|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 24 Lutego 2016 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Roszady w biurze reklamy Telewizji Polskiej negatywnie oceniane przez marketingowców
Wybór nowego dyrektora biura reklamy TVP zaskoczył, bo wyłamano się z trendu delegowania na takie stanowisko osoby z własnych struktur albo przynajmniej z branży. Rola szefa biura reklamy jest ogromnie ważna m.in. dla bezpieczeństwa klientów, stabilności oferty czy zobowiązań. Wpływ roszad w biurze reklamy TVP na jej pozycję na rynku reklamowym komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Małgorzata Węgierek i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
LeasingTeam chce zwolnić wszystkich pracowników przejętych z TVP. Związkowcy do Kurskiego: Czy TVP o nas zapomniała?
Spółka LeasingTeam planuje zwolnić resztę pracowników przejętych z Telewizji Polskiej. Związkowcy z firmy napisali list do ministra kultury Piotra Glińskiego i szefa TVP Jacka Kurskiego z prośbą o naprawienie sprawy outsourcingu.
więcej
|
|
Codzienne pasmo publicystyczne, więcej filmów i Młody Muzyk Roku wiosną w TVP Kultura
We wtorek 1 marca startuje wiosenna ramówka TVP Kultura, w której znajdą się nowe programy publicystyczne, m.in. „Tanie dranie”, „Chuligan literacki” i „Dezerterzy”, a także premiery filmowe i teatralne oraz koncerty, w tym relacje z konkursu Młody Muzyk Roku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Scripps Networks Interactive z większymi przychodami i zyskiem. Także dzięki TVN
Notowana na giełdzie w Nowym Jorku spółka Scripps Networks Interactive, zanotowała w 2015 roku wzrost przychodów o 13 proc., a zysku o 11 proc. To m.in. efekt transakcji zakupu Grupy TVN w połowie ub.r.
więcej |
|
TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca
Od marca w strukturach Telewizji Polskiej utworzone zostanie stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu w internecie, który wdroży przyjętą strategię monetyzacji tych treści. - Pomysł jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
więcej |
|
,,Podróże z historią" wracają do TVP2. W planach dwie kolejne serie programu Radosława Kotarskiego
TVP2 wiosną br. pokaże drugą serię programu historycznego „Podróże z historią”, który prowadzi Radosław Kotarski. Nowy szef Dwójki Maciej Chmiel, chce, aby program był kontynuowany w kolejnych sezonach - wtedy Kotarski odwiedziłby Kresy Wschodnie i Rosję.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Kontrowersyjne wypowiedzi Pacquiao i Pudzianowskiego pokazują, że barwni celebryci to ryzyko dla marek
Wybierając celebrytę korzysta się z jego aureoli, ale gdy ta się przekrzywia lub pęka, marka też może się zarysować. Zyskując atrakcyjnego, barwnego celebrytę, marka zyskuje też tykającą bombę zegarową. Może wybuchnąć, a może nie... Warto mieć na wszelki wypadek opracowaną strategię działań antykryzysowych. O ewentualnym ryzyku współpracy marketerów z celebrytami mówią dla Wirtualnemedia.pl Ewa Sieńkowska, Magdalena Czaja, Emilia Czerwiec, Justyna Staszewska, Tomasz Bartnik, Marcin Kalkhoff, Bartek Hanus, Witold Koroblewski i Krzysztof Najder.
więcej
|
Lech Wałęsa w sprawie akt TW ,,Bolka" zbyt chaotyczny i rozemocjonowany (opinie)
Lech Wałęsa zamiast zachowywać się ze spokojem, wysyła dziwne komentarze i tworzy wątki jak z taniej powiastki szpiegowskiej. Powinien w opanowany, merytoryczny sposób przedstawić swoje stanowisko i konkretnie odnieść do ujawnionych dokumentów dotyczących TW „Bolka” - zachowanie byłego prezydenta wobec zarzutów, że był tajnym współpracownikiem SB, oceniają dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, Zbigniew Lazar, Adam Łaszyn, Grzegorz Szczepański, Marta Winiarska, Norbert Ofmański i Sebastian Hejnowski.
więcej
|
Agora nie boi się spadku rządowej prenumeraty ,,Gazety Wyborczej"
|
Ewa Wanat wygrała w sądzie z Polskim Radiem RDC, zwolniono ją bezprawnie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
LeasingTeam chce zwolnić wszystkich pracowników przejętych z TVP. Związkowcy do Kurskiego: Czy TVP o nas zapomniała?
Spółka LeasingTeam planuje zwolnić resztę pracowników przejętych z Telewizji Polskiej. Związkowcy z firmy napisali list do ministra kultury Piotra Glińskiego i szefa TVP Jacka Kurskiego z prośbą o naprawienie sprawy outsourcingu.
więcej
|
|
Codzienne pasmo publicystyczne, więcej filmów i Młody Muzyk Roku wiosną w TVP Kultura
We wtorek 1 marca startuje wiosenna ramówka TVP Kultura, w której znajdą się nowe programy publicystyczne, m.in. „Tanie dranie”, „Chuligan literacki” i „Dezerterzy”, a także premiery filmowe i teatralne oraz koncerty, w tym relacje z konkursu Młody Muzyk Roku.
więcej
|
|
Scripps Networks Interactive z większymi przychodami i zyskiem. Także dzięki TVN
Notowana na giełdzie w Nowym Jorku spółka Scripps Networks Interactive, zanotowała w 2015 roku wzrost przychodów o 13 proc., a zysku o 11 proc. To m.in. efekt transakcji zakupu Grupy TVN w połowie ub.r.
więcej
|
|
TVP chce monetyzować treści internetowe, pełnomocnik zarządu od marca
Od marca w strukturach Telewizji Polskiej utworzone zostanie stanowisko pełnomocnika zarządu ds. rozwoju kontentu w internecie, który wdroży przyjętą strategię monetyzacji tych treści. - Pomysł jest taki, że w internecie będzie obecna jedna TVP. To ma być sprzedawane - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.
więcej
|
|
,,Podróże z historią" wracają do TVP2. W planach dwie kolejne serie programu Radosława Kotarskiego
TVP2 wiosną br. pokaże drugą serię programu historycznego „Podróże z historią”, który prowadzi Radosław Kotarski. Nowy szef Dwójki Maciej Chmiel, chce, aby program był kontynuowany w kolejnych sezonach - wtedy Kotarski odwiedziłby Kresy Wschodnie i Rosję.
więcej
|
|
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców.
więcej
|
|
,,Klan" zniknie z TVP1? ,,Rozmowy o przyszłości przed nami"
Telewizja Polska nie potwierdza, że planuje zakończyć emisję telenoweli „Klan”, o czym donosił „Super Express”. - Temat jest otwarty - informuje Wirtualnemedia.pl Aleksandra Gieros-Brzezińska, rzecznik prasowa TVP. Zapewnia także, że wkrótce serial powróci do sieci.
więcej
|
|
TVP2 pokaże turecki serial ,,Tylko z tobą"
W piątek 26 lutego br. TVP2 rozpocznie emisję tureckiego serialu obyczajowego „Tylko z tobą”.
więcej
|
|
Wywiad z grafologiem o podpisie ,,Lech Wałęsa Bolek" zniknął na kilka godzin z serwisu TVP Info, bo był edytowany
Z serwisu internetowego TVP Info niedługo po publikacji zniknął materiał o wyemitowanym przez stację wywiadzie z grafologiem Rafałem Gasperańcem podającym w wątpliwość, że podpisy w dokumentach o TW „Bolku” złożył Lech Wałęsa. Po kilku godzinach tekst znów pojawił się na stronie. - Był chwilowo niedostępny podczas edycji - tłumaczy Telewizja Polska.
więcej
|
|
Waldemar Gasper nowym dyrektorem biura reklamy Telewizji Polskiej
Współtwórca TV Puls i Radia Plus Waldemar Gasper został powołany przez zarząd Telewizji Polskiej na stanowisko dyrektora biura reklamy TVP. Zastąpił Marcina Gudowicza, który odchodzi ze spółki.
więcej
|
|
Maciej Stuhr w nowym serialu ,,Belfer". Zobacz pierwszy teaster serialu (wideo)
"Belfer" to nowy serial Canal+ z Maciejem Stuhrem w roli głównej, który wcieli się w rolę Pawła Zawadzkiego. Telewizyjna premiera zaplanowana jest na jesień 2016 roku.
więcej
|
|
Trzeci sezon ,,Wrogiego nieba" w TNT
3 marca 2016 roku TNT rozpocznie emisję trzeciego sezonu serialu „Wrogie niebo”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Roszady w biurze reklamy Telewizji Polskiej negatywnie oceniane przez marketingowców
Wybór nowego dyrektora biura reklamy TVP zaskoczył, bo wyłamano się z trendu delegowania na takie stanowisko osoby z własnych struktur albo przynajmniej z branży. Rola szefa biura reklamy jest ogromnie ważna m.in. dla bezpieczeństwa klientów, stabilności oferty czy zobowiązań. Wpływ roszad w biurze reklamy TVP na jej pozycję na rynku reklamowym komentują dla Wirtualnemedia.pl Piotr Piętka, Maciej Kita, Małgorzata Węgierek i Maciej Niepsuj.
więcej
|
|
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk wiceszefami biura reklamy TVP
Małgorzata Szelenbaum i Wojciech Kowalczyk, w przeszłości związani z brokerem Atmedia, zostaną nowymi wicedyrektorami biura reklamy Telewizji Polskiej, którym zaczął kierować Waldemar Gasper. Zapowiada on wprowadzenie nowych produktów i rozwiązań dla reklamodawców.
więcej
|
|
Wybrane partie batonów Mars, Snickers, Milky Way i Celebrations wycofywane ze sprzedaży, bo są w nich kawałki plastiku
Mars Polska wycofuje z rynku wybrane partie produktów sprzedawanych pod markami Mars, Snickers, Milky Way i Celebrations. Mogą znajdować się w nich kawałki plastiku.
więcej
|
|
Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)
Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe cennikowo o ponad 20 proc. Największe wzrosty przychodów miały Antyradio, Złote Przeboje Poznań i Vox FM. Natomiast spadek zanotowały Eska Warszawa i Program I Polskiego Radia.
więcej
|
|
Reklama Braveranu ze statkiem kosmicznym etyczna, ale powinna być emitowana później (wideo)
Komisja Etyki Reklamy nie dopatrzyła się naruszeń Kodeksu Etyki Reklamie w spocie telewizyjnym środka na potencję Braveranu (produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska). Zasugerowała jednak, by był on emitowany w czasie, kiedy telewizji nie oglądają dzieci.
więcej
|
|
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek: z DDB & tribal do Deloitte Digital
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek będą kierować działem kreacji w warszawskim oddziale agencji interaktywno-konsultingowej Deloitte Digital. Poprzednio pracowali w DDB & tribal.
więcej
|
|
GroupM kupuje The Exchange Lab. Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus z szerszymi kompetencjami programmatic buying
GroupM, mediowa grupa należąca do koncernu WPP, sfinalizowała transakcję zakupu The Exchange Lab z technologią programmatic - Proteus. Wzmocni tym samym kompetencje domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus w zakresie zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej na wielu platformach w czasie rzeczywistym.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise
Sieć Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. Carat, Isobar) uruchamia globalną agencję Interprise, która będzie koncentrować się na działaniach business-to-business (B2B) klientów. Na jej czele stanął Stuart Giddings.
więcej
|
|
Bartosz Kuczyński deputy buying directorem w Grupie OMD
Bartosz Kuczyński awansował na stanowisko deputy buying directora w jednostce zajmującej się negocjacjami z mediami w ramach Grupy OMD. Pracuje w niej od ośmiu lat.
więcej
|
|
Krzysztof Białkowski: z Red Bulla do One Eleven
Krzysztof Białkowski dołączył do działu strategii w pracowni koncepcyjnej One Eleven, którym kieruje Tomasz Bartnik, partner w firmie. Ostatnio pracował w globalnej centrali Red Bulla, a wcześniej także m.in. w agencjach DDB i Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
,,Wspólnie chwile radości!" w pierwszej telewizyjnej reklamie Tygrysków (wideo)
Zaczęła się pierwsza telewizyjna kampania reklamowa chrupek kukurydzianych Tygryski (produkowanych przez TBM Snack). Przygotowała ją agencja Schulz Brand Friendly.
więcej
|
|
Reklama natywna wzrośnie w Europie przez pięć lat o 156 proc.
W ciągu najbliższych pięciu lat reklama natywna w Europie wzrośnie o 156 proc., osiągając wartość 13,2 mld euro w 2020 roku - wynika z szacunków Yahoo i Ender Analysis.
więcej
|
|
,,Multi multimilionerzy" znów reklamują Multi Multi
Zaczęła się kolejna odsłona kampanii reklamowej gry Multi Multi (organizowanej przez Totalizator Sportowy) pokazująca „multi multimilionerów”. Akcję przygotowały firmy Fat Baby i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Dziennikarze i artyści jako dzieci w kampanii ,,Twarze depresji" (wideo)
Startuje druga odsłona kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”, zwracająca uwagę na problem depresji wśród dzieci i młodzieży. Ambasadorami akcji są dziennikarze Andrzej Bober, Jarosław Gugała, Marta Kielczyk, Maciej Orłoś i Tomasz Wolny, aktorzy Ewa Błaszczyk i Piotr Zelt oraz pisarze Tomasz Jastrun i Kamil Sipowicz.
więcej
|
|
Velvet promowany przez lokowanie w ,,Masterchef junior"
Marka Velvet rozpoczęła działania promocyjne polegające na lokowaniu jej produktów w programie „Masterchef junior” w TVN. Za realizację akcji odpowiadają agencje Newcast, Zenith i DriveR.
więcej
|
|
Katarzyna Czaplejewicz kierownikiem marki modowej Maison Anoufa na Polskę
Katarzyna Czaplejewicz dołączyła do zespołu firmy Maison Anoufa i objęła nowo utworzone stanowisko kierownika marki na Polskę.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Sprzedaż pism młodzieżowych spadła w ciągu roku o 55 proc.
W listopadzie 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Bliżej Ciebie" zmienia zawartość. ,,3 w jednym"
Od numeru marcowego, który trafi na rynek 24 lutego br., miesięcznik „Bliżej Ciebie” (Phoenix Press) ukazywać się będzie w odświeżonej wersji - pojawią się w nim treści poradnicze, a tytuł zmieni wygląd. Spadnie też jego cena.
więcej
|
|
Jack Griffin odwołany przez nowego właściciela Tribune Publishing
Jack Griffin, który od dwóch lat był prezesem Tribune Publishing został usunięty ze stanowiska ze skutkiem natychmiastowym. To wynik tarć pomiędzy Griffinem a Michaelem Ferro, nowym większościowym akcjonariuszem Tribune Publishing.
więcej
|
|
Orłoś, Szpakowski, Wojciechowska i ,,Paranienormalni" z Telekamerami
Maciej Orłoś, Dariusz Szpakowski, Martyna Wojciechowska, Michał Żebrowski i program „Paranienormalni Tonight" znaleźli się wśród laureatów Telekamer „Tele Tygodnia” 2016 roku. Najwięcej statuetek zgarnęła tradycyjnie TVP. Galę Telekamer pokazywała Dwójka.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
|
|
|