|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 1 Marca 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Poranne pasmo na żywo ,,Dzień dobry Polsko" od kwietnia w TVP1
W kwietniu na antenie TVP1 zadebiutuje nowe dwugodzinne pasmo poranne „Dzień dobry Polsko”, realizowane w studiu z widokiem na panoramę Warszawy. - Chcemy towarzyszyć widzom w ich przygotowaniach do pracy - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, szef Jedynki.
więcej
|
Koniec serialu ,,Klan" w TVP1. ,,Projekt przemijający"
TVP1 pracuje nad nową telenowelą, która w paśmie popołudniowym zastąpi nadawany od blisko 19 lat „Klan”. Na razie serial będzie można oglądać do końca czerwca, a o jego powrocie jesienią zdecyduje zarząd TVP. - Chciałbym, żeby „Klan” był emitowany do końca roku - mówi Wirtualnemedia.pl Jan Pawlicki, dyrektor Jedynki.
więcej
|
Nowości i powroty w wiosennej ramówce TVP2
|
Wirtualna Polska i Onet-RASP stawiają na autorskie wideo, bo reklamodawcy i widzowie z telewizji przenoszą się do internetu
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Diana Rudnik po 10 latach odchodzi z TVP Info
Diana Rudnik, prezenterka serwisów w TVP Info, rozstaje się z Telewizją Polską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wczoraj mailowo pożegnała się z kolegami z kanału i podziękowała za 10 lat pracy.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z Agnieszką Odorowicz postawi na produkcję i dystrybucję filmów
Cyfrowy Polsat chciałby wejść w produkcję filmów fabularnych oraz w ich dystrybucję, m.in. w kinach. Za ten segment działalności odpowiadać ma Agnieszka Odorowicz, która od 1 marca br. zostanie członkiem zarządu Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
Piotr Gociek rozstał się z Telewizją Republika, szykuje swój talk-show w TVP1
Dziennikarz Piotr Gociek zakończył pracę w Telewizji Republika, w której prowadził poranne pasmo „Polska na dzień dobry”. Obecnie przygotowuje swój talk-show, który od kwietnia będzie emitowany w TVP1.
więcej
|
|
Nowe kanały Polsatu ruszą najpóźniej na początku 2017 roku
Telewizja Polsat cały czas pracuje nad uruchomieniem pięciu kanałów satelitarnych: Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, Polsat Docu, Polsat Reality i Polsat X. Mają one ruszyć w tym roku lub na przełomie 2016 i 2017 roku.
więcej
|
|
Kuba Sufin: z TVN na dyrektora Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP
Kuba Sufin, były redaktor naczelny Agencji TVN i szef portalu tvn24.pl, został dyrektorem Ośrodka Mediów Interaktywnych w Telewizji Polskiej. Ma nadzorować całość działań TVP we wszystkich mediach cyfrowych i stworzyć nowy ich model.
więcej
|
|
,,Blondynka 4" zyskała 140 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Czwartą serię „Blondynki” oglądało średnio 3,29 mln osób. W porównaniu do poprzedniej edycji, emitowanej jesienią 2014 roku, produkcja zyskała 140 tys. widzów. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TVN dogonił TVP1, TVN24 wyprzedził TVP Info
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat buduje drugie studio telewizyjne
Cyfrowy Polsat zamierza uruchomić drugie studio przeznaczone do realizacji dużych widowisk telewizyjnych. Powstaje ono w kompleksie spółki przy ul. Łubinowej w Warszawie.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat kupuje Grupę Midas
Grupa Cyfrowy Polsat, za pośrednictwem spółki Polkomtel, kupiła spółkę Litenite kontrolującą 66 proc. akcji w Grupie Midas. Docelowo chce przejąć firmę w całości. Zakup Midasa ma zabezpieczyć dostęp operatora do częstotliwości mobilnego intranetu.
więcej
|
|
Po 15 latach sporu Vivendi zapłaci Liberty Media 775 mln dolarów odszkodowania
Francuski koncern medialny Vivendi zgodził się zapłacić grupie Liberty Media kwotę 775 mln dol. To efekt porozumienia kończącego spór sądowy między firmami trwający od 2001 roku.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z 9,82 mld zł wpływów i 1,16 mld zł zysku, milion klientów SmartDomu
W 2015 roku Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała wzrosty przychodów ze sprzedaży i zysku netto - odpowiednio do 9,82 mld zł i 1,16 mld zł. Zwiększyła się liczba sprzedanych usług internetu i płatnej telewizji, a zmalała - telefonii komórkowej. Liczba klientów SmartDomu osiągnęła milion.
więcej
|
|
Nowe cykle wiosną w ,,Dzień dobry TVN"
Program „Dzień dobry TVN” wprowadza na antenę nowe cykle tematyczne, które poprowadzą m.in. Anna Kalczyńska, Mateusz Hładki, Odeta Moro i Tomasz Choiński. Hasłem wiosennego sezonu w morning-show będzie „To musi być Dzień dobry”.
więcej
|
|
Tomasz Rożek w kampanii programu ,,Sonda 2" (foto)
TVP2 rozpoczęła kampanię reklamową programu popularnonaukowego „Sonda 2”. Jej kreację oparto na wizerunku doktora Tomasza Rożka, gospodarza magazynu.
więcej
|
|
Kino Polska Muzyka w ofercie telewizyjnej Orange
Kanał Kino Polska Muzyka dołączył do pakietu podstawowego telewizji Orange.
więcej
|
|
,,Nieśmiertelny" i ,,Podwodni łowcy" wiosną w Szóstce
W wiosennej ramówce Szóstki znajdzie się serial fantasy „Nieśmiertelny”, seria dokumentalna „Podwodni łowcy” i nowy sezon programu „Wszystko o psach”.
więcej
|
|
TVP pokaże zawody PŚ w skokach w Wiśle
W najbliższy weekend w Wiśle odbędą się zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Sportową imprezę na żywo będzie można śledzić w TVP1, TVP Sport oraz na stronie sport.tvp.pl.
więcej
|
|
Film dokumentalny o Malali Yousafzai w Nat Geo People i National Geographic
6 marca 2016 roku w Nat Geo People i National Geographic odbędzie się premiera filmu dokumentalnego „To ja, Malala”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Koszalin z nową radą nadzorczą. Piotr Ostrowski dalej prezesem
Minister skarbu państwa powołał nową trzyosobową radę nadzorczą Polskiego Radia Koszalin. Stanowisko zachował prezes rozgłośni Piotr Ostrowski.
więcej
|
|
Trójka nowym liderem słuchalności we Wrocławiu. Duży wzrost Tok FM i RMF Classic
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
VOX FM promuje się przebojem disco polo ,,Jedno słowo"
We wtorek 1 marca startuje kampania wizerunkowa Radia VOX FM, której wykorzystano utwór disco polo. Akcja potrwa do końca miesiąca.
więcej
|
|
Plebiscyt ,,Srebrne Usta" po raz dwudziesty. Nominowani Kurski, Kopacz i Petru
Wystartowała jubileuszowa 20. edycja plebiscytu „Srebrne Usta”, organizowanego przez radiową Trójkę. O zwycięstwo w konkursie na najbardziej zaskakującą wypowiedź polskiego polityka walczyć będą m.in. Jarosław Kaczyński, Ewa Kopacz, Paweł Kukiz, Jacek Kurski i Ryszard Petru.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Joanna Kazak partnerem zarządzającym w Mindshare Polska
Joanna Kazak, dotychczas partner w pionie Exchange i członek zarządu domu mediowego Mindshare Polska objęła w firmie nowo utworzone stanowisko partnera zarządzającego. Razem z Adrianem Kaweckim, prezesem spółki, będzie koordynowała jej rozwój na polskim rynku.
więcej
|
|
Burger King złośliwie odpowiada na krytyczną kampanię McDonald's (wideo)
Sieć Burger King w najnowszej reklamie dopisuje zakończenie do ostatniej kampanii McDonald’s, w której ta firma podkreślała, że ma większą od Burger Kinga sieć swoich restauracji.
więcej
|
|
Amazon potwierdza: ,,Co zamierza Napoleon?" to nie nasza kampania
Teaserowa kampania „Co zamierza Napoleon?” szybko wywołała pytania o firmę, która za nią stoi. Serwis Wirtualnemedia.pl ustalił, że spoty promują sieć supermarketów Carrefour, a Amazon nie przyznaje się do nich. - To nie nasza akcja marketingowa zapewnia Marzena Więckowska, rzeczniczka prasowa Amazon Polska.
więcej
|
|
,,Dwa szybkie Żubry" w kampanii promującej piwo Żubr (wideo)
Rozpoczyna się akcja „Dwa szybkie Żubry” promująca piwo Żubr (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Wspiera to kampania reklamowa, którą przygotowały firmy PZL, OTO Film, Platige Image, Tailor Made PR, Prism Studio, MEC i ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Dorota Kulbaka szefem strategii w Fog Content Agency
Dorota Kulbaka objęła stanowisko head of strategy w agencji Fog Content Agencji, należącej do Grupy Kalicińscy.com - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej pracowała w Avon Cosmetics i Frito Lay Poland.
więcej
|
|
,,W jakości siła" - rusza kampania promująca polski drób w Azji
Agencja Partner of Promotion rozpoczyna realizację kampanii informacyjno-promocyjnej „Europejski drób - w jakości siła” w Azji. Jej budżet wynosi ponad 4 mln euro.
więcej
|
|
Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska
Marcin Boroszko od połowy kwietnia będzie prezesem Media Impact Polska i chief sales officerem Grupy Onet-RASP. Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, przejdzie do rady nadzorczej firmy.
więcej
|
|
,,Dziecku odmówisz?" w loterii promującej Grześki (wideo)
Rusza kampania reklamowa wafelków Grześków (produkowanych przez firmę Colian) pod hasłem „Dziecku odmówisz?” połączona z loterią promocyjną, w której łączna pula nagród wynosi 450 tys. zł. Za akcję odpowiadają firmy Just, Gong i Universal McCann.
więcej
|
|
Dominik Turek: z Kalicińscy.com do PZL
Dominik Turek objął funkcję senior art directora w agencji reklamowej PZL. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Kalicińscy.com, Media Ambassador, ADV i MindChilli.
więcej
|
|
Papier, nożyce i kamień w zgodzie reklamują Androida (wideo)
Nowy spot promujący system Android od Google ma udowodnić, że przeciwieństwa i różnice nie muszą oznaczać wrogości. Najlepszy przykład to przyjaźń trzech bohaterów popularnej dziecięcej gry w „Papier, kamień, nożyce”.
więcej
|
|
Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłosi konkurs na swoje nowe logo
Urząd Komunikacji Elektronicznej planuje wprowadzić swoje nowe logo oraz zmienić layout serwisu internetowego.
więcej
|
|
Jerzy Brodzikowski dyrektorem zarządzającym AnimationB2B.com w Mumin's Interactive
Jerzy Brodzikowski objął funkcję dyrektora zarządzającego studia animacji AnimationB2B.com należącego do domu produkcyjnego Mumin’s Interactive. Poprzednio pracował w Fundacji Instytutu Lecha Wałęsy.
więcej
|
|
Kibice na stadionie Legii Warszawa dzięki Ericssonowi dostaną catering na konkretne krzesło
Dzięki współpracy firmy Ericsson oraz klubu Legia Warszawa kibice piłkarscy podczas meczów na stadionie Legii mogą zamawiać catering z dostawą do konkretnego krzesełka na trybunie.
więcej
|
|
,,Podążają za Tobą w każdym kierunku" - Decathlon reklamuje buty Domyos (wideo)
Sieć sklepów Decathlon zaczyna kampanię reklamującą nową serię butów do fitnessu Domyos z Systemem 360. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Podążają za Tobą w każdym kierunku”.
więcej
|
|
Maciej Indyk art directorem w Neon Shake
Maciej Indyk awansował w agencji reklamowej Neon Shake na stanowisko art directora. Pracuje w niej od czterech lat.
więcej
|
|
,,Co zamierza Napoleon?" w teaserowych reklamach supermarketów Carrefour (wideo)
Od tygodnia trwa teaserowa kampania reklamowa pod hasłem „Co zamierza Napoleon?”. Według nieoficjalnych ustaleń to akcja promująca sieć supermarketów Carrefour.
więcej
|
|
Young&Rubicam Poland będzie reklamować X-Trade Brokers w 12 krajach
Agencja Young&Rubicam Poland wygrała przetarg na pełną obsługę strategiczno-kreatywną domu maklerskiego X-Trade Brokers (XTB) na 12 rynkach europejskich (m.in. w Polsce), na których działa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Facebook z nowym biurem w Warszawie na Europę Środkowo-Wschodnią
Facebook uruchomił w Warszawie nowe biuro obsługujące działania portalu w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. - To oznacza nowe możliwości dla wszystkich firm wykorzystujących Facebooka do celów marketingowych - zarówno największych, jak i z sektora małych i średnich firm - podkreśla Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
|
Sylwia Olech dyrektor wydawniczą Pudelek.pl. Będą autorskie formaty wideo
Sylwia Olech, dotychczasowa wicenaczelna „Party” i „Flesza”, dołączyła do Grupy Wirtualna Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor wydawniczej serwisów pod marką Pudelek. Wkrótce mają pojawić się w nich autorskie formaty wideo.
więcej
|
|
Aniela Hejnowska awansowała do międzynarodowych struktur Groupona
Aniela Hejnowska, dotychczas managing director Groupon w Polsce, awansowała do międzynarodowych struktur tej firmy. Teraz odpowiada za jej działalność w Belgii, Francji i Holandii.
więcej
|
|
Bartosz Pucek szefem projektów cyfrowych i mobilnych w Onet-RASP
Bartosz Pucek objął funkcję head of mobile & digital projects w Grupie Onet-RASP. To nowo utworzone stanowisko w firmie.
więcej
|
|
Fałszywy alarm antywirusowy na Allegro, WP i Onecie. ,,Błąd w aktualizacji bazy wirusów"
W poniedziałek użytkownicy programu antywirusowego firmy Eset otrzymali ostrzeżenia o trojanach obecnych na niektórych stronach internetowych, m.in. portalach Allegro, Wirtualna Polska i Onet. Okazało się, że to wynik błędu antywirusa, a zagrożenie nie istnieje. - To błąd w aktualizacji bazy sygnatur wirusów, w ciągu godziny dostarczyliśmy odpowiednią poprawkę - wyjaśnia serwisowi Wirtualnemedia.pl przedstawiciel Eset.
więcej
|
|
Marcin Boroszko za Jacka Dzięcielaka szefem Media Impact Polska
Marcin Boroszko od połowy kwietnia będzie prezesem Media Impact Polska i chief sales officerem Grupy Onet-RASP. Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, przejdzie do rady nadzorczej firmy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|