|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 9 Września 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Onet promuje się zasięgiem i lepszymi opiniami marketerów. Wirtualna Polska: mamy wiele marek i jesteśmy liderem
W swojej nowej kampanii autopromocyjnej Grupa Onet przekonuje, że wśród polskich serwisów partnerem pierwszego wyboru dla marketerów jest wciąż Onet.pl, a nie WP.pl, ponadto bardziej niż zasięg wszystkich stron wydawcy liczą się wyniki jego głównego portalu. - Rozumiemy, jak trudno Onetowi, po wielu latach liderowania, pogodzić się z faktem narodzin nowego numeru jeden. Grupa WP to nie tylko jeden silny portal WP.pl, ale też Money.pl, ABCzdrowie.pl, o2.pl czy Pudelek - komentuje Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Tylko ,,Avanti" na plusie po I półroczu. ,,Shape" stracił najwięcej (ranking magazynów luksusowych)
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Prawie wszystkie pisma odnotowały spadki, a najbardziej stracił „Shape”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Avanti”.
więcej
|
|
Małgorzata Ohme z dziennikarkami Mamadu.pl odchodzi do własnego serwisu dla kobiet
Małgorzata Ohme zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej serwisu dla rodziców Mamadu.pl (Grupa naTemat.pl), a wraz z nią z redakcji odchodzi kilka dziennikarek. Wspólnie przygotowują własny serwis dla kobiet.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
3,2 mln polskich użytkowników Instagrama, przeważają kobiety i nastolatki (TOP50 użytkowników)
W Polsce z Instagrama korzysta ok. 3,2 mln użytkowników, wśród których 59 proc stanowią kobiety, a prawie dwie trzecie to osoby w wieku 13-24 lat. Zdecydowanie najpopularniejszym polskim użytkownikiem jest Robert Lewandowski, mający po pięć-sześć razy więcej obserwujących niż Joanna Kuchta, Suchar Codzienny, Joanna Krupa, Wojciech Szczęsny, Anja Rubik, Ewa Chodakowska, Maffashion, Abstrachuje TV i Anna Lewandowska.
więcej
|
Zmiana logo Google oceniana jako udana, choć zachowawcza, z akcentem na zmienność i prostotę
Nowe logo Google to coś więcej niż tylko nowy znak. Z jednej strony uproszczenie designu współgra komunikacyjnie z ideą „odchudzenia” profilu działalności spółki, z drugiej logotyp stracił nieco „indywidualistycznego” charakteru - nowy logotyp Google oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci od designu.
więcej
|
Reklamowy talk show Lidla z Wellman i Okrasą zapowiada się multicelebrycko jak Play i serialowo jak Tyskie przed Euro
|
Sprzedaż ,,Faktu" poniżej 300 tys. egz. ,,Dziennik Gazeta Prawna" najbardziej w dół, w górę ,,Parkiet" i ,,Rz"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Telewizja Polska chce uregulować aktywność dziennikarzy w internecie
Telewizja Polska pracuje nad zmianami Zasad Etyki Dziennikarskiej. Mają się w nim znaleźć zapisy dotyczące aktywności dziennikarzy w internecie i udziału pracowników TVP w reklamach i projektach komercyjnych.
więcej
|
|
Tylko 800 tys. widzów serialu TVN ,,Wesołowska i mediatorzy"
Po trzech odcinkach nowy serial paradokumentalny TVN „Wesołowska i mediatorzy” ogląda średnio 800 tys. widzów, mniej niż śledziło rok temu w tym paśmie „Ugotowanych”. TVN w czasie emisji formatu przegrywa z głównymi konkurentami w rynku.
więcej
|
|
Węgierska dziennikarka zwolniona z pracy za kopanie i podkładanie nogi uchodźcom
Petra Laszlo, dziennikarka prawicowej telewizji N1TV została zwolniona po tym, jak w materiale filmowym ujawniono, że zachowywała się brutalnie wobec uchodźców uciekających przed policją. Laszlo kopała przebiegających obok uchodźców, podstawiła też nogę mężczyźnie z dzieckiem na ręku.
więcej
|
|
Polkomtel przeniesie się w październiku do nowej siedziby
Wchodzący w skład Grupy Cyfrowego Polsatu operator telekomunikacyjny Polkomtel do końca października br. przeniesie się do nowo wybudowanej siedziby przy ul. Konstruktorskiej w Warszawie.
więcej
|
|
TVP Info z największym wzrostem w sierpniu, Polsat News 2 najmocniej w dół
W sierpniu br. na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych znalazło się TVP Info, które pochwalić się mogło największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił Polsat News 2.
więcej
|
|
Manuel Rougeron nowym prezesem nc+, Julien Verley odchodzi do zarządu Grupy Canal+
Manuel Rougeron, dotychczasowy wiceprezes nc+ ds. programowych, został wybrany przez radę nadzorczą na nowego prezesa platformy. Zastąpił na tym stanowisku Juliena Verleya, który odchodzi do kierownictwa Grupy Canal+.
więcej
|
|
,,Rinke za kratami" w Polsacie (wideo)
9 września 2015 roku Polsat rozpocznie emisję dokumentalnego cyklu „Rinke za kratami”.
więcej
|
|
,,Przez żołądek do zdrowia" i ,,Login: Kuchnia" jesienią w TVP HD
W jesiennej ramówce TVP HD pojawią się dwa nowe programy - „Przez żołądek do zdrowia” i „Login: Kuchnia”. Kontynuacji doczeka się magazyn wnętrzarski „Dekorady”.
więcej
|
|
,,Układ" w Ale Kino+
9 września 2015 roku Ale Kino+ rozpocznie emisję norweskiego serialu „Układ”.
więcej
|
|
FilmBox Live bez opłat w Vectrze
Sieć kablowa Vectra udostępniła abonentom pakietu VIP kolekcję FilmBox Live, z której mogą korzystać bez dodatkowych opłat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Play zaczyna przetarg mediowy, budżetu broni MediaCom
P4, właściciel sieci komórkowej Play, ogłosił przetarg na obsługę mediową. Budżetu bronić będzie pracujący dla tego telekomu MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Dorota Gardias reklamuje szkła okularowe Crizal
Startuje kampania reklamowa szkieł okularowych Crizal (produkowanych przez Essilor Polonia) z udziałem prezenterki Grupy TVN Doroty Gardias. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy White Paper Agency, Havas Media i Studio Videlec.
więcej
|
|
,,Czas polskich przedsiębiorców" w kampanii Getin Leasing (wideo)
Getin Leasing kontynuuje wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Czas polskich przedsiębiorców”. Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, przygotowały firmy Neon Shake i Muchas Gracias.
więcej
|
|
Arip Next zmienia nazwę na hi.advertising (wideo)
Agencja reklamowa Arip Next zmieniła nazwę na hi.advertising oraz wprowadziła odpowiednią identyfikację wizualną i zmofyfikowała swoją stronę internetową.
więcej
|
|
Faster & Better będzie reklamować Mobile Vikings
Agencja Faster & Better (należąca do Grupy OS3) wygrała przetarg na kompleksową obsługę marketingową wirtualnego operatora telekomunikacyjnego Mobile Vikings. Współpraca jest planowana długofalowo.
więcej
|
|
Marcin Sosiński deputy creative directorem w McCann Worldgroup
Marcin Sosiński awansował w polskim oddziale agencji reklamowej McCann Worldgroup na stanowisko deputy creative directora. W firmie pracuje od pięciu lat.
więcej
|
|
Zalando w kampanii pokazuje jak proste są zwroty (wideo)
Sklep internetowy z odzieżą i obuwiem Zalando.pl rusza z jesienną kampanię reklamową, w której pokazuje jak łatwo można zwrócić zamówiony towar. Działania obejmą telewizję, prasę, internet oraz outdoor.
więcej
|
|
Artur Wygryz: z Agory do Starcom MediaVest Group
Artur Wygryz, specjalista z dziesięcioletnim doświadczeniem w branży SEO, dołączył do zespołu SEO w agencji Starcom Mediavest Group (SMG). Wcześniej pracował m.in. w Agorze.
więcej
|
|
,,Stąd. Od 1321 r." w kampanii piwa Zamkowe
Na Opolszczyźnie i we Wrocławiu zaczęła się kampania reklamowa piwa Zamkowe (produkowanego przez Browar Namysłów) prowadzona pod hasłem „Stąd. Od 1321 r.”. Akcję przygotowały agencja Proximity i dom mediowy Maxus.
więcej
|
|
VML Poland zareklamuje marki Mola i Tento na Facebooku
Agencja VML Poland wygrała przetarg na obsługę marek Mola i Tento (należących do Metsa Tissue) w zakresie reklamy internetowej (przede wszystkim na Facebooku) na rynku polskim, czeskim i słowackim.
więcej
|
|
Ostatnie dni na zgłoszenia do Golden Drum 2015
12 września mija termin zgłoszeń do tegorocznej edycji Golden Drum, jednego z najbardziej prestiżowych festiwali kreatywnej reklamy na świecie. Do konkursu zaproszone są agencje z 37 państw Nowej Europy, które mogą rejestrować swoje zgłoszenia w ramach 17 różnych grup podzielonych na 99 kategorii.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Avanti" na plusie po I półroczu. ,,Shape" stracił najwięcej (ranking magazynów luksusowych)
W I półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Prawie wszystkie pisma odnotowały spadki, a najbardziej stracił „Shape”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Avanti”.
więcej
|
|
,,Bild" w wydaniu bez zdjęć uzasadnia publikowanie drastycznych fotografii
We wtorek najpopularniejszy niemiecki dziennik „Bild” (wydawany przez Axel Springer) nie zamieścił w swoim wydaniu papierowym i w serwisie internetowym ani jednego zdjęcia. To odpowiedź redakcji na krytykowanie tego tabloidu i innych tytułów prasowych za publikację drastycznych zdjęć, m.in. martwego dziecka z Syrii. - Moim zdaniem właśnie w ostatnich tygodniach bardzo wyraźnie zobaczyliśmy, dlaczego zdjęcia mają takie znaczenie - tłumaczy Kai Diekmann, naczelny „Bilda”.
więcej
|
|
Wskutek słabych wyników finansowych ,,Los Angeles Times" odchodzi redaktor naczelny Austin Beutner
Austin Beutner przestał pełnić funkcję redaktora naczelnego i CEO dzienników „Los Angeles Times” oraz „San Diego Union-Tribune”. Według nieoficjalnych informacji powodem odejścia Beutnera są niesatysfakcjonujące wyniki finansowe „LA Times” oraz zatrudnienie przez niego wysoko opłacanych dyrektorów.
więcej
|
|
Paweł Moskalewicz naczelnym magazynu ,,Forum"
Paweł Moskalewicz został nowym redaktorem naczelnym dwutygodnika „Forum” (Polityka). Objął tę funkcję po zmarłym niedawno Jacku Mojkowskim.
więcej
|
|
Stephen Hills odejdzie ze stanowiska prezesa ,,The Washington Post"
Z końcem 2015 roku Stephen Hills przestanie być prezesem i generalnym menedżerem dziennika „The Washington Post”. Na jego stanowisku nie pojawi się następca, a większość obowiązków Hillsa przejmie dyrektor finansowy Steve Gibson.
więcej
|
|
Piotr Duda pozwie ,,Newsweek". ,,Stek kłamstw i pomówień"
We wtorek na konferencji prasowej szef „Solidarności” Piotr Duda przedstawił „14 kłamstw” na jego temat, które pojawiły się w okładkowym tekście tygodnika „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska). Związkowiec zapowiedział również złożenie pozwu przeciwko pismu. - Czekamy na proces, mamy mocne dowody - odpowiedział Michał Krzymowski, współautor tekstu.
więcej
|
|
,,Zwierciadło" z bezpłatnym wydaniem w aplikacji mobilnej
Od środy 9 września użytkownicy aplikacji mobilnej miesięcznika „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło) będą mogli bezpłatnie ściągnąć sierpniowy numer magazynu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet promuje się zasięgiem i lepszymi opiniami marketerów. Wirtualna Polska: mamy wiele marek i jesteśmy liderem
W swojej nowej kampanii autopromocyjnej Grupa Onet przekonuje, że wśród polskich serwisów partnerem pierwszego wyboru dla marketerów jest wciąż Onet.pl, a nie WP.pl, ponadto bardziej niż zasięg wszystkich stron wydawcy liczą się wyniki jego głównego portalu. - Rozumiemy, jak trudno Onetowi, po wielu latach liderowania, pogodzić się z faktem narodzin nowego numeru jeden. Grupa WP to nie tylko jeden silny portal WP.pl, ale też Money.pl, ABCzdrowie.pl, o2.pl czy Pudelek - komentuje Grupa Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Małgorzata Ohme z dziennikarkami Mamadu.pl odchodzi do własnego serwisu dla kobiet
Małgorzata Ohme zrezygnowała z funkcji redaktor naczelnej serwisu dla rodziców Mamadu.pl (Grupa naTemat.pl), a wraz z nią z redakcji odchodzi kilka dziennikarek. Wspólnie przygotowują własny serwis dla kobiet.
więcej
|
|
Udostępniono przeglądarkę Adblock Browser blokującą wszystkie reklamy
Firma Eyeo, producent programu Adblock Plus, udostępniła oficjalną wersję swojej przeglądarki internetowej, która pozwala na domyślne blokowanie reklam na każdej otwartej stronie. Aplikacja dostępna jest w mobilnej wersji do systemów iOS oraz Android.
więcej
|
|
,,Był sobie człowiek" i inne produkcje Da Vinci Learning w płatnej ofercie VoD.pl
Produkcje edukacyjne Da Vinci Learning, m.in. znane serie bajek „Byli sobie podróżnicy” i „Był sobie człowiek”, znalazły się w płatnej ofercie serwisu VoD.pl (należącego do Grupy Onet).
więcej
|
|
Styl.pl w zmienionej wersji: nowa szata graficzna i technologia RWD
Serwis kobiecy Styl.pl (Grupa Interia.pl) został udostępniony w nowej wersji, ze zmienioną szatą graficzną i dodatkowymi funkcjonalnościami. Witryna działa teraz w technologii responsywnej.
więcej
|
|
Grzegorz Rogowski: z Ubisoftu do Interactions Europe
Grzegorz Rogowski zaczął pracę jako senior sales manager w sieci reklamy internetowej Interactions Europe. Wcześniej był związany m.in. z Ubisoftem, Agorą, Eurozetem i TVN.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|