|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 17 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi.
więcej |
|
,,Blondynka" od grudnia w TVP1. Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek w obsadzie
Od 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać czwartą edycję serialu „Blondynka” z Joanną Moro w roli głównej. W nadawanym w niedzielne wieczory serialu zadebiutują Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek.
więcej |
|
Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski poprowadzą show ,,Lip Sync Battle Ustawka" w Player.pl
TVN zakończył zdjęcia do programu rozrywkowego „Lip Sync Battle Ustawka”, który poprowadzą Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. Produkcja zrealizowana została do wyłącznej emisji w serwisie Player.pl, do którego trafi w I kwartale przyszłego roku.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Katowice wydadzą na sylwestra z Polsatem niemal 2 mln zł
Katowice na tegoroczną imprezę sylwestrową, która ma być współorganizowana z Telewizją Polsat, wydadzą prawie 2 mln zł. Umowa między ratuszem a nadawcą powinna zostać podpisana jeszcze w tym miesiącu.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 280 tys. widzów, ale Polsat pozostał liderem
Czwartą edycję „Tańca z Gwiazdami” oglądało średnio 3,4 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 280 tys. widzów. Polsat w czasie jego nadawania był jednak liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 29,62 mln zł.
więcej
|
|
,,Blondynka" od grudnia w TVP1. Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek w obsadzie
Od 6 grudnia br. TVP1 będzie pokazywać czwartą edycję serialu „Blondynka” z Joanną Moro w roli głównej. W nadawanym w niedzielne wieczory serialu zadebiutują Ewa Kasprzyk i Krystian Wieczorek.
więcej
|
|
,,Aplauz aplauz!" oglądało 2,3 mln widzów. Druga edycja za rok
Pierwsza seria nowego show „Aplauz aplauz!” zgromadziła średnio 2,3 mln widzów, a TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19 mln zł. Druga edycja formatu może trafić na antenę za rok.
więcej
|
|
Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"
W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio kilkanaście procent tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za te przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
W grudniowym cenniku TVN najdroższe reklamy przy ,,Faktach" i finale ,,Masterchefa"
W grudniu na antenie TVN najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklamy przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego „Fakty”. Niewiele mniej kosztować będzie też finałowy odcinek kulinarnego talent show „Masterchef”.
więcej
|
|
Święci Mikołaje promują świąteczną ofertę nc+ (wideo)
Platforma nc+ ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Niesamowite Święta w nc+”, która promuje świąteczną ofertę operatora. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz kina.
więcej
|
|
TVP1 i TVN liderami. Rekordowy tydzień stacji informacyjnych
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Polsat i Telewizja Polska dementują: nie chcemy zatrudnić Kamila Durczoka
W bieżącym wydaniu tygodnika „ABC” zasugerowano, że Kamil Durczok może w Telewizji Polskiej poprowadzić program, który zastąpi talk-show Tomasza Lisa. Nadawca zaprzecza tym pogłoskom. Propozycji pracy Durczokowi nie składała również Telewizja Polsat.
więcej
|
|
Ponad 7 mln widzów "M jak miłość", "Teleexpress" i ,,Wiadomości" na podium
W zeszłym tygodniu liderem oglądalności w polskiej telewizji był serial „M jak miłość”, a kolejne dwa miejsca zajęły „Teleexpress” i „Wiadomości”. Wśród programów rozrywkowych największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a tuż za nim znalazł się finałowy odcinek „Tańca z Gwiazdami”.
więcej
|
|
Polacy chcą Discovery w naziemnej telewizji cyfrowej. TVN i Polsat najciekawsze
Blisko 90 proc. widzów naziemnej telewizji cyfrowej pozytywnie ocenia zmiany zachodzące w ich ofercie telewizyjnej. Za najciekawsze kanały uznają TVN i Polsat, sporo zyskał Fokus TV, a na multipleksie najchętniej chcieliby mieć jeszcze kanały Discovery i National Geographic - pokazuje najnowsze badanie MEC.
więcej
|
|
Widownia kanałów newsowych wzrosła w weekend o 65 proc. TVP Info i ,,Wiadomości" lideremi
Kanały informacyjne, relacjonując w zeszły weekend wydarzenia po zamachach w Paryżu, miały o 65 proc. większą widownię niż tydzień wcześniej. Największy udział zanotowało TVP Info, zaś wśród głównych programów informacyjnych liderem były „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Serial animowany ,,Star Wars: Rebelianci" od grudnia w Puls 2
W poniedziałek 7 grudnia kanał Puls 2 rozpocznie emisję animacji Disneya „Star Wars: Rebelianci”.
więcej
|
|
Jambox z aplikacją na urządzenia mobilne
Operator telekomunikacyjny Jambox uruchomił usługę Jambox Online, umożliwiającą korzystanie z telewizji cyfrowej za pomocą przeglądarki internetowej lub poprzez aplikację mobilną.
więcej
|
|
Polsat pokaże pierwszy wywiad premier Beaty Szydło
Naziemny Polsat oraz kanał Polsat News pokażą pierwszy po zaprzysiężeniu wywiad z nową premier Beatą Szydło. Poprowadzi go Dorota Gawryluk.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Maryla Rodowicz będzie reklamować Gellwe
Ambasadorką reklamową marki deserów, ciast i dodatków do pieczenia Gellwe (produkowanych przez FoodCare) została Maryla Rodowicz. Komunikacja marketingowa z jej udziałem zacznie się pod koniec listopada.
więcej
|
|
Telewizja Polska najwięcej chce za reklamy przy ,,Wiadomościach" i ,,M jak miłość"
W grudniowym cenniku reklamowym TVP1 i TVP2 spoty są średnio kilkanaście procent tańsze niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za te przy „Wiadomościach” w TVP1 i przy „M jak miłość” w TVP2.
więcej
|
|
Robert Kubica zachęca do udziału w akcji ,,Pomaganie przez tankowanie" Lotosu (wideo)
Grupa Lotos rozpoczęła pierwszy etap nowej kampanii społeczno- sprzedażowej pod hasłem „Pomaganie przez tankowanie”. Jej twarzą jest kierowca rajdowy Robert Kubica.
więcej
|
|
,,Czego szukasz w Święta" - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)
Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann.
więcej
|
|
Droga Roberta Lewandowskiego do sukcesu w spocie Huawei (wideo)
W pierwszym spocie marki Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego pokazywana jest trudna droga piłkarza do sukcesu sportowego. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Leomek Hatoda’a, Isobar Poland i OMD.
więcej
|
|
Maciej Musiał w bistro promuje świąteczną ofertę Orange dla Firm (wideo)
Kampania reklamowa świątecznej oferty Orange dla Firm rozgrywa się w bistro, gdzie oprócz właściciela i pracowników pojawia się Maciej Musiał. Akcję przygotowały Havas Worldwide Warsaw i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Święci Mikołaje promują świąteczną ofertę nc+ (wideo)
Platforma nc+ ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Niesamowite Święta w nc+”, która promuje świąteczną ofertę operatora. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, internet oraz kina.
więcej
|
|
,,Czas na zmiany" - Krzysztof Hołowczyc reklamuje nowy zegarek Atlantic
Kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc, od kilku lat ambasador reklamowy zegarków Atlantic, promuje nowy limitowany model tej marki - Worldmaster -1888 „Lusso” Open Heart Mechanical. Kampania jest prowadzona w prasie i internecie.
więcej
|
|
Kawa Inka reklamowana przez prowadzące ,,Szczyptę smaku" (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania promująca kawę Inka (produkowaną przez firmę Grana). W reklamach występują Olga Kwiecińska i Agata Ziemnicka-Łaska, prowadzące program „Szczypta smaku” w TVN Style. Akcję przygotowały firmy San Markos i Effective Media.
więcej
|
|
Michał Nowosielski wierszem rekrutuje team kreatywny do BBDO Warszawa (wideo)
Agencja reklamowa BBDO Warszawa szuka nowego teamu kreatywnego. Zainteresowanych zaprasza w klipie, w którym jej szef kreacji Michał Nowosielski wierszem ogłasza nabór i opisuje wymagania związane z tą pracą.
więcej
|
|
Nowy Opel Astra w reklamach z Jürgenem Kloppem ,,drażni klasę wyższą" (wideo)
Pod hasłem „Nowa Astra drażni klasę wyższą” trwa kampania reklamowa samochodu Opel Astra. Akcję, m.in. z udziałem niemieckiego trenera piłkarskiego Jürgena Kloppa, przygotowały i realizują firmy Scholz & Friends Warszawa, 180heartbeats + Jung von Matt, Carat, Posterscope Polska i Amnet Polska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Kanał WP1 ma mieć 1 proc. udziału w rynku, Wirtualna Polska szuka jego szefa i dostawców treści
Wirtualna Polska Holding, której spółka zależna wygrała konkurs na nadawanie kanału WP1 w naziemnej telewizji cyfrowej, nie ujawnia budżetu stacji. Wydawca chce postawić w niej na własne treści, ale rozmawia też o współpracy z wytwórniami filmowymi i nadawcami telewizyjnymi.
więcej
|
|
Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski poprowadzą show ,,Lip Sync Battle Ustawka" w Player.pl
TVN zakończył zdjęcia do programu rozrywkowego „Lip Sync Battle Ustawka”, który poprowadzą Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. Produkcja zrealizowana została do wyłącznej emisji w serwisie Player.pl, do którego trafi w I kwartale przyszłego roku.
więcej
|
|
,,Czego szukasz w Święta" - Wigilia wielu pokoleń w reklamach Allegro.pl (wideo)
Bożonarodzeniowa kampania promująca serwis Allegro.pl jest kontynuacją jego cyklu reklam wizerunkowych pod hasłem „Czego szukasz?”. Akcję przygotowały firmy Bardzo, Cut Cut, Chimney Poland, Juice i Universal McCann.
więcej
|
|
Ruszyła niemiecka edycja Business Insidera, pierwsza od przejęcia serwisu przez Axel Springer
Pojawiła się niemiecka wersja Business Insidera, ósma lokalna edycja amerykańskiego serwisu. To pierwsza zagraniczna mutacja od czasu, gdy Business Insider został kupiony przez koncern Axel Springer.
więcej
|
|
"Internetowe Rewolucje" - platforma edukacyjna dla przedsiębiorców od Google (wideo)
Google uruchamia specjalną platformę edukacyjną "Internetowe Rewolucje", która ma pomóc rozwijać umiejętności internetowe polskich przedsiębiorców i osób zainteresowanych poszerzaniem wiedzy na ten temat.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z 223,5 mln zł wpływów i 6,3 mln zł zysku, więcej z reklam oraz na usługi obce i wynagrodzenia
W trzech kwartałach br. Wirtualna Polska Holding zanotowała 223,52 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 212,6 mln ze sprzedaży reklam. Zysk netto spółki wyniósł 6,33 mln zł, przy czym w samym trzecim kwartale była to strata w wysokości 3,26 mln zł. Firma najwięcej wydaje na usługi obce i wynagrodzenia dla pracowników.
więcej
|
|
Michał Pol gospodarzem programu ,,Euro - Misja 2016" w Onet.pl
Portal Onet.pl rozpoczął emisję nowego programu „Euro - Misja 2016” o przygotowaniach polskiej reprezentacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się we Francji w 2016 roku. Prowadzącym audycji został Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
|
Internetowe reality-show Dzikowskich nie przyciągnie marek, za to może skrzywdzić dzieci (opinie)
Nadawana w internecie transmisja wideo z domu rodziny Dzikowskich z Poznania nie przyciągnie reklamodawców. Za to emisja obrazu 24 godziny na dobę bez moderacji może skrzywdzić dzieci i wpłynąć na ich poczucie bezpieczeństwa - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|