dla mediów w parlamencie
Apel Centrum Monitoringu Wolności Prasy SDP o wycofanie się z planowanych ograniczeń dla mediów w parlamencie poparło ponad 50 dziennikarzy z czołowych stacji telewizyjnych i radiowych, tytułów prasowych i serwisów internetowych. Pismo zostało we wtorek przesłane marszałkom Sejmu i Senatu.
więcej
|
,,Soy Luna" - nowy miesięcznik Egmont
W czwartek 29 września na rynku zadebiutuje miesięcznik „Soy Luna” (Egmont), skierowany do fanów tego argentyńskiego serialu.
więcej
|
,,Tele Tydzień" najchętniej kupowanym tygodnikiem telewizyjnym w I półroczu 2016
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych w lipcu br. był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
|
Google udoskonali swój translator dzięki sztucznej inteligencji, będzie o 80 proc. mniej błędów w tłumaczeniach
Koncern Google tworzy nowy mechanizm tłumaczenia tekstów w swoim internetowym translatorze. Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji i sieciach neuronowych ma przekładać teksty na inny język z dokładnością zbliżoną do zawodowych tłumaczy.
więcej
|
Agito.pl zmieniło się w eMAG.pl, w promocji darmowa dostawa i rabaty
Internetowy sklep Agito.pl zmienił nazwę na eMAG.pl. To efekt przejęcia platformy przez koncern Naspers, do którego należy także rumuńska marka eMAG.pl. Zmianie nazwy serwisu towarzyszy akcja promocyjna obejmująca darmowe dostawy towarów, darmowe zwroty oraz rabat przy zakupie niektórych produktów.
więcej
|
Business Insider testuje paywalla, 9,95 dol. miesięcznie za dostęp bez reklam
Należący do Axel Springer serwis Business Insider rozpoczął testy płatnego dostępu do swoich treści. Do ograniczonej grupy internautów kierowana jest oferta subskrypcji za 9,95 dolara miesięcznie, przy czym pierwszy miesiąc kosztuje ułamek tej kwoty. - Subskrybenci nie zobaczą u siebie reklam, a jedynie materiały sponsorowane - zapowiada Henry Blodget, współzałożyciel i CEO Business Insidera.
więcej
|
|
|
Choroby kobiece dla kobiet tematem tabu (infografika, wideo)
62 proc. kobiet bardzo rzadko lub w ogóle nie rozmawia w rodzinie o chorobach kobiecych. Co czwarta wstydzi się rozmawiać na ten temat nawet z lekarzem. Jeden z głównych powodów niepodejmowania rozmów to brak wiedzy oraz poczucie "mnie to nie dotyczy" - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
|