|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 11 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Czesław Mozil nowym głosem Radia ZET
Czesław Mozil zostanie gospodarzem nowego programu „Bumerang Czesława” w Radiu ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W swoim talk-show gościć będą głównie ludzi ze świata kultury i sztuki.
więcej
|
|
W TVP lokowanie produktów najdroższe w ,,M jak miłość" i ,,Ranczu", w TVN u ,,Kuby Wojewódzkiego", a w Polsacie w ,,Top Chefie"
Ceny za lokowanie produktu w cyklicznych produkcjach telewizyjnych są w jesiennej ramówce podobne do tych z wiosny br. i jesieni ub.r. Najdrożej jest w TVN, nieco taniej w Telewizji Polskiej. Mimo to reklamodawcy nie ograniczają aktywności związanych z product placement.
więcej
|
|
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)
- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Mecze Lecha i Legii trafią na antenę TVP Regionalnej
Telewizja Polska nabyła od platformy nc+ sublicencję na transmisję meczów Ligi Europy UEFA z udziałem Legii Warszawa i Lecha Poznań. Spotkania trafią na antenę TVP Regionalnej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,M jak miłość" nie daje szans konkurencji, ale straciło 300 tys. widzów
„M jak miłość” w nowym sezonie ogląda średnio 5,69 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Produkcja nadal daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
TVP Sport na czele kanałów sportowych. Orange Sport o 80 proc. w dół
W sierpniu 2015 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Sport Extra, z kolei najwięcej stracił Orange Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Grzegorz Ślubowski zastąpi Agatę Konarską w programie ,,Racja stanu"
W niedzielę 13 września br. na antenę TVP Polonia wróci po przerwie wakacyjnej magazyn publicystyczny „Racja stanu” dotyczący polskiej polityki zagranicznej. Program w nowej formule poprowadzi Grzegorz Ślubowski.
więcej
|
|
UPC Polska w tym roku poszerzy zasięg o 180 tys. gospodarstw
Sieć kablowa UPC Polska dzięki inwestycjom w rozbudowę nowej sieci w tym roku poszerzy swój zasięg o 180 tys. gospodarstw domowych. Kolejnym miastem, do którego wejdzie operator, będzie Tarnów.
więcej
|
|
Discovery Networks rusza z Discovery Science HD
Kanał Discovery Science w poniedziałek 12 października br. zacznie nadawać w wysokiej rozdzielczości. Będzie to już ósma stacja z polskiego portfolio Discovery Networks dostępna w tej jakości.
więcej
|
|
Viacom wdroży aplikacje Viacom Play Plex w ponad 180 krajach
Viacom International Media Networks z końcem 2015 roku wprowadzi pakiet aplikacji umożliwiających oglądanie kontentu z kanałów nadawcy na smartfonach i tabletach. Częścią oferty będzie obecna już w Polsce aplikacja MTV Play.
więcej
|
|
,,Polska wybiera" - Polsat News i Radio ZET razem szykują się do wyborów parlamentarnych
Polsat News od najbliższego poniedziałku 11 września br. w dni powszednie emitować będzie program publicystyczny „Polska wybiera”. Będzie on realizowany we współpracy z Radiem ZET.
więcej
|
|
Canal+ z premierami od NBCUniversal. Nowa umowa od 2016 roku
Platforma nc+ przedłużyła umowę z dystrybutorem filmów i seriali NBCUniversal International Distribution. Przedmiotem kontraktu jest pierwszeństwo w emisji premier filmowych w kanałach z portfolio Canal+.
więcej
|
|
Kanały Eleven Sports Network w kolejnych trzech sieciach kablowych
Kanały sportowe Eleven i Eleven Sports od czwartku 10 września br. dostępne są w trzech nowych sieciach kablowych. Dołączyli je operatorzy East & West, City-Net oraz Gawex.
więcej
|
|
,,Blok Ekipa" w Comedy Central
4 października 2015 roku Comedy Central rozpocznie emisję animowanego serialu „Blok Ekipa”.
więcej
|
|
,,Be Active. Ewa Chodakowska 3" w Kuchnia+
13 września 2015 roku Kuchnia+ rozpocznie emisję trzeciego sezonu programu „Be Active. Ewa Chodakowska”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
W TVP lokowanie produktów najdroższe w ,,M jak miłość" i ,,Ranczu", w TVN u ,,Kuby Wojewódzkiego", a w Polsacie w ,,Top Chefie"
Ceny za lokowanie produktu w cyklicznych produkcjach telewizyjnych są w jesiennej ramówce podobne do tych z wiosny br. i jesieni ub.r. Najdrożej jest w TVN, nieco taniej w Telewizji Polskiej. Mimo to reklamodawcy nie ograniczają aktywności związanych z product placement.
więcej
|
|
Lech Kaczoń o ustawie krajobrazowej: koniunkturalna politycznie walka z reklamą
- Zrezygnowano z całościowej koncepcji ochrony krajobrazu przewidzianej w Europejskiej Konwencji Krajobrazowej i skoncentrowano się wyłącznie na reklamie. Było to działanie koniunkturalne. Bo zbliżały się wybory prezydenckie i należało działać pod publiczkę - główne założenia i kulisy procedowania tzw. ustawy krajobrazowej komentuje Lech Kaczoń, prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
|
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich
Większość Amerykanów napotykając na artykuły sponsorowane i reklamę natywną myli je z redakcyjnymi materiałami pozbawionymi przekazu reklamowego, a 62 procent uważa, że publikując teksty promocyjne wydawcy tracą wiarygodność - wynika z badań firmy marketingowej Contently.
więcej
|
|
Borys Szyc pierwszym gościem Doroty Wellman i Karola Okrasy w reklamach Lidla (wideo)
W pierwszej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl w formie kulinarnego talk show prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę gościem jest aktor Borys Szyc. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.
więcej
|
|
Mercedes-Benz GLC reklamowany jako wsparcie ratowników górskich (wideo)
Agencja BBDO Warszawa wspólnie ze studiem Papaya Films przygotowały nowy spot reklamowy promujący model Mercedes-Benz GLC. Pokazano w nim, jak ważną rolę to auto pełni w pracy górskich ratowników.
więcej
|
|
Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos
Marcin Wojtulewicz i Przemysław Słodkowski zaczęli pracę jako dyrektorzy kreatywni w agencji reklamowej San Markos. Zastąpili na tym stanowisku Andrzeja Kownackiego i Piotra Zajlicha, którzy odeszli z firmy.
więcej
|
|
,,TworzyMy atmosferę" - Ministerstwo Środowiska promuje dbanie o czystość powietrza (wideo)
Pod hasłem „TworzyMy atmosferę” wystartowała kampania zachęcająca Polaków do działań ograniczających emisję szkodliwych dla zdrowia zanieczyszczeń powietrza. Działania na rzecz Ministerstwa Środowiska realizują agencje Bringmore Advertising, Profile i Effective Media.
więcej
|
|
,,Fun smakuje lepiej" w reklamach Lay's Maxx (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s Maxx (produkowanych przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo) pod hasłem „Fun smakuje lepiej z Lay’s Maxx”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe BBDO Warszawa, VML Poland i Media Direction OMD.
więcej
|
|
Terry Crews jako zły dzięcioł z Isaiahem Mustafą reklamują Old Spice'a (wideo)
Terry Crews i Isaiah Mustafa ponownie pojawili się razem w reklamie promującej kosmetyki marki Old Spice. Kreację reklam przygotowała agencja Wieden+Kennedy.
więcej
|
|
Kierowca wyrzuca ból z samochodu w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (produkowanego przez USP Zdrowie), oparta na nowym haśle: „Skończ z bólem. Szybko”. Pierwszy spot pokazuje ból jako nieproszonego pasażera samochodu.
więcej
|
|
Daniel Jaworski wrócił z Johnson & Johnson do Unilever Polska
Daniel Michał Jaworski po kilku miesiącach pracy w dziale marketingu Johnson & Johnson Poland wrócił do Unilever Polska. Odpowiada teraz za działania brand PR dla wszystkich marek kosmetycznych marketera.
więcej
|
|
PO i PiS atakują się spotami z ,,robieniem z Polski Grecji" i pustą lodówką (wideo)
Platforma Obywatelska w nowym spocie krytykuje zapowiedzi reform gospodarczych Prawa i Sprawiedliwości i grozi, że Polskę może czekać los Grecji. W klipie pojawia się pusta lodówka, podobnie jak w materiale kampanijnym PiS sprzed 10 lat. Na nowy spot konkurenta PiS odpowiedział po zaledwie kilku godzinach, zarzucając rządowi nadmierne zadłużanie kraju.
więcej
|
|
Matthew McConaughey w reklamie samochodu Lincoln MKX
Matthew McConaughey i Gus Van Sant nie tylko kręcą razem filmy, ale i reklamy telewizyjne.
więcej
|
|
Arla Foods rusza z europejskim przetargiem mediowym, obsługi broni Carat
Centrala firmy Arla Foods, producenta m.in. serków Arla Buko i masła Lurpak, prowadzi przetarg na obsługę mediową swojego budżetu marketingowego w całej Europie, m.in. w Polsce. Zlecenia broni dom mediowy Carat.
więcej
|
|
Stettiner będzie obsługiwała MTV Polska w mediach społecznościowych
Agencja Stettiner nawiązała współpracę z Viacom International Media Networks w zakresie obsługi stacji MTV Polska w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,The Washington Post" będzie blokował dostęp do treści internautom używającym Adblocka
Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka Plus i innych aplikacji blokujących reklamy. - Poszukujemy różnych sposobów na to, by skłonić czytelników do oglądania reklam lub wykupienia subskrypcji - wyjaśniają pracownicy „Washington Post”.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" dołącza do apelu 12 europejskich wydawców w sprawie uchodźców
W piątek, 11 września br. na łamach "Gazety Wyborczej" i 12 największych europejskich dzienników ukaże się apel do przywódców Unii Europejskiej w sprawie kryzysu uchodźczego.
więcej
|
|
Wszystkie pisma męskie na minusie po I półroczu. ,,CKM" straciło najwięcej
W I półroczu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.
więcej
|
|
Artur Kowalczyk odchodzi z ,,Faktu"
Artur Kowalczyk, dziennikarz polityczny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska), po ośmiu latach pracy odchodzi z redakcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wall Street Journal" uruchamia płatny serwis dla finansistów, roczna subskrypcja za 2,4 tys. dol.
Dziennik „Wall Street Journal” uruchomił serwis WSJ Pro Central Banking, który ma oferować unikalne treści dla wymagających użytkowników w zamian za 2,4 tysiąca dolarów rocznej opłaty.
więcej
|
|
Na polskim rynku prasowym przybywa tytułów. Chętnie sięgamy po pisma o zdrowiu, kuchni czy historii
Wśród czytelników prasy jest zapotrzebowanie na nowe tytuły. Jak pokazał przykład segmentu tygodników opinii, który znacząco rozrósł się w ostatnich czterech latach, nowe pozycje nie odbierają czytelników istniejącym tytułom, lecz przyciągają nowych. Rośnie także udział prasy kobiecej. Polacy coraz chętniej sięgają po pisma o charakterze poradnikowo-hobbistycznym. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się tytuły o zdrowiu, rekreacji, kuchni i historii.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" współpracuje z polonijnym ,,Nowym Dziennikiem"
Grupa PMPG Polskie Media, wydawca tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”, nawiązała współpracę ze spółką Outwater Media Group LLC, która wydaje w Nowym Jorku codzienną gazetę „Nowy Dziennik”. Porozumienie zakłada m.in. współpracę redakcyjną i reklamową.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Reklamy na polskim Instagramie oczekiwane przez branżę od dawna, ale wciąż jest wiele niewiadomych (opinie)
- Wprowadzenie narzędzi reklamowych w polskiej wersji Instagrama to duże ułatwienie dla marketerów chcących korzystać z tego kanału komunikacji, jest szansa na ciekawe kampanie adresowane do cennych odbiorców, ale wiele będzie zależało od takich czynników jak ceny czy sposób reakcji użytkowników na fakt umieszczania reklam na platformie - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji marketingu internetowego.
więcej
|
|
,,The Washington Post" będzie blokował dostęp do treści internautom używającym Adblocka
Dziennik „The Washington Post” rozpoczął testowanie nowego systemu, który pozwoli na odcięcie od treści w serwisie gazety czytelników, którzy korzystają z Adblocka Plus i innych aplikacji blokujących reklamy. - Poszukujemy różnych sposobów na to, by skłonić czytelników do oglądania reklam lub wykupienia subskrypcji - wyjaśniają pracownicy „Washington Post”.
więcej
|
|
Czytelnicy nie odróżniają reklam natywnych od artykułów dziennikarskich
Większość Amerykanów napotykając na artykuły sponsorowane i reklamę natywną myli je z redakcyjnymi materiałami pozbawionymi przekazu reklamowego, a 62 procent uważa, że publikując teksty promocyjne wydawcy tracą wiarygodność - wynika z badań firmy marketingowej Contently.
więcej
|
|
Wirtualna Polska z codziennymi programami wideo na żywo rano i po południu
Od początku przyszłego tygodnia Wirtualna Polska będzie emitować w dni powszednie na żywo poranny program publicystyczny „#dziejesienazywo”, a w najbliższych tygodniach zacznie podobny popołudniowy cykl lifestylowy. Poranny program będą prowadzić Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Michał Kobosko, Agnieszka Kopacz i Patrycja Wanat.
więcej
|
|
Marcin Olszewski: z Amnet Polska na dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska
Marcin Olszewski objął nowo utworzoną funkcję dyrektora sprzedaży programatycznej w Media Impact Polska, biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska i Grupy Onet.pl. Wcześniej pracował m.in. w Amnet Polska i ARBOinteractive.
więcej
|
|
Mecze Pucharu Świata w siatkówce mężczyzn w ipli
Użytkownicy platformy ipla mogą oglądać mecze Pucharu Świata w siatkówce mężczyzn, który w Japonii potrwa do 23 września br. W zawodach bierze udział polska reprezentacja pod wodzą Stephane’a Antigi.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|