|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 30 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Rośnie zysk wydawcy ,,Do Rzeczy". ,,Zdrowa i prężnie rozwijająca się firma"
Spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, wygenerowała w 2014 roku 560 tys. zł zysku netto, czyli blisko sześćdziesiąt razy więcej niż w pierwszym roku działalności pisma. - Pokazuje to, że w sensie biznesowym spółka Orle Pióro jest firmą zdrową i prężnie się rozwija - komentuje wyniki Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy” i wiceprezes spółki wydającej tygodnik.
więcej
|
|
TVP Sport odpowiada na krytykę relacji z kolarskich mistrzostw Polski: ubogo albo wcale
Część widzów skrytykowała sposób, w jaki Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa kraju w kolarstwie mężczyzn, wytykając stacji marne zaplecze techniczne. - Mieliśmy alternatywę: nie pokazywać mistrzostw Polski w ogóle lub pokazać relację w oparciu o dość ubogie środki telewizyjne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport.
więcej
|
|
Telewizja TVR w stanie upadłości. ,,Nie jest planowane jej wyłączenie"
Warszawski Sąd Rejonowy ogłosił upadłość spółki TVR, nadawcy kanału TVR, obejmującą likwidację majątku firmy. Do wyznaczonego przez sąd syndyka zgłaszają się wierzyciele. - Kanał jest dostępny w sieciach kablowych i nie jest planowane jego wyłączenie - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Dominik de Virion, wiceprezes zarządu upadłej spółki.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP Sport odpowiada na krytykę relacji z kolarskich mistrzostw Polski: ubogo albo wcale
Część widzów skrytykowała sposób, w jaki Telewizja Polska pokazywała mistrzostwa kraju w kolarstwie mężczyzn, wytykając stacji marne zaplecze techniczne. - Mieliśmy alternatywę: nie pokazywać mistrzostw Polski w ogóle lub pokazać relację w oparciu o dość ubogie środki telewizyjne - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Marian Kubalica, wicedyrektor TVP Sport.
więcej
|
|
Telewizja TVR w stanie upadłości. ,,Nie jest planowane jej wyłączenie"
Warszawski Sąd Rejonowy ogłosił upadłość spółki TVR, nadawcy kanału TVR, obejmującą likwidację majątku firmy. Do wyznaczonego przez sąd syndyka zgłaszają się wierzyciele. - Kanał jest dostępny w sieciach kablowych i nie jest planowane jego wyłączenie - zapewnia portal Wirtualnemedia.pl Dominik de Virion, wiceprezes zarządu upadłej spółki.
więcej
|
|
Eska TV zaczęła grać disco polo. ,,Reakcja na potrzeby widzów"
Kanał Eska TV poza klipami z gatunków pop i dance zaczął emitować też teledyski disco polo. - Zareagowaliśmy na potrzeby widzów - mówi Wirtualnemedia.pl Barbara Wiśniewska-Grzesiak, szefowa Eska TV. Dodanie disco polo do playlisty nie spodobało się jednak części odbiorców kanału.
więcej
|
|
TVP: złożyliśmy ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, musi pokazać je kanał otwarty
Telewizja Polska potwierdziła, że wraz z nadawcami z 53 krajów złożyła ofertę zakupu praw do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024. Ostatecznie kupił je koncern Discovery, ale TVP przypomina, że i tak to sportowe wydarzenie musi pokazać kanał ogólnodostępny.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" z mniejszą widownią od ,,Dzień dobry TVN". 88 mln zł z reklam
W sezonie 2014/2015 „Pytanie na śniadanie” śledziło średnio 385 tys. osób, o 12 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w paśmie emisji programu zajęła trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 88,34 mln zł.
więcej
|
|
Polsat wyprzedził TVN, 2 proc. udziału Polsatu Sport. ,,Teleexpress" hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Prokurator" nowym serialem TVP2. Emisja jesienią (foto)
Trwają prace na planie nowego kryminalnego serialu TVP2 „Prokurator”, do którego scenariusz napisali Zygmunt i Wojciech Miłoszewscy. Produkcja trafi do jesiennej ramówki stacji, a zagrają w niej m.in. Jacek Koman, Wojciech Zieliński, Magdalena Cielecka i Dorota Kolak.
więcej
|
|
Discovery z wyłącznymi prawami do czterech igrzysk olimpijskich za 1,3 mld euro
Międzynarodowy Komitet Olimpijski sprzedał wszelkie europejskie prawa telewizyjne i internetowe do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w latach 2018-2024, spółce Discovery Communications, właścicielowi Eurosportu. Umowa opiewająca na 1,3 mld zł zakłada, że zawody będzie można śledzić też na kanałach niekodowanych.
więcej
|
|
Adventure HD w ofercie UPC Polska
We wtorek 30 czerwca br. operator kablowy UPC Polska dołączy do oferty telewizji cyfrowej kanał Adventure HD.
więcej
|
|
28. Letnia Uniwersjada w Eurosporcie i Eurosporcie 2
W okresie od 5 do 14 lipca w Gwangju odbywać się będzie 28. Letnia Uniwersjada. Sportową imprezę oglądać będzie można w Eurosporcie i Eurosporcie 2.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rusza letnia ramówka radiowej Czwórki. Lifestyle i poradnictwo zamiast edukacji
Wystartowała letnia ramówka Programu IV Polskiego Radia, w której w miejsce programów edukacyjnych znalazły się pozycje lifestyle’owe i poradnicze. Rozgłośnia zrelacjonuje imprezy sportowe, ale nie zabraknie relacji z festiwali muzycznych.
więcej
|
|
Rynek radiowy w Lublinie. VOX FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Letnia ramówka RMF MAXXX z nowym pasmem ,,Lato na MAXXX'a"
Wystartowała letnia ramówka RMF MAXXX. Rano słuchaczy budzić będą duety - Irek Jakubek i Ania Wojtkowiak oraz Jarek Tworek i Karolina Kowalska - a w ciągu dnia pojawi się nowe pasmo programowe „Lato na MAXXX’a”.
więcej
|
|
Rusza piąta edycja ,,Eska Summer City"
Radio Eska i Eska TV ruszyły z kolejną edycją letniego wydarzenia „Eska Summer City”, w ramach którego reporterzy stacji zaprezentują atrakcje wakacyjne w różnych miastach. Piąta edycja akcji potrwa do końca sierpnia.
więcej
|
|
,,Hit na drogę" - wakacyjna akcja VOX FM
Na antenie Radia VOX FM wystartowała nowa letnia akcja „Hit Na Drogę”, w której słuchacze mogą wygrać samochód osobowy. Zabawa potrwa do końca wakacji.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Naga modelka z pistoletem-krzyżem w reklamie Black Energy uznana za nieetyczną
Reklama napoju energetycznego Black Energy (produkowanego przez FoodCare) wykorzystując symbolikę religijną i nagość, promuje negatywne wzorce zachowań i nie mieści się w normach etycznych, ale nie zachęca do aktów przemocy - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
,,KancerSutra" - Fundacja Rak'n'Roll zachęca osoby z chorobą nowotworową do seksu (wideo)
Fundacja Rak’n’Roll w swojej nowej kampanii „KancerSutra” promuje wśród osób z chorobą nowotworową zmianę podejścia do seksu. Akcję organizacja przygotowała wspólnie z firmami marketingowymi Filmokracja, DI Factory, Sound Tropez i Zenith Optimedia.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce
Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content.
więcej
|
|
Dwugłos o Cannes Lions: polskie kampanie w cieniu globalnych innowacji i inspiracji
Coroczna premia globalnych dyrektorów kreatywnych uzależniona jest od liczby statuetek zdobytych na Cannes Lions, więc nic nie jest tu robione spontanicznie. My nie istniejemy w Cannes. To znaczy, że rozwiązania marketingowe, które wykraczają poza schemat wciąż są nam obce - opiniami po zakończonym właśnie festiwalu dzielą się z Wirtualnemedia.pl Maciej Waligóra z DDB & tribal oraz Dawid Szczepaniak z VML Poland.
więcej
|
|
IAA Polska: Jacek Olechowski dalej prezesem, Jakub Potrzebowski na czele rady nadzorczej
Jacek Olechowski został ponownie wybrany przez walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA na prezesa organizacji, a Jerzy Minorczyk pozostanie dyrektorem generalnym. Funkcję przewodniczącego rady nadzorczej objął Jakub Potrzebowski, zastępując Pawła Kowalewskiego.
więcej
|
|
Jakub Polakowski za Maję Biniewicz na czele strategii w K2 Media
Jakub Polakowski awansował w agencji K2 Media (należącej do Grupy K2) na stanowisko dyrektora strategii. Zastąpił na nim Maję Biniewicz.
więcej
|
|
Anna Ledwoń za Pawła Jóźwika dyrektorem kreatywnym w click community
Anna Ledwoń awansowała w agencji social mediowej click community na stanowisko dyrektora kreatywnego. Pracuje w niej od ponad roku.
więcej
|
|
Arek Szulczyński z Cannes Lions: androidy ciekawsze od celebrytów, prym kampanii prospołecznych
Od paru dni zastanawiam się, czy to był dobry festiwal czy nie. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej dochodzę do wniosku, że po prostu nie wiem. Może na jednoznaczną ocenę jest jeszcze po prostu za wcześnie? - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl podsumowuje Arek Szulczyński z agencji K2.
więcej
|
|
Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka: z McCann Worldgroup do własnej agencji Brave Hearts
Marzena Witczyńska i Katarzyna Głowacka - dotychczas związane z agencją reklamową McCann Worldgroup - założyły własną agencję marketingową Brave Hearts.
więcej
|
|
Propagandowe slogany w reklamach Supersamu
Ruszyła kampania reklamowa katowickiego centrum handlowego Supersamu, której głównym motywem są propagandowe slogany i hasła nawiązujące do minionej epoki i do dawnego obiektu Supersam. Strategię akcji przygotowała krakowska agencja KUC.
więcej
|
|
Reklama Lactovaginal ,,z jajem" i autentycznością trafia do młodych (opinia)
Era „idealnych ludzi, sprzedających idealne produkty w telewizji” ma się ku końcowi. Najświeższe pokolenie dorosłych nie akceptuje obecnej konwencji reklam farmaceutycznych - nie mają za grosz zaufania do aktorów-lekarzy wypowiadających się w reklamach, widząc w nich fałsz lub sprzedajność. Spot Lactovaginalu nie poszedł na łatwiznę i mówi jak jest, nie używając półsłówek - ocenia Paulina Krasińska z Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.
więcej
|
|
Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będzie reklamować Żubrówkę, Palace i Campari
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland wygrała przetarg na obsługę reklamową alkoholi Żubrówka, Palace i Campari produkowanych przez CEDC. Pracuje też dla trzech innych marek tego producenta.
więcej
|
|
,,Weź łyk wolności!" w reklamach nowej wersji Nestea (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamująca nowy wariant napoju herbacianego Nestea - Black Tea z ekstraktem z liści stewii i naturalnymi aromatami. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Weź łyk wolności!”, przygotowały firmy McCann Warsaw, Next, MediaCom Warszawa, Fortis i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
więcej
|
|
Karolina Kardas: z CG AMK do Brand New Heaven
Karolina Kardas dołączyła do zespołu agencji reklamowej Brand New Heaven. Wcześniej pracowała m.in. w firmach CG AMK, Noble Security Group i Dell.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Rośnie zysk wydawcy ,,Do Rzeczy". ,,Zdrowa i prężnie rozwijająca się firma"
Spółka Orle Pióro, wydawca tygodnika „Do Rzeczy”, wygenerowała w 2014 roku 560 tys. zł zysku netto, czyli blisko sześćdziesiąt razy więcej niż w pierwszym roku działalności pisma. - Pokazuje to, że w sensie biznesowym spółka Orle Pióro jest firmą zdrową i prężnie się rozwija - komentuje wyniki Paweł Lisicki, redaktor naczelny „Do Rzeczy” i wiceprezes spółki wydającej tygodnik.
więcej
|
|
40 proc. redakcji ,,Dziennika Gazety Prawnej" pracuje już w systemie telepracy
Od czerwca br. 40 proc. redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) pracuje już w systemie telepracy. Wydawca z przeprowadzonej zmiany jest zadowolony. Zwolnione przez dziennikarzy biura mają zająć pracownicy finansów i kadr Grupy Infor PL.
więcej
|
|
,,Harper's Bazaar" z reklamą natywną Samsunga Galaxy S6 na okładce
Na okładce sierpniowego wydania magazynu „Harper’s Bazaar” (Hearst Magazines UK) widnieje zdjęcie modelki trzymającej w ręku Samsunga Galaxy S6 oraz hasło „A fresh look at fashion”. Po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii wykorzystano okładkę magazynu do działań branded content.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści
Infor Biznes planuje poszerzenie opcji płatnego dostępu do treści „Dziennika Gazety Prawnej” w internecie, z którego korzysta obecnie około 9 tys. prenumeratorów. - Pójdziemy w stronę zwiększenia liczby modeli subskrypcyjnych - zapowiada Paweł Nowacki, zastępca redaktor naczelnej „DGP”.
więcej
|
|
Po założeniu partii Zbigniew Stonoga nie wycofuje się z mediów, chciałby przejąć TV Republikę
Biznesmen Zbigniew Stonoga stanął na czele ugrupowania Stonoga Partia Polska mającego wystartować w wyborach parlamentarnych. Nie zamierza w związku z tym ograniczać działalności w mediach, zapowiedział nawet, że chętnie kupiłby Telewizję Republika.
więcej
|
|
Ruszył serwis internetowy miesięcznika ,,Harper's Bazaar"
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Onet odcina się od spreparowanego linka o Andrzeju Dudzie z anty-PiSowskiego fanpage'a
Dyrektor wydawnicza Grupy Onet-RASP podkreśliła, że redakcja portalu nie ma nic wspólnego z nieprawdziwym cytatem przypisanym Andrzejowi Dudzie na fanpage’u facebookowym „Nie lubię PiS-u” przy linku prowadzącym do Onetu.
więcej
|
|
Dziennik.pl ma dwie strony główne. Osobno treści poważne i lekkie
Rusza nowa odsłona serwisu internetowego Dziennik.pl, należącego do Infor Biznes. Będzie on mieć dwie strony główne - jedną z poważnymi informacjami, a drugą z lżejszymi rozrywkowymi treściami. Wydawca liczy na zwiększenie ruchu z urządzeń mobilnych.
więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" rozbuduje ofertę dostępu do płatnych treści
Infor Biznes planuje poszerzenie opcji płatnego dostępu do treści „Dziennika Gazety Prawnej” w internecie, z którego korzysta obecnie około 9 tys. prenumeratorów. - Pójdziemy w stronę zwiększenia liczby modeli subskrypcyjnych - zapowiada Paweł Nowacki, zastępca redaktor naczelnej „DGP”.
więcej
|
|
Marki i celebryci wykupują domeny .sucks, chcą zablokować hejterów
W ciągu kilku dni dostępności domen z końcówką .sucks zarejestrowano w nich 3,4 tysiąca adresów. W większości należą one do znanych firm i popularnych osób, takich jak Amazon, Google, Facebook, Justin Bieber, Taylor Swift i Hillary Clinton.
więcej
|
|
Netflix w ofensywie: 69,9 miliona subskrybentów do końca br.
Do końca bieżącego roku liczba odbiorców Netfliksa na całym świecie ma być wyższa o 28 procent niż rok temu. Najszybciej przybywa użytkowników poza Stanami Zjednoczonymi.
więcej
|
|
Arek Szulczyński z Cannes Lions: androidy ciekawsze od celebrytów, prym kampanii prospołecznych
Od paru dni zastanawiam się, czy to był dobry festiwal czy nie. Im dłużej o tym myślę, tym bardziej dochodzę do wniosku, że po prostu nie wiem. Może na jednoznaczną ocenę jest jeszcze po prostu za wcześnie? - festiwal Cannes Lions dla Wirtualnemedia.pl podsumowuje Arek Szulczyński z agencji K2.
więcej
|
|
Rosyjski parlamentarzysta chce odciąć kraj od Facebooka za tęczowe profile
Witalij Miłonow, członek lokalnego parlamentu Sankt Petersburga chce zablokować Rosjanom dostęp do Facebooka. Twierdzi, że serwis propaguje homoseksualne treści, co w Rosji jest zakazane.
więcej
|
|
Pudelek.pl z aplikacją na Apple Watcha
Do Apple App Store trafiła aplikacja serwisu Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) przeznaczona dla użytkowników zegarka Apple Watch.
więcej
|
|
Facebook z tęczowymi profilami użytkowników wspiera małżeństwa homoseksualne, dołączyła do tego część mediów
W ciągu kilku godzin po zalegalizowaniu przez władze USA małżeństw tej samej płci ponad milion użytkowników Facebooka zmieniło kolorystykę swoich zdjęć profilowych na tęczową. Do akcji dołączyły niektóre media, inne wolą pozostać bezstronne. W Polsce niektórzy w sprzeciwie zamieścili grafiki w barwach narodowych.
więcej
|
|
Ruszył serwis internetowy miesięcznika ,,Harper's Bazaar"
Wydawnictwo Marquard Media Polska uruchomiło serwis internetowy miesięcznika „Harper’s Bazaar”. Ma on być uzupełnieniem drukowanej wersji magazynu.
więcej
|
|
10 mln Polaków po 50 roku życia nie korzysta z internetu. ,,Potrzeba edukacja cyfrowa"
Wykluczenie cyfrowe staje się dziś jednym z najpoważniejszych problemów społecznych w Polsce. 1/3 dorosłej populacji, czyli około 10 spośród 13 mln Polaków powyżej 50 roku życia nie korzysta z ułatwień, jakie niesie korzystanie z cyfrowych technologii. Przyszłość pomagającego im w przezwyciężaniu barier technologicznych programu Polska Cyfrowa Równych Szans zależy od tego, czy znajdą się pieniądze na szkolenia wolontariuszy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|