|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 30 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Powstanie ,,Czas honoru" o kobietach. TVP1 szykuje serial ,,Morowe panny"
Telewizyjna Jedynka planuje nakręcić serial „Morowe panny” opowiadający o losach kobiet żyjących pod niemiecką okupacją podczas II wojny światowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Szef TVP2: Dziękuję Grażynie Torbickiej. "Dziennikarka nie przechodzi do TVN"
Grażyna Torbicka po 31 latach żegna się z Telewizją Polską. Za „wspólny czas w Dwójce” podziękował jej Maciej Chmiel, obecny szef TVP2. Dziś ma zapaść decyzja, co zastąpi prowadzony przez Torbicką magazyn „Kocham Kino”. Tymczasem TVN zaprzecza, by dziennikarka miała rozpocząć tam pracę.
więcej
|
|
Reklamy w dziennikach: ,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem, ,,Fakt" i ,,Super Express" mocno w dół
W styczniu i lutym br. utrzymała się spadkowa tendencja przychodów reklamowych dzienników drukowanych. Największy spadek w skali roku zanotowały w tym okresie „Fakt” i „Super Express”. Z kolei „Rzeczpospolita” zarobiła niemal 50 proc. więcej niż rok temu.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Joanna Racewicz zwolniona z ,,Panoramy". ,,Nie odchodzi z TVP"
Joanna Racewicz pożegnała się we wtorek z widzami „Panoramy” TVP2 i poinformowała, że poprowadziła swoje ostatnie wydanie programu. Telewizyjna Agencja Informacyjna rozstała się z dziennikarką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Racewicz nie odchodzi z TVP - twierdzi rzeczniczka prasowa nadawcy.
więcej |
|
Zbigniew Lazar: zagraniczna agencja PR jest potrzebna polskiemu rządowi od dawna
Polski rząd nie powinien dać się pchać w kierunku tanich sztuczek marketingu politycznego, często mylonego przez polskich polityków wszystkich opcji z działaniami PR, lecz wyłącznie w kierunku czystej, klasycznej komunikacji społecznej, czyli wiarygodnej i prawdziwej informacji - konieczność zatrudnienia przez polską władzę agencji public relations komentuje dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar, współzałożyciel i prezes Modern Corp.
więcej |
|
Michał Dzienisz nowym szefem Business Ad Network, odchodzi Tomasz Pudlis
Z końcem maja Michał Dzienisz obejmie stanowisko CEO internetowej sieci reklamowej Business Ad Network (BAN) należącej do Grupy Wirtualna Polska. Zajmujący je poprzednio Tomasz Pudlis odchodzi z firmy.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Powstanie ,,Czas honoru" o kobietach. TVP1 szykuje serial ,,Morowe panny"
Telewizyjna Jedynka planuje nakręcić serial „Morowe panny” opowiadający o losach kobiet żyjących pod niemiecką okupacją podczas II wojny światowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Szef TVP2: Dziękuję Grażynie Torbickiej. "Dziennikarka nie przechodzi do TVN"
Grażyna Torbicka po 31 latach żegna się z Telewizją Polską. Za „wspólny czas w Dwójce” podziękował jej Maciej Chmiel, obecny szef TVP2. Dziś ma zapaść decyzja, co zastąpi prowadzony przez Torbicką magazyn „Kocham Kino”. Tymczasem TVN zaprzecza, by dziennikarka miała rozpocząć tam pracę.
więcej
|
|
Joanna Racewicz zwolniona z ,,Panoramy". ,,Nie odchodzi z TVP"
Joanna Racewicz pożegnała się we wtorek z widzami „Panoramy” TVP2 i poinformowała, że poprowadziła swoje ostatnie wydanie programu. Telewizyjna Agencja Informacyjna rozstała się z dziennikarką - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Racewicz nie odchodzi z TVP - twierdzi rzeczniczka prasowa nadawcy.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła 540 tys. widzów. Polsat nadal liderem
Pierwsze odcinki piątej edycji show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało o 540 tys. widzów mniej niż początek trzeciej serii widowiska emitowanej wiosną ub.r. Program nadal daje jednak nadal Polsatowi pozycję zdecydowanego lidera w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Klub Kukiz'15: działalność zarządu TVP jest nie do zaakceptowania
Klub parlamentarny Kukiz’15 krytykuje działalność zarządu Telewizji Polskiej, w tym politykę programową i personalną. - Do ustalenia pozostaje jedynie, czy odpowiedzialność za obecny stan rzeczy ponosi cały zarząd, czy też jeden z jego członków - pisze poseł Piotr Liroy-Marzec.
więcej
|
|
TVP1 wyprzedziła Polsat, Puls 2 z rekordem. W górę TVN24 i TVP Info
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
NBC z miliardem dolarów z reklam przy igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro
Stacja NBC pochwaliła się, że do wczoraj sprzedała czas reklamowy przy transmisjach z olimpiady w Rio de Janeiro 2016 na kwotę miliarda dolarów. Cztery lata wcześniej, przy igrzyskach w Londynie ten sam wynik osiągnięto cztery miesiące później.
więcej
|
|
Al Jazeera tnie koszty, 500 osób do zwolnienia
Sieć telewizyjna Al Jazeera Media Network zapowiedziała, że w ramach oszczędności zamierza wręczyć wypowiedzenia 500 pracownikom. Już wcześniej podjęto decyzję o zamknięciu nadawanego w USA kanału Al Jazeera America.
więcej
|
|
Grażyna Torbicka odchodzi z TVP po 31 latach pracy
Grażyna Torbicka, autorka cyklu "Kocham Kino" w TVP2 i jedna z czołowych twarzy stacji, odchodzi z Telewizji Polskiej. - Po 31 latach pracy w Programie 2 TVP poczułam, że to dobry moment by spojrzeć na świat z innej perspektywy - poinformowała dziennikarka.
więcej
|
|
Krócej w Wielkanoc przed telewizorem, hitem mecz Polska-Finlandia
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 16 minut krócej niż rok temu. Najpopularniejszą stacją w całym rynku była TVP1, w grupie komercyjnej wygrał Polsat. Najwięcej widzów zgromadził mecz piłkarski Polska - Finlandia.
więcej
|
|
Eleven Sports pokaże wyścig Giro del Trentino
Grupa Eleven Sports Network nabyła od firmy Oneplayer prawa do pokazywania włoskiego wyścigu kolarskiego Giro del Trentino. Zawody transmitowane będą w stacji Eleven Sports.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
MullenLowe MediaHub wygrywa regionalny przetarg mediowy CCC
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach.
więcej
|
|
Czesław Mozil wśród sobowtórów reklamuje Prince Polo jako autentyk (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa wafelków Prince Polo (produkowanych przez Mondelez Polska) z udziałem muzyka Czesława Mozila. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prince Polo Autentyk”, przygotowały i realizują firmy Brain, SMG Liquid Thread, IQ Marketing, Carat Polska i Big Picture.
więcej
|
|
Ścianka wspinaczkowa w centrum Nowego Jorku promuje Toyotę RAV4
W centrum Nowego Jorku, przy Times Square, pojawiła się gigantyczna ścianka wspinaczkowa reklamująca hybrydowy wariant samochodu Toyota RAV4. Jej pomysłodawcą jest agencja Saatchi & Saatchi z Los Angeles.
więcej
|
|
Dłonie pasażerów zamiast telefonu w spocie promującym bezpieczną jazdę (wideo)
Nowa kampania promująca nieużywanie smartfonów podczas prowadzenia samochodu udowadnia, że czasem przed zagrożeniem ze strony komórki w dłoni kierowcy może chronić... dłoń pasażera.
więcej
|
|
Ogilvy taguje klipy na YouTubie w kampanii ,,Przyjaciół" na Netfliksie (wideo)
Pracująca dla serwisu Netflix agencja Ogilvy Paris otagowała odpowiednio tysiące klipów wideo w serwisie YouTube tak, by w wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach pojawiały się fragmenty oferowanego przez Netflix serialu „Przyjaciele”.
więcej
|
|
Żele do toalet Kret z nowymi reklamami i serwisem internetowym (wideo)
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa żeli do toalet Kret (produkowanych przez Global Cosmed Group). Jednocześnie ruszyła nowa polska strona internetowa marki.
więcej
|
|
,,Odkryj różne smaki" w kampanii pieczywa Wasa (wideo)
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa pieczywa chrupkiego Wasa (produkowanego przez Barilla Poland). Przygotowały ją agencja Ingo Stockholm i dom mediowy Media Direction.
więcej
|
|
NBC z miliardem dolarów z reklam przy igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro
Stacja NBC pochwaliła się, że do wczoraj sprzedała czas reklamowy przy transmisjach z olimpiady w Rio de Janeiro 2016 na kwotę miliarda dolarów. Cztery lata wcześniej, przy igrzyskach w Londynie ten sam wynik osiągnięto cztery miesiące później.
więcej
|
|
Jason Statham jako mężczyzna i kobieta reklamuje LG G5 (wideo)
Aktor Jason Statham występuje w kampanii reklamowej smartfona LG G5, która wystartuje 1 kwietnia. Znany filmowy twardziel będzie promował modułową budowę telefonu, a w jednym ze spotów pojawi się w roli kobiety.
więcej
|
|
Deloitte Digital CE utrzymała internetową obsługę napojów PepsiCo
Agencja Deloitte Digital CE w wyniku wygranego przetargu nadal będzie zajmować się komunikacją internetową marek napojów gazowanych produkowanych przez PepsiCo: Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew.
więcej
|
|
Get More Social dla De'Longhi i Inei w mediach społecznościowych
Agencja Get More Social zaczęła kompleksową obsługę w mediach społecznościowych firm De’Longhi i Inea. Oba zlecenia zdobyła w przetargach.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Reklamy w dziennikach: ,,Rzeczpospolita" z największym wzrostem, ,,Fakt" i ,,Super Express" mocno w dół
W styczniu i lutym br. utrzymała się spadkowa tendencja przychodów reklamowych dzienników drukowanych. Największy spadek w skali roku zanotowały w tym okresie „Fakt” i „Super Express”. Z kolei „Rzeczpospolita” zarobiła niemal 50 proc. więcej niż rok temu.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" liderem, ale najwięcej straciło wśród tygodników yellow
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników yellow utrzymało się „Życie na Gorąco”, które zanotowało jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Michał Dzienisz nowym szefem Business Ad Network, odchodzi Tomasz Pudlis
Z końcem maja Michał Dzienisz obejmie stanowisko CEO internetowej sieci reklamowej Business Ad Network (BAN) należącej do Grupy Wirtualna Polska. Zajmujący je poprzednio Tomasz Pudlis odchodzi z firmy.
więcej
|
|
,,The New York Times" z miesięczny limitem artykułów dla użytkowników Facebooka i Twittera
Dziennik „The New York Times” ograniczył darmowy dostęp do swojego internetowego serwisu dla czytelników korzystających z Facebooka, Twittera i innych platform społecznościowych. Teraz bez wykupienia subskrypcji mogą oni przeczytać miesięcznie tylko 10 artykułów.
więcej
|
|
Smartfony i tablety coraz ważniejszym elementem cyklu zakupowego (infografika)
Polacy są konsumentami doświadczonymi i świadomie wykorzystującymi potencjał swoich urządzeń mobilnych. Smartfony i tablety nie tylko są już przedmiotem codziennego użytku do rozrywki i czerpania wiedzy o świecie, ale stanowią ważny element cyklu zakupowego - wynika z badania Mobile Institute.
więcej
|
|
Elżbieta Żołek kierownikiem produktu internetowego Gotujmy.pl
Elżbieta Żołek objęła nowoutworzone stanowisko kierownika produktu internetowego Gotujmy.pl. Pozostanie jednocześnie redaktor naczelną tego serwisu.
więcej
|
|
Yahoo czeka na oferty kupna, wśród chętnych Microsoft, Verizon, AT&T i Time Inc
Na 11 kwietnia koncern Yahoo wyznaczył termin składania wstępnych ofert kupna jego internetowych zasobów: wyszukiwarki, platformy e-mail i serwisów informacyjnych. Yahoo spodziewa się uzyskać z transakcji 10 miliardów dolarów, wśród zainteresowanych może być nawet 40 firm.
więcej
|
|
SoundCloud uruchamia w USA płatną usługę Go za 9,99 dolarów miesięcznie
Muzyczny serwis SoundCloud startuje w Stanach Zjednoczonych z platformą subskrypcyjną o nazwie Go. W zamian za 9,99 dolarów miesięcznej opłaty użytkownicy otrzymują dostęp do 125 milionów utworów bez reklam.
więcej
|
|
Jan Rojewski: z Grupy WP na dyrektora sprzedaży w ABi Media Holdings
Jan Rojewski dołączył do zespołu agencji ABi Media Holding, gdzie objął stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Sony zapowiada serwis streamingowy Ultra z filmami w jakości 4K
Na 4 kwietnia koncern Sony zapowiedział uruchomienie Ultra - serwisu streamingowego z filmami w jakości 4K. Każdy z filmów będzie można wyłącznie wykupić na własność, jeden tytuł ma kosztować 30 dolarów.
więcej
|
|
Ogilvy taguje klipy na YouTubie w kampanii ,,Przyjaciół" na Netfliksie (wideo)
Pracująca dla serwisu Netflix agencja Ogilvy Paris otagowała odpowiednio tysiące klipów wideo w serwisie YouTube tak, by w wynikach wyszukiwania na najwyższych pozycjach pojawiały się fragmenty oferowanego przez Netflix serialu „Przyjaciele”.
więcej
|
|
Nowa aplikacja mobilna OnetPoczta dla urządzeń z systemem Android
Grupa Onet-RASP udostępniła nową aplikację mobilną OnetPoczta dla urządzeń z Androidem, z której mogą korzystać wszyscy użytkownicy kont pocztowych na Onecie.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|