|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 11 Maja 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Wiadomości": mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
W poniedziałek 9 maja br. główne wydanie „Wiadomości” obejrzało 4,1 mln widzów - wynika z sondażu telefonicznego, które na zlecenie Telewizji Polskiej przeprowadził TNS Polska. Wczoraj w „Wiadomościach” kolejny raz podważono wiarygodność badań firmy Nielsen Audience Measurement, skrytykowano też przeszłość zawodową jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej.
więcej
|
|
KRRiT przyznała RMF FM koncesję na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła wczoraj radiu RMF FM koncesję na nadawanie na kolejne dziesięć lat. To oznacza, że rozgłośnia będzie mogła nadawać co najmniej do 2028 roku.
więcej
|
|
Dworak do Czabańskiego: tworzycie zły system mediów publicznych. Czabański: ratujemy je z upadku
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak i wiceminister kultury Krzysztof Czabański, odpowiedzialny za nową ustawę medialną, starli się podczas debaty o przyszłości mediów publicznych. Dworak zarzucił Czabańskiemu, że rząd Prawa i Sprawiedliwości tworzy zły system mediów publicznych, który zbyt mocno je centralizuje. Wiceminister kultury uważa, że obecna reforma wyciągnie media publiczne z zapaści.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę
Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost”, za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok.
więcej
|
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych
W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times” za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny”, „Tygodnik Powszechny”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Twój Styl” i „Dziennik Zachodni”.
więcej
|
Wideo na Facebooku szybko zyskuje widzów, ale to klipy na YouTube angażują dłużej (opinie)
|
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Wiadomości": mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
W poniedziałek 9 maja br. główne wydanie „Wiadomości” obejrzało 4,1 mln widzów - wynika z sondażu telefonicznego, które na zlecenie Telewizji Polskiej przeprowadził TNS Polska. Wczoraj w „Wiadomościach” kolejny raz podważono wiarygodność badań firmy Nielsen Audience Measurement, skrytykowano też przeszłość zawodową jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej.
więcej
|
|
Telewizja Republika wydłużyła pasmo z telezakupami. Teraz od 9 do 17
Telewizja Republika wprowadziła zmiany w ramówce. Korekcie uległy godziny emisji pasm i programów, a pasmo z telezakupami można teraz oglądać - z przerwami na serwisy informacyjne - od 9.00 do 17.00.
więcej
|
|
TVN nowym liderem oglądalności w prime-time, TVP1 o 27 proc. w dół
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w kwietniu br. został TVN. Duży spadek udziału odnotowała TVP1, która spadła z miejsca pierwszego na czwarte - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Euro 2016 w Polsacie: 24 mecze w kanale otwartym, wszystkie w płatnym pakiecie (plan transmisji)
Otwarty Polsat pokaże 24 mecze piłkarskiego Euro 2016. Transmisje całego turnieju będą natomiast dostępne w dwóch specjalnie uruchomionych kanałach Polsat Sport HD, oferowanych odpłatnie przez operatorów kablowych i satelitarnych.
więcej
|
|
Powstanie szósta edycja show ,,Taniec z gwiazdami"
Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zarząd Telewizji Polskiej odpowiada marketingowcom i badaczom: w telemetrii nie działają w pełni reguły rynkowe
Brak konkurencyjności w badaniach oglądalności telewizji wymaga wzmożonej uwagi, gdyż nie działają tutaj w pełni reguły rynkowe. TVP zainteresowana jest przeprowadzeniem w tym zakresie szerszej debaty z udziałem wszystkich uczestników rynku - tak Telewizja Polska skomentowała list otwarty do niej skierowany przez organizacje marketingowe i badawcze.
więcej
|
|
,,Wiadomości" TVP1 najchętniej oglądane w województwach, gdzie PiS mocno wygrał z PO (analiza)
W kwietniu br. „Wiadomości” najwyższy udział w oglądalności wśród pełnoletnich widzów miały w województwie świętokrzyskim, podlaskim i podkarpackim, gdzie w wyborach parlamentarnych PiS zdecydowanie wygrał z PO. W skali roku program najwięcej stracił w województwach: opolskim, pomorskim, lubuskim i kujawsko-pomorskim.
więcej
|
|
Rośnie liczba abonentów UPC Polska
W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora wzrosła w ciągu roku o 12 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora.
więcej
|
|
Andrzej Bargiel ambasadorem Canal+ Discovery. Jesienią seria ,,Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera"
Himalaista Andrzej Bargiel został ambasadorem Canal+ Discovery. Jesienią br. stacja pokaże serię dokumentalną „Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera”.
więcej
|
|
Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku poprosiły władze TVP o wyjaśnienia dotyczące ich wypowiedzi podważających wiarygodność badania telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
|
4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance z jakością dźwięku Dolby Digital Plus. Piotr Kędzierski w kampanii
Grupa 4Fun Media wdrożyła w swoich kanałach - 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance - standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus. W kampanii promującej tę zmianę występują m.in. Ola Ciupa, Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski.
więcej
|
|
Discovery podzieliło się prawami do igrzysk olimpijskich z Czeską Telewizją
Discovery Communications podpisało z czeskim nadawcą publicznym umowę dotyczącą praw do transmisji igrzysk olimpijskich. Dzięki umowie, czescy widzowie będą mogli śledzić igrzyska olimpijskie odbywające się w latach 2018 i 2020 w ČT Sport oraz Eurosporcie.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT przyznała RMF FM koncesję na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła wczoraj radiu RMF FM koncesję na nadawanie na kolejne dziesięć lat. To oznacza, że rozgłośnia będzie mogła nadawać co najmniej do 2028 roku.
więcej
|
|
Dworak do Czabańskiego: tworzycie zły system mediów publicznych. Czabański: ratujemy je z upadku
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak i wiceminister kultury Krzysztof Czabański, odpowiedzialny za nową ustawę medialną, starli się podczas debaty o przyszłości mediów publicznych. Dworak zarzucił Czabańskiemu, że rząd Prawa i Sprawiedliwości tworzy zły system mediów publicznych, który zbyt mocno je centralizuje. Wiceminister kultury uważa, że obecna reforma wyciągnie media publiczne z zapaści.
więcej
|
|
Małgorzata Kościelniak przechodzi z Jedynki do Radia ZET Gold
Małgorzata Kościelniak odeszła z Programu I Polskiego Radia, gdzie prowadziła "Muzyczną Jedynkę". Od przyszłego tygodnia rozpocznie pracę w Radio ZET Gold - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grażyna Torbicka reporterką Radia ZET w Cannes
Grażyna Torbicka od 11 do 21 maja br. będzie na antenie Radia ZET i Radia ZET Chilli relacjonować festiwal filmowy w Cannes.
więcej
|
|
RMF FM liderem, Radio Rzeszów tuż za podium. VOX FM w dół z 10,5 proc. do 2 proc.
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski
Na polskim rynku startuje agencja retail i shopper marketingowa Labstore działająca w ramach struktur grupy WPP (należą do niej m.in. Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail). Nową spółką kieruje Grzegorz Sierzputowski, ostatnio związany z CEDC.
więcej
|
|
Odświeżona marka Crunchips w nowej imprezowej reklamie (wideo)
Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżającą wizerunek marki chipsów Crunchips. Za pomysł i realizację komunikacji marketingowej odpowiadają agencje Just, SMG Mediavest oraz SMG LiquidThread.
więcej
|
|
Lubię to - linked by Isobar zadba o social media Allegro
Agencja Lubię to - linked by Isobar (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na obsługę Allegro we wszystkich mediach społecznościowych. Pokonała w nim GoldenSubmarine, K2 i Lemon Sky J.Walter Thompson.
więcej
|
|
Wojciech Łebski dyrektorem kreatywnym w Syzygy
Wojciech Łebski awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego w warszawskim oddziale agencji reklamowej Syzygy. Pracuje w niej od dwóch lat.
więcej
|
|
Kioskarz Robert Górski w reklamach Orange na Kartę przenosi numery piłkarzom z Plusa, Play i T-Mobile (wideo)
Nowe reklamy Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza toczą się na boisku piłkarskim, gdzie grają zawodnicy w barwach Plusa, Play i T-Mobile. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Neil Patrick Harris w reklamie iPhone'a 6s (wideo)
Aktor Neil Patrick Harris występuje w kolejnej humorystycznej reklamie promującej smartfona iPhone 6s.
więcej
|
|
,,MenMag - Męskie wyzwanie" - Aflofarm promuje magnez dla mężczyzn (wideo)
Rozpoczęła się akcja promocyjna preparatu magnezowego dla mężczyzn MenMag, produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska.
więcej
|
|
Kateřina Slánská: z Rockwell Automation do Universal Robots
Kateřina Slánská dołączyła do zespołu Universal Robots, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
|
PZL przygotuje pierwszą kampanię reklamową kosmetyków Bambino
Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową marki kosmetyków dziecięcych Bambino (produkowanych przez Nivea Polska). Przygotuje i wdroży jej nową komunikację marketingową.
więcej
|
|
Agnieszka Radosz: z Prime PR do Shake Hands
Agnieszka Radosz zaczęłą pracę jako community manager w agencji social mediowej Shake Hands (należącej do grupy Brand Support). Wcześniej pracowała m.in. w Prime PR i Wilk Elektronik.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika ,,Uroda Życia"
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.
więcej
|
|
Najchętniej kupowane tygodniki w Polsce - liderem ,,Tele Tydzień"
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 53 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Slowly Veggie" ze specjalnym wydaniem ,,Slowly Veggie - EKO"
W środę 11 maja br. ukaże się pierwsze wydanie specjalne magazynu „Slowly Veggie” (Burda International) - „Slowly Veggie - Eko”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Amazon otwarty dla polskich firm, będą mogły sprzedawać w pięciu krajach w Europie
Amazon wprowadził możliwość sprzedaży towarów przez polskich przedsiębiorców w pięciu europejskich wersjach platformy. Nasze firmy mogą także skorzystać ze wsparcia w języku polskim i dostaw w systemie Fulfillment by Amazon.
więcej
|
|
Facebook odrzuca oskarżenia o polityczną cenzurę. ,,Nie ma dowodów na blokowanie konserwatywnych treści"
Facebook został posądzony o to, że w doborze treści prezentowanych użytkownikom blokuje te o charakterze konserwatywnym. Serwis oficjalnie zaprzecza tłumacząc, że za dobór najpopularniejszych materiałów odpowiada algorytm, a nie polityczne sympatie pracowników Facebooka.
więcej
|
|
Startuje serwis Amazon Video Direct, wśród dostawców treści ,,Guardian", Mashable i Conde Nast
Amazon uruchomił przeznaczoną dla twórców platformę Amazon Video Direct, która pozwala publikować treści wideo i zarabiać na tym pieniądze. Wśród partnerów projektu są wydawcy - między innymi Conde Nast Entertainment, HowStuffWorks, Guardian i Mashable.
więcej
|
|
Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu
Google usprawnia platformę DoubleClick for Publishers. Reklamy natywne będą automatycznie dopasowywane do rodzaju ekranu, na którym są wyświetlane zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej.
więcej
|
|
Agora testuje Instant Articles w serwisie Bryla.pl
Serwis architektoniczny Bryla.pl (Agora) rozpoczął udostępnianie swoich treści użytkownikom usługi Facebook Instant Articles.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|