|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 15 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN szykuje ,,MasterChef Junior". Emisja wiosną 2016 roku
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże polską edycję reality-show „MasterChef Junior”, w którym rywalizować ze sobą utalentowane kulinarnie dzieci. W drugiej połowie listopada br. ruszą poszukiwania uczestników.
więcej
|
|
Bez trzeciej edycji ,,Project Runway" wiosną w TVN
W wiosennej ramówce TVN nie znajdzie się trzecia edycja modowego reality-show „Project Runway”. - Mamy inne priorytety. Zaplanowaliśmy kilka dużych programów rozrywkowych - mówi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, wiceszef programowy TVN.
więcej
|
|
Będzie piąta edycja show ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Telewizja Polsat wiosną przyszłego roku pokaże piątą edycję muzycznego show „Twoja twarz brzmi znajomo” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszają przygotowania do jej realizacji.
więcej
|
|
Nowy prezes TVP w ciągu kilku miesięcy. ,,Jednoosobowa odpowiedzialność"
Poseł Piotr Gliński, który w rządzie premier Beaty Szydło będzie pełnił funkcję ministra kultury, zapowiedział, że nowe kierownictwo Telewizji Polskiej ma być znane w ciągu kilku najbliższych miesięcy. - Będzie to jednoosobowa odpowiedzialność - tłumaczy przyszły wicepremier.
więcej
|
|
Marek Kacprzak i Bogusław Chrabota poprowadzą ,,Dzień Wydarzeń" w Polsat News
Polsat News od 16 listopada br. emitować będzie nowy codzienny program informacyjno-publicystyczny „Dzień Wydarzeń”. Zastąpi on pasmo „Wydarzenia Opinie Komentarze”. Jego gospodarzami będą Marek Kacprzak i Bogusław Chrabota.
więcej
|
|
960 tys. widzów ,,Rinke za kratami". 12,68 mln zł z reklam
Nowy cykl dokumentalny „Rinke za kratami” oglądało jesienią średnio 959 tys. osób. Polsat w czasie emisji produkcji był wiceliderem w całym rynku telewizyjnym, a w grupie komercyjnej zajął pierwsze miejsce. Wpływy z reklam wyniosły 12,68 mln zł.
więcej
|
|
Discovery nakręci dokument o ,,złotym pociągu" z Wałbrzycha
Discovery Communications, nadawca stacji Discovery Channel, nakręci film dokumentalny o poszukiwaniach tajemniczego „złotego pociągu” pancernego z II wojny światowej, który może znajdować się pod ziemią w okolicach Wałbrzycha.
więcej
|
|
819 tys. abonentów Multimedia Polska. Zysk o 12 proc. do góry
Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec września br. miała 819 tys. abonentów. Przychody w pierwszych trzech kwartałach br. były minimalne wyższe niż rok wcześniej, a zysk netto poszedł o 12 proc. do góry.
więcej
|
|
TVP1 pokaże ukraiński miniserial ,,Gwardia" o Gwardii Narodowej Ukrainy
We wtorek 24 listopada TVP1 rozpocznie emisję ukraińskiego miniserialu „Gwardia”, opowiadającego o powstaniu ochotniczej Gwardii Narodowej Ukrainy.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Miasto zła" zaledwie po ośmiu odcinkach
Z powodu niskiej oglądalności amerykańska stacja ABC zdecydowała o usunięciu z ramówki serialu „Wicked City”, który był równocześnie emitowany w TVN7.
więcej
|
|
Niedzielna msza hitem TVP1, ale nie wśród widzów w grupie 16-49
Transmisję mszy świętej w TVP1 ogląda 755 tys. widzów, o 46 tys. osób mniej, niż w analogicznym okresie ub.r. Jedynka w czasie misyjnej transmisji jest zdecydowanym liderem w rynku telewizyjnym w grupie 4+, a w grupie 16-49 zajmuje dopiero trzecie miejsce.
więcej
|
|
Specjalne programy stacji informacyjnych o atakach w Paryżu, relacjonują także Anna Kalczyńska i Joanna Sołtysiak
Dziennikarka TVN Anna Kalczyńska, dyrektor muzyczna Radia ZET Joanna Sołtysiak i Marcin Dobrowolski z „Pulsu Biznesu”, którzy pojechali do Francji w innych celach, w piątek w nocy relacjonowali na żywo sytuację po serii zamachów w Paryżu, natomiast Tomasz Sekielski z TVP opisuje sytuację w obozie uchodźców w Calais. Część stacji informacyjnych błyskawicznie wysłała swoich dziennikarzy do stolicy Francji.
więcej
|
|
Piotr Dmochowski-Lipski szefem Komitetu Doradczego Eutelsat-IGO
Piotr Dmochowski-Lipski został wybrany przewodniczącym Komitetu Doradczego Euletsat-IGO, czyli Europejskiej Organizacji Telekomunikacji Satelitarnej w Paryżu.
więcej
|
|
Zysk Kino Polska TV mocno do góry
Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. stacji Kino Polska i kanałów Filmbox, w pierwszych trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów o 19,3 proc. Natomiast zysk netto poszedł do góry aż o 56,6 proc.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Daniel Galinski: Eurozet nie jest na sprzedaż
- Nie planujemy sprzedaży naszych marek radiowych, a Polska jest bardzo ważna w naszym portfolio - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Daniel Galinski, szef rady nadzorczej Eurozetu. Zapowiada rozwój spółki w internecie, w tym postawienie na e-commerce.
więcej
|
|
Krzysztof Czabański odpowiedzialny za zmiany w mediach publicznych, reforma do połowy 2016 r.
Przyszły minister kultury prof. Piotr Gliński zapowiedział, że Prawo i Sprawiedliwość przekształci TVP, Polskie Radio i PAP ze spółek prawa handlowego w narodowe instytucje kultury w pierwszym półroczu 2016 roku. Za przeprowadzenie zapowiadanej reformy odpowiedzialny będzie poseł Krzysztof Czabański.
więcej
|
|
,,Ogłaszam przerwę w obradach" - nowa audycja publicystyczna w TOK FM
W poniedziałek 16 listopada br. w południowym paśmie Radia TOK FM zadebiutuje codzienna audycja „Ogłaszam przerwę w obradach”, którą prowadzić będzie Maciej Głowacki.
więcej
|
|
RMF FM, Trójka i Radio Gdańsk królują w Trójmieście
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Kożuchowska, Musiał i kalambury w apartamentowcu w bożonarodzeniowych reklamach Orange (wideo)
Do emisji trafiły pierwsze produktowe reklamy Orange w nowym formacie kreatywnym, którego bohaterami są mieszkańcy apartamentowca. Razem z nimi występują Maciej Musiał i Małgorzata Kożuchowska, którzy poprzednio promowali telekom jako aktorzy z „Rodzinki.pl”.
więcej
|
|
,,Otwieramy sezon na Saison" w reklamach nowej wersji piwa Żywiec (wideo)
Grupa Żywiec wprowadziła do sprzedaży szósty wariant gatunkowy piwa Żywiec - Saison. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Otwieramy sezon na Saison” przygotowana przez firmy Just, Ogilvy & Mather, Gong, Roots PR i MediaVest.
więcej
|
|
Taksówkarka Agata Kulesza znów promuje konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (wideo)
ING Bank Śląski zaczął kolejną odsłonę kampanii z udziałem Agata Kulesza w roli taksówkarki promującej konto oszczędnościowe. Akcję przygotowały firmy Brain i Lowe Media.
więcej
|
|
Planujesz kampanię świąteczną? Nie zapomnij o Mall TV
Okres świąteczny to czas wzmożonej aktywności klientów – zarówno docelowych, jak i biznesowych, którzy szukają sposobu na dotarcie do finalnego konsumenta. Reklama od lat pozostaje najefektywniejszym sposobem na wykorzystanie potencjału sprzedażowego Świąt. Czy jednak „bombardowany” komunikatami konsument zapamięta konkretną reklamę emitowaną w telewizji i połączy ją z późniejszą decyzją zakupową w miejscu sprzedaży? Długotrwały proces zakupu i planowania mediów może w dzisiejszych rynkowych warunkach nie przynieść oczekiwanego efektu. - Zamiast walczyć o uwagę konsumenta przed telewizorem, warto skomunikować się z nim bezpośrednio w miejscu sprzedaży, gdzie znacznie łatwiej o jego uwagę – przekonują eksperci z firmy IMS, operatora największego systemu Digital Signage w galeriach handlowych, czyli Mall TV.
więcej
|
|
Modelka w typie albinos, bardzo wysoka i tęga reklamują Amazon Fashion (wideo)
Amazon Fashion w swojej pierwszej internetowej kampanii reklamowej obejmującej zasięgiem całą Europę pokazuje nietypowe modelki: albinoskę, dziewczynę bardzo wysoką oraz kobiety noszące rozmiar plus size. Akcję przygotowała agencja Deep Focus z Londynu.
więcej
|
|
,,Tak smakuje herbata. Od 1882 roku" w reklamach Teekanne (wideo)
Startuje kampania reklamowa marki herbat Teekanne prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Teekanne. Tak smakuje herbata. Od 1882 roku”. Akcję przygotowały i realizują agencja Grupa 365net i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
,,Efekt łaaaał" w świątecznej kampanii reklamowej sprzętu Samsung
Samsung Electronics Polska rozpoczął świąteczną kampanię reklamową, w której pokazuje, jak jego urządzenia wywołują „efekt łaaaał”. Akcja obejmuje przede wszystkim internet, outdoor oraz punkty sprzedaży.
więcej
|
|
Lady Gaga i Tony Bennett w świątecznej reklamie Barnes & Noble
Lady Gaga ponownie połączyła siły z Tonym Bennettem.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: IKEA, Zalando i Calvin Klein, ,,Mama, tata, tablet", ,,Star Wars", ,,Wąstopad" (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najciekawszych reklam trafiły trzy produkcje zagraniczne i dwie polskie. Są to międzynarodowe spoty promujące IKEA, sklep Zalando z bielizną Calvin Klein i grę „Star Wars: Battlefront” oraz dwie polskie akcje społeczne: „Wąstopad” i „Mama, tata, tablet”.
więcej
|
|
Marek Staniszewski wystartował z własną agencją startegiczną Heuristica
Marek Staniszewski, który latem br. rozstał się z agencją Havas Worldwide Warsaw założył własną agencję strategiczną Heuristica, która zajmuje się projektowaniem strategii marketingowych.
więcej
|
|
Instytut Badań Outdooru dołączył do Porozumienia Badaczy Mediów
Instytut Badań Outdooru został członkiem Porozumienia Badaczy Mediów zrzeszającego największe organizacje odpowiadające za standardy pomiaru mediów na polskim rynku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zysk PMPG Polskie Media ostro w dół. ,,Blokowanie kontraktów przez układ rządzący. Liczymy na nowy rząd"
PMPG Polskie Media zanotowały w pierwszych trzech kwartałach 15-proc. spadek przychodów. Natomiast zysk netto zmalał aż o 60 proc. - Głównym czynnikiem wpływającym na nasze wyniki było blokowanie kontraktów dla „Wprost” przez dotychczasowy układ rządzący - twierdzi spółki.
więcej
|
|
,,CD Action" na czele sprzedaży pism komputerowych. ,,Chip" o 30 proc. w dół
W sierpniu 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Największy wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”, zaś najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Adam Różański: z Ringier Axel Springer Polska do Optizen Labs
Adam Różański dołączył do zespołu firmy Optizen Labs zajmującej się cyfrową dystrybucją treści prasowych. Poprzednio pracował w Ringier Axel Springer Polska, m.in. przy projekcie „Newsweek Plus”.
więcej
|
|
Publicyści już spierają się ws. zamachów w Paryżu. ,,W Sieci", Jastrzębowski i Wybranowski kontra ,,Gazeta Wyborcza" i naTemat.pl
Krótko po serii ataków terrorystycznych w Paryżu o ich możliwych przyczynach zaczęli dyskutować polscy publicyści. Ci z „W Sieci” i „Super Expressu są zdania, że to skutek napływu do Europy uchodźców islamskich i przypominają swoje ostrzegające przed tym publikacje. Za to według dziennikarzy „Gazety Wyborczej” i naTemat.pl za zamachami stoi wyłącznie Państwo Islamskie i nie można ich wiązać ze wszystkimi imigrantami.
więcej
|
|
Ambasador RP przeprosił Polaków za nieprzyjęcie ich w czasie zamachów, po tym jak opisał to dziennikarz ,,Pulsu Biznesu"
Grupa polskich turystów w Paryżu, w której był dziennikarz „Pulsu Biznesu” Marcin Dobrowolski, w piątek wieczorem, gdy w mieście doszło do serii zamachów, nie została wpuszczona na teren polskiej ambasady. Dobrowolski szczegółowo to zrelacjonował, a w sobotę ambasador przeprosił ich za ten incydent.
więcej
|
|
Dziennikarz ,,Le Monde" został ranny, gdy pomagał zaatakowanym w paryskim klubie
Dziennikarz gazety „Le Monde” Daniel Psenny mieszkający niedaleko klubu Bataclan w Paryżu, gdzie w piątek wieczorem doszło do ataku terrorystycznego, pomógł schronić się grupie uciekających. Został przy tym ranny.
więcej
|
|
,,Fakt na czele", ,,Super Express" przed ,,Gazetą Wyborczą", ,,Rzeczpospolita" najbardziej w dół (sprzedaż kioskowa dzienników)
W okresie od stycznia do września br. wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży w kioskach, a najwięcej straciła „Rzeczpospolita”. Zdecydowanym liderem sprzedaży kioskowej pozostał „Fakt”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" z cyklem świątecznym o aktorach z ,,M jak miłość"
Magazyn „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) od wydania z 16 listopada br. przez pięć tygodni publikować będzie cykl „Przygotuj święta z gwiazdami M jak miłość”. Aktorzy z hitowego serialu TVP2 będą pisać w nim o tym jak przygotować się do Świąt Bożego Narodzenia.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Katarzyna Jankowska: z Wirtualnej Polski na dyrektora operacyjnego w Grupie Onet-RASP
Grupa Onet-RASP utworzyła stanowisko dyrektora operacyjnego w segmencie transakcyjnym. Objęła je Katarzyna Jankowska, poprzednio związana z Grupą Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Marcin Szeląg: Na każde ,,tak" przeciętny fundusz venture capital mówi kilkuset startupom ,,nie"
- Przeciętny fundusz venture capital przygląda się setkom a nawet tysiącom startupów każdego roku. Wynikiem tych wielu spotkań, rozmów i analiz jest być może kilka inwestycji. To oznacza, że na każde TAK, przeciętny VC mówi kilkaset razy NIE. Odmawianie jest o wiele trudniejsze niż samo inwestowanie - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Szeląg z Innovation Nest.
więcej
|
|
Ultradźwięki w reklamach śledzą użytkowników, budząc obawy o ich prywatność
System pozwalający dzięki ultradźwiękom w reklamach śledzić zachowania użytkowników na wielu różnych urządzeniach wywołuje obawy o ich prywatne dane i prywatność. Centrum Demokracji i Technologii ostrzega o tym Federalną Komisję Handlu w USA.
więcej
|
|
Adblock Plus: nie jesteśmy na sprzedaż, nie będziemy blokować reklam mobilnych
- Nie planujemy blokowania reklam wewnątrz aplikacji mobilnych, a uzdrowienie ekosystemu internetowej reklamy, wprowadzenie do niego innowacyjnych rozwiązań i wycofanie przestarzałych, agresywnych formatów reklamowych leży tak naprawdę w interesie wszystkich - naszym, wydawców, reklamodawców i użytkowników - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Ben Williams, dyrektor ds. PR i komunikacji Eyeo, menedżer projektu Adblock Plus.
więcej
|
|
Facebook i Google włączyły specjalne opcje po zamachach w Paryżu
Po tym jak w piątek wieczorem doszło do serii ataków w Paryżu, Facebook szybko uaktywnił specjalną opcję „Potwierdzenie bezpieczeństwa”, natomiast Google udostępnił darmowe połączenia międzynarodowe w aplikacji mobilnej Hangouts.
więcej
|
|
Rzecznik Praw Dziecka wnioskuje do sądu o interwencję ws. rodzinnego reality-show w internecie
W piątek Rzecznik Praw Dziecka wystąpił do Sądu Rejonowego w Poznaniu o wgląd w sytuację czwórki małoletnich uczestników internetowego reality-show, które od początku listopada prowadzi rodzina Dzikowskich. Sprawą zajmie się sąd opiekuńczy.
więcej
|
|
Najwięcej start-upów powstaje w dużych ośrodkach miejskich. Warszawa, Kraków i Gdańsk
W Polsce działa ponad 2,4 tys. start-upów, głównie w dużych aglomeracjach. Ich główne źródło kapitału to własne oszczędności. Z tej opcji korzysta aż 60 proc. wszystkich podmiotów – wynika z badania „Polskie startupy. Raport 2015”. Młode innowacyjne firmy charakteryzują się bardzo wysoką dynamiką wzrostu. Średnio co piąta firma w ciągu roku podwaja swoje przychody. Lepiej radzą sobie te start-upy, które sprzedają również na rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|