|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Kolejna edycja ,,The Voice of Poland" dopiero za rok
TVP2 w wiosennej ramówce nie pokaże kolejnej edycji talent-show „The Voice of Poland”, ale program powinien wrócić na antenę stacji jesienią. - Najlepiej jest ten format pokazywać raz w roku - przekonuje Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor Dwójki.
więcej
|
|
,,Pakt" w HBO ogląda 151 tys. widzów. Pierwszy odcinek hitem w internecie
Nowy serial HBO „Pakt” po trzech odcinkach przyciąga do stacji średnio 151 tys. widzów. Produkcja notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniej kanału. Serial cieszy się też dużą popularnością w internecie.
więcej
|
|
,,Wspaniałe stulecie" najchętniej oglądanym serialem zagranicznym w Polsce
W jesiennej ramówce wśród zagranicznych seriali największą popularnością cieszą się produkcje emitowane w TVP1 i TV Puls, a pozycja lidera należy do „Wspaniałego stulecia”.
więcej
|
|
Komisja Etyki TVP: Karolina Lewicka w rozmowie z prof. Glińskim nie złamała zasad etycznych
Komisja Etyki TVP uznała, że Karolina Lewicka podczas niedzielnego wywiadu z wicepremierem prof. Piotrem Glińskim w TVP Info nie złamała zasad etyki dziennikarskiej obowiązujących w Telewizji Polskiej, chociaż znalazła błędy w zachowaniu dziennikarki.
więcej
|
|
,,Młodzi lekarze" od stycznia w TVP1 po ,,Blondynce"
Serial dokumentalny „Młodzi lekarze” zadebiutuje na antenie TVP1 w styczniu przyszłego roku. Produkcja emitowana będzie w niedzielne wieczory po serialu „Blondynka”.
więcej
|
|
TLC kręci drugą serię ,,Salonu sukien ślubnych"
Kanał TLC rozpoczął zdjęcia do drugiego sezonu reality-show „Salon sukien ślubnych”. Ma on trafić na antenę stacji w pierwszym półroczu 2016 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
BBC World dostanie 289 mln funtów dotacji na międzynarodową ekspansję
BBC World Service, oddział BBC zajmujący się zagraniczną działalnością stacji otrzyma w ciągu pięciu lat rządowe dotacje w kwocie 289 milionów funtów. W planach jest większa aktywność nadawcy w Korei Północnej, krajach arabskich i Rosji.
więcej
|
|
Ewa Kopacz zwyciężyła w plebiscycie Lustro ,,Szkła kontaktowego"
Była premier Ewa Kopacz wygrała w plebiscycie Lustro „Szkła kontaktowego” 2015, organizowanym przez kanał TVN24. Nagrodzeni w nim zostali najbardziej wyraziści przedstawiciele polskiej sceny politycznej.
więcej
|
|
Ponad połowa Polaków korzysta ze smartfonów podczas oglądania telewizji, mało reklam tv-mobile
Znaczna część internautów z Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. z Polski, łączy się z siecią w czasie oglądania telewizji, wielu z nich poprzez smartfony i tablety. Jednak tylko część reklamodawców dba o przedłużenie kontaktu z widzem na kolejnym ekranie - wynika z regionalnego badania MEC Multiscreen Study.
więcej
|
|
"Haunted" - nowy serial stacji FOX w stylu "Z archiwum X"
Stacja Fox zamówiła serial "Haunted", który ma przypominać "Z archiwum X".
więcej
|
|
"Bastards" - nowy serial HBO
Stacja HBO rozpoczęła realizację nowego serialu "Bastards".
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Rynek reklamowy kilka procent w górę, zyskały radio i magazyny, kina i gazety w dół
Przez dziesięć miesięcy br. tradycyjne media zarobiły na reklamach ponad 6 proc. więcej niż w takim samym okresie ub.r. Największą pozytywną dynamikę przychodów miały radio, magazyny i indoor, spadły natomiast wpływy reklamowe kin i gazet.
więcej
|
|
,,Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!" w kampanii ostrzegającej przed ,,chwilówkami" (wideo)
Siedem instytucji publicznych, głównie z sektora finansowego, zaczęło kolejną odsłonę kampanii społecznej pod hasłem „Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!” przestrzegającej przed pochopnym zaciąganiem kredytów gotówkowych od firm pożyczkowych.
więcej
|
|
Dorota Wellman i Karol Okrasa reklamują książki o rybach w promocji Lidla (wideo)
Lidl Polska zaczyna trzecią promocję, w ramach której klienci sieci będą mogli otrzymać książkę kulinarną. Jej tematem są ryby i owoce morza, a autorami - kucharz Karol Okrasa i dziennikarka Dorota Wellman. Wspiera to kampania reklamowa z ich udziałem autorstwa agencji GPD Agency, Mediacom Warszawa i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Wargorr ze Świętym Mikołajem i ,,Słodko i wytrawnie" promują słodycze Wedel na Boże Narodzenie (wideo)
Wystartowała bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy marki E.Wedel, przygotowana i realizowana przez firmy Grandes Kochonos, OMD Macroscope, 24/7 Communication i Cosmo. Akcja obejmuje przede wszystkim reklamy z Wargorrem i Świętym Mikołajem oraz program telewizyjny „Słodko i wytrawnie”.
więcej
|
|
Polacy od kuchni reklamują Olej Polski (wideo)
Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa Oleju Polskiego (produkowanego przez spółkę Komagra). Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Kalicińscy.com, Feelmovie Motion Pictures i Universal McCann.
więcej
|
|
Emirates przez pięć lat sponsorem turniejów tenisowych ATP
Linie lotnicze Emirates i organizacja ATP rozszerzyły zakres współpracy. Od przyszłego roku przewoźnik będzie wspierać turnieje tenisowe ATP World Tour jako „Premier Partner”. Pięcioletnie porozumienie jest największą umową sponsorską w historii ATP.
więcej
|
|
"Every Day Is A Holiday" - świąteczna Katy Perry od H&M
Katy Perry zaprezentowała bożonarodzeniową piosenkę.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora powiększa radę nadzorczą, centrum rekrutacyjne i SearchLab w osobnych spółkach
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Agory podjęło uchwałę zmieniającą status spółki, m.in. w zakresie poszerzenia składu i kompetencji rady nadzorczej. Zgodziło się też na sprzedaż centrum kompetencyjnego Praca (obejmującego m.in. serwis Gazetapraca.pl) oraz agencji SearchLab do spółek zależnych, w których Agora będzie mieć większościowe udziały.
więcej
|
|
Dziennikarze pokłócili się o krytykę okładki ,,Wprost" przez Wojciecha Czuchnowskiego
W poniedziałek wieczorem na portalu Wyborcza.pl opublikowany został felieton Wojciecha Czuchnowskiego, w którym dziennikarz krytykuje okładkowy artykuł tygodnika „Wprost”. - Oskarża nas o sprzyjanie władzy. Człowiek - mistrz politycznych podłości - skomentował na Twitterze Tomasz Wróblewski, redaktor naczelny „Wprost”.
więcej
|
|
Ministerstwo Skarbu Państwa skontroluje przejęcie Presspubliki przez Grzegorza Hajdarowicza
Nowy minister Skarbu Państwa Dawid Jackiewicz zapowiedział, że jego resort sprawdzi prawidłowość przebiegu najważniejszych prywatyzacji spółek państwowych z ostatnich lat, m.in. przejęcia Presspubliki przez grupę kapitałową Grzegorza Hajdarowicza.
więcej
|
|
Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po trzech kwartałach. ,,Tele Tydzień" liderem
W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły w zestawieniu zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.
więcej
|
|
Katarzyna Janowska i Martyna Wojciechowska z Różami Gali
Katarzyna Janowska i Martyna Wojciechowska znalazły się wśród tegorocznych laureatek Róż Gali, plebiscytu organizowanego przez dwutygodnik „Gala” (Burda International Polska).
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|