|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 29 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Legii Warszawa: niektórzy menedżerowie TVN oburzeni reakcją stacji na transparent, kilku ma zakaz chodzenia na nasze mecze
Bogusław Leśnodorski, prezes Legii Warszawa, powiedział, że po tym, jak TVN zerwał współpracę z klubem wskutek wywieszonego przez kibiców transparentu o szubienicach, niektórzy menedżerowie nadawcy napisali do niego, że są tym oburzeni. Kilku miało natomiast dostać zakaz chodzenia na mecze Legii.
więcej |
|
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix
Największa liczba nagród w kategorii Digital/Mobile, a najmniejsza w kategorii Media nie mogą być traktowane jako odzwierciedlenie jakiegokolwiek trendu na rynku. Świadczą jedynie o tym, że większość kampanii ma dziś swoją odsłonę internetową, jest w tej kategorii ogrom zgłoszeń - wyniki Polskiego Konkursu Reklamy KTR komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dawid Szczepaniak z VML Poland.
więcej |
|
KE szykuje nowe przepisy audiowizualne: platformy wideo z większą odpowiedzialnością, elastyczny czas reklam tv
Komisja Europejska chce zaktualizować unijne przepisy w sektorze audiowizualnym, by stworzyć sprawiedliwsze warunki dla wszystkich podmiotów, promowania europejskich filmów. W myśl nowych przepisów platformy wideo mają zająć się ochronę małoletnich przed nieodpowiednimi treściami i zwalczaniem mowy nienawiści, a nadawcy telewizyjni będą mieć bardziej elastyczne limity czasu reklam.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wielka gra" wróci w lutym 2017 roku. ,,Nowy prowadzący i odświeżona formuła"
TVP2 pracuje nad reaktywacją teleturnieju „Wielka gra”. Program w odświeżonej formie trafi na antenę stacji w lutym 2017 roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Prezes Legii Warszawa: niektórzy menedżerowie TVN oburzeni reakcją stacji na transparent, kilku ma zakaz chodzenia na nasze mecze
Bogusław Leśnodorski, prezes Legii Warszawa, powiedział, że po tym, jak TVN zerwał współpracę z klubem wskutek wywieszonego przez kibiców transparentu o szubienicach, niektórzy menedżerowie nadawcy napisali do niego, że są tym oburzeni. Kilku miało natomiast dostać zakaz chodzenia na mecze Legii.
więcej
|
|
Ponad 2,5 tys. zgłoszeń do ,,Rolnik szuka żony 3". Ruszyły zdjęcia, emisja od września
Do Telewizji Polskiej wpłynęło ponad 2500 zgłoszeń od kobiet i mężczyzn, którzy chcą zostać partnerami życiowymi uczestników trzeciej edycji programu „Rolnik szuka żony” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do reality-show już trwają.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" liderem programów rozrywkowych, ,,Tylko muzyka" z najwyższymi wpływami (raport)
W wiosennych ramówkach wśród widowisk rozrywkowych największą oglądalność miał „Taniec z Gwiazdami 5”. Z kolei na czele wpływów reklamowych znalazła się „Tylko muzyka 11” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP Seriale na czele kanałów filmowych. TVN Fabuła o 360 proc. do góry
W kwietniu br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale. Na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVN Fabuła, a najwięcej stracił Canal+ Family.
więcej
|
|
Dorota Gawryluk: Politycy mieli, mają i będą mieli wpływ na Telewizję Polską
- Codziennie staramy się przekonywać widzów, że najbardziej bezstronnie opowiadamy o tym co dzieje się w Polsce i na świecie - mówi Wirtualnemedia.pl Dorota Gawryluk, szefowa „Wydarzeń”. - „Wiadomości” oglądam rzadko. Czytam jednak o nich w gazecie, która codziennie komentuje ten program. Dlaczego teraz „Wiadomości” są tak monitorowane, a wcześniej nie?
więcej
|
|
Telewizja Polska ogłosiła licytację reklam przy wybranych transmisjach Euro 2016
2 czerwca Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeprowadzi licytację dopłat za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016. Cena wywoławcza wynosi 1000 zł netto.
więcej
|
|
,,Fakty w południe" od 30 maja w TVN24, prowadzącymi Diana Rudnik i Dagmara Kaczmarek-Szałkow
W poniedziałek 30 maja na antenie TVN24 zadebiutuje nowy program „Fakty w południe”, który na zmianę będą poprowadzić Diana Rudnik i Dagmara Kaczmarek-Szałkow - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Pasmo Dog TV dla psów od czerwca w Animal Planet HD
W sobotę 4 czerwca kanał Animal Planet HD rozpocznie emisję godzinnego pasma programowego Dog TV dla psów i ich właścicieli.
więcej
|
|
,,Powiedz tak!" porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów
Nowy serial „Powiedz tak!” oglądało średnio tylko 930 tys. osób, o 340 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,51 mln zł.
więcej
|
|
Ekstraklasę w nc+ oglądało średnio 106 tys. widzów. Hitem sezonu 2015/2016 mecz Lech Poznań - Legia Warszawa
Mecze Ekstraklasy w sezonie 2015/2016 w kanałach należących do platformy nc+ oglądało średnio 106 tys. widzów. Największą widownię piłkarskie rozgrywki gromadziły w Canal+, a ratingowym hitem było spotkanie Lech Poznań - Legia Warszawa.
więcej
|
|
Rozwód TVP z Nielsenem. 10 niespodzianek od Jacka Kurskiego dla Polsatu i TVN
Jacek Kurski od paru tygodni desperacko walczy z Nielsenem podważając wiarygodność dostarczanych danych. „Wiadomości” i „Gazeta Polska” lustrują szefową Nielsena, zarzucają firmie status monopolisty i dezorientują „zwykłych” ludzi w kwestii metodologii prowadzenia badań. Co by było gdyby TVP przestała za nie płacić i zerwała z Nielsenem? - zastanawia się Joanna Nowakowska prowadząca blog Screenlovers.pl.
więcej
|
|
Serwisy Grupy Onet-RASP pokażą skróty meczów i materiały o Euro 2016 od Cyfrowego Polsatu
Grupa Onet-RAS Polska podpisała z Grupą Cyfrowy Polsat umowę, w ramach której w serwisach wydawcy będą zamieszczane skróty meczów i inne materiały o Euro 2016 produkowane przez Polsat i Iplę.
więcej
|
|
Druga edycja Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie
W weekend 27-29 maja br. Polsat pokaże drugą edycję muzycznego wydarzenia Polsat SuperHit Festiwal. W Operze Leśnej w Sopocie wystąpią m.in. Lady Pank, IRA, Zbigniew Wodecki oraz wykonawcy, którzy w ubiegłym roku sprzedali najwięcej płyt.
więcej
|
|
Polsat Sport News pokaże mecze polskich siatkarzy w kwalifikacjach do igrzysk
Rozgrywany w Tokio turniej kwalifikacyjny siatkarzy do igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro będzie transmitowany w Polsacie Sport. Mecze z udziałem polskiej reprezentacji pokaże także ogólnodostępny Polsat Sport News.
więcej
|
|
Gdzie i za ile można obejrzeć galę KSW 35?
Cyfrowy Polsat, ipla oraz największe sieci kablowe w systemie PPV będą transmitować galę KSW 35, która odbędzie się w piątek 27 maja br. w trójmiejskiej Ergo Arenie. Cena dostępu do transmisji waha się od 39,90 do 49,90 zł.
więcej
|
|
TVP Sport pokaże mecze kontrolne rywali Polaków z Euro 2016
W najbliższy weekend nasi grupowi rywale z Euro 2016: Niemcy, Ukraina i Białoruś zagrają ostatnie towarzyskie mecze przed finałowym turniejem piłkarskich mistrzostw Europy. Transmisje ze spotkań będzie można śledzić w TVP Sport i na sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Serial ,,Unreal: telewizja kłamie" od czerwca w Lifetime
W środę 1 czerwca kanał Lifetime rozpocznie emisję serialu „Unreal: telewizja kłamie” o kulisach programu randkowego. Stacja zaplanowała również nowe odcinki „Małych kobietek z L.A” i „Manii chomikowania”.
więcej
|
|
Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2016 w x-news
Agencja TVN w serwisie x-news uruchomiła dział poświęcony Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej. Znajduje się w nim m.in. ponad 300 klipów z agencji SNTV, dostarczającej materiały wideo o tematyce sportowej.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Tomasz Zimoch: nie żałuję wypowiedzi o Polskim Radiu, nie poddam się
Niczego nie żałuję, bo nie powiedziałem w tym wywiadzie nieprawdy, nie poddam się - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Tomasz Zimoch, dziennikarz i komentator sportowy Polskiego Radia, który został zawieszony w swoich obowiązkach i nie będzie komentował Euro 2016 i igrzysk olimpijskich.
więcej
|
|
Magda Jethon: Ruszamy z serwisem internetowym KOD, potem radio
- 4 czerwca br. startujemy z serwisem internetowym KODuj24.pl. Jestem człowiekiem radia i mam nadzieję, że możliwie szybko uruchomimy także kanał radiowy - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, była szefowa radiowej Trójki.
więcej
|
|
Eurozet chce nadawać ZET Chilli w województwie zachodniopomorskim
Eurozet stara się o nową częstotliwość dla Radia ZET Chilli w Koszalinie, co pozwoli stacji nadawać w województwie zachodniopomorskim. Nadawca wnioskuje o rozszerzenie koncesji tej rozgłośni.
więcej
|
|
RMF FM, Radio ZET i Trójka zyskują w Łodzi. Eska ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Łodzi, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
RMF FM traci w Krakowie. TOK FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Więcej reklam telewizyjnych w prime-time: początkowo wzrosną zyski nadawców, ale widzowie mogą przejść do internetu
W krótkim okresie czasu telewizja powinna zyskać kosztem pozostałych mediów. Zwłaszcza, gdy uwolnione zasoby czasu reklamowego przyczyniłoby się do spadku cen w telewizji. W perspektywie długofalowej znaczne zwiększenie limitu reklam w paśmie prime-time mogłoby zniechęcić widzów, którzy wybraliby np. wideo w internecie - efekty możliwego uelastycznienia czasu reklamowego w telewizji komentują dla Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj, Paweł Więckowski i Tadeusz Żórawski.
więcej
|
|
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix
Największa liczba nagród w kategorii Digital/Mobile, a najmniejsza w kategorii Media nie mogą być traktowane jako odzwierciedlenie jakiegokolwiek trendu na rynku. Świadczą jedynie o tym, że większość kampanii ma dziś swoją odsłonę internetową, jest w tej kategorii ogrom zgłoszeń - wyniki Polskiego Konkursu Reklamy KTR komentuje dla Wirtualnemedia.pl Dawid Szczepaniak z VML Poland.
więcej
|
|
Jose Mourinho z kłopotami reklamowymi przed przyjściem do Manchesteru United. ,,To nie tylko trener, ale kombajn marketingowy"
Rynek w pewnym sensie czekał na kogoś takiego jak Jose Mourinho i doczekał się. Jednakże akcja budzi reakcję. Współczesny supertrener to „kombajn marketingowy”. Trudno spodziewać się, że w przypadku tak uznanej i rozpoznawalnej postaci przedmiotem różnic będą jedynie kwestie sportowe - przejście Jose Mourinho do Manchesteru United analizuje pod kątem marketingowym dla Wirtualnemedia.pl Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska.
więcej
|
|
Dyrektorki kreatywne FCB Warsaw o pracy nad ,,Remember": wyjątkowa akcja powinna zmieniać rzeczywistość
Praca nad tą kampanią przypominała bardziej pracę sapera, gdyż nie było miejsca na jakikolwiek margines błędu - dotykaliśmy rzeczy zbyt ważnych i zbyt emocjonalnie bolesnych - opowiadają serwisowi Wirtualnemedia.pl Gosia Drozdowska i Agnieszka Klimczak, dyrektorki kreatywne agencji FCB Warsaw nagrodzonej Grand Prix KTR za aplikację „Remember”.
więcej
|
|
Mazur i Mecenas jako ,,najlepsi kibice w historii" w piłkarskim pościgu reklamują piwo Tyskie (wideo)
Rozpoczęła się nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazującej przygody Mazura i Mecenasa, dezerterów z armii austro-węgierskiej. Nowe reklamy są związane z piłką nożną. Akcję przygotowały i realizują firmy Bardzo, Papaya Films, Juice, Televisor, Saatchi & Saatchi Poland, Zenith Optimedia i Q&A Communications.
więcej
|
|
Telewizja Polska ogłosiła licytację reklam przy wybranych transmisjach Euro 2016
2 czerwca Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeprowadzi licytację dopłat za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016. Cena wywoławcza wynosi 1000 zł netto.
więcej
|
|
Youtuber Bartek Usa szuka drugiej połowy w kampanii promującej Orange Finanse (wideo)
W ramach kampanii promującej nową ofertę dla klientów Orange Finanse youtuber Bartek Karpowski (znany szerzej jako Bartek Usa) przygotował klip, w którym próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku. Za koncepcję i realizację akcji odpowiada agencja VML Poland.
więcej
|
|
,,Naturalnie Mama" w kampanii o macierzyństwie i rodzinie (wideo)
Pod hasłem „Naturalnie Mama” ruszyła akcja społeczno-informacyjna, której celem jest zwiększenie świadomości kobiet na temat macierzyństwa, promocja postaw prorodzinnych, a także przybliżenie problemów związanych z niepłodnością. Akcję organizuje Fundacja Narodowego Dnia Życia.
więcej
|
|
Siatkarz Michał Winiarski reklamuje żele pod prysznic Luksja Care Pro Men (wideo)
W pierwszej kampanii reklamowej kosmetyków Luksja (produkowanych przez PZ Cussons) z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego promowane są żele pod prysznic Luksja Care Pro Men. Akcję przygotowały firmy Fenomen, Grape Film i Tailor Made PR.
więcej
|
|
,,Mam moc" - roztańczony rolnik i nauczycielka w reklamach Actimela (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „Mam moc. Stay strong”. Przygotowały ją agencja Youg & Rubicam Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Polska Grupa Energetyczna zerwała umowę sponsorską z PGE Atom Trefl Sopot
Polska Grupa Energetyczna po roku obowiązywania wypowiedziała umowę sponsorską z klubem siatkarskim PGE Atom Trefl Sopot. Planowo współpraca miała trwać jeszcze przez dwa sezony.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Naja, Snickers, Żywiec Zdrój Głupawka, ,,Księga rozwoju dziecka" i ,,Szlachetna paczka" (wideo)
Do naszego cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam trafiły tym razem dwie kampanie zagraniczne i trzy polskie, wśród których są dwie akcje społeczne. Są to reklamy bielizny Naja i lodowych batonów Snickers, kampania Żywiec Zdrój Głupawka i społeczne akcje „Księga rozwoju dziecka” oraz „Bohaterowie codzienności”.
więcej
|
|
Smokowski i Twarowski z piłkarskim komentarzem na przystanku w akcji Pepsi przed finałem Ligi Mistrzów (wideo)
PepsiCo Poland z udziałem komentatorów piłkarskich nc+ Tomasza Smokowskiego i Andrzeja Twarowskiego przeprowadziła niestandardową zabawę promocyjną, w której można było wygrać bilety na finał Ligi Mistrzów.
więcej
|
|
Excellence Cr?me reklamowany w pierwszej kampanii L'Ore?al Paris z Grażyną Torbicką (wideo)
Dziennikarka Grażyna Torbicka została oficjalnie zaprezentowana jako polska ambasadorka reklamowa kosmetyków L’Ore?al Paris. W pierwszej kampanii z jej udziałem będzie promowany zestaw koloryzujący do włosów L’Ore?al Excellence Crème.
więcej
|
|
Olga Frycz reklamuje nową bankowość internetową Moje ING w ING Banku Śląskim (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy system bankowości internetowej ING Banku Śląskiego - Moje ING. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Brain, Gong i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
Koncern Alphabet, do którego należy Google, jest obecnie największym na świecie podmiotem na globalnym rynku reklamowym. Z kolei w reklamie internetowej 65 proc. wydatków trafia do pięciu podmiotów: Google’a, Facebooka, Baidu, Yahoo i Microsoftu - wynika z najnowszego raportu agencji Zenith Media.
więcej
|
|
Rozwód TVP z Nielsenem. 10 niespodzianek od Jacka Kurskiego dla Polsatu i TVN
Jacek Kurski od paru tygodni desperacko walczy z Nielsenem podważając wiarygodność dostarczanych danych. „Wiadomości” i „Gazeta Polska” lustrują szefową Nielsena, zarzucają firmie status monopolisty i dezorientują „zwykłych” ludzi w kwestii metodologii prowadzenia badań. Co by było gdyby TVP przestała za nie płacić i zerwała z Nielsenem? - zastanawia się Joanna Nowakowska prowadząca blog Screenlovers.pl.
więcej
|
|
Przeraźliwe okrzyki reklamują batony lodowe Snickersa (wideo)
Firma Mars Inc. prowadzi kampanię reklamową promującą batony Snickers o smaku lodów. Za kreację reklam pod hasłem „Krzyk” odpowiada agencja BBDO z Nowego Jorku.
więcej
|
|
Kampania ,,Nude for All" przełamuje stereotypy w reklamie bielizny
Marka bielizny Naja, której twórczynią jest gimnastyczka Catalina Girald wprowadza nową linię produktów dostępnych w siedmiu odcieniach nude, które są dopasowane do koloru skóry. Kampanię pod hasłem „Nude for All” przygotowała agencja Badger&Winters.
więcej
|
|
Czerwone i zielone burgery w McDonald's promują ,,Angry Birds"
W restauracjach McDonald’s w Chinach, w związku z premierą filmu „Angry Birds” pojawiły się burgery w kolorach czerwonym i zielonym.
więcej
|
|
Belgia reklamami chce poprawić wizerunek nadszarpnięty atakami terrorystycznymi
Po atakach terrorystycznych, które miały miejsce wiosną w Brukseli, Belgia ma problem z wizerunkiem. Władze państwowe mają nadzieję, że w jego poprawie pomoże zaplanowana kampania reklamowa.
więcej
|
|
Technologie dobre na wszystko w reklamie Cisco
W nowej kampanii reklamowej koncern Cisco przekonuje, że dostępne obecnie technologie mogą rozwiązać wiele problemów i uczynić nasze życie lepszym. Działania obejmują spoty, internet, reklamę prasową oraz outdoor.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Radosław Górecki wicenaczelnym ,,Gazety Bankowej". Pismo rozbudowuje redakcję i odświeża layout
Od wydania czerwcowego „Gazeta Bankowa” (Fratria) ukazuje się w zmienionej szacie graficznej, a zespół redakcyjny pisma został rozbudowany. Zastępcą redaktora naczelnego magazynu został Radosław Górecki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sprzedaż kioskowa dzienników: ,,Super Express" ucieka ,,Gazecie Wyborczej"
W pierwszym kwartale br. większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach zanotowało spadki, a najwięcej stracił „Parkiet”. Zyskały tylko „Gazeta Polska Codziennie” i „Rzeczpospolita”, a liderem zestawienia tradycyjnie był „Fakt”.
więcej
|
|
Agora rozwija sieć Helios i chce współpracować z Polsatem. 5 nowych kin do końca roku
Agora na koniec marca br. zanotowała wzrost sprzedaży biletów w sieci Helios. Do końca roku chce otworzyć pięć nowych kin, a w planach na 2017 rok spółka ma cztery obiekty. Z entuzjazmem przygląda się także inicjatywie Cyfrowa Strefa Twórców. - Agora i Grupa Polsat mają ogromne pole do współpracy w tej kwestii - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes spółki.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. ,,Program TV" o 16 proc. w dół
W I kwartale 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
Alarm bombowy i ewakuacja w siedzibach Ringier Axel Springer Polska, Telewizji Polskiej i KRRiT
W piątek po południu otrzymano zgłoszenia o podłożeniu ładunków wybuchowych m.in. w siedzibach Grupy Onet - RAS Polska, Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, oddziałów regionalnych Telewizji Polskiej i budynku TVN w Krakowie. Ze wszystkich tymczasowo ewakuowano pracowników.
więcej
|
|
,,Gazeta Finansowa": wydawca ,,Wprost" Michał M. Lisiecki szukał obsługi PR dla Amber Gold. PMPG: to nieprawda, pozywamy
Prezes Amber Gold Marcin P. miał w lipcu 2012 roku zwrócić się o pomoc do prezesa PMPG Michała M. Lisieckiego po krytycznych publikacjach dziennika „Puls Biznesu” na temat jego parabanku - podała „Gazeta Finansowa”. PMPG Polskie Media zapowiada pozwanie wydawcy „GF” i Grzegorza Jakubowskiego, autora artykułu.
więcej
|
|
Co trzeci dziennikarz odczuwa spadek stabilności zawodowej, złe prognozy dla redakcji prasowych
32% dziennikarzy odczuwa mniejszą stabilność zawodową w swojej profesji. Taki sam ich odsetek przyznaje, że duży wpływ na jakość codziennej pracy mają wprowadzane cięcia budżetowe - wynika z badania Ecco International Communications Network.
więcej
|
|
Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. ,,Ekran TV" najbardziej w dół
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Projekty ,,Gazety Wyborczej" i Grzegorz Piechota z nagrodami INMA Global Media Awards 2016
Jury konkursu INMA Global Media Awards 2016 doceniło dwa projekty przygotowane przez zespół Agory - projekt „Objazdowe Muzeum Historii Polski” i akcję społeczną „Pracownia miast”. Nagrodę Silver Shovel Award - za całokształt pracy i działalność na rzecz stowarzyszenia INMA - otrzymał natomiast Grzegorz Piechota ("Gazeta Wyborcza").
więcej
|
|
Internet |
|
|
Zmiany w reklamach w Google to docenienie segmentu mobilnego
Zmiany wprowadzane obecnie w systemie reklamowym Google’a to kolejny dowód na rosnące znaczenie internetu mobilnego. Koncern chce również w większym stopniu wykorzystywać marketingowo Google Maps - oceniają eksperci z agencji SEM/SEO.
więcej
|
|
KE szykuje nowe przepisy audiowizualne: platformy wideo z większą odpowiedzialnością, elastyczny czas reklam tv
Komisja Europejska chce zaktualizować unijne przepisy w sektorze audiowizualnym, by stworzyć sprawiedliwsze warunki dla wszystkich podmiotów, promowania europejskich filmów. W myśl nowych przepisów platformy wideo mają zająć się ochronę małoletnich przed nieodpowiednimi treściami i zwalczaniem mowy nienawiści, a nadawcy telewizyjni będą mieć bardziej elastyczne limity czasu reklam.
więcej
|
|
Komisja Europejska ujednolica e-handel: takie same ceny w różnych krajach, tańsza wysyłka, większe uprawnienia UOKiK-u
Komisja Europejska ogłosiła pakiet nowych przepisów mających na celu wzmocnienie rozwoju transgranicznego handlu internetowego w UE. Zakładają one m.in. wprowadzenie tych samych cen produktów we wszystkich krajach, obniżenie kosztów wysyłek zagranicznych i skuteczniejszą walkę z nieuczciwymi sprzedawcami.
więcej
|
|
Netflix: narzucanie obowiązków programowych nie wzmocni europejskich produkcji
Unia Europejska planuje przepisy narzucające serwisom VoD obowiązek oferowania filmów pochodzących z Europy. - Użytkownicy kochają europejskie produkcje, dlatego nasze inwestycje w tym sektorze stale rosną. Doceniamy cel, który postawiła sobie Komisja Europejska, ale poprzez zaproponowane obostrzenia nie osiągnie się spodziewanych rezultatów - zapowiada w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa.
więcej
|
|
Snapchat pozyskał 1,8 mld dolarów od inwestorów, wyceniono go na 18 mld dolarów
Platforma społecznościowa Snapchat w ramach rundy F finansowania zgromadziła w sumie 1,8 miliarda dolarów. Przy przychodach w kwocie 59 milionów dolarów w 2015 roku Snapchat jest obecnie wyceniany na 18 miliardów dolarów.
więcej
|
|
Nowe przyciski nie przyjęły się na Facebooku, użytkownicy wolą ,,Lubię to!"
Po trzech miesiącach od wprowadzenia przez Facebook przycisków Reactions, są pierwsze dane pokazujące jaką cieszą się one popularnością. Okazuje się, że te alternatywne emotikony są rzadko wykorzystywane, a użytkownicy społecznościowego portalu preferują tradycyjny kciuk w górę.
więcej
|
|
Google wprowadza lokalne reklamy do Google Maps
Koncern Google zapowiedział, że lokalne firmy będą mogły wykupywać reklamy w serwisie Maps. - Dodatkowe opcje pozwalają na dokładniejsze przejrzenie oferty z poziomu serwisu - informuje Sridhar Ramaswamy z Google.
więcej
|
|
Siedem opcji marketingowych na Facebooku, na które warto zwrócić uwagę
Prowadzenie fanpage bez wsparcia mediowego dziś już właściwie nie ma większego sensu. Facebook celowo ogranicza zasięg postów zamieszczanych na fanpage’ach by zmusić marki do budowania zasięgu w sposób, który przyniesie mu zyski - czyli poprzez płatne kampanie. Dlatego właśnie zbudowanie wolumenu fanów czy zasięgu jest obecnie możliwe właściwie wyłącznie poprzez działania mediowe. Siedem najpopularniejszych opisuje Agata Malinowska z NuOrder.
więcej
|
|
Google kontroluje 12 proc. globalnych wydatków reklamowych, Facebook z najszybszym wzrostem
Koncern Alphabet, do którego należy Google, jest obecnie największym na świecie podmiotem na globalnym rynku reklamowym. Z kolei w reklamie internetowej 65 proc. wydatków trafia do pięciu podmiotów: Google’a, Facebooka, Baidu, Yahoo i Microsoftu - wynika z najnowszego raportu agencji Zenith Media.
więcej
|
|
Messi, Neymar i Lewandowski najczęstszym tematem rozmów polskich fanów futbolu w social media
Facebook jest najpopularniejszym kanałem społecznościowym wśród polskich kibiców piłki nożnej. Prawie połowa korzysta z social media podczas oglądania transmisji meczów w telewizji - wynika z badania Mortar i Prime Research.
więcej
|
|
Serwisy Grupy Onet-RASP pokażą skróty meczów i materiały o Euro 2016 od Cyfrowego Polsatu
Grupa Onet-RAS Polska podpisała z Grupą Cyfrowy Polsat umowę, w ramach której w serwisach wydawcy będą zamieszczane skróty meczów i inne materiały o Euro 2016 produkowane przez Polsat i Iplę.
więcej
|
|
Marki wolą Instagram od Snapchata
Instagram jest wykorzystywany niemal przez wszystkie marki na świecie. Gorzej wygląda sytuacja w przypadku Snapchata.
więcej
|
|
Polska ma więcej domen internetowych niż Turcja czy Kanada
Polska jest szóstym krajem w Europie pod względem liczby zarejestrowanych domen - wynika z analizy brytyjskiej firmy Nominet. Globalnie wyprzedzamy także takie kraje jak Turcja czy Kanada.
więcej
|
|
Schetyna na marszu KOD utrudniał pracę dziennikarską Kossakowskiemu? Zbada to prokuratura
Prokuratura podjęła śledztwa w sprawie incydentu z udziałem przewodniczącego PO Grzegorza Schetyny i blogera Ziemowita Kossakowskiego podczas marszu Komitetu Obrony Demokracji w lutym br. Chodzi o podejrzenie utrudniania pracy dziennikarskiej.
więcej
|
|
Co trzeci użytkownik Spotify płaci za dostęp, serwis z 80-proc. wzrostem wpływów i stratą netto
Jak wynika z danych finansowych Spotify, największy na świecie muzyczny serwis streamingowy 90 proc. swoich przychodów czerpie z abonamentów premium. Za dostęp do Spotify płaci jedynie co trzeci użytkownik platformy. Oznacza to, że monetyzacja modelu freemium, który znalazł uznanie użytkowników, jest bardzo trudna.
więcej
|
|
Play oraz Serce i Rozum liderami marek telekomunikacyjnych na Facebooku, u Plusha najwięcej się dzieje
Wśród marek z polskiej branży telekomunikacyjnej po ponad 2,2 mln fanów na Facebooku mają Play oraz Serce i Rozum, a po ponad 1,5 mln - Orange i Plus. Natomiast zdecydowanie najwięcej aktywności wykonują użytkownicy na fanpage’ach Plusha i Electronic Beats.
więcej
|
|
Prawie połowa Polaków akceptuje możliwość większej inwigilacji w sieci ze względów bezpieczeństwa
Wraz z rosnącą skalą przestępczości w sieci rośnie też świadomość cyberzagrożeń nie tylko wśród użytkowników, lecz także firm i instytucji państwowych. Do skutecznej walki z cyberprzestępcami potrzebna jest ścisła współpraca sektora publicznego i prywatnego – mówili paneliści konferencji zorganizowanej przez Instytut Staszica i CMWP SDP. Ma to istotne znaczenie dla ochrony infrastruktury krytycznej, czyli sektora bankowego, energetycznego i telekomunikacyjnego. Blisko połowa Polaków akceptuje możliwość większej inwigilacji w sieci ze względów bezpieczeństwa.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|