|
|
|
|
|
|
|
Tomasz Łysiak poprowadzi ,,Pan tu nie stał" w TVP2
We wrześniu na antenie TVP2 zadebiutuje program satyryczny z elementami quizu o historii „Pan tu nie stał”, który poprowadzi publicysta Tomasz Łysiak - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn będzie emitowany w sobotnie popołudnia.
więcej
|
,,Szkło kontaktowe" ma więcej widzów niż ,,W tyle wizji", ale program TVP Info zwiększa widownię
Program „Szkło kontaktowe” od kwietnia br. na antenie TVN24 śledzi średnio 679 tys. widzów. Z kolei nowy magazyn TVP Info „W tyle wizji” mający podobną formułę gromadzi przed telewizorami średnio 323 tys. osób, ale jego widownia rośnie - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Żarty i bardy" - nowy talk-show Kabaretu OT.TO w Dwójce
W niedzielę 18 września br. TVP2 rozpocznie emisję nowego programu rozrywkowego „Żarty i bardy”, w którym członkowie Kabaretu OT.TO porozmawiają z młodymi twórcami kabaretowymi.
więcej
|
Paulina Krupińska z nowym programem ,,Sekrety Doliny Inków" w TVN Style
Paulina Krupińska poprowadzi na antenie TVN Style nowy program „Sekrety Doliny Inków”. Premiera pierwszego odcinka późną jesienią br.
więcej
|
TVP Info w wersji HD od września na MUX-3
Obecny na trzecim multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej kanał informacyjny TVP Info we wrześniu rozpocznie nadawanie w wysokiej rozdzielczości. Zajmie miejsce zwolnione przez TVP Polonia.
więcej
|
,,Bez retuszu" w TVP Info: Michał Adamczyk nowym gospodarzem, późniejsza pora emisji
Od początku września program publicystyczny „Bez retuszu” w TVP Info będzie prowadził Michał Adamczyk, jeden z gospodarzy głównego wydania „Wiadomości” TVP1. Program będzie emitowany później niż dotychczas - o godz. 21:50.
więcej
|
Były szef TAI Mariusz Pilis żegna się z Telewizją Polską
Mariusz Pilis, w pierwszej połowie br. dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, kończy pracę w Telewizji Polskiej za porozumieniem stron. Na stanowisku szefa TAI zastąpił go Piotr Lichota.
więcej
|
,,Kreatywni", ,,Atlas Kultury" i ,,Hokus Pokus" jesiennymi nowościami TVP3
TVP3 w jesiennej ramówce br. pokaże kilka nowych programów. Widzowie będą mogli oglądać również tradycyjnie magazyny informacyjne, publicystyczne i tematyczne, reportaże oraz filmy dokumentalne. Regionalne anteny emitować będą również programy sportowe.
więcej
|
,,Kierunek kabaret" nowością w jesiennej ramówce TVP Rozrywka
TVP Rozrywka w jesiennej ramówce pokaże nowy program „Kierunek kabaret”. W ofercie stacji znajdą się również nowe odcinki znanych już widzów programów: „Muzeum polskiej piosenki”, „Kabaretop czyli lista przebojów kabaretowych” i „Olga Lipińska zaprasza”.
więcej
|
,,Wspaniałe stulecie" w jesiennej ramówce TVP Seriale
Jesienią ramówkę kanału TVP Seriale wypełnią powtórki najnowszych produkcji Telewizji Polskiej. Stacja pokazywać będzie również najchętniej oglądane seriale ostatnich lat i dziesięcioleci oraz produkcje tureckie: „Wspaniałe stulecie” i „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem”.
więcej
|
|
|
Grażyna Torbicka w TOK FM
Grażyna Torbicka pod koniec września br. rozpocznie współpracę z TOK FM. Będzie prowadziła raz w miesiącu wraz z Tomaszem Raczkiem jego audycję „Szczerotok”. - To będzie prawdziwa uczta dla wszystkich naszych słuchaczy - mówi Wirtualnemedia.pl Kamila Ceran, szefowa TOK FM.
więcej
|
|
Trójka liderem słuchalności we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, które awansowało z miejsca ósmego - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polski rynek audytu mediowego wart 10 mln zł. Jak firmy są postrzegane przez domy mediowe?
Instytut Audytu Mediowego ma największe wśród audytorów mediowych przychody, Accenture zbiera najwyższe noty w domach mediowych, a Stars rośnie szybciej i ma więcej klientów niż Media Strategy - wynika z badania rynku audytu mediowego zrealizowanego przez blog ScreenLovers. Czy jest z audytorami źle? Nie jest dobrze, ale to jest przejściowa faza dojrzewania rynku - komentuje wyniki raportu Jacek Dzięcielak, CEO firmy DoubleCheck.
więcej
|
Wydatki reklamowe w radiu, magazynach, kinach i indoorze z dwucyfrowym wzrostem, w dół w gazetach
Radio, magazyny, kina i indoor to media, które przez siedem miesięcy tego roku zwiększyły w skali roku wpływy z reklam dwucyfrowo, czyli co najmniej dwukrotnie szybciej niż przychody wszystkich tradycyjnych mediów. Spadek przychodów zanotowały w tym czasie jedynie dzienniki.
więcej
|
Pięć agencji walczy o obsługę reklamową PZU, zlecenia broni DDB&Tribal
Pięć agencji reklamowych bierze udział w przetargu na kompleksową obsługę reklamową firmy ubezpieczeniowej PZU. Wśród nich pracująca obecnie dla ubezpieczyciela DDB&Tribal.
więcej
|
Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju jako ,,przełowca okazji" w kampanii BGŻ BNP Paribas (wideo)
W nowej kampanii reklamowej kredytu gotówkowego oferowanego przez BGŻ BNP Paribas występuje Mikołaj Cieślak z Kabaretu Moralnego Niepokoju. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Publicis Poland, Havas Media i DDB & Tribal.
więcej
|
Lidija Vukić wspólnikiem w sieci youtuberskiej TalentMedia
Lidija Vukić, związana z warszawskim oddziałem sieci partnerskiej TalentMedia (skupia twórców na YouTube) od stycznia br. dołączyła do grona jej wspólników, obejmując 4 proc. udziałów.
więcej
|
Bank Pocztowy reklamuje Pożyczkę na Poczcie na oświadczenie (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Pożyczkę na Poczcie oferowanej przez Bank Pocztowy w placówkach Poczty Polskiej. Akcję przygotowały firmy marketingowe Ambasada, Flota Filmowa i Effective Media.
więcej
|
,,Zawsze słońce!" w promocji wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk (wideo)
Rozpoczęła się kampania promująca wodę Żywiec Zdrój Smako-Łyk pod hasłem „Zawsze słońce!”. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy marketingowe K2, Young & Rubicam Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words.
więcej
|
,,Ciśnienie pod kontrolą" w edukacyjnej kampanii Michelin Polska
Firma Michelin zaczęła w Polsce kolejną odsłonę akcji „Ciśnienie pod kontrolą” przypominającą o konieczności utrzymywania prawidłowego ciśnienia w oponach. Działania reklamowe, obejmujące głównie internet, przygotowały i realizują firmy marketingowe McCann & MRM, Weber Shandwick i Initiative Warszawa.
więcej
|
Monika Paczka: z Media Impact Polska do Digital Contact
Monika Paczka zaczęła pracę jako account manager w sieci reklamowej Digital Contact. Wcześniej była związana m.in. z Media Impact Polska, TVN Media i Grupą Infor.
więcej
|
Andrzej Kotański senior copywriterem w Ogilvy & Mather
Andrzej Kotański zaczął pracę jako senior copywriter w dziale kreacji agencji reklamowej Ogilvy & Mather. Wcześniej pracował m.in. w Young & Rubicam Poland, Grey Group Poland, BBDO Warszawa, Red8 Advertising i Leo Burnett.
więcej
|
|
|
,,Super Express", ,,Fakt" i Pudelek.pl przegrały w sądzie z żoną Roberta Janowskiego. Przeprosiny przez 30 dni na całej pierwszej stronie
Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że „Super Express” za naruszenie w wielu tekstach dóbr osobistych Moniki Głodek, żony prezentera Roberta Janowskiego, ma zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia oraz zamieszczać przeprosiny przez 30 dni na pierwszej stronie wydania papierowego i serwisu SE.pl. Niedawno korzystne dla Głodek wyroki zapadły w podobnych procesach wytoczonych „Faktowi” i serwisowi Pudelek.pl. - To absolutnie skandaliczny wyrok, który jest próbą zakneblowania prasy i cenzury prewencyjnej - uważa Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”.
więcej
|
Maciej Wośko redaktorem naczelnym ,,Gazety Bankowej". Odchodzi Wojciech Surmacz
Wojciech Surmacz nie jest już redaktorem naczelnym „Gazety Bankowej” i wGospodarce.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z początkiem września br. na obu stanowiskach zastąpi go Maciej Wośko, dyrektor wydawniczy Fratrii.
więcej
|
,,Bravo" liderem pism młodzieżowych, ale cały segment ostro traci czytelników
W maju 2016 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
|