Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 7 Września 2016
 
 
 
Portal Kamila Durczoka startuje 3 października. ,,Zamierzamy stworzyć wiodące medium na Śląsku"
 
 
,,Fakt" z najniższą sprzedażą w historii, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym wzrostem
 
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Na czele wzrostów znalazła się z kolei „Gazeta Polska Codziennie”. więcej
 
 
Nowy show kabaretu Mumio w TVP2. "Dla wymagającego widza"
 
- W święta Bożego Narodzenia TVP2 pokaże pilotażowy odcinek nowego show kabaretowego, zrealizowanego we współpracy z kabaretem Mumio - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Program na stałe wejdzie do ramówki Dwójki najprawdopodobniej po Nowym Roku - mówi nam Marcin Wolski, szef TVP2. więcej
 
 
LPP rezygnuje z marki odzieży Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa od założeń
 
Zaledwie osiem miesięcy od jej rynkowego debiutu LPP postanowił zlikwidować markę odzieżową Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa niż zakładano, a straty - dwudziestokrotnie większe niż planowano. - Tallinder wprowadzano na rynek jako markę premium koncernu LPP, powszechnie znanego właściciela Reserved - marki mainstreamowej o poprawnej relacji jakości do ceny. Być może ten wątek zadziałał jako negatywny, ukryty endorsement w kontekście percepcji jakości marki ze zdecydowanie wyższego segmentu - analizuje Karolina Kaczmarczyk z One Eleven. więcej
 
 
Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia
 
Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje więcej
 
Samsung dobrze zareagował na kryzys z Galaxy Note 7, ale bliska premiera iPhone'a 7 może mu zaszkodzić (opinie) więcej
 
Janusz Daszczyński do Jacka Kurskiego: nie przygotowałem fałszywego bilansu TVP, przyczyny spadku wpływów są w tym roku (polemika) więcej
 
Jesienne ramówki głównych stacji tv oceniane jako zachowawcze, czarnym koniem może być TVN więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Web Design Leader TVN
Konsultant ds. opracowywania produktów multimedialnych TVN
Menedżer Rozwoju Produktu Online TVN
Dokumentalista TVN
Junior Project Manager Aliganza Fashion Agency
New Business Manager MOVIads
Senior Intelligence&Performance Manager Onet.pl
Specjalista Social Media Video Onet.pl
Konsultant ds. Sprzedaży TVN
Administrator Systemu Zakupowego TVN
Digital Product Manager Viacom International Media Networks
Konsultant ds. Kampanii e-Mailingowych (Player.pl) TVN
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Nowy show kabaretu Mumio w TVP2. "Dla wymagającego widza"

- W święta Bożego Narodzenia TVP2 pokaże pilotażowy odcinek nowego show kabaretowego, zrealizowanego we współpracy z kabaretem Mumio - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Program na stałe wejdzie do ramówki Dwójki najprawdopodobniej po Nowym Roku - mówi nam Marcin Wolski, szef TVP2. więcej

Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia

Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl. więcej

Rafał Stańczyk i Piotr Chęciński gospodarzami ,,Info wieczoru" w TVP Info

Reporter TVP Info Rafał Stańczyk zadebiutował w stacji jako prowadzący program „Info wieczór”. Drugim gospodarzem programu jest Piotr Chęciński, prowadzący wcześniej w TVP Info różne programy publicystyczne. więcej

,,Wiadomości" z dłuższym początkiem rozmowy z ,,Dziś wieczorem", ,,Teleexpress" z fleszową zapowiedzią (wideo)

Od poniedziałku pierwsza część wywiadu kończąca główne wydanie „Wiadomości” TVP1 trwa ok. pięciu minut, znacznie dłużej niż dotychczas. Natomiast „Teleexpress” jest zapowiadany w krótkim fleszu na koniec emitowanego wcześniej serialu. więcej

21st Century Fox zapłaci Gretchen Carlson 20 mln dolarów odszkodowania za molestowanie przez Rogera Ailesa

Prawnicy byłej dziennikarki Fox News Gretchen Carlson zawarli ugodę z koncernem 21st Century Fox w sprawie jej oskarżeń o molestowanie seksualne przez Rogera Ailesa, byłego prezesa stacji. Według nieoficjalnych informacji Carlson otrzyma 20 mln dolarów odszkodowania, opublikowane zostaną też publiczne przeprosiny. więcej

Paulina Krupińska prowadzącą ,,Wychować i nie zwariować" w TVN Style

W sobotę 24 września br. stacja TVN Style wyemituje premierowy odcinek nowego programu parentingowego „Wychować i nie zwariować”, w którym Paulina Krupińska podpowie rodzicom, jak wychowywać dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat na czele oglądalności w DVB-T, udany sierpień TVP2. TVP ABC z największym wzrostem

Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem oglądalności w zeszłym miesiącu był Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej stracił Polsat Sport News. więcej

nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty internetowej nc+ z usługą Unlimited TV. W reklamach razem z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stalmaszykiem występuje koza. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami reklamowymi 2012 Agency i Havas Media. więcej

TVP1 i TVP Sport transmitują Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janeiro

W środę 7 września br. rozpoczną się Igrzyska Paraolimpijskie w Rio de Janeiro, które potrwają do 18 września. Wydarzenie transmitowane będzie na antenach TVP1 i TVP Sport oraz na portalu sport.tvp.pl. więcej

,,Podejrzany 2" od 26 września w AXN. Juliette Lewis odtwórcą głównej roli

W poniedziałek, 26 września 2016 roku AXN rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Podejrzany”. Polska premiera produkcji odbędzie się dzień po jej premierze w USA. więcej

Fabularno-dokumentalna seria ,,Mars" w National Geographic

13 listopada 2016 roku National Geographic rozpocznie emisję sześcioodcinkowej serii „Mars”. Produkcja łączy w sobie elementy serialu fabularnego z sekwencjami dokumentalnymi, ilustrując dzieje ludzkiego dążenia do kolonizacji Marsa. więcej

 
 
 
 
RADIO
 
Stan Borys i Anna Matusiak w kampanii wizerunkowej Radia dla Ciebie

Wystartowała kampania promocyjna mazowieckiego Radia dla Ciebie, w której występują prezenterzy tacy jak Anna Matusiak, Bartek Marszałek i Stan Borys. więcej

 
RMF FM nowym liderem w Rzeszowie. Ogromny wzrost Radia Rzeszów

Nowym liderem rynku radiowego w Rzeszowie zostało RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Rzeszów i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
LPP rezygnuje z marki odzieży Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa od założeń

Zaledwie osiem miesięcy od jej rynkowego debiutu LPP postanowił zlikwidować markę odzieżową Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa niż zakładano, a straty - dwudziestokrotnie większe niż planowano. - Tallinder wprowadzano na rynek jako markę premium koncernu LPP, powszechnie znanego właściciela Reserved - marki mainstreamowej o poprawnej relacji jakości do ceny. Być może ten wątek zadziałał jako negatywny, ukryty endorsement w kontekście percepcji jakości marki ze zdecydowanie wyższego segmentu - analizuje Karolina Kaczmarczyk z One Eleven. więcej

Biuro reklamy Telewizji Polskiej szykuje duże zwolnienia

Dwanaście osób ma stracić pracę w biurze reklamy Telewizji Polskiej - wynika z informacji serwisu Wirtualnemedia.pl. więcej

Działacze katoliccy i osoby LGBT w kampanii ,,Przekażmy sobie znak pokoju" (wideo)

W ramach kampanii społecznej „Przekażmy sobie znak pokoju” znani działacze katoliccy oraz wierzące osoby LGBT apelują o szacunek wobec osób homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych. Swoimi przemyśleniami na ten temat dzielą się m.in. teolożka Halina Bortnowska, i Dominika Kozłowska, redaktor naczelna miesięcznika „Znak”. więcej

Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna

Na facebookowym fanpage’u Łodzi zarzucono firmie Mazda Polska, że jej wielkoformatowa reklama zewnętrzna została umieszczona w centrum miasta nielegalnie i wbrew dobrym obyczajom. Producent tłumaczy, że według wynajmującej go firmy nośnik reklamowy jest legalny, a reklama została tam umieszczona za zgodą wspólnoty mieszkaniowej. więcej

GIF: reklama Prevenaru 13 ma zostać wstrzymana, bo zmusza do zakupu szczepionki poprzez zastraszenie

Spot promujący szczepionkę Prevenar 13 (Pfizer Polska) wymusza na rodzicach jej zakup sugerując, że jeśli nie zostanie zastosowana może spowodować śmierć dziecka, a pokazana w nim pędząca na sygnale karetka pogotowia powoduje uczucie lęku i strachu - uznał Główny Inspektor Farmaceutyczny i wezwał do natychmiastowego zaprzestania emisji reklamy. więcej

Nest Bank zastąpi Bank Smart i BIZ Bank, będzie kampania reklamowa

W październiku zacznie funkcjonować Nest Bank. Zastąpi FM Bank PBP, działający obecnie pod markami: Bank Smart i BIZ Bank. Zaplanowano już kampanię wspierającą debiut Nest Banku, jej autorami są agencje Dragon Rouge, Unlimited, MEC i Futurama. więcej

Zyxel zmienia identyfikację wizualną - nowe logo, grafiki i hasło (wideo)

Firma Zyxel rozpoczęła globalną kampanię rebrandingu marki. W ramach odświeżonej identyfikacji pojawi się zmodyfikowane logo, grafiki reklamujące producenta oraz główne motto wykorzystywane przez firmę. więcej

tołpa wyłączyła blogi

Autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów 7. września na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach video. więcej

VML Poland nadal będzie promować wodę Żywiec Zdrój w internecie

Agencja VML Poland wygrała przetarg na strategię komunikacji i całościową obsługę internetowej obecności marki Żywiec Zdrój (Danone Polska) na rynku polskim. Tym samym kontynuuje zlecenie realizowane od ponad siedmiu lat. więcej

Piotr Sroka: z San Markos do Walk Creative

Piotr Sroka objął stanowisko dyrektora obsługi klientów w agencji reklamowej Walk Creative (Grupa Walk), zastępując na nim Monikę Sokołowską. Poprzednio pracował w San Markos, a wcześniej m.in. w Change Integrated, Banah Group i firmie AmRest. więcej

nc+ reklamuje internet z Unlimited TV jako kozoodporny (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej oferty internetowej nc+ z usługą Unlimited TV. W reklamach razem z Rafałem Cieszyńskim i Krzysztofem Stalmaszykiem występuje koza. Akcję operator przygotował wspólnie z firmami reklamowymi 2012 Agency i Havas Media. więcej

Szymon Majewski w kolejnych reklamach internetu LTE Plus Advanced (wideo)

Polkomtel ruszył z nową odsłoną kampanii „Ja+ Internet LTE Nowej Generacji” wspierającej wprowadzoną niedawno nową ofertę internetu mobilnego - LTE Plus Advanced oraz promocji „2 x Więcej GB”. W reklamach występuje Szymon Majewski. więcej

Krzysztof Bernatowicz: ze Ströer Digital Media do Mastermind

Krzysztof Bernatowicz zaczął pracę jako sales director w domu mediowym Mastermind (należącym do Grupy AdNext). Poprzednio pracował w Ströer Digital Media, a wcześniej m.in. w Goldbach Audience Poland, Polskapresse i Telekomunikacji Polskiej. więcej

,,#ZjawiskowaKsiezniczka" - Littlemooonster96 promuje nową maskarę Maybelline New York (wideo)

Rozpoczęła się kampania promująca nową maskarę Maybelline New York - Lash Sensational Luscious. Bohaterką akcji, za koncepcję i realizację której odpowiedzialna jest agencja Kamikaze, jest influencerka internetowa Littlemooonster96. więcej

Matthew McConaughey nowym dyrektorem kreatywnym marki Wild Turkey (wideo)

Marka burbonu Wild Turkey (należąca do CEDC) nawiązała wieloletnią współpracę z Matthew McConaughey’m. Aktor stanie za i przed kamerą, by stworzyć autorską opowieść o historii Wild Turkey. więcej

Piłkarskie emocje Tomasza Zimocha w reklamie STS (wideo)

Firma bukmacherska STS rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, w której promuje się jako partner piłkarskiej reprezentacji Polski. W spocie wykorzystane są fragmenty komentarzy meczowych Tomasza Zimocha. więcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt" z najniższą sprzedażą w historii, ,,Gazeta Polska Codziennie" z największym wzrostem

Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich w lipcu br. był „Fakt”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Na czele wzrostów znalazła się z kolei „Gazeta Polska Codziennie”. więcej

Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą

Według nieoficjalnych informacji Komisja Europejska rozważa wprowadzenie przepisów, według których agregatory newsów będą musiały płacić wydawcom za zamieszczane linki i fragmenty ich materiałów. Nie ma wątpliwości, że sprawa dotyczy głównie Google News. - Spór trwa od dawna, Google potrafi zrobić krok w tył, gdy natrafia na zdecydowany sprzeciw, a cenna jest każda próba przywrócenia rynkowych zasad w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki i Wojciech Fusek. więcej

Katarzyna Latek i Małgorzata Grzegorczyk redaktorami wydania w ,,Pulsie Biznesu", odszedł Tadeusz Markiewicz

Wieloletnie dziennikarki „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) Katarzyna Latek i Małgorzata Grzegorczyk objęły w dzienniku funkcję redaktorów wydania. Katarzynę Latek jako szefa działu Puls Firmy zastąpił Sylwester Sacharczuk. Z tytułem rozstał się wydawca Tadeusz Markiewicz. więcej

Olga Wasilewska wróciła na łamy ,,Wprost"

Dziennikarka Olga Wasilewska została współpracowniczką tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Do pisma wróciła po ponad rocznej przerwie. więcej

Haitong Bank podtrzymuje rekomendacje kupna akcji Agory i Wirtualnej Polski

Analitycy Haitong Banku wydali rekomendacje dla spółek mediowych Agora i Wirtualna Polska. Utrzymali rekomendację "kupuj" dla Agory, ale obniżyli cenę docelową akcji z 15 do 14 zł. W przypadku Wirtualnej Polski także podtrzymali rekomendację "kupuj", przy czym jednocześnie podnieśli cenę docelową akcji z 55,7 do 60,7 zł. więcej

Dziennikarze akredytowani na premierę ,,Smoleńska" nie mogli obejrzeć filmu

Dziennikarze, którzy dostali od Kancelarii Prezydenta i dystrybutora filmu akredytację na poniedziałkową premierę „Smoleńska”, nie mieli wstępu do sali kinowej. Mogli jedynie przebywać w wydzielonej strefie w kuluarach. więcej

,,Z Kresów na Kresy" w Pomocniku Historycznym ,,Polityki"

W środę, 14 września 2016 roku ukaże się kolejne wydanie Pomocnika Historycznego „Polityki” (Polityka) zatytułowane „Z Kresów na Kresy”. więcej

 
 
 
JEDYNKI
 
 
Polityka - 2016-09-07 Tygodnik Powszechny - 2016-09-07 Piłka Nożna - 2016-09-06 Najwyższy CZAS! - 2016-09-06 Kurier Szczeciński - 2016-09-06
 
 
 
 
INTERNET
 
Portal Kamila Durczoka startuje 3 października. ,,Zamierzamy stworzyć wiodące medium na Śląsku"

W poniedziałek 3 października br. wystartuje projekt internetowy Kamila Durczoka, w którym ważną rolę odgrywać będą media społecznościowe. - W pewnym sensie powstaje w kontrze do wszystkich kierunków, które obejmują główne polskie portale. My idziemy w inną stronę - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok. więcej

Łódź wytknęła Maździe na FB wielkoformatowy billboard w centrum miasta. Firma podkreśla, że reklama jest legalna

Na facebookowym fanpage’u Łodzi zarzucono firmie Mazda Polska, że jej wielkoformatowa reklama zewnętrzna została umieszczona w centrum miasta nielegalnie i wbrew dobrym obyczajom. Producent tłumaczy, że według wynajmującej go firmy nośnik reklamowy jest legalny, a reklama została tam umieszczona za zgodą wspólnoty mieszkaniowej. więcej

Rośnie czas korzystania z aplikacji mobilnych. ,,Zyskują najwięksi gracze na rynku mobile"

Według danych ComScore obecnie użytkownicy smartfonów w USA połowę swojego czasu spędzanego z tymi urządzeniami poświęcają na aplikacje mobilne. - Zyskują na tym giganci w rodzaju Facebooka i YouTube’a, a za wzrost zaangażowania odpowiada w poważnej części konsumpcja wideo online - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Artur Zawadzki i Karol Suchenek. więcej

Komisja Europejska chce opłat za treści umieszczane w Google News, polscy wydawcy to chwalą

Według nieoficjalnych informacji Komisja Europejska rozważa wprowadzenie przepisów, według których agregatory newsów będą musiały płacić wydawcom za zamieszczane linki i fragmenty ich materiałów. Nie ma wątpliwości, że sprawa dotyczy głównie Google News. - Spór trwa od dawna, Google potrafi zrobić krok w tył, gdy natrafia na zdecydowany sprzeciw, a cenna jest każda próba przywrócenia rynkowych zasad w internecie - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki i Wojciech Fusek. więcej

Wojciech Piwocki i Monika Bogusz-Jędrzejczyk na czele Grupy naTemat, Monika Bednarek doradcą zarządu

Z początkiem listopada prezesem spółki Glob 360, wydawcy serwisów Grupy naTemat, zostanie Wojciech Piwocki, członkiem zarządu ds. korporacyjnych - Monika Bogusz-Jędrzejczyk, a doradcą zarządu - Monika Bednarek. W ostatnich latach firmą kierował Tomasz Machała, który odchodzi do Grupy Wirtualna Polska. więcej

21st Century Fox inwestuje w serwis internetowy Clarksona, Hammonda i Maya

Koncern mediany 21st Century Fox przeznaczył kwotę 6,5 mln dolarów na rozwój DriveTribe - nowego portalu dla miłośników motoryzacji planowanego przez trójkę byłych prowadzących „Top Gear”: Jeremy’ego Clarksona, Richarda Hammonda i Jamesa Maya. Na platformie mają się pojawiać treści od utalentowanych fanów samochodów. więcej

Snapchat z blisko 1 mld USD wpływów z reklam w 2017 r.

Najbliższe lata przyniosą serwisowi Snapchat bardzo szybki wzrost wpływów z reklam - przewiduje firma eMarketer. więcej

Haitong Bank podtrzymuje rekomendacje kupna akcji Agory i Wirtualnej Polski

Analitycy Haitong Banku wydali rekomendacje dla spółek mediowych Agora i Wirtualna Polska. Utrzymali rekomendację "kupuj" dla Agory, ale obniżyli cenę docelową akcji z 15 do 14 zł. W przypadku Wirtualnej Polski także podtrzymali rekomendację "kupuj", przy czym jednocześnie podnieśli cenę docelową akcji z 55,7 do 60,7 zł. więcej

Piotr Grabarczyk: z ,,Faktu" do Wirtualnej Polski

Piotr Grabarczyk zaczął pracę jako reporter wideo serwisów Gwiazdy.wp.pl i Teleshow.wp.pl (należących do Grupy Wirtualna Polska). Wcześniej pracował w „Fakcie”, Afterparty.pl i „WOW Magazine”. więcej

Alibaba szykuje się do wejścia do Polski, na początek z lokalną wersją AliExpress

Według doniesień medialnych koncern Alibaba Group przygotowuje się do startu na polskim rynku. Na początek uruchomi lokalną wersję sklepu internetowego AliExpress, a w 2017 roku rozpocznie działalność polskie biuro Alibaba Group. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Multum PR wypromuje markę Negotti

Do grona klientów wrocławskiej agencji Multum PR dołączyła marka Negotti, producent płaskich wycieraczek samochodowych. więcej

Gaca SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival i Inka klientami Synertime

Agencja Synertime pozyskała w ostatnich dniach pięciu nowych klientów. Długoterminowo pracować będzie dla Gaca SPA, Fundacji ELAB, Caribbean WAWA Festival i kawy Inka a projektowo, przez trzy miesiące dla Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. więcej

Warsaw PR dla Marta Czerkies Home Designer

Agencja Warsaw Public Relations rozpoczyna współpracę z pracownią Marta Czerkies Home Designer. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rośnie czas korzystania z aplikacji mobilnych. ,,Zyskują najwięksi gracze na rynku mobile"
Library - pierwszy czytnik e-booków Kruger&Matz za 299 zł
Smartfon Doogee T5 za 999 zł (wideo)
Szymon Majewski w kolejnych reklamach internetu LTE Plus Advanced (wideo)
IFA 2016: Wiko zaprezentowało Ufeel Prime i Ufeel Fab oraz dwa tanie smartfony Freddy i Tommy
 
 
 
GOSPODARKA
 
LPP rezygnuje z marki odzieży Tallinder, bo jej sprzedaż jest trzykrotnie niższa od założeń
Nest Bank zastąpi Bank Smart i BIZ Bank, będzie kampania reklamowa
Haitong Bank podtrzymuje rekomendacje kupna akcji Agory i Wirtualnej Polski
ZUS i PAN chcą wspólnie kształcić w zakresie ubezpieczeń społecznych. Łączą siły w pracach badawczo-naukowych
Jaki jest stopień odpowiedzialności księgowego za błędy w deklaracji
Największym ryzykiem dla amerykańskiego rynku akcji jest wygrana Donalda Trumpa
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
Powstanie trzeci i czwarty sezon serialu "Narcos". Koniec Pablo Escobara
"Trzeba mieć specjalną skrzynię" - Artur Andrus i Czesław śpiewają w szkole urodzenia
"Loro" - powstanie film o Silvio Berlusconim
Nadciąga siódmy sezon serialu "The Walking Dead". Negan ma swoje zasady (wideo)
Brad Pitt i Cate Blanchett narratorami w "Voage of Time: Life's Journey"
Fisz Emade Tworzywo: Biegnij dalej sam (wideo)
,,Podejrzany 2" od 26 września w AXN. Juliette Lewis odtwórcą głównej roli
 
 
 
BLOG
 
Leśne opowieści - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Mój imiennik z Kazachstanu... - Andrzej Bober
 
Dzika reprywatyzacja, czyli wojna w rodzinie - Ewaryst Fedorowicz
 
Ktoś to nawet ładnie nazwał - ks. Artur Stopka
 
Z ręką w nocniku - Wanda Konarzewska
 
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj