|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 7 Czerwca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kia: zmiana zwycięzców konkursu z biletami na Euro 2016 wynika z błędu agencji WebTalk, będą rekompensaty
Internauci najpierw dowiedzieli się, że wygrali w konkursie Kia Motors Polska bilety do Francji na Euro 2016, a niedługo potem firma anulowała wyniki i nagrody przyznała innym osobom. Importer twierdzi, że wynika to wyłącznie z ludzkiego błędu agencji WebTalk.
więcej |
|
Play gotowy na rejestrację pre-paidów, Dostaniesz za to 100 zł (wideo)
Sieć telekomunikacyjna Play zapowiedziała, że będzie w terminie przygotowana do obowiązkowej rejestracji kart pre-paid. Chce zachęcić użytkowników do rejestrowania numerów, oferując im dodatkowe bonusy.
więcej |
|
W Polsacie mecze Polaków na Euro 2016 skomentują Borek i Hajto, w studiu m.in. Iwanow, Gmoch i Magiera
W kanałach Telewizji Polsat mecze Euro 2016 razem z ekspertami będą komentować Mateusz Borek, Cezary Kowalski, Tomasz Włodarczyk i Piotr Przybysz. Ten pierwszy skomentuje m.in. spotkania naszej reprezentacji, mecz otwarcia i finał. Nadawca będzie mieć dwa studia meczowe: we Francji i w Warszawie.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Stacje newsowe TVN wyprzedziły TVP. TVN24 nowym liderem, TVP Info ostro w dół
Na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych w maju 2016 roku awansował TVN24 - na przeciwnym biegunie TVP Info, które zanotowało największy spadek. Wśród grup telewizyjnych najwyższy udział miały stacje TVN, które wyprzedziły TVP.
więcej
|
Operatorzy kablowi skarżą się na Cyfrowy Polsat do UOKiK-u. ,,Hurtowa cena pakietów z Euro 2016 wyższa od detalicznej"
Związek Mediakom, zrzeszający małych i średnich operatorów telekomunikacyjnych, skierował do UOKiK-u zawiadomienie o podejrzeniu ograniczania konkurencji przez Cyfrowy Polsat przy oferowaniu pakietu kanałów z transmisjami Euro 2016. Skarżą się, że cena hurtowa zaproponowana niektórym operatorom jest wyższa od ceny detalicznej dla części abonentów Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Miasta rezygnują ze stref kibica w czasie Euro 2016, bo Polsat chce za dużo za licencję do transmisji
|
Najniższa w historii sprzedaż ,,Faktu", w dół o 46 tys. egz. Coraz mniejsza przewaga ,,GW" nad ,,SE"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Opole 2016 z najniższą widownią od 12 lat. Widowisko TVP1 wygrało z SuperHit Festiwal
Tegoroczny festiwal w Opolu w TVP1 oglądało średnio 2,35 mln widzów, o 630 tys. mniej niż rok temu. Stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 6,13 mln zł.
więcej
|
|
Polsat w wakacje stawia na imprezy muzyczne
Polsat planuje organizację kilku dużych letnich imprez muzycznych. W czerwcu odbędzie się jubileusz zespołu Ich Troje, w lipcu - dwa koncerty w ramach trasy z Radiem ZET i festiwal „Disco pod gwiazdami”, a w sierpniu koncert „Legendy Popu” i dwudniowa impreza na zakończenie wakacji.
więcej
|
|
W Polsacie mecze Polaków na Euro 2016 skomentują Borek i Hajto, w studiu m.in. Iwanow, Gmoch i Magiera
W kanałach Telewizji Polsat mecze Euro 2016 razem z ekspertami będą komentować Mateusz Borek, Cezary Kowalski, Tomasz Włodarczyk i Piotr Przybysz. Ten pierwszy skomentuje m.in. spotkania naszej reprezentacji, mecz otwarcia i finał. Nadawca będzie mieć dwa studia meczowe: we Francji i w Warszawie.
więcej
|
|
TVN nie pokaże drugiej edycji ,,Aplauz, aplauz"
Stacja TVN nie zaplanowała na jesień drugiej edycji widowiska rozrywkowego „Aplauz, aplauz”, w którym występują dzieci i dorośli - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rodzinka.pl" straciła 150 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją
Ósmy sezon „Rodzinki.pl” oglądało średnio 1,26 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. serial stracił 150 tys. widzów. TVP2 w paśmie jego emisji przegrała ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 5,65 mln zł.
więcej
|
|
Serial ,,O mnie się nie martw 4" zyskał 100 tys. widzów. Powstanie kolejny sezon
Czwarty sezon „O mnie się nie martw” oglądało średnio 1,86 mln osób, o 100 tys. widzów więcej niż drugą edycję serialu emitowaną wiosną ub.r. Produkcja dała Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,76 mln zł.
więcej
|
|
Polsat na czele oglądalności w DVB-T. Rekordowy wynik Puls 2
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności w zeszłym miesiącu został Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TV6, a najwięcej straciła TVP Historia.
więcej
|
|
Polsat odpowiada na zarzuty ws. dystrybucji kanałów z Euro 2016: dla wszystkich operatorów takie same ceny
Mali i średni operatorzy telekomunikacyjni zarzucili Polsatowi, że kanały Polsat Sport z transmisjami Euro 2016 zostały zaoferowane Cyfrowemu Polsatowi na korzystniejszych warunkach niż innym operatorom. - Cyfrowy Polsat otrzymał takie same jak inni operatorzy warunki cenowe w zakresie kanałów Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD - podkreśla Telewizja Polsat.
więcej
|
|
,,Automaniak" będzie kontynuowany. Siedemnasta seria jesienią w TVN Turbo
Jesienią widzowie TVN Turbo obejrzą kolejne odcinki programu motoryzacyjnego „Automaniak”. Magazyn jest emitowany już od 18 lat.
więcej
|
|
Udany tydzień TVP1, Polsat w dół. Mecz Polska-Holandia wśród hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Jacek Kurski wygwizdany na koncercie w Opolu. ,,Cudzoziemcy, pozwólcie polskiej widowni poznać wynik" (wideo)
Podczas wczorajszego koncertu „Złote Opole” w ramach Festiwalu Opolskiego publiczność zgromadzona w amfiteatrze wygwizdała prezesa TVP Jacka Kurskiego, który pojawił się na scenie aby wręczyć nagrodę wykonawcy zwycięskiej piosenki. - W wielu krajach aplauz wyraża się poprzez gwizdy, dlatego witam również cudzoziemców w Opolu - zareagował Kurski.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz 15" stracił 340 tys. widzów. 10 mln zł z reklam
15. sezon „Ojca Mateusza” oglądało średnio 4,06 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 13. serii, widownia produkcji spadła o 340 tys. oglądających. Jednak serial nadal dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 9,65 mln zł.
więcej
|
|
Program Tomasza Sekielskiego w nowym paśmie stracił widzów, ale poprawił swoje udziały
Program „Po prostu”, po zmianie pory emisji, oglądało średnio 832 tys. osób. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 1,93 mln zł, a najwięcej widzów miał odcinek poświęcony eutanazji w Belgii.
więcej
|
|
Agata Młynarska: TVP ma prawo tworzyć i zdejmować programy. Podchodzę do tego bez emocji
Program „Świat się kręci” może być zdjęty z anteny TVP. Niewykluczone, że ostatni odcinek widzowie obejrzą już 10 czerwca. Agata Młynarska twierdzi, że nie jest zaskoczona takim rozwojem sytuacji. Zapewnia też, że życie nauczyło ją, by do spraw zawodowych podchodzić bez emocji.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Tomasz Zimoch żegna się z Polskim Radiem bez zakazu konkurencji, zarzuca nadawcy szykany
Tomasz Zimoch rozwiązanie umowę z Polskim Radiem uzasadnia bezpodstawnym odsunięciem od pracy oraz szykanowanie przez władze nadawcy. - Jako że Tomasz Zimoch nie jest już pracownikiem Polskiego Radia, nie obowiązuje go zakaz konkurencji - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Fertak, adwokat reprezentujący dziennikarza.
więcej
|
|
,,Rynek opinii" - nowa audycja w Polskim Radiu RDC
W poniedziałek 6 czerwca na antenie mazowieckiego Radia dla Ciebie zadebiutowała wieczorna audycja „Rynek opinii”, którą prowadzą Wojciech Jakóbik, Marcin Roszkowski i Bartosz Sawicki.
więcej
|
|
Tomasz Zimoch odchodzi z Polskiego Radia, rozwiązał umowę z winy nadawcy
- Dzisiaj rozwiązałem umowę z Polskim Radiem. Z winy pracodawcy - poinformował Tomasz Zimoch. Z nadawcą był związany przez prawie 40 lat.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności w Lublinie. VOX FM wypadło z podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kia: zmiana zwycięzców konkursu z biletami na Euro 2016 wynika z błędu agencji WebTalk, będą rekompensaty
Internauci najpierw dowiedzieli się, że wygrali w konkursie Kia Motors Polska bilety do Francji na Euro 2016, a niedługo potem firma anulowała wyniki i nagrody przyznała innym osobom. Importer twierdzi, że wynika to wyłącznie z ludzkiego błędu agencji WebTalk.
więcej
|
|
Grey Group Poland będzie reklamować Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej
Agencja Grey Group Poland wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową sieci sklepów Pepco w Europie Środkowo-Wschodniej. Poprzednio zajmowała się tym agencja V&P.
więcej
|
|
Jacek Dzięcielak: internet jest najlepiej monitorowany, ale najszybciej się zmienia (wywiad)
Internet jest najbardziej skomplikowaną, a przez to najbardziej wymagającą dziedziną komunikacji. Klienci mają w związku z nim dużo dylematów. Będziemy ich wspierać w ocenie strategii, taktyki lub konkurencyjnych ofert - o starcie nowej firmy audytorskiej Double Check rozmawiamy z jego współzałożycielem Jackiem Dzięcielakiem.
więcej
|
|
Jet Line uruchomiło agencję Synchro.Lab, na czele Radosław Miklaszewski
Firma reklamy outdoorowej Jet Line uruchomiła agencję marketingu cyfrowego Synchro.Lab. Jej szefem został Radosław Miklaszewski, a szefem produkcji - Andrzej Maszewski.
więcej
|
|
Monika Zosowska dyrektorem marketingu Miraculum
Monika Zosowska została nowym dyrektorem marketingu w firmie kosmetycznej Miraculum, do której należą takie marki jak Pani Walewska, Być może i Wars. Zastąpiła Urszulę Pierzchałę, która została doradcą zarządu firmy ds. marketingu.
więcej
|
|
Łukasz Piszczek reklamuje Krispol jako ,,gwarancję spokoju" (wideo)
Piłkarz reprezentacji Polski i Borussi Dortmund Łukasz Piszczek został ambasadorem reklamowym firmy Krispol produkującej bramy, okna i rolety. Kampania z jego udziałem będzie prowadzona pod hasłem „Krispol - gwarancja spokoju”.
więcej
|
|
Loteria z karnetami na festiwale i muzyka na butelkach w kampanii piwa Heineken (wideo)
Ruszyła loteria piwa Heineken, w której można wygrać karnetami na sponsorowane przez tę markę festiwale Open’er oraz Kraków Live Festival. Towarzyszy temu kampania reklamowa z „Bohemian Rapsody” przygotowana i realizowana przez firmy K2, Starcom Mediavest Group i 24/7 Communication.
więcej
|
|
BuzzFeed zrywa kontrakt reklamowy z amerykańską Partią Republikańską. Nie będzie wyświetlać reklam Donalda Trumpa
Jonah Peretti, CEO BuzzFeed, w e-mailu do pracowników firmy ogłosił, że w serwisie BuzzFeed.com nie będą wyświetlane reklamy polityczne amerykańskiej Partii Republikańskiej ani kandydata na prezydenta USA Donalda Trumpa. BuzzFeed zerwał umowę reklamową podpisaną w kwietniu tego roku.
więcej
|
|
,,Życie nabiera barw" w reklamach farb Beckers (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa farb Beckers. Akcję, realizowaną pod hasłem „Beckers... i życie nabiera barw”, przygotowały firmy Discovery Media i OMD.
więcej
|
|
Przemysław Bartkowiak w zarządzie Grupy Netsprint zajmie się sprzedażą
Przemysław Bartkowiak objął nowo utworzone stanowisko chief revenue officera w Grupie Netsprint, dołączając też do zarządu firmy. Wcześniej prowadził własną firmę Revenue Group i pracował w Agorze.
więcej
|
|
Lubię to - linked by Isobar będzie promować w internecie Jacka Daniel's i Finlandia Vodka
Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to - linked by Isobar odpowiada za obsługę w internecie dwóch marek alkoholowych: Jack Daniel's i Finlandia Vodka (z portfolio Brown-Forman Polska).
więcej
|
|
Ewa Żylewicz przeszła z SMG Australia do DDS Poland
Ewa Żylewicz dołączyła do agencji reklamowej DDS Poland specjalizującej się w komunikacji internetowej. Poprzednio pracowała w australijskich oddziałach Starcom Mediavest Group i PHD.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" robi prasówkę na Snapchacie
Od poniedziałku redakcja „Gazety Wyborczej” (Agora) będzie na Snapchacie publikować snapy z przeglądem bieżącego wydania dziennika.
więcej
|
|
Grzegorz Jankowski, były naczelny ,,Faktu", felietonistą tygodnika ,,Do Rzeczy"
Grzegorz Jankowski zadebiutował na łamach bieżącego numeru tygodnika „Do Rzeczy” (Orle Pióro) - będzie pisał felietony na tematy społeczne i polityczne.
więcej
|
|
Kamil Śmiałkowski i Katarzyna Dobrowolska-Batyra we ,,Wprost", odeszła Malwina Buszko
Kamil Śmiałkowski dołączył do redakcji tygodnika „Wprost” jako kierownik działu Cywilizacja, a Katarzyna Dobrowolska-Batyra - jako sekretarz redakcji zastąpiła Malwinę Buszko.
więcej
|
|
Marcin Mucha nowym redaktorem naczelnym odświeżonego magazynu ,,Land Life"
W sprzedaży pojawił się nowy numer magazynu „Land Life” (Landlife) dla miłośników marki Land Rover. Wydanie przygotowane zostało pod kierownictwem Marcina Muchy, który zastąpił na stanowisku redaktora naczelnego Wojciecha Walczuka.
więcej
|
|
Pisma telewizyjne i people najchętniej kupowane. ,,Świat Seriali" w czołowej piątce (top 24 dwutygodniki)
W lutym 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sławomir Jastrzębowski: KODuj24.pl nie będzie nawet namiastką niezależnego medium (opinia)
- Serwis KODuj24.pl zrobiony jest fatalnie. Poza tym nie wierzę w media robione przez ludzi pracujących za darmo - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Sławomir Jastrzębowski, szef „Super Expressu”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|