|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 2 Listopada 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rusza konkurs na dwóch członków zarządu TVP. Kompromis wobec planowanych reform PiS?
Rada nadzorcza TVP zdecydowała, że konkurs uzupełniający skład zarządu publicznego nadawcy rozpocznie się we wtorek 3 listopada. Decyzja ta może być traktowana jako ukłon w stronę PiS, które planuje przeprowadzenie poważnych reform w TVP, w tym wymianę kadry kierowniczej.
więcej
|
|
Robert Biedroń bryluje w mediach. Tani lans czy skuteczny polityk?
Jest ciekawą osobą, budzi kontrowersje i zainteresowanie, sprytnie aranżuje wydarzenia albo wykorzystuje nadarzające się sytuacje - o tym, dlaczego Robert Biedroń, prezydent Słupska tak często i w pozytywnym świetle pojawia się w mediach mówią portalowi Wirtualnemedia.pl eksperci od PR, marketingu i wizerunku.
więcej
|
|
Powstaje internetowe radio Medium Publiczne. Wanat, Betlejewski i Stawiszyński twarzami projektu
W ramach projektu Medium Publiczne, którego twarzami są Rafał Betlejewski, Ewa Wanat i Tomasz Stawiszyński, powstaje radio internetowe. Dodatkowo dziennikarze zamierzają powołać Fundację Dziennikarską. - To ruch wyprzedzający, alternatywa dla mediów, które za chwilę zaczną lansować wizję świata nie kojarzącą się z postępem - wyjaśnia Betlejewski.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rusza konkurs na dwóch członków zarządu TVP. Kompromis wobec planowanych reform PiS?
Rada nadzorcza TVP zdecydowała, że konkurs uzupełniający skład zarządu publicznego nadawcy rozpocznie się we wtorek 3 listopada. Decyzja ta może być traktowana jako ukłon w stronę PiS, które planuje przeprowadzenie poważnych reform w TVP, w tym wymianę kadry kierowniczej.
więcej
|
|
TVP1 chce kontynuować program ,,Rolnik szuka żony". Trzecia seria za rok?
Emisja drugiej serii reality-show „Rolnik szuka żony” jeszcze trwa, ale TVP1 jest zadowolona z wyników programu i chce jego kontynuacji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Format może powrócić na antenę w 2016 roku.
więcej
|
|
W nocy Polacy najchętniej oglądają Polsat. Tylko 24 proc. udziału ,,wielkiej czwórki" (top 30 stacji)
Nowym liderem oglądalności w godzinach nocnych został Polsat. Kanały z tzw. „wielkiej czwórki” mają w nocy łącznie tylko 24,22 proc. udziału - top 30 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kanał Bollywood HD wkracza do Polski
Firma TVPasja rozpoczęła dystrybucję w Polsce izraelskiego kanału Bollywood HD prezentującego produkcje filmowe zrealizowane przez indyjski przemysł filmowy. Stacja będzie dostępna w polskiej wersji językowej.
więcej
|
|
W TVP powstaną trzy redakcje tematyczne. Jego zgoda rady nadzorczej
W miniony piątek członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej jednogłośnie zatwierdzili utworzenie w spółce trzech redakcji tematycznych: filmowej, interaktywnej i impresariatu.
więcej
|
|
,,Uwaga!" straciła 170 tys. widzów. TVN wygrywa z TVP2 i Polsatem
Program „Uwaga!” w nowym sezonie ogląda średnio 2,54 mln osób, o 170 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok temu. TVN w czasie emisji interwencyjnego magazynu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Wyciekł cały raport komisji TVN ws. Kamila Durczoka. Obawy przed procesami z dziennikarzem i poszkodowanymi
Dziennikarz Tomasz Szymborski ujawnił cały raport komisji TVN badającej pogłoski o mobbingu i molestowaniu w redakcji „Faktów”. Z dokumentu wynika, że stacja nie podała opinii publicznej szczegółów sprawy, obawiając się pozwów ze strony Kamila Durczoka i poszkodowanych osób.
więcej
|
|
Barbara Bilińska-Kępa dyrektorem programowym Telewizji Puls
Barbara Bilińska-Kępa z początkiem listopada objęła stanowisko dyrektor programowej Telewizji Puls. Odpowiadać będzie za ofertę programową obu stacji należących do spółki.
więcej
|
|
Bez nagród Eutelsat TV Awards 2015 dla polskich stacji
Polskie stacje telewizyjne nie zdobyły w tym roku żadnej nagrody w konkursie Eutelsat TV Awards. Wśród nagrodzonych znalazły się zaś m.in. kanały duck TV, Rai News 24 czy Sky Atlantic HD.
więcej
|
|
Powstanie siódmy sezon serialu "The Walking Dead"
Stacja AMC zamówiła siódmy sezon serialu "The Walking Dead".
więcej
|
|
Druga część piątego sezonu ,,Haven" w Scifi Universal
1 listopada 2015 roku Scifi Universal rozpoczął emisję drugiej części piątego - ostatniego - sezonu „Haven”.
więcej
|
|
Telewizja Polska finał WTA Finals z Agnieszką Radwańską pokaże także w TVP2
Telewizja Polska finał turnieju WTA Finals, do którego w sobotę awansowała Agnieszka Radwańska, transmitowała nie tylko w TVP Sport i serwisie Sport.tvp.pl, lecz także w TVP2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Powstaje internetowe radio Medium Publiczne. Wanat, Betlejewski i Stawiszyński twarzami projektu
W ramach projektu Medium Publiczne, którego twarzami są Rafał Betlejewski, Ewa Wanat i Tomasz Stawiszyński, powstaje radio internetowe. Dodatkowo dziennikarze zamierzają powołać Fundację Dziennikarską. - To ruch wyprzedzający, alternatywa dla mediów, które za chwilę zaczną lansować wizję świata nie kojarzącą się z postępem - wyjaśnia Betlejewski.
więcej
|
|
Reklama radiowa: Vox FM i Tok FM z największymi wzrostami, dominują RMF FM i Radio ZET
Przychody reklamowe kilku stacji radiowych wzrosły w trzech kwartałach br. więcej niż cały rynek reklamy radiowej. Największą dynamikę zanotowały Vox FM, Tok FM i Radio ZET, a zdecydowanym liderem pozostaje RMF FM.
więcej
|
|
Rynek radiowy w 2015 roku: Trójka wyprzedziła Eskę, ZET Chilli o 200 proc. do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce od stycznia do września 2015 roku br. należała do RMF FM. Stacja ta miała również największy dobowy zasięg słuchalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
W reklamach Radio ZET muzycznie ,,udziela się" słuchaczom (wideo)
W poniedziałek startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET, która realizowana będzie pod hasłem „Radio ZET się udziela”. Obejmie ona telewizję, prasę, internet, outdoor i kina.
więcej
|
|
Radiowa Jedynka czasowo wyłączy nadawanie na falach długich
W okresie od 2 do 22 listopada br. Polskie Radio wyłączy nadawanie sygnału Programu I na falach długich. Stanie się to z powodu konserwacji masztów antenowych oraz montażu nadajnika cyfrowego DAB+ w Radiowym Centrum nadawczym w Solcu Kujawskim.
więcej
|
|
Adrian Król odchodzi z RMF Classic, Alicja Lisowska nowym brand managerem
Adrian Król po pięciu latach przestanie być brand managerem RMF Classic i odchodzi ze stacji. Zastąpi go Alicja Lisowska, dotąd dziennikarka rozgłośni.
więcej
|
|
Audycje BBC World Service w cyfrowym Radiu Poland
W poniedziałek 2 listopada br. kanał Radio Poland w ramach pakietu cyfrowego DAB+ Polskiego Radia będzie można słuchać wybranych audycji BBC World Service w języku angielskim.
więcej
|
|
RadioJazz.FM ma aplikację mobilną
Internetowe RadioJazz.FM udostępniło aplikację mobilną, która pozwala na słuchanie rozgłośni na urządzeniach mobilnych. Na razie jest ona dostępna w wersji na system Android.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Mediacom przed MEC i Starcomem w rankingu domów mediowych w Polsce, GroupM na czele holdingów (TOP 24)
Dom mediowy Mediacom Warszawa jest liderem wśród domów mediowych a Group M i Publicis/Vivaki prowadzą w zestawieniu grup mediowych, który na podstawie przychodów opracowała działająca na polskim rynku firma doradcza Stars. Ranking odbiega od corocznego raportu RECMA.
więcej
|
|
Reklama radiowa: Vox FM i Tok FM z największymi wzrostami, dominują RMF FM i Radio ZET
Przychody reklamowe kilku stacji radiowych wzrosły w trzech kwartałach br. więcej niż cały rynek reklamy radiowej. Największą dynamikę zanotowały Vox FM, Tok FM i Radio ZET, a zdecydowanym liderem pozostaje RMF FM.
więcej
|
|
Justyna Kowalczyk będzie reklamować Santander Consumer Bank przez dwa lata
Santander Consumer Bank podpisał dwuletnią umowę, w ramach której został głównym sponsorem Justyny Kowalczyk. Zawodniczka będzie w tym okresie pełnić funkcję ambasadorki reklamowej banku oraz startować w barwach Teamu Santander.
więcej
|
|
Dwa razy więcej na reklamy w telewizji na żywo. Najzyskowniejszy ,,Dzień dobry TVN"
W ciągu ostatnich czterech lat podwoił się udział programów na żywo - głównie informacyjnych, rozrywkowych i sportowych - we wpływach reklamowych polskich stacji telewizyjnych. Wśród konkretnych produkcji w br. zdecydowanie najwięcej zarobił z reklam „Dzień dobry TVN”, który wyprzedził produkcje Polsatu: „Nowy dzień” i „Taniec z gwiazdami”.
więcej
|
|
Wargorr w reklamie kopiuje z robotem czekoladę Wedel (wideo)
Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej czekolady Wedel z udziałem jej nowego brand hero Wargorra. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Grandes Kochonos, OMD, Cosmo i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Mazowsze ekspresowo szuka agencji do kampanii reklamowej w Europie, USA i Azji
Władze województwa mazowieckiego szykują kampanię promocyjną w mediach polskich i zagranicznych. Szukają agencji, którą ją dla nich zrealizuje.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Emirates, Harley-Davidson, IKEA, Nike, ,,Zgoda na życie" (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam znalazły się cztery zagraniczne i jedna rodzima, społeczna. Są to akcje promocyjne Emirates i IKEI, spoty Harleya-Davidsona i Nike oraz polska kampania społeczna „Zgoda na życie” Ministerstwa Zdrowia.
więcej
|
|
Michał Szczerba: co może mieć reklama z wirtualnej rzeczywistości
Najprawdopodobniej w 2016 roku sprawdzimy, czy możliwość pełnego przeniesienia się do wirtualnej rzeczywistości (Virtual Reality, VR) stanie się czymś, co kupią masy i umieszczą w swoim domach, biurach, salonach sprzedaży, czy może przejdzie ona bez większego echa - jako innowacja, której nigdy nie oczekiwaliśmy i której nie potrzebujemy - zastanawia się Michał Szczerba z VML Poland.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,The Sun" rezygnuje z paywalla, chce nadążyć zasięgowo za konkurencją
Po prawie dwóch i pół roku od wprowadzenia płatnego dostępu do treści w swoim wydaniu internetowym brytyjski tabloid „The Sun” postanowił zrezygnować z paywalla. Powodem decyzji jest chęć sprostania konkurentom, głównie serwisowi Mail Online. - Zwiększenie zasięgu to jeden z naszych priorytetów - wyjaśnia w mailu do pracowników Rebekah Brooks, nowa szefowa News UK.
więcej
|
|
Pisma poradnikowe zdominowały czołówkę sprzedaży miesięczników, liderem ,,Kobieta i Życie" (top 103)
W lipcu br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”, która przed rokiem była druga. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 103 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
PAP przejął Instytut Rynku Kapitałowego, żeby rozwijać produkcję wideo
Polska Agencja Prasowa nabyła od Giełdy Papierów Wartościowych 80 proc. akcji Instytutu Rynku Kapitałowego - WSE Research, który zajmuje się realizacją treści wideo.
więcej
|
|
Ruch Narodowy pozwie Czuchnowskiego i ,,Gazetę Wyborczą" za ,,faszyzm" w tekście o rzekomej emigracji Michnika
Przedstawiciele Ruchu Narodowego, którzy dostali się do Sejmu z list Kukiz ’15, zapowiedzieli pozwanie dziennikarza „Gazety Wyborczej” Wojciecha Czuchnowskiego za określenie ich w artykule jako „spadkobierców tradycji faszystowskiej i brunatnych koszul”. - Obowiązkiem Polaka i przyzwoitego człowieka jest przeciwstawiać się faszystowskiej swołoczy, która zatruwa ten kraj, kompromituje go i hańbi jego demokratyczne instytucje. Mam nadzieję, że w tym nie ustanę - odpowiedział na to Czuchnowski.
więcej
|
|
,,Rzeczpospolita" wyprzedziła ,,Dziennik Gazetę Prawną", ,,Gazeta Pomorska" przed ,,Echem Dnia" (sprzedaż e-wydań)
W sierpniu br. najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród ogólnopolskich gazet codziennych osiągnęła „Rzeczpospolita”, która wyprzedziła „Dziennik Gazetę Prawną”. Natomiast wśród dzienników regionalnych i lokalnych na pierwsze miejsce awansowała „Gazeta Pomorska”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Coraz mniej wolności w internecie, najlepiej na Islandii, najgorzej w Chinach
Od pięciu lat swoboda wypowiedzi, wolność w internecie oraz prywatność użytkowników w sieci są coraz bardziej ograniczane przez rządy i instytucje państwowe - alarmuje organizacja Freedom House. Najlepsza sytuacja jest na Islandii, najgorsza w Chinach.
więcej
|
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem
Facebook for Every Phone to najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.
więcej
|
|
Komunikator GG sprzedany funduszowi Xevin Investments
Spółka GG Network (należąca do Grupy Allegro-GG) sprzedała platformę GG, obejmującą komunikator i serwis społecznościowy, funduszowi Xevin Investments. Wartości transakcji nie ujawniono.
więcej
|
|
LinkedIn na minusie w III kw. W górę przychód, 400 mln członków
Portal społecznościowy LinkedIn zakończył III kwartał bieżącego roku ze stratą. Wyraźnie wzrósł za to jego przychód, a liczba zarejestrowanych użytkowników już przekroczyła próg 400 milionów.
więcej
|
|
Rynek przeglądarek internetowych: ponad 50 proc. dla Chrome, Firefox przed IE
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w październiku 2015 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce. W obu przypadkach kontroluje ona ponad połowę rynku.
więcej
|
|
Safari przed Chrome na urządzeniach mobilnych
Safari i mobilna odsłona Chrome - najpopularniejsze przeglądarki internetowe wykorzystywane w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowały w październiku 2015 r. wzrost udziału w rynku.
więcej
|
|
Robert Bednarski: młodzi nie zdradzili Facebooka, na Instagramie reklama wraca do korzeni
- Spójność komunikacji marketingowej ze specyfiką Instagrama jest kluczowa dla nas i dla marek, Facebook nie został zdradzony przez młodych użytkowników, a jednym z jego głównych kierunków rozwoju może być wirtualna rzeczywistość - ocenia w wywiadzie dla serwisu Wirtualnemedia.pl Robert Bednarski, dyrektor Facebooka na Europę Środkowo-Wschodnią.
więcej
|
|
W social media marketingu najważniejsze zwiększenie zaangażowania odbiorców
Zwiększenie zaangażowania odbiorców to główny cel jaki stawiają sobie marketerzy inwestujący w social media - wynika z globalnego badania Ascend2.
więcej
|
|
Zamiast ,,Bezpiecznej Przystani" - nowe standardy w ochronie danych osobowych
Kwestia przekazywania danych osobowych pomiędzy Unią Europejską a Stanami Zjednoczonych od lat jest tematem drażliwym. Program „Bezpieczna Przystań” był wielokrotnie krytykowany, a ostatnie decyzje Trybunału Sprawiedliwości UE mają wprowadzić nową jakość. Niestety, z decyzją Trybunału wiążą się także poważne konsekwencje – pisze Jacek Grabowski z działu prawnego firmy Gemius.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|