|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 20 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Mixx Awards 2015: triumfują Gong, MEC, SMG, K2 ze ,,Smutnym autobusem", Orange i Barbara Sołtysińska
W tegorocznym konkursie Mixx Awards najwięcej nagród otrzymał MEC, tytuł agencji roku - Gong, domu mediowego roku - Starcom Mediavest Group, marketerem roku został Orange Polska, a człowiekiem roku - Barbara Sołtysińska. Nagrodę Best In Show zdobyła kampania „Smutny Autobus” autorstwa K2.
więcej
|
|
Marek Starybrat nowym głosem Rock Radia
Marek Starybrat, były prezenter Radia ZET, dołączy do zespołu Rock Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Od poniedziałku 23 listopada br. będzie prowadzić na jego antenie program „Chyba twój stary”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" bez stron lokalnych w soboty w 10 miastach
Od 21 listopada br. w soboty w 10 miastach nie będą się ukazywać lokalne strony „Gazety Wyborczej” (Agora), co skutkować będzie zwolnieniami. Jednocześnie dziennik wzmocni we wszystkich miastach piątkowe wydania lokalne, które mają zyskać charakter magazynowy.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Tomasz Lis tylko do końca stycznia w TVP. Nowy program, ale nie z Durczokiem
Program „Tomasz Lis na żywo” zniknie z TVP2 na przełomie stycznia i lutego przyszłego roku. Jak ujawnia Wirtualnemedia.pl prezes TVP Janusz Daszczyński, nowa audycja publicystyczna, który go zastąpi, najprawdopodobniej trafi do Jedynki. Na pewno nie poprowadzi jej Kamil Durczok.
więcej
|
,,Newsweek" po dużym wzroście wyprzedził ,,Politykę" i ,,Gościa Niedzielnego", ,,Wprost" mocno w dół
We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii po dużym wzroście został „Newsweek Polska”, który zepchnął na drugie miejsce „Gościa Niedzielnego”. Największy spadek zanotował zaś tygodnik „Wprost”.
więcej
|
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
|
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP liczy na współpracę z Polsatem przy prawach sportowych. Pokaże Euro 2016?
Telewizja Polska chce współpracować z Telewizją Polsat przy kupowaniu licencji na pokazywanie zawodów sportowych. Możliwe, że będzie chciała odkupić od komercyjnego nadawcy część praw do piłkarskiego Euro 2016.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" stracił 230 tys. widzów. 18,2 mln zł z reklam
Najnowszy sezon serialu „Świat według Kiepskich” oglądało średnio 1,74 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,15 mln zł.
więcej
|
|
Kiwi TV może ruszyć kilka miesięcy po uruchomieniu MUX-8. Koszt inwestycji to 30 mln zł
Agora chce rozbudować swoją pozycję na rynku reklamy telewizyjnej w związku z miejscem na MUX-8 dla kanału Kiwi TV. - Pierwszym krokiem będzie zdobycie popularności wśród widzów - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
Polsat 6 grudnia pokaże 12. Mikołajkowy Blok Reklamowy, promują to Gawryluk, Gugała i Borek
W niedzielę 6 grudnia br. Telewizja Polsat po raz 12. pokaże charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy. W spotach zachęcających do jego oglądania pojawią się m.in. Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała i Mateusz Borek.
więcej
|
|
,,Gwiazdy w karetce" podnoszą oglądalność TLC. Cykl przegrywa jednak z TVN Style
Nowy cykl dokumentalny „Gwiazdy w karetce” po trzech odcinkach przyciąga do TLC średnio 79 tys. widzów. Program notuje niemal trzykrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji, ale w czasie jego emisji przegrywa ona z konkurencyjnym TVN Style.
więcej
|
|
,,Reklama Dzieciom" po raz 23. w TVP1. 10 tys. zł za 1 punkt GRP
Telewizja Polska w tym roku po raz 23. zorganizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”, a zebrane w jej ramach pieniądze przeznaczy dla potrzebujących dzieci. Po raz trzeci specjalny blok zostanie wyemitowany w Boże Narodzenie.
więcej
|
|
Horizon GO z 40 kanałami w jakości HD
Operator kablowy UPC Polska podniósł do jakości HD 35 kanałów w aplikacji Horizon GO. Dodatkowo abonenci usługi otrzymali dostęp do pięciu nowych kanałów w najwyższej rozdzielczości.
więcej
|
|
,,Okupowani" w Ale Kino+
2 grudnia 2015 roku kanał Ale Kino+ rozpocznie emisję norweskiego serialu „Okupowani”.
więcej
|
|
,,Niech żyje Król Julian" w Comedy Central
23 listopada 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję animacji „Niech żyje Król Julian”.
więcej
|
|
Multimedia Polska na święta wprowadzają do oferty drony
Z okazji świąt Bożego Narodzenia operator kablowy Multimedia Polska wprowadził ofertę specjalną z dronem.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mixx Awards 2015: triumfują Gong, MEC, SMG, K2 ze ,,Smutnym autobusem", Orange i Barbara Sołtysińska
W tegorocznym konkursie Mixx Awards najwięcej nagród otrzymał MEC, tytuł agencji roku - Gong, domu mediowego roku - Starcom Mediavest Group, marketerem roku został Orange Polska, a człowiekiem roku - Barbara Sołtysińska. Nagrodę Best In Show zdobyła kampania „Smutny Autobus” autorstwa K2.
więcej
|
|
Rusza kampania reklamowa Grupy Atlas z Kamilem Stochem (wideo)
Grupa Atlas startuje dziś z nową kampanią reklamową, której bohaterem jest skoczek narciarski Kamil Stoch - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Ubezpieczyciele tną wydatki reklamowe. Mocno w górę Generali, Nationale-Nederlanden i Axa Direct, w dół Proama i Liberty
W trzech kwartałach br. wydatki reklamowe ubezpieczycieli były niższe niż w analogicznym okresie ub.r. Więcej wydali na telewizję i outdoor, a mniej w pozostałych mediach. Liderem jest Grupa Generali, która w tym roku zwiększyła nakłady reklamowe dziewięciokrotnie. Za to Proama i Liberty wydały sporo mniej.
więcej
|
|
,,Bicie, czas z tym skończyć" w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
Rzecznik Praw Dziecka rozpoczął kampanię społeczną pod hasłem „Bicie, czas z tym skończyć” sprzeciwiającą się stosowaniu przemocy wobec dzieci. Akcję przygotowały firmy Telescope i Papaya Films oraz reżyser Jan Komasa.
więcej
|
|
Zabawa w ,,Gwiezdne Wojny" reklamuje urządzenia HP (wideo)
W nowej kampanii promującej produkty koncernu HP jest wszystko co fani „Gwiezdnych Wojen” lubią najbardziej - R2-D2, myśliwce rebeliantów i niezapomniana muzyka. Wszystko podane w konwencji zabawy i z lekkim przymrużeniem oka.
więcej
|
|
Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster dodają dziewczynom pewności siebie w kampanii Maybelline New York (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa marki kosmetyków Maybelline New York (należącej do L’Oréal Polska) z udziałem blogerek Cajmel, Little Town Shoes i Red Lipstick Monster oraz fotografa modowego Kuby Dąbrowskiego. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Gong i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Góral i Indianin reklamują miesiąc gazu za darmo od firmy Duon (wideo)
Grupa Kapitałowa Duon zajmująca się sprzedażą i dystrybucją gazu ziemnego i energii elektrycznej rozpoczęła pierwszą szeroko zakrojoną kampanię reklamową. Realizują ją agencje BBDO Warszawa, Film Produkcja i Value Media.
więcej
|
|
Centrum Projektów Europejskich szuka agencji mediowego do dwuletniej współpracy
Centrum Projektów Europejskich chce nawiązać współpracę z agencją, która będzie przez dwa najbliższe lata kupować dla niego powierzchnię reklamową w prasie.
więcej
|
|
,,Ruszaj w ślad za Leszkiem" - piwo Lech reklamowane w zimowych puszkach (wideo)
Piwo Lech Premium (z portfolio Kompanii Piwowarskiej) kolejny raz będzie dostępne w sezonowych, zimowych puszkach. Promuje to kampania reklamowa pod hasłem „Ruszaj w ślad za Leszkiem”.
więcej
|
|
Warka jako sponsor Ligi Europy w kampanii ,,przejmuje piłkę"
Pod hasłem „Warka przejmuje piłkę” zaczęła się kampania reklamowa piwa Warka (Grupa Żywiec) związana ze sponsorowaniem przez tę markę piłkarskiej Ligi Europy. Akcję przygotowały i realizują firmy The Digitals, Lvov i MediaVest.
więcej
|
|
Ketchup Kotlin reklamowany w sreberku Mikołaja (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa ketchupu Kotlin (produkowanego przez Maspex Wadowice). Przygotowały ją agencja Brasil i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" bez stron lokalnych w soboty w 10 miastach
Od 21 listopada br. w soboty w 10 miastach nie będą się ukazywać lokalne strony „Gazety Wyborczej” (Agora), co skutkować będzie zwolnieniami. Jednocześnie dziennik wzmocni we wszystkich miastach piątkowe wydania lokalne, które mają zyskać charakter magazynowy.
więcej
|
|
Polacy za niezależnością mediów i prawem do publikacji destabilizujących gospodarkę i rząd
Ponad trzy czwarte Polaków uważa, że media mają prawo do publikowania wszystkich informacji, nawet tych mogących zdestabilizować gospodarkę czy wpłynąć na narodowe bezpieczeństwo. To jeden z najwyższych wskaźników tolerancji na świecie - wynika z badań Pew Research Center.
więcej
|
|
Reuters zmusza fotoreporterów do robienia zdjęć w formacie JPEG, nie chce RAW i CR2
Agencja Reuters zapowiedziała swoim fotoreporterom, że będzie przyjmować od nich wyłącznie fotografie w formacie JPEG. Decyzję tłumaczy szybkością przesyłania JPEG-ów do klientów oraz koniecznością ograniczenia przeróbek zdjęć.
więcej
|
|
,,Tygodnik Zamojski" na czele tygodników lokalnych, ,,Życie Bytomskie" najbardziej w dół (dane z trzech kwartałów br.)
W pierwszych trzech kwartałach br. na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Człuchowski”, zaś najwięcej straciło „Życie Bytomskie”.
więcej
|
|
Magazyn ,,Skarb" dogania ,,Twój Styl". Najchętniej czytane miesięczniki
Najchętniej czytanym miesięcznikiem w Polsce pozostaje „Twój Styl”, ale dogania go powoli wydawany dla Rossmanna „Skarb”. Natomiast na czele dwumiesięczników znajduje się „Samo Zdrowie” - wynika z najnowszego badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rosyjski dziennikarz Leonid Swiridow na wniosek ABW wydalony z Polski
Szef Urzędu do Spraw Cudzoziemców podjął prawomocną decyzję, że rosyjski dziennikarz Leonid Swiridow ma w ciągu 30 dni opuścić Polskę. Wnioskowała o to Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, bo według nieoficjalnych doniesień Swiridow jest podejrzewany o działalność szpiegowską.
więcej
|
|
PMPG Polskie Media inwestują w kanał Inwestorzy.tv
Spółka PMPG Polskie Media oraz jej prezes Michał M. Lisiecki nabyli około 15 proc. akcji firmy IGLS do której należy internetowy kanał biznesowy Inwestorzy.tv. Strony nie ujawniają wysokości transakcji.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|