|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 27 Października 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
PiS zmieni szefów mediów publicznych. Będzie nowy abonament
Prawo i Sprawiedliwość, które wygrało wybory parlamentarne, przygotowuje nową ustawą medialną, mocno zmieniającą media publiczne - zapowiedział nowy poseł tej partii Krzysztof Czabański, były prezes Polskiego Radia. TVP i PR nie będą już spółkami prawa handlowego, zmienią szefów i finansowane będą z nowego abonamentu.
więcej
|
|
Telewizja Polska dementuje informacje ,,W Sieci" o warunkach umowy z firmą Tomasz Lisa. ,,Zawyżone koszty"
„W Sieci” w nowym numerze opisuje w krytycznym świetle szczegóły umowy Telewizji Polskiej z firmą Tomasza Lisa na produkcję programu publicystycznego dziennikarza. TVP podkreśla, że tygodnik podał zawyżone kwoty, a ponadto bilans ekonomiczny programu Lisa jest dodatni.
więcej
|
|
Rafał Ziemkiewicz w TV Republika sylwestrowo cieszył się po wyborach. ,,To po porażce PO" (wideo)
W poniedziałek na początku programu „Polska na dzień dobry” w TV Republika publicysta Rafał A. Ziemkiewicz z rekwizytami sylwestrowymi zamanifestował radość z przegranej Platformy Obywatelskiej w wyborach parlamentarnych. - Uważam tę partię za toksyczną, nigdy tego nie ukrywałem - wyjaśnia publicysta.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Media publiczne łupem wojennym i dziewką codziennego użytku dla polityków (opinie)
Reforma w mediach publicznych jest potrzebna. Zwycięstwo Prawa i Sprawiedliwości może ją przyspieszyć, ale będzie się wiązać z roszadą pracowników. Media publiczne są łupem politycznym, więc nie należy się dziwić zmianom personalnym - oceniają Bogusław Chrabota, Sławomir Jastrzębowski, prof. Wiesław Godzic i Jadwiga Sztabińska.
więcej
|
Dziennikarze na twitterowym ,,bazarku wyborczym" aluzyjnie podawali wyniki głosowania
Przez całą niedzielę wielu dziennikarzy aktywnych na Twitterze w aluzyjny sposób podawało szacunkowe wyniki wyborów parlamentarnych. Poszczególne partie symbolizowały zazwyczaj nazwy produktów dostępnych na „bazarku”. Niektórzy dziennikarze sugerowali, na kogo zagłosowali.
więcej
|
YouTube Red nie będzie przełomem, wiele zależy od oryginalnych treści, a nazwa może sprawiać kłopoty
|
Polska branża o ,,wymieraniu agencji reklamowych": agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
PiS zmieni szefów mediów publicznych. Będzie nowy abonament
Prawo i Sprawiedliwość, które wygrało wybory parlamentarne, przygotowuje nową ustawą medialną, mocno zmieniającą media publiczne - zapowiedział nowy poseł tej partii Krzysztof Czabański, były prezes Polskiego Radia. TVP i PR nie będą już spółkami prawa handlowego, zmienią szefów i finansowane będą z nowego abonamentu.
więcej
|
|
Telewizja Polska dementuje informacje ,,W Sieci" o warunkach umowy z firmą Tomasz Lisa. ,,Zawyżone koszty"
„W Sieci” w nowym numerze opisuje w krytycznym świetle szczegóły umowy Telewizji Polskiej z firmą Tomasza Lisa na produkcję programu publicystycznego dziennikarza. TVP podkreśla, że tygodnik podał zawyżone kwoty, a ponadto bilans ekonomiczny programu Lisa jest dodatni.
więcej
|
|
Rafał Ziemkiewicz w TV Republika sylwestrowo cieszył się po wyborach. ,,To po porażce PO" (wideo)
W poniedziałek na początku programu „Polska na dzień dobry” w TV Republika publicysta Rafał A. Ziemkiewicz z rekwizytami sylwestrowymi zamanifestował radość z przegranej Platformy Obywatelskiej w wyborach parlamentarnych. - Uważam tę partię za toksyczną, nigdy tego nie ukrywałem - wyjaśnia publicysta.
więcej
|
|
Ruszają zdjęcia do serialu TVN ,,Druga szansa". W roli głównej Małgorzata Kożuchowska
Telewizja TVN we wtorek 3 listopada br. rozpocznie zdjęcia do nowego serialu obyczajowego „Druga szansa” z Małgorzatą Kożuchowską w roli głównej. Trafi on na antenę stacji wiosną br.
więcej
|
|
,,SuperDzieciak" gromadzi 1,7 mln widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Pierwsze trzy odcinki nowego programu rozrywkowego Polsatu „SuperDzieciak” oglądało średnio 1,71 mln osób. Stacja w czasie emisji nowego talent-show zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z „Mam talent!” i „The Voice of Poland”.
więcej
|
|
,,Lustro Szkła kontaktowego" po raz 10. Nominowani Kopacz, Pawłowicz, Niesiołowski, Ziobro, Miller i Korwin-Mikke
Kanał TVN24 po raz dziesiąty organizuje plebiscyt „Lustro Szkła Kontaktowego”, w którym widzowie programu nagrodzą najbardziej wyrazistego przedstawiciela polskiej sceny politycznej.
więcej
|
|
TVP1 umacnia się na pozycji lidera. ,,M jak miłość" i debata Szydło-Kopacz hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym umocniła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
10 mln osób śledziło ogłoszenie sondażowych wyniki wyborów
Średnio niemal 10 mln widzów oglądało na dziesięciu kanałach ogłoszenie sondażowych wyników parlamentarnych podczas niedzielnych wieczorów wyborczych. Najwięcej osób śledziło specjalny program emitowany w TVP1.
więcej
|
|
Platforma nc+ łata dziurę po La Liga. Kupiła prawa do Copa del Rey
Platforma nc+ pozyskała prawa telewizyjne do transmisji przez trzy sezony rozgrywek piłkarskich Copa del Rey, w których rywalizują najlepsze hiszpańskie kluby, jak FC Barcelona, Real Madryt czy Atletico Madryt. Na co dzień grają one w La Lidze, do której prawa od tego sezonu kanały nc+ straciły na rzecz stacji Eleven Sports Network.
więcej
|
|
Justin Bieber triumfował na gali EMA 2015
Podczas odbywającej się w niedzielę w Mediolanie gali MTV EMA najwięcej pięć nagród otrzymał Justin Bieber. Poza nim nagrodzeni zostali m.in. Ed Sheeran, Nicki Minaj, One Direction, Rihanna oraz Macklemore & Ryan Lewis.
więcej
|
|
Nowy sezon NBA w stacjach Canal+. Pięć meczów w pierwszej kolejce
W najbliższym tygodniu na kanałach premium platformy nc+ znajdą się relacje z pięciu meczów NBA rozgrywanych w pierwszej kolejce nowego sezonu. Spotkania śledzić będzie można też w serwisie Canal+ Online.
więcej
|
|
,,Krótka historia jedzenia" w Nat Geo People
13 listopada 2015 roku Nat Geo People rozpocznie emisję cyklu „Krótka historia jedzenia”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
PiS zmieni szefów mediów publicznych. Będzie nowy abonament
Prawo i Sprawiedliwość, które wygrało wybory parlamentarne, przygotowuje nową ustawą medialną, mocno zmieniającą media publiczne - zapowiedział nowy poseł tej partii Krzysztof Czabański, były prezes Polskiego Radia. TVP i PR nie będą już spółkami prawa handlowego, zmienią szefów i finansowane będą z nowego abonamentu.
więcej
|
|
W 2016 roku więcej zapłacimy za abonament RTV
Od stycznia 2016 roku będą obowiązywały nowe, wyższe stawki abonamentu radiowo-telewizyjnego - poinformowała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
RMF FM traci w Bydgoszczy, w górę Trójka i Radio ZET
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
PiS wydał więcej na reklamy telewizyjne niż PO, Polsat i TVN z największymi wpływami
Prawo i Sprawiedliwość oraz Platforma Obywatelska jako jedyne partie polityczne wydały na emisję swoich spotów wyborczych w stacjach telewizyjnych po kilka milionów złotych. Z kolei Polsat i TVN zarobiły najwięcej z emisji wyborczych reklam.
więcej
|
|
Mindshare Polska obronił obsługę mediową mBanku
Dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM) będzie nadal odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla mBanku.
więcej
|
|
,,Młodzi bogowie" reklamują oszczędzanie na emeryturę w Prudential Polska (wideo)
Firma ubezpieczeniowa Prudential Polska zaczyna kampanię reklamującą ofertę oszczędzania na emeryturę. Akcja - przygotowana i realizowana przez BBDO Warszawa, Papaya Films i Starcom Media Vest Group - przebiega pod hasłem „Młodzi bogowie”.
więcej
|
|
Pogoń za wewnętrznym dzieckiem w reklamie Harleya-Davidsona (wideo)
Ucieczka ze świata białych kołnierzyków, szalona podróż donikąd i pogoń za dziecięcymi marzeniami - to fabuła nowego spotu reklamującego markę Harley-Davidson, w którym motocykl widać jedynie kilka sekund.
więcej
|
|
,,Powiedz to z Nutellą" - napisy do wyboru na etykietach znów promują Nutellę (wideo)
Zaczęła się kolejna kampania reklamowa kremu orzechowo-czekoladowego Nutella (produkowanego przez Ferrero) oparta na spersonalizowanych napisach na etykietach jego słoików. Akcję przygotowały i realizują firmy Erste Liebe Film, Lowe Warsaw, Lubię to - linked by Isobar i Vizeum Polska.
więcej
|
|
,,Dbamy codziennie" - klientki jako królowe w kampanii Delikatesów Centrum
Wystartowała wizerunkowo-produktowa kampania promująca Delikatesy Centrum (należące do grupy Eurocash). Akcja jest skierowana głównie do kobiet, które w reklamach są przedstawiane jako królowe. Kampanię przygotowały i realizują firmy marketingowe GoldenSubmarine, Hot Head i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Warzywa Bonduelle pierwszy raz reklamowane w kinach (wideo)
Bonduelle Polska, producent warzyw apertyzowanych, rozpoczął kampanię reklamową swoich nowych produktów. Działania po raz pierwszy obejmują także kina. Akcję realizują dla marketera agencje Red8 i Vizeum.
więcej
|
|
Jawo reklamują sponsoringowo Pierogi z serem i truskawkami (wideo)
W nowej kampanii telewizyjnej dań mrożonych Jawo promowane są Pierogi z serem i truskawkami. Akcję, opartą na billboardach sponsorskich, przygotowały firmy marketingowe Bogaczewicz, Mediapol i Tok Tok.
więcej
|
|
Paweł Ryniewicz dyrektorem sprzedaży i marketingu w ABC Data, Maciej Jarmiński dyrektorem działu mobile
Paweł Ryniewicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu działu Value+ w firmie ABC Data, a Maciej Jarmiński został dyrektorem działu mobile. Robert Góralczyk został natomiast nowym dyrektorem handlowym.
więcej
|
|
Aneta Kucińska dyrektorem sprzedaży w Selectivv
Aneta Kucińska dołączyła do zespołu Selectivv, gdzie objęła stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa startupu Booksy (wideo)
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa polskiego startupu Booksy - systemu do zarządzania i optymalizowania biznesu usługowego. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Media Group.
więcej
|
|
Ewelina Wolszczak business development directorem w Gamfi
Ewelina Wolszczak dołączyła do zespołu Gamfi i objęła stanowisko business development directora.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Joanna Lichocka i Krzysztof Czabański zostali posłami PiS. ,,W parlamencie potrzeba ludzi znających się na mediach"
Startujący z list Prawa i Sprawiedliwości byli przedstawiciele mediów Joanna Lichocka i Krzysztof Czabański zdobyli mandaty poselskie. Posłanką PiS będzie również Anita Czerwińska, szefowa warszawskiego Klubu „Gazety Polskiej”. - Zupełnie błędne jest przekonanie, że dziennikarzy nie powinno być w Sejmie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Lichocka.
więcej
|
|
Nowy właściciel zamyka tytuły Axel Springer w Rosji, ,,Forbes" nie będzie już patrzył władzy na ręce
Aleksander Fiedotow, który wykupił rosyjskie tytuły wydawane przez Axel Springer, zapowiedział zamknięcie trzech z nich. Z kolei tamtejsza wersja „Forbesa” ma przestać publikować artykuły o dochodach oligarchów i polityków. - Szkoda, bo rosyjski „Forbes” należy do najlepszych lokalnych wydań tego magazynu na świecie. Ten ruch to odzwierciedlenie obecnej sytuacji rosyjskich mediów - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Broniatowski, redaktor naczelny polskiej edycji „Forbesa”.
więcej
|
|
Magazyny młodzieżowe tracą czytelników. ,,Twist" najmocniej w dół
W lipcu 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.
więcej
|
|
Sklep internetowy Frisco.pl ma własny magazyn
„#Friscofresh” to nowy bezpłatny miesięcznik, który zaczął być wydawany przez internetowy supermarket Frisco.pl. Będzie on bezpłatnie dystrybuowany do klientów sklepu, pojawi się też w warszawskich kawiarniach i restauracjach.
więcej
|
|
Kamil Durczok wrócił do mediów felietonem w ,,Dzienniku Zachodnim", ale tylko przy specjalnej okazji wyborczej
W piątkowym wydaniu „Dziennika Zachodniego” (Grupa Polska Press) ukazał się przedwyborczy felieton Kamila Durczoka. To pierwsza publikacja dziennikarza w mediach od odejścia w marcu br. z TVN. - Chodziło o materiał autora, który przez lata przyglądał się polityce z różnych perspektyw. Specjalna okazja, specjalny autor. Cieszę się, że doszło do tej publikacji - tłumaczy Marek Twaróg, redaktor naczelny dziennika.
więcej
|
|
Tygodniki opinii trafnie o wynikach wyborów: ,,Newsweek" i ,,Do Rzeczy" asekuracyjnie, ,,Wprost" i ,,W Sieci" odważnie
Dość stabilne wyniki sondaży przedwyborczych dające bezpieczną przewagę PiS-owi nad PO sprawiły, że główne tygodniki opinii ukazujące się w poniedziałki przesądziły na okładkach o zwycięstwie partii Jarosława Kaczyńskiego. Najdalej poszedł „Wprost”, spekulując o potencjalnym składzie rządu Beaty Szydło.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Adblock Plus będzie blokował reklamy natywne. ,,Wydawcy zapędzeni w narożnik"
Till Faida, szef firmy Eyeo produkującej program Adblock Plus, zapowiada, że w aplikacji pojawi się mechanizm blokujący reklamy natywne. - Producenci adblockerów w coraz bardziej nachalny sposób chcą się ustawić jako kolejne ogniwo w łańcuchu łączącym reklamodawców, wydawców i odbiorców treści - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, zastępca redaktora naczelnego „DGP” ds. online.
więcej
|
|
Prędkość internetu w Europie niższa od obietnic operatorów, Polska w środku stawki
Według raportu Komisji Europejskiej większość dostawców stacjonarnego internetu w krajach wspólnoty podaje zawyżone parametry oferowanych łączy. Przeciętnie prędkość internetu to 76 proc. tego, co deklarują w swoich reklamach i ofertach. W Polsce sytuacja jest zbliżona do średniej europejskiej.
więcej
|
|
Teledysk ,,Hello" Adele bije rekord na Vevo: 27,7 mln wyświetleń w ciągu doby
Klip do nowej piosenki Adele „Hello” jest nowym rekordzistą popularności w serwisie Vevo. Teledysk w ciągu pierwszej doby obejrzano ponad 27 milionów razy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|