|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
W reklamach Orange nowi aktorzy pod jednym dachem, koniec ,,Rodzinki.pl" (wideo)
Orange Polska zaczyna nową serię reklam, w których będą występować mieszkańcy i właściciel apartamentowca, odgrywani przez znanych aktorów, m.in. Magdalenę Popławską, Olgę Bołądź, Piotra Głowackiego i Tomasza Schuchardta. Kończy tym samym ponad dwuletni cykl reklam z rodziną Boskich z serialu „Rodzinka.pl”.
więcej
|
|
Najwięksi wydawcy w br. stracili 32 proc. ruchu z Facebooka
Od stycznia do października br. najwięksi wydawcy zanotowali 32-procentowy spadek ruchu podchodzący z Facebooka na swoich stronach internetowych. Największą obniżkę odwiedzin z Facebooka odczuli Huffington Post, Fox News i BuzzFeed. - Przyczyną mogą być inne formy dzielenia się treściami przez użytkowników i nowe formy publikacji, takie jak Instant Articles - zauważają wydawcy.
więcej
|
|
Agora profiluje ofertę paywalla ,,Gazety Wyborczej". Celem 75 tys. subskrybentów na koniec 2016 roku
Liczba płatnych subskrypcji prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” stale rośnie, choć tempo wzrostu jest mniejsze niż w roku ubiegłym. Agora stawia na rozwój profilowania oferty, czym chce przyciągać użytkowników. - Cel 75 tys. subskrybentów na koniec 2016 roku wydaje się niezagrożony - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Twój Styl" na czele miesięczników luksusowych. ,,Be Active" na drugim miejscu
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.
więcej |
|
Stadion Energa Gdańsk za 4,5 mln zł rocznie. Umowa na pięć lat (wideo)
Spółka Energa została nowym sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku. Obiekt będzie się nazywał Stadion Energa Gdańsk, a nie PGE Arena jak do końca września. Za pięcioletnią umowę Energa zapłaci 22,5 mln zł.
więcej |
|
,,Kobieta na krańcu świata" wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam
Ostatni sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Discovery i Polsat największymi przegranymi walki o MUX-8. ,,Dobra propozycja"
Agora, Wirtualna Polska, Grupa ZPR Media oraz spółka stworzona przez PIKE i Kino Polska TV uruchomią kanały na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Wielkimi przegranymi są za to Discovery i Grupa Polsat. - Wydaje mi się, że jest to dobra propozycja, komplementarna - mówi Wirtualnemedia.pl o kształcie MUX-8 Witold Graboś, członek Krajowej Rady.
więcej
|
Janusz Daszczyński: zostałem wybrany na cztery lata. Lis i Pospieszalski znikną z TVP
- Byłoby całkowicie nieodpowiedzialne, gdybym zachowywał się tak, że zaraz nastąpi potop i trzeba uciekać na arkę - mówił w środę prezes TVP Janusz Daszczyński, komentując zapowiedzi zmian, jakie w Telewizji Polskiej chce wprowadzić PiS. Dał też do zrozumienia, że programy Tomasza Lisa i Jana Pospieszalskiego znikną z anteny.
więcej
|
RASP zamknął tygodnik ,,Od A do Z". ,,To był projekt testowy"
|
"Przegląd Sportowy" i "Wyborcza" z największymi spadkami, "Gazeta Wyborcza" poniżej 150 tys. egz.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Kobieta na krańcu świata" wygrała z konkurencją. 2,6 mln zł z reklam
Ostatni sezon programu Martyny Wojciechowskiej „Kobieta na krańcu świata” oglądało średnio 1,33 mln widzów. TVN w czasie nadawania formatu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 2,6 mln zł.
więcej
|
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" straciła widzów, ale pozostała liderem. 29 mln zł z reklam
Czwartą edycję programu „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 2,25 mln osób. To o 260 tys. widzów mniej niż śledziło drugą serię rok temu, ale Polsat utrzymał pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 28,74 mln zł.
więcej
|
|
HBO udostępniło pierwszy odcinek ,,Paktu" za darmo na YouTube (wideo)
Pierwszy odcinek nowego serialu HBO „Pakt” dostępny jest w formie odkodowanej nie tylko w serwisie wideo na żądanie HBO GO. Wszyscy bezpłatnie mogą go obejrzeć także na YouTube.
więcej
|
|
Ruszyły zdjęcia do drugiej serii ,,Strażaków". Mateusz Janicki i Dawid Zawadzki w obsadzie
Telewizja Polska rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Strażacy”, który trafi na antenę TVP1 wiosną przyszłego roku. W obsadzie drugiej serii pojawią się nowi aktorzy Mateusz Janicki i Dawid Zawadzki.
więcej
|
|
TVP aktualizuje zasady etyczne dla dziennikarzy: dystans polityczny, bez TW, w internecie tak samo jak na wizji
Telewizja Polska wprowadziła nowy, rozszerzony kodeks etyczny dla dziennikarzy. Pojawiły się w nim m.in. zapisy, że nie mogą oni być dawnymi pracownikami lub współpracownikami służb PRL ani obecnie współpracować ze służbami, partiami politycznymi czy firmami (m.in. marketingowo). Dodano również reguły dotyczące wypowiadania się w internetowych serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w grupie 16-49. Stacje newsowe z dużymi spadkami
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Mali Giganci" wiosną wrócą do TVN. Za miesiąc precastingi
Telewizja TVN wiosną przyszłego roku pokaże drugą edycję programu „Mali Giganci”, w którym występują utalentowane dzieci. W grudniu odbędą się precastingi do tego talent-show.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" hitem rozrywkowym, ,,Nasz nowy dom" wyprzedził ,,Mam talent!"
W zeszłym tygodniu liderem oglądalności polskiej telewizji był tradycyjnie serial „M jak miłość”. Wśród programów rozrywkowych znów największą widownię miał „Rolnik szuka żony”, a „Nasz nowy dom” zanotował lepszy wynik od „Mam talent!”
więcej
|
|
,,Damy i huzary" w reżyserii Krystyny Jandy na scenie Teatru Telewizji
W poniedziałek 16 listopada w Teatrze Telewizji wyemitowany zostanie premierowy spektakl Aleksandra Fredry „Damy i huzary” w reżyserii Krystyny Jandy.
więcej
|
|
Michał Brożonowicz w zespole Endemol Shine Polska
Michał Brożonowicz od listopada br. dołączył do zespołu firmy Endemol Shine Polska, gdzie będzie pracował jako reżyser.
więcej
|
|
,,Wypieki i desery Paula Hollywooda" w Kuchnia+
Kanał Kuchnia+ pod koniec listopada br. rozpocznie nadawanie programu „Wypieki i desery Paula Hollywooda”, prowadzonego przez popularnego w Wielkiej Brytanii piekarza.
więcej
|
|
,,Peaky Blinders 2" w Ale Kino+
6 grudnia 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję drugiego sezonu serialu „Peaky Blinders”.
więcej
|
|
Święto Niepodległości w Telewizji Polskiej
W środę 11 listopada Telewizja Polska będzie transmitować główne uroczystości Narodowego Święta Niepodległości z placu Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Tego dnia pokazana zostanie również „Kabaretowa Noc Listopadowa” oraz liczne dokumenty i reportaże historyczne.
więcej
|
|
Towarzyskie mecze reprezentacji Polski z Islandią i Czechami w TVP
Telewizja Polska pokaże dwa najbliższe mecze towarzyskie piłkarskiej reprezentacji Polski: z Islandią w piątek, 13 listopada, i z Czechami cztery dni później.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Polskie Radio zwalnia dyrektorów agencji promocji, biura technologii i biura programowego
Polskie Radio zdecydowało o rozstaniu z trzema dyrektorami: Mirosławą Mieszkowską, Pawłem Mathia i Piotrem Lignarem. Następcami dwóch z nich zostali Violetta Suchecka i Józef Wacnik.
więcej
|
|
Rusza konkurs studniówkowy radiowej Czwórki ,,Się baluje się"
Wystartował konkurs studniówkowy Programu IV Polskiego Radia „Się baluje się”, w którym udział wziąć mogą przyszłoroczni maturzyści. Dziennikarze Czwórki wybiorą szkołę, do której pojedzie ekipa radiowa.
więcej
|
|
Marek Tejchman i Jakub Kapiszewski z ,,Dziennika Gazety Prawnej" poprowadzą ,,Magazyn Ekonomiczny" w RDC
We wtorek 10 listopada br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje „Magazyn Ekonomiczny”. Program realizowany wspólnie z „Dziennikiem Gazetą Prawną” poprowadzą Marek Tejchman i Jakub Kapiszewski.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W reklamach Orange nowi aktorzy pod jednym dachem, koniec ,,Rodzinki.pl" (wideo)
Orange Polska zaczyna nową serię reklam, w których będą występować mieszkańcy i właściciel apartamentowca, odgrywani przez znanych aktorów, m.in. Magdalenę Popławską, Olgę Bołądź, Piotra Głowackiego i Tomasza Schuchardta. Kończy tym samym ponad dwuletni cykl reklam z rodziną Boskich z serialu „Rodzinka.pl”.
więcej
|
|
Stadion Energa Gdańsk za 4,5 mln zł rocznie. Umowa na pięć lat (wideo)
Spółka Energa została nowym sponsorem tytularnym stadionu w Gdańsku. Obiekt będzie się nazywał Stadion Energa Gdańsk, a nie PGE Arena jak do końca września. Za pięcioletnią umowę Energa zapłaci 22,5 mln zł.
więcej
|
|
Maciej Boroń awansował w MediaCom Warszawa
Maciej Boroń, od dziewięciu lat związany z domem mediowym MediaCom Warszawa, awansował na funkcję head of content creation - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Bożonarodzeniowe piosenki Tomasza Kota w reklamach T-Mobile (wideo)
Startuje główna część bożonarodzeniowej kampanii reklamowej T-Mobile Polska, w której Tomasz Kot śpiewa polskie przeróbki zagranicznych hitów świątecznych. Akcję przygotowały i realizują firmy Leo Burnett, Brigde2Fun, Blueberry, G7 i Starcom Mediavest Group.
więcej
|
|
Stephane Antiga rozdaje siatkarzom prezenty w reklamach Ja+ Power LTE w Plusie (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa z udziałem trenera i siatkarzy reprezentacji Polski wspierająca bożonarodzeniową promocję w taryfie Ja+ Power LTE. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz BTL-u.
więcej
|
|
Joanna Pędzińska z Truphone na dyrektora ds. komunikacji z klientem w Nationale-Nederlanden
Joanna Pędzińska dołączyła do zespołu firmy ubezpieczeniowej Nationale-Nederlanden. Przeszła z Truphone Poland, gdzie pracowała ponad dwa lata.
więcej
|
|
Paweł Ostrowski szefem BTL w Lowe Warsaw
Agencja Lowe Warsaw (Mullen Lowe Group) rozbudowuje dział usług BTL i shopper marketingu. Na jego czele stanął Paweł Ostrowski, który objął stanowisko head of BTL.
więcej
|
|
Ludzie znikają jak Obi-Wan Kenobi w reklamie ,,Star Wars: Battlefront"
Urzędnicy, studenci, nastolatki, chłopaki na deskorolkach, a nawet Anna Kendrick - wszyscy znikają w jednej sekundzie pozostawiając po sobie puste ciuchy i buty, by znaleźć się w zupełnie innym świecie. Świecie Gwiezdnych Wojen. Tak swoją nową grę reklamuje koncern Electronic Arts.
więcej
|
|
,,#shareyoursexy" we wspólnej kampanii Zalando i Calvin Klein (wideo)
Internetowy sklep odzieżowy Zalando we współpracy z producentem bielizny Calvin Klein Underwear rusza z nową kampanią reklamową pod hasłem „#shareyoursexy”. Jej twarzą jest modelka Joan Smalls.
więcej
|
|
Nadchodzą "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (oto pierwsza reklama)
W sieci pojawiła się pierwsza telewizyjna reklama filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy".
więcej
|
|
Skoda Yeti reklamowana jako SUV do zadań specjalnych
Agencja Kalicińscy.com przygotowała dla Volkswagen Group Polska niestandardową akcję promującą model Skoda Yeti. Działania wspiera komunikacja na Facebooku.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Agora profiluje ofertę paywalla ,,Gazety Wyborczej". Celem 75 tys. subskrybentów na koniec 2016 roku
Liczba płatnych subskrypcji prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” stale rośnie, choć tempo wzrostu jest mniejsze niż w roku ubiegłym. Agora stawia na rozwój profilowania oferty, czym chce przyciągać użytkowników. - Cel 75 tys. subskrybentów na koniec 2016 roku wydaje się niezagrożony - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.
więcej
|
|
,,Twój Styl" na czele miesięczników luksusowych. ,,Be Active" na drugim miejscu
W sierpniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajął nowy magazyn „Be Active. Dietetyka & Fitness”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Shape”.
więcej
|
|
,,Wprost" dwa razy z tym samym zdjęciem modela na okładce
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) ilustrując materiał o wpływie złym pornografii na dzieci pokazał na okładce twarz tego samego chłopca, który niemal trzy lata temu ilustrował temat o narkotykach. Sytuacja stała się temat żartów dla dziennikarzy.
więcej
|
|
Agora zwiększa przychody, ale notuje niemal 7 mln zł straty netto
W III kwartale br. koncern medialny Agora zanotował wzrost przychodów o 6,5 proc., ale spółka zakończyła go ze stratą netto. Najmocniej wzrosły wpływy z działalności radiowej, a jedyny, choć nieduży spadek przychodów, nastąpił w segmencie prasowym.
więcej
|
|
,,Newsweek" zmienił szatę graficzną, jest bardziej magazynowy (wideo)
Tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) od poniedziałku 9 września br. ukazuje się w odświeżonej szacie graficznej, z nowym układem treści i z nowym działem.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|