|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 9 Sierpnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Janusz Daszczyński: TVP ma być misyjna i poprawić wizerunek, bez kolejnej transzy outsourcingu
Powrót do misyjności, służby społeczeństwu i narracji publicznej w funkcjonowaniu TVP zapowiada nowy prezes spółki Janusz Daszczyński. Nie będzie również dalszego outsourcingu pracowników.
więcej
|
|
Ambasadorzy marek to skuteczny sposób reklamy, największym grzechem niedopasowanie ich do celów kampanii (opinie)
- Szymon Majewski w kampanii PKO BP czy Marek Kondrat w ING to przykłady świetnie dobranych ambasadorów marki, na minusie są role reklamowe Macieja Maleńczuka, Zbigniewa Bartmana, Rafała Majki i Mirosława Hermaszewskiego. Nowy, ale ryzykowny trend to angażowanie blogerów i youtuberów, a reklamodawcy często skupiają się na zyskach krótkookresowych, zapominając, że wizerunek marki to wynika z jednej kampanii - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii reklamowych.
więcej
|
|
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)
Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchaniLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowy prezes TVP chce uruchomić kanał popularnonaukowy i kanał dla seniorów
TVP będzie mogła zająć na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej trzy miejsca. Dotąd mowa była o tym, że trafi tam TVP Dokument, ale nowy prezes TVP Janusz Daszczyński myśli też o dwóch zupełnie nowych kanałach: popularnonaukowym i dla seniorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Beata Drozdowska-Wolska kieruje pracami nad portalem informacyjnym Polsatu
Beata Drozdowska-Wolska, były zastępca szefa informacji Polsat News, kieruje pracami nad portalem informacyjnym Grupy Polsat, który ma ruszyć jesienią br. - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,Włożyć bez konsekwencji" w reklamie Plusha bez podtekstu seksualnego (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że hasło „Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plush na Kartę” w spocie taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) nie naruszyło branżowego kodeksu etycznego, bo nie ma podtekstu seksualnego, zarzucanego przez autorów skarg.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Rinke za kratami" jesienią w Polsacie
Telewizja Polsat w jesiennej ramówce umieści cykl dokumentalny „Rinke za kratami”, w którym Rinke Rooyens pokaże jak wygląda życie i praca w więzieniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN zainwestuje w premiery w zimowej ramówce, Małgorzata Rozenek z nowym show
TVN po raz pierwszy od lat zamierza wprowadzić premierowe formaty także do ramówki zimowej. Na antenę trafi wówczas nowy program, który poprowadzi Małgorzata Rozenek - ujawnia Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, szef programowy TVN.
więcej
|
Cztery nowości jesienią w TVN, sporo roszad w ramówce (wideo)
|
,,Przegląd Sportowy" z największym spadkiem w I półroczu. ,,Fakt" w dół o 18 tys. egz. a ,,Gazeta Wyborcza" o 12 tys.
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Janusz Daszczyński: TVP ma być misyjna i poprawić wizerunek, bez kolejnej transzy outsourcingu
Powrót do misyjności, służby społeczeństwu i narracji publicznej w funkcjonowaniu TVP zapowiada nowy prezes spółki Janusz Daszczyński. Nie będzie również dalszego outsourcingu pracowników.
więcej
|
|
Nowy prezes TVP chce uruchomić kanał popularnonaukowy i kanał dla seniorów
TVP będzie mogła zająć na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej trzy miejsca. Dotąd mowa była o tym, że trafi tam TVP Dokument, ale nowy prezes TVP Janusz Daszczyński myśli też o dwóch zupełnie nowych kanałach: popularnonaukowym i dla seniorów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Beata Drozdowska-Wolska kieruje pracami nad portalem informacyjnym Polsatu
Beata Drozdowska-Wolska, były zastępca szefa informacji Polsat News, kieruje pracami nad portalem informacyjnym Grupy Polsat, który ma ruszyć jesienią br. - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Janusz Daszczyński: z Tomaszem Sygutem informacje w TVP obiektywne, koniec z tabloidyzacją ,,Wiadomości"
Tomasz Sygut, nowy dyrektor TAI, ma uczynić programy informacje TVP bezstronnymi i skończyć z tabloidyzacją „Wiadomości”. Zdaniem prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego, po takiej zmianie widownia tego programu wcale nie spadnie, bo przyciągnie on nowych widzów.
więcej
|
|
TVP wraca do idei redakcji tematycznych. Na początek powstać ma filmowa
Janusz Daszczyński, nowy prezes Telewizji Polskiej, chce do końca roku utworzyć w spółce cztery redakcje tematyczne. Jako pierwsza ma powstać redakcja filmowa.
więcej
|
|
,,Żony Hollywood" TVN z trzema nowymi bohaterkami
W drugiej edycji programu „Żony Hollywood”, który jesienią br. trafi na antenę TVN, pojawią się trzy nowe bohaterki: Helena Kolodziey, Małgorzata Migdał i Iwona Burnat.
więcej
|
|
Tomasz Sobierajski, Monika Mariotti i cykl ,,Ściąga z szafy" w ,,Dzień dobry TVN"
Jesienią br. w porannym programie „Dzień dobry TVN” pojawi się kilka nowych cyklów redakcyjnych, które poprowadzą m.in. Tomasz Sobierajski, Agnieszka Rylik i Monika Mariotti.
więcej
|
|
Polsat najchętniej oglądany przez dzieci. TVP1 i TVP2 poniżej 4 proc. udziału (top 40 stacji)
W I półroczu br. na pozycji lidera oglądalności wśród widzów w wieku od 4 do 9 lat uplasował się Polsat, a na podium znalazły się jeszcze: TVN i Nickelodeon. Dopiero pod koniec pierwszej dziesiątki znalazły się: TVP1 i TVP2 - top 40 stacji w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Rodzina do naprawy" i odcinek z Turcji jesienią w ,,Rozmowach w toku"
W jesiennym sezonie „Rozmów w toku” TVN pojawi się nowy cykl „Rodzina do naprawy”. Poza tym widzowie zobaczą odcinek, w którym Ewa Drzyzga odwiedzi najwyższe osoby świata mieszkające w Turcji.
więcej
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Wirus"
Serial "Wirus" doczeka się trzeciej odsłony.
więcej
|
|
Marcin Prokop gwiazdą TVN Style. Przygotował dwa dokumenty o Korei
Kanał TVN Style jesienią br. pokaże dwa autorskie dokumenty zrealizowane w Korei Południowej. Podróż do tego azjatyckiego kraju odbył latem Marcin Prokop.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Ambasadorzy marek to skuteczny sposób reklamy, największym grzechem niedopasowanie ich do celów kampanii (opinie)
- Szymon Majewski w kampanii PKO BP czy Marek Kondrat w ING to przykłady świetnie dobranych ambasadorów marki, na minusie są role reklamowe Macieja Maleńczuka, Zbigniewa Bartmana, Rafała Majki i Mirosława Hermaszewskiego. Nowy, ale ryzykowny trend to angażowanie blogerów i youtuberów, a reklamodawcy często skupiają się na zyskach krótkookresowych, zapominając, że wizerunek marki to wynika z jednej kampanii - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl eksperci od strategii reklamowych.
więcej
|
|
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa kończą trzyletni pojedynek kulinarny w reklamach Lidla (wideo)
Po trzech latach kończy się intensywna współpraca reklamowa kucharzy Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy z siecią dyskontów Lidl. Firma zapowiada, że nadal będzie prowadzić serwis KuchaniLidla.pl, a nowy cykl reklam zacznie w najbliższym czasie.
więcej
|
|
,,Włożyć bez konsekwencji" w reklamie Plusha bez podtekstu seksualnego (wideo)
Komisja Etyki Reklamy oceniła, że hasło „Włożyć bez konsekwencji możesz tylko w Plush na Kartę” w spocie taryfy Plush (oferowanej przez Polkomtel) nie naruszyło branżowego kodeksu etycznego, bo nie ma podtekstu seksualnego, zarzucanego przez autorów skarg.
więcej
|
|
Drożeją reklamy przy Super Bowl, 5 mln dolarów za 30-sekundowy spot
Stacja CBS podniesie ceny reklam przy finale Super Bowl, który zostanie rozegrany w lutym 2016 roku. Koszt jednego spotu wzrośnie o 11 procent do 5 milionów dolarów.
więcej
|
|
Brodnicki i Okrasa w reklamach Lidla: od USA do Azji, od walki bokserskiej do orędzia prezydenta (wideo)
W ciągu ostatnich trzech lat kucharze Pascal Brodnicki i Karol Okrasa wystąpili w kilkudziesięciu spotach promujących produkty żywnościowe w sklepach Lidl. Przedstawiamy najciekawsze z tych reklam.
więcej
|
|
Eric Cantona przepływa kanał La Manche w reklamie piwa Kronenbourg 1664 (wideo)
Były piłkarz Eric Cantona w nowych reklamach piwa Kronenbourg 1664 (produkowanego przez Heinekena) przepływa kanał La Manche. Autorem spotów jest agencja Ogilvy&Mather London.
więcej
|
|
Bartosz Gomółka: udział znanej osooby w kampanii reklamowej nie może być sztuczny
- Na proces właściwego doboru ambasadora marki ma wpływ wiele różnych czynników, i jest to trudna sztuka. Dlatego złe dopasowanie twarzy do marki i produktu należy do najczęściej popełnianych błędów – ocenia dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Gomółka, dyrektor strategii BBDO Warszawa.
więcej
|
|
Hypermedia: Joanna Malinowska przyszła z McCann Worldgroup, Mateusz Strześniewski awansował
Joanna Malinowska i Mateusz Strześniewski objęli funkcje team leaderów w zespole międzynarodowym agencji Hypermedia (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Malinowska przeszła z McCann Worldgroup, a Strześniewski awansował na to stanowisko.
więcej
|
|
Jan Mosiejczuk: angażowanie blogerów i youtuberów do kampanii reklamowych otwiera nowe możliwości
- Na polskim rynku, w zasadzie w każdym obszarze i możliwej kombinacji wykorzystano już polskich celebrytów. Problemem jest jednak to, że w większości przypadków sposób ich wykorzystania był po prostu zły. Ambasador w krótkim okresie daje marce profit w postaci rozgłosu, ale czasami bywa tak, że swoim wizerunkiem przysłania markę, dla której pracuje - przestrzega Jan Mosiejczuk, brand strategy champion w Isobar Polska.
więcej
|
|
Paweł Lipiec: najlepiej zapamiętujemy spoty wizerunkowe z udziałem gwiazd
- Ambasadorzy i influencerzy dobrze działają kiedy musimy stworzyć u konsumenta jakieś przekonanie lub zmienić jego sposób myślenia w określonym zakresie. Zdecydowanie nie patrzymy na influencerów jak na źródło (taniego) ruchu - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Lipiec, influencer relations lead w VML Poland.
więcej
|
|
Katarzyna Strzelczyk i Maciej Pietrukiewicz w zespole social mediowym Starcom Mediavest Group
Do zespołu SMG Social w Starcom Mediavest Group dołączyli Maciej Pietrukiewicz i Katarzyna Strzelczyk. Będą zajmować się tworzeniem i realizacją strategii obecności marek w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Samochodowo-śmigłowcowy drift Baumgartnera i Przygońskiego promuje Red Bulla (wideo)
Klip przygotowany przez Red Bull Media House, w którym do akcji stanęli Felix Baumgartner i Kuba Przygoński w całości zrealizowano w Polsce. Reżyserem i scenarzystą jest Kuba Kaliciński, dyrektor kreatywny Fog Content Agency, która wspólnie z Cam-L Studio odpowiadała za realizację projektu.
więcej
|
|
Motorola reklamuje nową wersję Moto G
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa nowej wersji smartfona Moto G. To pierwsza po dłuższej przerwie akcja marketingowa Motoroli na polskim rynku.
więcej
|
|
Reklamy tygodnia: Calvin Klein, Heyah, Old Spice, Škoda, TVN (wideo)
Tym razem wśród najciekawszych reklam mijającego tygodnia znalazły się dwie kampanie zagraniczne i trzy polskie. Są to globalne reklamy Calvina Kleina i Old Spice'a oraz rodzime produkcje promujące marki Heyah, Škoda Superb i TVN.
więcej
|
|
Joanna Gęziak i Izabela Jankowska awansowały w KinAds
W brokerze reklamy kinowej KinAds Joanna Gęziak awansowała na stanowisko account executive, a Izabela Jankowska - starszego doradcy klienta.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dobre Rady" wyprzedziły ,,Świat Kobiety". ,,Kobieta i Życie" na czele sprzedaży pism poradnikowych
W maju br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych znalazła się „Kobieta i Życie”. Prawie wszystkie pisma odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Zyskała tylko „Olivia”.
więcej
|
|
Duże spadki na rynku pism komputerowych od 2005 roku. ,,Chip" w dół o 81 proc.
Wszystkie pisma komputerowe w ostatnich latach zanotowały spore spadki. W porównaniu do 2005 roku najwięcej stracił „Chip” - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Dziennik ,,Fakt" z książką ,,Andrzej Duda. Prawdziwa historia"
W poniedziałek 10 sierpnia br. wraz z częścią nakładu dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) ukaże się książka „Andrzej Duda. Prawdziwa historia”. Mają się w niej znaleźćnieznane fakty z życia nowego prezydenta i jego rodziny.
więcej
|
|
Dwóch polskich dziennikarzy skazanych za nielegalne przekroczenie granicy Macedonii
Fotoreporter Maksymilian Rigamonti i dziennikarz Jan Hunin zostali zatrzymani w piątek przed południem przez macedońską policję w miejscowości Gevgeljia pod zarzutem nielegalnego przekroczenia granicy z Grecją.
więcej
|
|
Sakiewicz i Gójska-Hejke z ,,Gazety Polskiej" mają przeprosić Milana Suboticia za tekst o WSI
Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł w czwartek, że dziennikarze „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz i Katarzyna Gójska-Hejke mają przeprosić Milana Suboticia, byłego sekretarza programowego TVN, za napisanie, że współpracował z Wojskowymi Służbami Informacyjnymi.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Beata Drozdowska-Wolska kieruje pracami nad portalem informacyjnym Polsatu
Beata Drozdowska-Wolska, były zastępca szefa informacji Polsat News, kieruje pracami nad portalem informacyjnym Grupy Polsat, który ma ruszyć jesienią br. - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Pisma komputerowe w internecie: ,,Komputer Świat" zdecydowanym liderem, w górę także ,,PC World"
Wśród magazynów komputerowych zdecydowanie najpopularniejszy serwis internetowy ma „Komputer Świat”, który w ostatnim roku podobnie jak „PC World” osiągnął duży wzrost odwiedzalności. Spore spadki zanotowały natomiast witryny „PC Formatu” i „Chipa”.
więcej
|
|
Google upraszcza system reklamowy YouTube'a, zablokuje DoubleClick Ad Exchange
Koncern Google poinformował, że od 2016 roku nie będzie można zamawiać reklam na YouTubie poprzez system DoubleClick Ad Exchange (AdX). - Skupimy się na platformach wykorzystywanych przez większość naszych partnerów - zapowiada Neal Mohan, wiceprezes Google.
więcej
|
|
Mimo otwartego API reklamy na Instagramie nadal nie dla wszystkich
Dostęp do API spopularyzuje treści sponsorowane na Instagramie i da reklamodawcom możliwość pracy z reklamą w taki sposób, jaki od lat dają inne sieci społecznościowe - o nowych możliwościach dla reklamodawców opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Sypniewski z Cheil Poland.
więcej
|
|
Marki w mediach społecznościowych: trendy i wyzwania na drugą połowę 2015 roku
Po co marketerom media społecznościowe i jakie zmiany szykują dla swoich użytkowników czterej giganci mediów społecznościowych: Facebook, YouTube, Instagram i Twitter - analizuje Katarzyna Dołowy z Cheil Poland.
więcej
|
|
Więcej deklaracji, które można wysyłać bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego
Resort finansów chce zwiększyć liczbę deklaracji, które można przesyłać przez internet bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W projekcie rozporządzenia proponuje się, aby w ten sposób mogły być przesyłane m.in. formularze dotyczące informacji podsumowującej lub korekty informacji podsumowującej w obrocie krajowym oraz ich odpowiedniki, dotyczące transakcji wewnątrzwspólnotowych.
więcej
|
|
Opera w nowej wersji szybciej startuje
Opera Software udostępniła nową wersję przeglądarki internetowej Opera na komputery. Jej główną zaletą ma być szybsze uruchamianie się.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|