|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 18 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
,,Projekt lady" z Małgorzatą Rozenek przesunięty na wakacje. ,,Rynek się zmienia"
Reality-show „Projekt lady”, który poprowadzi Małgorzata Rozenek, TVN najprawdopodobniej pokaże dopiero w wakacje. - W tej chwili mamy bardzo dobre wyniki oglądalności i nie ma potrzeby jego wprowadzania na antenę - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy Grupy TVN.
więcej
|
|
Zwolnione wydawczynie TVP Info odrzucają zarzuty TAI. ,,To nieprawda" (oświadczenie)
Byłe wydawczynie TVP Info Izabela Leśkiewicz, Magdalena Siemiątkowska i Małgorzata Serafin, które zostały zwolnione za odmowę wykonania polecenia służbowego, nie zgadzają się z oficjalnymi powodami zakończenia z nimi współpracy przez TAI.
więcej
|
|
Związek zawodowy pracowników Trójki sprzeciwia się zwolnieniu Jerzego Sosnowskiego
Wieloletni dziennikarz radiowej Trójki Jerzy Sosnowski został wczoraj zwolniony z Polskiego Radia. Nadawca nie komentuje rozwiązania umowy, ale związki zawodowe wyrażają sprzeciw wobec decyzji zarządu spółki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram zapowiedział zmiany w prezentowaniu treści na kontach użytkowników. Nie będzie już decydowała data publikacji zdjęcia, ale liczba zdobytych przez niego polubień czy dopasowanie fotografii do preferencji użytkownika. - Zmiana nie jest zaskakująca, a wielu użytkowników może jej nawet nie zauważyć - oceniają eksperci dla portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix: mogą pojawić się polskie produkcje, więcej seriali z napisami i lektorem
- W Polsce Netflix długo nie będzie usługą masową, choć w szybkim tempie będzie przybywało zlokalizowanych wersji naszych tytułów. Jeśli zaś chodzi o współprodukcje własne i polskiego rynku filmowego to jesteśmy otwarci na tego typu współpracę - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Joris Evers z Netflixa.
więcej
|
Polsat zawiesza po jednym odcinku emisję show ,,Surprise, surprise!". ,,Słabe wyniki oglądalności"
|
Dziennikarze oburzeni zwolnieniem wydawczyń TVP Info. ,,Świństwo w interesie politycznym"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Projekt lady" z Małgorzatą Rozenek przesunięty na wakacje. ,,Rynek się zmienia"
Reality-show „Projekt lady”, który poprowadzi Małgorzata Rozenek, TVN najprawdopodobniej pokaże dopiero w wakacje. - W tej chwili mamy bardzo dobre wyniki oglądalności i nie ma potrzeby jego wprowadzania na antenę - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wicedyrektor programowy Grupy TVN.
więcej
|
|
Zwolnione wydawczynie TVP Info odrzucają zarzuty TAI. ,,To nieprawda" (oświadczenie)
Byłe wydawczynie TVP Info Izabela Leśkiewicz, Magdalena Siemiątkowska i Małgorzata Serafin, które zostały zwolnione za odmowę wykonania polecenia służbowego, nie zgadzają się z oficjalnymi powodami zakończenia z nimi współpracy przez TAI.
więcej
|
|
Współautor ,,Sondy" zarzuca Telewizji Polskiej naruszenie jego praw autorskich. TVP: mamy wszelkie prawa do nazwy i odcinków
W liście otwartym do prezesa Telewizji Polskiej współautor i scenarzysta programu „Sonda” Marek Siudym skarży się, że twórcy „Sondy 2” nie zapytali go o zdanie w sprawie reaktywacji formatu. - Nie chodzi mi o odszkodowanie tylko o etykę - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Siudym. - Autorowi listu ma prawo nie podobać się to co zrobiłem - odpowiada prowadzący „Sondę 2” dr Tomasz Rożek.
więcej
|
|
,,Pegaz" śledzi tylko 220 tys. widzów. TVP1 przegrywa z konkurencją
Reaktywowany magazyn kulturalny „Pegaz” ogląda średnio 224 tys. widzów. TVP1 w czasie nadawania misyjnego formatu przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Jedynka chce wzmocnić promocję programu.
więcej
|
|
TVP brakuje 31 mln zł, aby relacjonować ŚDM i wizytę papieża Franciszka. Prosi o pomoc rząd
Telewizja Polska stara się o 31 mln zł dotacji od Ministerstwa Skarbu Państwa. Dodatkowe środki są jej potrzebne na obsługę odbywających się w Krakowie Światowych Dni Młodzieży i wizyty papieża Franciszka.
więcej
|
|
Danuta Holecka gospodynią ,,W cztery oczy" w TVP Polonia
Danuta Holecka poprowadzi autorski program „W cztery oczy” na antenie TVP Polonia. Będzie w nim rozmawiać z Polakami, którzy odnieśli światowe sukcesy.
więcej
|
|
Wirtualna Polska, ZPR Media i PIKE nie straciły miejsc na MUX-8. ,,Odwołania odrzucone"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zmieniła listy nadawców, którzy w listopadzie ub.r. otrzymali miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wszystkie odwołania zostały przez regulatora odrzucone.
więcej
|
|
4fun Media z 24,8 mln zł wpływów i 2,8 mln zł zysku w 2015 roku
W ub.r. firma 4fun Media osiągnęła 24,79 mln zł przychodów netto ze sprzedaży i 2,83 mln zł zysku netto. 19,65 mln zł wpływów spółki pochodziło ze sprzedaży reklam w jej trzech muzycznych kanałach telewizyjnych.
więcej
|
|
,,Top Chef" stracił 130 tys. widzów. Polsat wiceliderem rynku
Najnowszy sezon „Top Chef’a” gromadzi średnio 1,41 mln oglądających, o 130 tys. widzów mniej niż oglądało format rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
W kwietniu w TVN najdroższe reklamy przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W opublikowanym właśnie cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. ceny są średnio kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym programie „Masterchef Junior” oraz czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
|
Anna Janusz menedżerem ds. produkcji programowych w Telewizji Puls
Anna Janusz została nowym menedżerem ds. produkcji programowych w Telewizji Puls. Stanowisko to było nieobsadzone od lata ub.r.
więcej
|
|
,,Pamiętniki z wakacji" mają tylko 766 tys. widzów. Przegrywają z TVP2 i TVN
Czwarty sezon „Pamiętników z wakacji, nadawany w środy po 22.00, ogląda średnio tylko 766 tys. osób. Polsat w paśmie jego emisji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Rusza nowy sezon Formuły 1. Transmisja w Eleven Sports
18 marca 2016 roku rozpocznie się nowy sezon Formuły 1. W Polsce wyścigi będą pokazywane na wyłączność w kanale Eleven Sports.
więcej
|
|
Katarzyna Cichopek zagra w serialu TV4 ,,Policjantki i policjanci"
Katarzyna Cichopek wystąpi gościnnie w nadawanym w Czwórce serialu kryminalnym „Policjantki i policjanci”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Adam Burak za Martę Życińską dyrektorem marketingu PZU
Adam Burak, były rzecznik prasowy spółki Wrocław 2012 i dziennikarz Polsatu, został nowym dyrektorem biura marketingu PZU. Zastąpił Martę Życińską, która kilkanaście dni temu została zwolniona.
więcej
|
|
W kwietniu w TVN najdroższe reklamy przy ,,Masterchef Junior" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W opublikowanym właśnie cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. ceny są średnio kilka procent niższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym programie „Masterchef Junior” oraz czwartkowych „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
|
Arystoteles, Sokrates i Pitagoras w kampanii ,,Jajko czy kura?"
Organizacja CIWF Polska, nawiązując do świąt wielkanocnych, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Jajko czy kura”. Zwraca w niej uwagę na negatywne aspekty klatkowej hodowli kur.
więcej
|
|
Inteligencja, rock'n'roll i Iggy Pop reklamują nowe Audi A4 (wideo)
„Inteligencja to nowy Rock and Roll” - pod tym hasłem Audi rusza z kampanią przekonującą, że nowy model auta niemieckiego producenta oferuje najnowocześniejsze technologie, które docenią młodzi dynamiczni ludzie.
więcej
|
|
Nike pokazuje buty, które same się sznurują (wideo)
Koncern Nike wprowadza na rynek obuwie HyperAdapt 1.0, które dla komfortu użytkownika wykorzystuje nowoczesne technologie. Sznurówki wiążą się same, a Nike pokazuje na filmie jak to działa.
więcej
|
|
Po oskarżeniach o dyskryminację i molestowanie Gustavo Martinez rezygnuje z kierowania JWT
Gustavo Martinez, CEO sieci agencji reklamowych J. Walter Thompson (należącej do holdingu WPP), złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska po tym, jak Erin Johnson oskarżyła go o rasizm, dyskryminację i molestowanie. Jego obowiązki przejęła Tamara Ingram.
więcej
|
|
ATM SA z nowym logo jednoczy swoje usługi pod marką Atman
Operator centrum danych ATM SA zmienia swoją identyfikację wizualną, odświeżając m.in. logo. Wszystkie usługi firmy odtąd oferowane będą pod jedną marką handlową: Atman.
więcej
|
|
Adam Skalik, Rafał Jagielski i Jan Janeczek digital art directorami w McCann & MRM
Pracę w agencji reklamowej McCann & MRM (należącej do McCann Worldgroup) zaczęli Adam Skalik, Rafał Jagielski i Jan Janeczek. Wszyscy objęli funkcję digital art directorów.
więcej
|
|
Sportowa moc możliwości reklamuje eKonto w mBanku (wideo)
mBank prowadzi kolejną odsłonę promocji, w ramach której klient po otworzeniu eKonta może zyskać do 500 zł zwrotu. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Grey Group Poland, Film Produkcja i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Turkish Airlines, Princessa i Play z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot linii lotniczych Turkish Airlines. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Princessy, Play, Fundacji Onkologicznej Alivia i Rossmanna.
więcej
|
|
Zabawy ze szczęśliwego dzieciństwa reklamują soki Kubuś (wideo)
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa soków Kubuś (produkowanych przez Maspex Wadowice) skierowana do dzieci. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil i dom mediowy Mindshare Polska.
więcej
|
|
Murapol sponsoruje reprezentację Polski w rugby
Firma deweloperska Murapol została głównym sponsorem reprezentacji Polski w rugby. Firma we współpracy z Polskim Związkiem Rugby chce pomóc w profesjonalizacji i propagowaniu tej dyscypliny.
więcej
|
|
,,Gotowi do świętowania" - Królewskie promowane z okazji 100-lecia Legii Warszawa
Rozpoczęła się kampania promocyjna piwa Królewskie (produkowanego przez Grupę Żywiec) nawiązująca do przypadającego w br. 100-lecia sponsorowanego przez markę klubu sportowego Legia Warszawa. Za akcję i wspierającą ją kampanię reklamową odpowiadają firmy G3, Just, Point of View, MediaVest i Roots PR.
więcej
|
|
,,Pokochaj swój pełny biust" w kampanii bielizny Triumph
Firma Triumph zaczęła kampanię reklamującą serię bielizny Beauty-Full skierowaną do kobiet o pełnych kształtach. Akcja, przygotowana przez producenta wspólnie z domem mediowym Carat Polska, jest prowadzona pod hasłem „Pokochaj swój pełny biust”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Dziennikarze piłkarscy sprzeciwiają się odebraniu akredytacji przez dwa kluby. ,,Bezceremonialne próby stępienia dziennikarskich piór"
Po tym jak kluby piłkarskie Termalica Bruk-Bet Nieciecza i Wisła Kraków odebrały dwóm reporterom akredytacje na mecze, kilkunastu dziennikarzy wystosowało wspólny protest. - Obydwa przypadki to bezceremonialne próby stępienia dziennikarskich piór i ograniczenia dostępu do miejsc pracy, jakim są dla nas stadiony podczas meczów piłkarskich - podkreślają.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media ze spadkiem przychodów. ,,Ograniczenie zleceń reklam spółek Skarbu Państwa"
Spółka PMPG Polskie Media w 2015 roku zanotowała niższe przychody niż rok wcześniej, ale do góry poszedł jej zysk netto.
więcej
|
|
Guardian tnie zatrudnienie, 100 dziennikarzy do zwolnienia
Wydawnictwo Guardian Media Group zapowiedziało, że w ramach programu cięcia kosztów będzie zmuszone w ciągu najbliższych trzech lat do redukcji zatrudnienia. W sumie pracę ma stracić ponad 250 osób, z czego 100 to dziennikarze.
więcej
|
|
Segment pism młodzieżowych w 2015 roku stopniał o 46 proc. ,,Fun Club" z największym spadkiem sprzedaży
W ub.r. wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Monika Piątkowska odeszła z zarządu PMPG Polskie Media
Monika Piątkowska nie jest już członkiem zarządu PMPG Polskie Media. Spółka nie przedłużyła z nią umowy, która wygasła 11 marca br.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Google'a odwiedza codziennie kilkanaście mln polskich internautów, Facebooka - 7 mln, a YouTube'a - 4,7 mln (TOP 10)
W zeszłym tygodniu serwis Google.pl codziennie odwiedzało średnio 9,73 mln polskich internautów, a Google.com - ponad trzy razy mniej. Facebook notował codziennie średnio 7,04 mln użytkowników, o dwa-trzy razy więcej niż najpopularniejsze polskie portale: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl.
więcej
|
|
Wirtualna Polska, ZPR Media i PIKE nie straciły miejsc na MUX-8. ,,Odwołania odrzucone"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie zmieniła listy nadawców, którzy w listopadzie ub.r. otrzymali miejsca na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wszystkie odwołania zostały przez regulatora odrzucone.
więcej
|
|
Twitter wprowadza globalnie nowy algorytm wyświetlania wpisów. Jak go wyłączyć?
Bez rozgłosu Twitter zdecydował się rozszerzyć na wszystkich użytkowników nowych algorytm wyświetlania tweetów. Zamiast według chronologii w pierwszej kolejności mają się pojawiać rekomendowane i najpopularniejsze wpisy. Istnieje jednak sposób na to, by wyłączyć wprowadzoną przez Twittera opcję.
więcej
|
|
Player.pl z dostępem do całego sezonu Formuły 1 za 109,99 zł
Serwis Player.pl udostępni dodatkowe materiały związane z zawodami Formuły 1, które relacjonować będzie kanał Eleven Sports. Ponadto platforma przygotowała specjalny pakiet dający m.in. dostęp do pełnego sezonu wyścigów.
więcej
|
|
Turkish Airlines, Princessa i Play z najpopularniejszymi reklamami na YouTube w Polsce (wideo)
W lutym br. najchętniej oglądaną reklamą przez polskich użytkowników serwisu YouTube był spot linii lotniczych Turkish Airlines. Kolejne miejsca zajęły klipy marketingowe Princessy, Play, Fundacji Onkologicznej Alivia i Rossmanna.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|