Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 20 Września 2016
 
 
 
Netflix uruchomił polską wersję serwisu. Więcej lokalnych produkcji w ofercie
 
 
Duży wzrost sprzedaży ,,Polityki" i ,,Tygodnika Powszechnego". Ostro w dół ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"
 
W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”. więcej
 
 
Witold Kołodziejski został przewodniczącym KRRiT
 
Witold Kołodziejski został w poniedziałek wybrany na przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Poprzednim szefem KRRiT był Jan Dworak. więcej
 
 
Warszawska Szkoła Reklamy przeprasza urażonych kampanią wyśmiewającą zawody i usuwa plakaty ze strażnikiem miejskim
 
Artur Waczko, prezes Warszawskiej Szkoły Reklamy, przeprosił osoby urażone kampanią, która zachęca do studiowania w tej uczelni, deprecjonując inne zawody. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki, uznając ją za żenującą. więcej
 
 
2,2 mln widzów show ,,Kabaret na żywo". Polsat wiceliderem rynku
 
Nowy program „Kabaret na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,20 mln osób. Polsat w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
79 nominacji w Effie Awards 2016, najwięcej dla MEC, MediaComu i Starcomu więcej
 
Raczyńska, Skowroński i Romaszewska-Guzy powalczą z Kurskim o fotel prezesa TVP więcej
 
Koniec polskiej edycji magazynu ,,Top Gear". RASP rezygnuje z licencji więcej
 
McDonald's wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie) więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Programmatic Publisher Manager Media Impact Polska
Vice President, Corporate Development Scripps Networks Interactive
Account Manager Agencja Reklamowa dsk
New Business Manager Agencja Reklamowa dsk
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Ad Sales Coordinator Fox International Channels Poland
Junior Project Manager Direct Digital
Specjalista ds. sprzedaży powierzchni reklamowej Wydawnictwo AVT-Korporacja
Executive Assistant to CEO Onet.pl
Media Planner / Specjalista ds. Strategii Rebel Media
Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej Grupa ZPR Media
Redaktor naczelny VICE Poland
Performance Manager Onet.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
2,2 mln widzów show ,,Kabaret na żywo". Polsat wiceliderem rynku

Nowy program „Kabaret na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,20 mln osób. Polsat w czasie emisji formatu jest wiceliderem rynku telewizyjnego. więcej

Roszady w Viacomie: Witak, Janczewski, Zdunikowska, Dzięgielewski i Reszka na nowych stanowiskach

W Viacom International Media Networks Polska, nadawcy kanałów telewizyjnych takich jak Nickelodeon, MTV, Comedy Central, Paramount Channel, VIVA i VH1, na nowe funkcje w strukturach międzynarodowych awansowali kluczowi menedżerowie: Bartosz Witak, Dariusz Janczewski, Daniel Reszka, Magdalena Zdunikowska i Jerzy Dzięgielewski. więcej

Seriale TVP największymi hitami, ,,Rolnik szuka żony" z 4,4 mln widzów. Rośnie TVN24

Minął trzeci tydzień jesiennych ramówek telewizyjnych. Największymi hitami zeszłego tygodnia były znane od lat seriale TVP oraz „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na czele był Polsat, a ponad 4 proc. udziału zanotował TVN24 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Azja Express"

W cenniku reklamowym TVN na październik przy większości produkcji spoty są tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy najwięcej muszą zapłacić za obecność przy „Kuchennych Rewolucjach” i programie „Azja Express”. więcej

,,Taniec z Gwiazdami" stracił 550 tys. widzów, ale Polsat i tak dystansuje konkurencję

Szósta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 2,68 mln widzów, czyli o 550 tys. osób mniej niż czwarta odsłona widowiska emitowana jesienią ub.r. Polsat w czasie nadawania show jest jednak cały czas liderem rynku telewizyjnego. więcej

TVP Info i TV Republika ze wspólną transmisją uroczystości w rocznicę agresji radzieckiej

W sobotę TVP Info i Telewizja Republika razem relacjonowały uroczystości w Muzeum Katyńskim z okazji 77. Rocznicy ataku radzieckiego na Polskę we wrześniu 1939 roku. Reporterzy obu stacji pojawili się we wspólnych wejściach antenowych. więcej

Emmy 2016: triumfatorami "Gra o tron" i "American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona"

Seriale "Gra o tron" i "American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona" to najwięksi zwycięzcy 68. gali wręczenia nagród Emmy. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Witold Kołodziejski został przewodniczącym KRRiT

Witold Kołodziejski został w poniedziałek wybrany na przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Poprzednim szefem KRRiT był Jan Dworak. więcej

 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej. Trójka i Radio Piekary uzupełniają podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Trójka i Radio Piekary - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Warszawska Szkoła Reklamy przeprasza urażonych kampanią wyśmiewającą zawody i usuwa plakaty ze strażnikiem miejskim

Artur Waczko, prezes Warszawskiej Szkoły Reklamy, przeprosił osoby urażone kampanią, która zachęca do studiowania w tej uczelni, deprecjonując inne zawody. Internauci nie zostawili na niej suchej nitki, uznając ją za żenującą. więcej

Tańsze reklamy w TVN, najdrożej przy ,,Kuchennych rewolucjach" i ,,Azja Express"

W cenniku reklamowym TVN na październik przy większości produkcji spoty są tańsze niż przed rokiem. Reklamodawcy najwięcej muszą zapłacić za obecność przy „Kuchennych Rewolucjach” i programie „Azja Express”. więcej

Paulina Bobrycz-Rogala i Ireneusz Pycia art directorami w San Markos

Paulina Bobrycz-Rogala oraz Ireneusz Pycia zasili szeregi agencji San Markos i objęli w dziale kreacji stanowiska art directorów. więcej

Do kina najczęściej w weekendy i w towarzystwie. Najwięcej wydaje "Pokolenie X"

Prawie połowę polskiej widowni kinowej stanowią tzw. "Millenialsi". Do reklam wyświetlanych w kinach mamy zdecydowanie bardziej pozytywne nastawienie niż tych w telewizji - wynika z badania Nielsen Polska. więcej

Havas Group upraszcza nazewnictwo agencji i zmienia identyfikację wizualną

Sieć reklamowa Havas Group, do której należą m.in. agencja reklamowa Havas Worldwide, agencja PR Havas PR i dom mediowy Havas Media, wprowadza globalnie nową identyfikację wizualną i upraszcza nazewnictwo agencji. Zmiany obejmą też rynek polski. więcej

Anna Augustyniak-Hoffman PR & marketing directorem w Valkea

Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & marketing directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w agencji. więcej

,,U nas to Rutyna" w nowej kampanii Rutinoscorbinu

GlaxoSmithKline ruszył z nową kampanią reklamową środka na przeziębienia Rutinoscorbin. Za realizację działań pod hasłem „U nas to Rutyna” odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Interactive Solutions oraz Mediacom Warszawa. więcej

"Prosto z serca" w kampanii kisieli Owocowy kubek Delecty (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła nowa kampania promująca kisiele z linii Owocowy kubek marki Delecta (Bakalland). Akcję przygotowały firmy Mullenlowe Warsaw i Starcom. więcej

Tymbark przypomina w reklamach, jak tłoczone są jego soki (wideo)

W rozpoczętej właśnie kampanii marki Tymbark firma Maspex Wadowice przypomina, jak powstają soki jabłkowe tej marki. Jej autorami są agencje Brainbox i Mindshare Polska. więcej

,,100% naturalnego smaku" w reklamach mrożonek Frosta (wideo)

W telewizji, radiu i internecie rozpoczęła się nowa kampania reklamowa firmy Frosta. W spotach pod hasłem „100% naturalnego smaku” promowane są zarówno sztandarowe, jak i nowe produkty z portfolio producenta mrożonek. więcej

Schulz Brand Friendly będzie reklamować margarynę Śniadaniowa

Agencja Schulz Brand Friendly wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji nowej kampanii reklamowej margaryny Śniadaniowa (produkowanej przez ZT Bielmar). Poprzednio obsługą marki w tym zakresie zajmowała się Optima Marketing Group. więcej

Biuro Podróży Reklamy przygotuje internetową kampanię herbat TET

Sun Generation, właściciel marki herbaty TET, wybrał agencję Biuro Podróży Reklamy do realizacji kampanii internetowej, którą planuje przeprowadzić w tym i przyszłym roku. więcej

Karolina Kaczmarczyk-Rogalska i Piotr Gąsienica-Daniel w One Eleven

Pracę w dziale strategii pracowni koncepcyjnej One Eleven zaczęli Karolina Kaczmarczyk-Rogalska (poprzednio związana z CPC) oraz Piotr Gąsienica-Daniel (poprzednio w Grupie PZU). więcej

Gillette z FC Barceloną (wideo)

Gillette ogłosił rozpoczęcie współpracy z FC Barceloną. Marka produktów do golenia dla mężczyzn będzie partnerem premium hiszpańskiego klubu. więcej

 
 
 
PRASA
 
Duży wzrost sprzedaży ,,Polityki" i ,,Tygodnika Powszechnego". Ostro w dół ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy"

W lipcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Wprost”. więcej

Okładka ,,Newsweeka" z Misiewiczem i Jakim według koncepcji plakatu teatralnego wbrew woli jego autora

Na okładce nowego numeru „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) znalazł się fotomontaż z Bartłomiejem Misiewiczem i Patrykiem Jakim według pomysłu z plakatu teatralnego zaprojektowanego przez Mateusza Obarka, który twierdzi, że nie wyraził na to zgody. więcej

Finaliści 20. edycji Nagrody Literackiej Nike. Galę pokaże TVN24

Dwie książki reporterskie, powieść, esej, zbiór wierszy, tom prozy poetyckiej i zbiór opowiadań znalazły się w finale tegorocznej, 20. edycji Nagrody Literackiej Nike. Laureata lub laureatkę najbardziej prestiżowego wyróżnienia literackiego w Polsce poznamy 2 października br. Uroczysta gala Nagrody będzie transmitowana na żywo od godz. 20.00 w TVN24. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Hot Moda & Shopping - 2016-09-19 Joy - 2016-09-19 Flesz - 2016-09-19 Gala - 2016-09-19 Bravo - 2016-09-19
 
 
 
 
INTERNET
 
Netflix uruchomił polską wersję serwisu. Więcej lokalnych produkcji w ofercie

Od dzisiaj jest dostępna polska wersja serwisu Netflix. Według nieoficjalnych informacji biblioteka ma zostać powiększona o polskie produkcje kinowe i telewizyjne. więcej

Twitter spełnia obietnicę: grafiki, ankiety i cytaty poza limitem 140 znaków

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Twitter wprowadził w poniedziałek nowe zasady korzystania z serwisu. Do limitu 140 znaków nie będą wliczane elementy graficzne, filmy czy cytaty, nadal jednak uszczuplą go wzmianki innych użytkowników. więcej

Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)

Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że 32 proc. internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, ponad 60 proc. użytkowników dzieli się informacjami o zakupach, a 31 proc. oczekuje od marek obecnych w social media inspiracji zakupowych. więcej

226 kampanii zgłoszonych do Mixx Awards 2016, dwa razy więcej niż przed rokiem

Do tegorocznego konkursu Mixx Awards organizowanego przez IAB Polska zostało zgłoszonych 226 kampanii reklamowych, ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej. W dziesiątej edycji konkursu zmieniono regulamin i poszerzono listę kategorii. Rozstrzygnięcie nastąpi na początku grudnia. więcej

Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński dyrektorami ds. transformacji cyfrowej w PwC

Michał Kreczmar, Alessandro Beda i Radosław Korczyński objęli w firmie doradczej PwC stanowiska dyrektorów w zespole ds. transformacji cyfrowej. Będą odpowiedzialni za rozwijanie firmy w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii wspierających wdrażanie strategii i rozwiązań biznesowych. więcej

,,Temat wart uwagi" Iwony Kutyny w Onet.pl

We wtorek, 20 września br. Onet.pl rozpoczyna emisję publicystycznego programu Iwony Kutyny „Temat wart uwagi”. więcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy w social media chętnie szukają inspiracji zakupowych i dzielą się opiniami o markach (raport)

Z danych Izby Gospodarki Elektronicznej wynika, że 32 proc. internautów w Polsce kupuje produkty poprzez media społecznościowe, ponad 60 proc. użytkowników dzieli się informacjami o zakupach, a 31 proc. oczekuje od marek obecnych w social media inspiracji zakupowych. więcej

Do kina najczęściej w weekendy i w towarzystwie. Najwięcej wydaje "Pokolenie X"

Prawie połowę polskiej widowni kinowej stanowią tzw. "Millenialsi". Do reklam wyświetlanych w kinach mamy zdecydowanie bardziej pozytywne nastawienie niż tych w telewizji - wynika z badania Nielsen Polska. więcej

Młodzi ludzie lubią mieszać alkohol (infografika, wideo)

1/3 osób pije różne alkohole jednego wieczoru. Zdecydowanie chętniej mieszają młodzi (39% w grupie wiekowej 18-24 lata) - wynika z badania IQS. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
PWPW zleciła usługi PR agencji Sokołowskiego, Hofmana i Girzyńskiego. ,,Kłamliwa teza o układzie"

Od listopada ub.r. do sierpnia br. Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych zlecała usługi public relations agencjom R4S i History & Business Consulting, z którymi związani są były rzecznik KGP Mariusz Sokołowski oraz byli posłowie PiS Adam Hofman i Zbigniew Girzyński - ujawniła „Gazeta Wyborcza”. PWPW tłumaczy, że w tamtym okresie tworzyła swój dział komunikacji społecznej, a tekst „GW” uważa za „kłamliwy, oparty na manipulacjach faktami i półprawdach”. więcej

Anna Augustyniak-Hoffman PR & marketing directorem w Valkea

Anna Augustyniak-Hoffman awansowała w strukturach grupy mediowej Valkea i objęła funkcję PR & marketing directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w agencji. więcej

Dawid Bartosik na czele zespołu content marketingowego w Walk PR

W ramach agencji Walk PR została wyodrębniona nowa struktura content marketingowa. Kieruje nią Dawid Bartosik, były dziennikarz Polskiej Agencji Prasowej. więcej

Bartłomiej Misiewicz na własną prośbę zawieszony w MON, pozywa ,,Newsweeka"

Rzecznik prasowy i szef gabinetu politycznego Ministerstwa Obrony Narodowej Bartłomiej Misiewicz poprosił Antoniego Macierewicza o zawieszenie w pełnieniu tych funkcji. Jednocześnie zapowiedział pozwanie tygodnika „Newsweek Polska” za artykuł z nowego numeru. więcej

EMC Instytut Medyczny nowym klientem HealthThink

Agencja HealthThink public relations rozpoczęła współpracę ze spółką EMC Instytut Medyczny SA. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
iPhone'y 7 i Galaxy Note 7 mało odporne na uszkodzenia, lepiej w testach wodoodporności (wideo)
HP blokuje w swoich drukarkach stosowanie nieoryginalnych pojemników z tuszem, użytkownicy i inni dostawcy protestują
T-Mobile rozdaje za darmo iPhone 7 dla najwierniejszych klientów
"Chroń Dzieci w Sieci" - nowa aplikacja mobilna Orange
 
 
 
GOSPODARKA
 
Korekta czy zeznanie za bieżący rok podatkowy? Jak rozliczyć zwrot składek ubezpieczeniowych
Silny przemysł i handel detaliczny, zapaść w polskim budownictwie
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Emmy 2016: triumfatorami "Gra o tron" i "American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona"
Finaliści 20. edycji Nagrody Literackiej Nike. Galę pokaże TVN24
The Game wydaje album "1992"
Powstanie nowa wersja serialu "Zagubieni w kosmosie"
Kto zagra w trzecim sezonie serialu "Fargo"
Fergie wydaje remiks singla "M.I.L.F. $"
 
 
 
BLOG
 
Szwed odzywa się rzadko - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Wykluczyć najgorszy sort Polaków z Narodu Polskiego! - Ewaryst Fedorowicz
 
Delirium smoleńskie - Wanda Konarzewska
 
Papież i dziennikarz - ks. Artur Stopka
 
Walka ideologiczna a prawa autorskie - Łukasz Religa
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj