|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Technologia wirtualnej rzeczywistości daje nowe opcje, ale jest trudna i kosztowna w dziennikarstwie (raport)
Wirtualna rzeczywistość (VR) daje dziennikarzom nowe środki wyrazu i możliwości dotarcia do odbiorcy, ale jej zastosowanie jest dopiero na wczesnym etapie rozwoju, wymaga zaangażowania dużych zespołów specjalistów, kosztownego sprzętu i zupełnie nowego podejścia do realizacji materiału - wynika z raportu The Tow Center for Digital Journalism.
więcej |
|
,,Singielka" będzie emitowana tuż po ,,Na Wspólnej"
TVN zdecydował o zmianie godziny emisji telenoweli „Singielka” - serial z popołudnia przeniesiony zostanie na godz. 20.55. W związku z tym nastąpią przesunięcia w ramówce popołudniowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Agora dalej pracuje nad profilem nowego biznesowego portalu. ,,Nie ujawniamy, kiedy ruszy"
Trwają prace nad biznesowym portalem Agory, który firma chce uruchomić zamiast Business Insidera. Spółka zbudowała już zespół redakcyjny, którym pokieruje Rafał Hirsch. - Na tym etapie nie ujawniamy, kiedy portal może ruszyć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP rusza z trzema redakcjami i planuje kolejne
Ośrodek Mediów Interaktywnych oraz Impresariat zostaną uruchomione w TVP jak najszybciej, zaś redakcja filmowo-serialowa ma powstać z początkiem 2016 roku. Telewizja Polska już planuje połączyć kolejne jednostki i stworzyć następne redakcje tematyczne.
więcej
|
|
Agata Tadra szefem działu autopromocji Polsatu
Agata Tadra od listopada br. objęła stanowisko szefa działu autopromocji i oprawy antenowej Telewizji Polsat.
więcej
|
|
,,Singielka" będzie emitowana tuż po ,,Na Wspólnej"
TVN zdecydował o zmianie godziny emisji telenoweli „Singielka” - serial z popołudnia przeniesiony zostanie na godz. 20.55. W związku z tym nastąpią przesunięcia w ramówce popołudniowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Top Chef 5" zarobił 21 mln zł z reklam, ale przegrał z TVP2
Najnowszy sezon show „Top Chef” oglądało średnio 1,80 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. widownia programu niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 20,97 mln zł.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z większymi wpływami i 978 mln zł zysku. Mniej sprzedanych usług, dużo więcej internetu
W trzech kwartałach br. Grupa Cyfrowy Polsat zanotowała duży wzrost przychodów ze sprzedaży w skali roku oraz 977,8 mln zł zysku netto. Liczba sprzedanych usług (RGU) zmalała minimalnie do 16,39 mln. Mocno wzrosła sprzedaż usług internetowych, a spadła - telefonii komórkowej.
więcej
|
|
Program ,,Hell's Kitchen 4" stracił 130 tys. widzów. 28,38 mln zł z reklam
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało średnio 1,63 mln osób, o 130 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu drugą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 28,38 mln zł.
więcej
|
|
Eurosport zmienia się w Eurosport 1. Nowe logo i oprawa
Grupa Eurosport kończy etap zmian rozpoczęty po zakupie sportowego nadawcy przez Discovery Networks. 13 listopada br. jej kanały zyskają nowy wizerunek i hasło promocyjne, a główna stacja zmieni nazwę na Eurosport 1. W planach są też programy studyjne, a na Eurosporcie 2 pojawią się reklamy.
więcej
|
|
Canal+, multiroom i internet za darmo w bożonarodzeniowej promocji nc+
Platforma nc+ rozpoczęła sprzedaż świątecznej oferty promocyjnej. Nowym abonentom daje 8 kanałów z rodziny Canal+ do 5 miesięcy za darmo, multiroom i internet na cały rok bez opłat oraz tablet LG za złotówkę na start.
więcej
|
|
MTV kręci ,,Warsaw Shore 4" bez Alana Kwiecińskiego
Ruszyły zdjęcia do czwartej edycji reality-show „Warsaw Shore. Ekipa z Warszawy”, która do ramówki MTV Polska trafi na wiosnę 2016 roku. W nowych odcinkach zabraknie Alana Kwiecińskiego, który zrezygnował z udziału w programie.
więcej
|
|
Puchar Świata w łyżwiarstwie szybkim przez najbliższe cztery sezony w TVP
Przez cztery najbliższe sezony Telewizja Polska będzie pokazywać Puchar Świata i imprezy mistrzowskie w łyżwiarstwie szybkim.
więcej
|
|
"Pakt" w 4K, aplikacja VR na Samsung Gear VR
Nowy serial HBO "Pakt” będzie dostępny w jakości Ultra HD (4K) dla użytkowników serwisu HBO GO posiadających telewizory Samsung UHD i SUHD wyposażone w aplikację Smart TV. W ramach promocji serialu została stworzona również aplikacja wirtualnej rzeczywistości (VR).
więcej
|
|
Piąty sezon miniserialu ,,Vera" w Ale kino+
We wtorek 8 grudnia kanał Ale kino+ rozpocznie emisję piątego sezonu brytyjskiego miniserialu kryminalnego „Vera”.
więcej
|
|
,,Z wizytą u Christiny Milian 2" na antenie E!
13 listopada 2015 roku kanał E! rozpocznie emisję drugiego sezonu programu „Z wizytą u Christiny Milian”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio ZET na czele w Warszawie. Rośną Trójka i VOX FM
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tomasz Marszałł to mocny marketingowiec, w TVN czeka go wyzwanie wielu marek (opinie)
Zatrudnienie Tomasza Marszałła na stanowisku szefa marketingu TVN to zapowiedź znaczących zmian na rynku telewizyjnym. Łączy on umiejętność dbałości o szczegóły ze zrozumieniem biznesu i strategicznym skupieniem na rzeczach najważniejszych, do tego potrafi z każdej złotówki i za każdego człowieka wycisnąć więcej. O tym, co dla PKO BP i TVN oznacza transfer Tomasza Marszałła mówią, dla Wirtualnemedia.pl Marcin Maj, Marcin Kalkhoff i Szymon Gutkowski.
więcej
|
|
Pościel od Bohoboco w świątecznej ofercie Biedronki
Pod koniec listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) pojawi się w sprzedaży pościel zaprojektowana przez duet projektantów Bohoboco.
więcej
|
|
Marta Miaskowska dyrektorem kreatywnym w SVG Studio
Marta Miaskowska awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektora kreatywnego w studiu produkcyjnym SVG Studio, a Krzysztof Danecki i Bogdan Cukrowski rozpoczęli pracę jako account specialist.
więcej
|
|
Grupa SARE ze wzrostem wpływów i dwa razy wyższym zyskiem netto
Zysk netto wyższy o 111 procent oraz przychody na poziomie 27,5 miliona złotych - to wyniki finansowe Grupy SARE w trzech kwartałach br. Największymi motorami wzrostów są spółki Salelifter oraz INIS. - Wyniki pokazują, że cele które sobie stawiamy są bardzo ambitne, ale w pełni osiągalne - podkreśla Tomasz Pruszczyński, prezes firmy.
więcej
|
|
"A Great Big Universe" - Apple reklamuje iPada Pro (wideo)
Firma Apple zaprezentowała reklamę promującą wchodzący właśnie na rynek nowy tablet iPad Pro.
więcej
|
|
,,Milion od ręki" w zdrapce Giga Cash Totalizatora Sportowego
Totalizator Sportowy rozpoczął kampanię reklamową nowej zdrapki Giga Cash. Działania realizują agencja 2012 i ZenithOptimedia Group.
więcej
|
|
Łukasz Piekut odpowiada za markę Lyrebird
Łukasz Piekut dołączył do zespołu agencji THEY.PL, gdzie jako social media director pokieruje nową marką Lyrebird.
więcej
|
|
Komfort na święta promuje nowe dywany i rabaty 50%
W telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów Komfort. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.
więcej
|
|
,,Sąsiad poleca" - K2 Media dla Żołądkowej Gorzkiej w social media
Agencja K2 Media (należąca do Grupy K2) rozpoczyna współpracę z firmą Stock Polska. Zajmie się obsługą wódki Żołądkowa Gorzka w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Nick Bailey chief creative officerem Isobar w regionie EMEA
Nick Bailey, dotychczasowy chief executive i xecutive creative director agencji Isobar (Dentsu Aegis Network) w Wielkiej Brytanii, został mianowany chief creative officerem agencji na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
więcej
|
|
Edyta Złomaniec i Paulina Dziankowska w zespole agencji buzz.
Do zespołu agencji buzz. dołączyły Paulina Dziankowska jako account manager i Edyta Złomaniec jako senior client service coordinator.
więcej
|
|
Kabareciarz Wojciech Tremiszewski reklamuje rankingi wycieczek na Wakacje.pl (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa serwisu Wakacje.pl, w której występuje aktor i artysta kabaretowy Wojciech Tremiszewski. Akcja jest realizowana w telewizji, kinach oraz internecie.
więcej
|
|
Marcin Borowiec account directorem w Grupie Adweb
Marcin Borowiec objął stanowisko account directora w Grupie Adweb. Wcześniej pracował w 4 o'clock Interactive, Interii i BP.
więcej
|
|
Restauracje Sphinx wraz z PepsiCo promują się w kinach przed "Spectre"
Restauracje Sphinx (Sfinks Polska) wspólnie z PepsiCo ruszają z kinową kampanią reklamową. Spot typu follow the movie będzie emitowany przed najnowszym filmem o Jamesie Bondzie "Spectre".
więcej
|
|
Internet |
|
|
Agora dalej pracuje nad profilem nowego biznesowego portalu. ,,Nie ujawniamy, kiedy ruszy"
Trwają prace nad biznesowym portalem Agory, który firma chce uruchomić zamiast Business Insidera. Spółka zbudowała już zespół redakcyjny, którym pokieruje Rafał Hirsch. - Na tym etapie nie ujawniamy, kiedy portal może ruszyć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
Niemieckie studio oskarża Facebook o kradzież klipów wideo (zobacz film)
Niemieckie studio Kurzgesagt film oskarża Facebooka o to, że przykłada rękę do kradzieży filmów chronionych prawami autorskimi i pozwala na umieszczanie ich na swojej platformie. Klip „How Facebook is Stealing Billions of Views” szybko stał się viralem.
więcej
|
|
Ponad 41 tysięcy próśb do Facebooka o dane użytkowników, z Polski niecałe 500
Pomiędzy styczniem a czerwcem 2015 roku do Facebooka napłynęło z górą 41 tysięcy żądań udostępnienia danych, najwięcej z USA, Indii i Francji. Polska z liczbą niecałych 500. zapytań mieści się w średniej światowej.
więcej
|
|
Spotify wprowadza funkcję Concerts do wyszukania wydarzeń muzycznych w okolicy
Serwis Spotify wprowadził w swojej aplikacji nową funkcję Concerts. Dzięki niej użytkownik będzie mógł sprawdzić, czy w jego okolicy są planowane koncerty lub inne wydarzenia muzyczne.
więcej
|
|
Zalando zwiększa przychody, ma ponad 17 milionów aktywnych klientów
W III kwartale 2015 r. platforma sprzedażowa Zalando wykazała wzrost przychodów, jednak skorygowany zysk EBIT spadł o 23,5 mln euro. Nie przeszkadza to jednak w pozytywnej ocenie sytuacji wyrażanej przez szefostwo firmy. - Jesteśmy przekonani, że możemy zapewnić unikalne połączenie szybkiego wzrostu z wyraźną rentownością przez cały rok, co jest także dobrym prognostykiem na przyszłość - podkreśla P. Rubin Ritter, jeden z dyrektorów generalnych Zalando.
więcej
|
|
Google Maps udostępnia tryb offline z możliwością nawigowania
Koncern Google wprowadził na platformie Google Maps funkcję pozwalającą użytkownikom na korzystanie z jej pełnej funkcjonalności bez połączenia z internetem. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest nawigowanie na mapach nawet w trybie offline.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|