|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 17 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Juliusz Braun odchodzi z TVP. ,,Rewolucyjne zmiany"
- Rada nadzorcza uznała, że potrzebna jest zmiana - mówi Juliusz Braun o swojej porażce w konkursie na prezesa TVP. Wczoraj wyliczał sukcesy czteroletnich rządów w Telewizji Polskiej wśród których są m.in. cyfryzacja czy restrukturyzacja spółki.
więcej
|
|
Borys Musielak, twórca Filmastera: nie ma u nas kultury przejęć startupów
- Kwota miliona euro za przejęcie Filmastera przez Sambę nie jest prawdziwa, ale cieszę się z tej transakcji. Sambie brakowało rozwiązań do automatyzacji i w tym pomożemy jej z naszymi algorytmami rekomendacji i machine learning - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Borys Musielak, założyciel i szef firmy Filmaster.
więcej
|
|
T-Mobile Polska nie przedłuża umowy - Ekstraklasa szuka nowego sponsora tytularnego
T-Mobile Polska z finiszem zakończonego niedawno sezonu przestał być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, ale nie kończy zupełnie sponsorowania rozgrywek. - Zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego - tłumaczy telekom. Ekstraklasa SA nie ujawnia, które firmy mają szansę zostać nowym sponsorem tytularnym ligi.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Be Active" przypomina ,,Women's Health". ,,Najważniejszym atutem Ewa Chodakowska"
Wprowadzony na rynek przez Edipresse Polska miesięcznik “Be Active” jest podobny do magazynu „Women’s Health”. Tytuł kierowany przez Ewę Chodakowską ma jednak dużą szansę na sukces na naszym rynku.
więcej |
|
Chris Evans zamiast Clarksona w ,,Top Gear", show bez Hammonda i May'a
49-letni prezenter radiowy i telewizyjny Chris Evans to nowy gospodarz „Top Gear”. Na razie nie wiadomo kto będzie mu partnerował, bo w programie nie pojawią się ani Richard Hammond, ani James May.
więcej |
|
TV Republika zapłaci karę za reklamę piwa
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na spółkę Telewizja Niezależna - nadawcę kanału Telewizja Republika - grzywnę w wysokości 10 tys. zł. Stacja została ukarana za naruszenie przepisów o wychowywaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, które wynikało z emisji reklamy piwa w porze chronionej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Juliusz Braun odchodzi z TVP. ,,Rewolucyjne zmiany"
- Rada nadzorcza uznała, że potrzebna jest zmiana - mówi Juliusz Braun o swojej porażce w konkursie na prezesa TVP. Wczoraj wyliczał sukcesy czteroletnich rządów w Telewizji Polskiej wśród których są m.in. cyfryzacja czy restrukturyzacja spółki.
więcej
|
|
Chris Evans zamiast Clarksona w ,,Top Gear", show bez Hammonda i May'a
49-letni prezenter radiowy i telewizyjny Chris Evans to nowy gospodarz „Top Gear”. Na razie nie wiadomo kto będzie mu partnerował, bo w programie nie pojawią się ani Richard Hammond, ani James May.
więcej
|
|
TV Republika zapłaci karę za reklamę piwa
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na spółkę Telewizja Niezależna - nadawcę kanału Telewizja Republika - grzywnę w wysokości 10 tys. zł. Stacja została ukarana za naruszenie przepisów o wychowywaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, które wynikało z emisji reklamy piwa w porze chronionej.
więcej
|
|
,,Aplauz, aplauz!" - nowy rodzinny show TVN (wideo)
Pod nazwą “Aplauz, aplauz!” TVN pokaże polską wersję hiszpańskiego programu rozrywkowego „Levantate” w którym śpiewać będą duety złożone z dzieci i dorosłych. Show trafi do jesiennej ramówki stacji.
więcej
|
|
,,Klan" stracił 150 tys. widzów. TVP1 liderem rynku
Telenowelę „Klan” w sezonie 2014/2015 śledziło średnio 2,39 mln osób, czyli o 150 tys. mniej niż rok wcześniej. Serial dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Ostatni odcinek ,,Gry o tron" z pirackim rekordem, 1,5 miliona ściągnięć w osiem godzin
Kończący piąty sezon odcinek serialu „Gra o tron” okazał się przebojem w pirackich sieciach torrent. W ciągu ośmiu godzin od emisji filmu ściągnięto go nielegalnie 1,5 miliona razy, a w jednej chwili pliki z filmem były udostępniane przez 260 tysięcy internautów.
więcej
|
|
Abonenci Cyfrowego Polsatu od października tylko z dekoderami HD. Będzie darmowa wymiana
Od października br. Cyfrowy Polsat będzie nadawał kanały przez satelitę wyłącznie w technologii MPEG-4, na których odbiór pozwalają tylko dekodery HD. Zakończenie procesu wymiany bazy dekoderów planowane jest na koniec września br.
więcej
|
|
106 mln zł zysku TVP po czterech miesiącach 2015 roku
Telewizja Polska po czterech miesiącach br. miała 106,3 mln zł zysku brutto. Zarówno wynik finansowy jak i przychody spółki w tym okresie były wyższe od tych zapisanych w planie finansowym TVP.
więcej
|
|
W lipcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe ,,Wiadomości" i kabarety
W ogłoszonym przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na lipiec br. najwięcej kosztują spoty przy „Wiadomościach”, „Sporcie” i „Pogodzie” w TVP1 oraz pasma kabaretowe w TVP2.
więcej
|
|
UOKiK: Scripps Networks Interactive może przejąć TVN
Spółka Southbank Media, nalężąca do Scripps Networks Interactive, może przejąć Grupę TVN - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przeprowadzone postępowanie wykazało, że koncentracja nie doprowadzi do ograniczenia konkurencji.
więcej
|
|
,,Świat się kręci" zyskał 130 tys. widzów. TVP1 wygrała tylko z TVP2
Program „Świat się kręci” w sezonie 2014/2015 gromadził średnio 1,32 mln widzów, o 130 tys. więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP1 w czasie emisji audycji zajęła trzecie miejsce w całym rynku i czwarte w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
,,Lato ZET i Dwójki" odwiedzi siedem miast. Halina Mlynkova i Tomasz Kammel prowadzącymi
28 czerwca br. startuje tegoroczna trasa koncertowa „Lato ZET i Dwójki”, w ramach której odbędzie się siedem koncertów. Podczas imprez wystąpi ponad siedemdziesiąt polskich i zagranicznych artystów, m.in. Edyta Górniak, Lemon, Maryla Rodowicz, Perfect, Margaret czy Rafał Brzozowski.
więcej
|
|
,,Sierocki na lato" w TVP Rozrywka
W sobotę 28 czerwca br. na antenie TVP Rozrywka zadebiutuje nowy program muzyczny „Sierocki na lato”, który prowadzi dziennikarz muzyczny Marek Sierocki.
więcej
|
|
Koniec TV.Disco i Mjuzik.tv. Czas na 4fun Fit&Dance i 4fun Hits
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się wczoraj na zmianę nazw kanałów TV.Disco na 4fun Fit&Dance oraz Mjuzik.tv na 4fun Hits - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mecze towarzyskie piłkarskiej reprezentacji Polski w TVP do 2018 roku
Telewizja Polska kupiła od Polskiego Związku Piłki Nożnej prawa do transmisji towarzyskich meczów piłkarskiej reprezentacji Polski, które rozgrywane będą do czerwca 2018 roku. Nadawca zapowiada, że będzie transmitować je na antenach otwartych.
więcej
|
|
Jarosław Janas dyrektorem kreatywnym 4fun Media
Jarosław Janas został dyrektorem kreatywnym Grupy 4fun Media. Ostatnio takiego stanowiska nie było w strukturze spółki.
więcej
|
|
Zbigniew Stonoga dalej atakuje w social media dziennikarzy: od Kuźniara do Rachonia
W ciągu tygodnia od ujawnienia akt dotyczących afery podsłuchowej biznesmen Zbigniew Stonoga, wydawca „Gazety Stonoga”, ostro zaatakował wielu krytykujących go dziennikarzy z różnych środowisk, m.in. Wojciecha Czuchnowskiego, Dorotę Kanię, Przemysława Wojciechowskiego i braci Karnowskich. W poniedziałek jego zwolennicy na krótko zablokowali facebookowy profil Jarosława Kuźniara, a Stonoga ostro polemizował z Michałem Rachoniem.
więcej
|
|
MSZ przekaże 11,3 mln zł na działalność TVP Polonia
Ministerstwo Spraw Zagranicznych przekaże w tym roku na cele programowe stacji TVP Polonia 11,3 mln zł. Kwota ta znalazła się w protokole uzgodnień podpisanym właśnie przez resort i Telewizję Polską.
więcej
|
|
Powstanie trzeci sezon serialu "Dom grozy"
Stacja Showtime zamówiła trzeci sezon serialu "Dom grozy".
więcej
|
|
Telenowela ,,Santa Diabla" w TV Puls
8 lipca 2015 roku TV Puls rozpocznie emisję nowej telenoweli „Santa Diabla”.
więcej
|
|
,,Gracze" w HBO
22 czerwca 2015 roku HBO rozpocznie emisję nowego serialu „Gracze”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
,,Lato ZET i Dwójki" odwiedzi siedem miast. Halina Mlynkova i Tomasz Kammel prowadzącymi
28 czerwca br. startuje tegoroczna trasa koncertowa „Lato ZET i Dwójki”, w ramach której odbędzie się siedem koncertów. Podczas imprez wystąpi ponad siedemdziesiąt polskich i zagranicznych artystów, m.in. Edyta Górniak, Lemon, Maryla Rodowicz, Perfect, Margaret czy Rafał Brzozowski.
więcej
|
|
Grupa Radiowa Time z koncesją na nadawanie w Jeleniej Górze
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozstrzygnęła postępowanie na możliwość rozpowszechniania programu radiowego na częstotliwości 89,1 MHz w Jeleniej Górze. Koncesję otrzymała spółka International Communication, nadawca Radia Wawa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio ZET - mimo spadku - liderem w Warszawie, RMF FM wyprzedziło Trójkę i Jedynkę
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Warszawie pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
T-Mobile Polska nie przedłuża umowy - Ekstraklasa szuka nowego sponsora tytularnego
T-Mobile Polska z finiszem zakończonego niedawno sezonu przestał być sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy, ale nie kończy zupełnie sponsorowania rozgrywek. - Zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego - tłumaczy telekom. Ekstraklasa SA nie ujawnia, które firmy mają szansę zostać nowym sponsorem tytularnym ligi.
więcej
|
|
Żywiec Zdrój przed Nestle Waters i Maspexem w wydatkach na reklamy wody
Producenci wody już w kwietniu br. mocno inwestowali we wsparcie marketingowe swoich marek, głównie w telewizji i magazynach. Na reklamy wydali ponad połowę więcej niż rok temu, największy budżet miał Żywiec Zdrój.
więcej
|
|
W lipcowym cenniku reklamowym TVP najdroższe ,,Wiadomości" i kabarety
W ogłoszonym przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej cenniku reklamowym na lipiec br. najwięcej kosztują spoty przy „Wiadomościach”, „Sporcie” i „Pogodzie” w TVP1 oraz pasma kabaretowe w TVP2.
więcej
|
|
Natalia Borkowska: z DDB & tribal do Young & Rubicam Poland
Natalia Borkowska dołączyła do zespołu agencji reklamowej Young & Rubicam Poland, obejmując stanowisko art directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w DDB & tribal.
więcej
|
|
Rzecznik Praw Obywatelskich promowany jako ,,głos wszystkich obywateli" (wideo)
Ruszyła kampania pod hasłem „Głos wszystkich obywateli” podkreślająca rolę społeczną pełnioną przez Rzecznika Praw Obywatelskich. Akcję przygotowały firmy Grey Group Polska, LocoMotive i Carat Polska.
więcej
|
|
Prawdziwe historie przyszłych ojców w kampanii Dove Men+Care (wideo)
Nowa kampania reklamowa kosmetyków Dove Men+Care (produkowanych przez Unilever), nawiązująca do zbliżającego się Dnia Ojca, pokazuje reakcje mężczyzn na wieść o tym, że zostaną ojcami. Akcję przygotowała i realizuje agencja Havas Helia.
więcej
|
|
Tygrys reklamuje odkurzacze Bosch jako ,,silniejsze z natury"
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa odkurzaczy Bosch, której bohaterem jest tygrys. Akcję produkująca te urządzenia firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego przygotowała wspólnie z agencją HyperCrew.
więcej
|
|
Kajetan Kajetanowicz reklamuje oleje Lotos Synthetic
Rozpoczęła się radiowa kampania reklamująca nowe oleje silnikowe marki Lotos Synthetic. Akcję, z udziałem kierowcy rajdowego Kajetana Kajetanowicza, przygotowały firmy Grey Group Polska i Starcom.
więcej
|
|
Tesco i Unilever we wspólnej kampanii lodów Magnum testują beacony
Tesco i Unilever nawiązały współpracę, by wspólnie uruchomić największy w swojej historii wspólny test beaconów. Akcja prowadzona jest w ramach kampanii promującej lody Magnum z portfolio Unilevera i obejmuje Londyn.
więcej
|
|
,,Tradycja ma znaczenie" w kampanii Cisowianki
Ruszyła outdoorowa kampania reklamowa wody mineralnej Cisowianka (produkowanej przez firmę Polskie Zdroje), przebiegająca pod hasłem „Tradycja ma znaczenie”.
więcej
|
|
JWT udziałowcem w Hirschen Group
Sieciowa agencja reklamowa J Walter Thompson (należąca do koncernu WPP) nabyła mniejszościowy pakiet udziałów w Hirschen Group, niezależnej grupie agencji w Niemczech.
więcej
|
|
Firmy ubezpieczeniowe obniżyły wydatki na reklamę. Mniej wydały też banki i inne instytucje finansowe
W I kwartale najwięksi reklamodawcy z sektora finansowego znacząco obniżyli wydatki na promocje swoich usług w mediach. Przez pierwsze trzy miesiące roku branża przeznaczyła na reklamę ponad 104 mln zł, o 50 mln zł mniej niż w ostatnim kwartale roku 2014 i o 11 mln zł, czyli ponad 10 proc., mniej niż rok wcześniej. Z analiz domu mediowego Codemedia wynika, że największych cięć w wydatkach na ten cel dokonały firmy ubezpieczeniowe.
więcej
|
|
H2 z reklamami od lipca. Brokerem Polsat Media
Należący do A+E Networks kanał dokumentalny H2 od lipca br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż będzie odpowiadać broker Polsat Media.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Be Active" przypomina ,,Women's Health". ,,Najważniejszym atutem Ewa Chodakowska"
Wprowadzony na rynek przez Edipresse Polska miesięcznik “Be Active” jest podobny do magazynu „Women’s Health”. Tytuł kierowany przez Ewę Chodakowską ma jednak dużą szansę na sukces na naszym rynku.
więcej
|
|
Renata Bogiel-Mikołajczyk przeszła z Burdy do Edipresse
Renata Bogiel-Mikołajczyk, poprzednio związana z Burdą, została kierownikiem promocji i marketingu w nowo utworzonym dziale książek Edipresse Polska.
więcej
|
|
,,CD-Action" liderem pism komputerowych. Tylko ,,Komputer Świat" ze wzrostem
W I kwartale 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD-Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”. Zaś najwięcej stracił „Chip”.
więcej
|
|
Poradnik dla graczy ,,League of Legends" od ,,CD-Action"
W czwartek 18 czerwca w sprzedaży pojawi się wydanie specjalne „CD-Action” (Wydawnictwo Bauer) skierowane do fanów gry online „League of Legends”.
więcej
|
|
Ule na dachu warszawskiej redakcji ,,Gazety Wyborczej"
W miniony piątek na dachu warszawskiej redakcji „Gazety Wyborczej” stanęły cztery ule, w których mieszka po kilka tysięcy pszczół. W ten sposób dziennik włączył się w akcję wspierania zagrożonego gatunku oraz promowania miejskiego pszczelarstwa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Borys Musielak, twórca Filmastera: nie ma u nas kultury przejęć startupów
- Kwota miliona euro za przejęcie Filmastera przez Sambę nie jest prawdziwa, ale cieszę się z tej transakcji. Sambie brakowało rozwiązań do automatyzacji i w tym pomożemy jej z naszymi algorytmami rekomendacji i machine learning - zdradza w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Borys Musielak, założyciel i szef firmy Filmaster.
więcej
|
|
Jak korzystać z aplikacji Snapchat? "Fotografie językiem internautów" (wideo)
- Fotografie są językiem współczesnych internautów - wyjaśnia w instruktażowym filmie Evan Spiegel, CEO Snapchata, który przed kamerą tłumaczy internautom w jaki sposób korzysta się z serwisu i dostępnych w nim narzędzi.
więcej
|
|
Ostatni odcinek ,,Gry o tron" z pirackim rekordem, 1,5 miliona ściągnięć w osiem godzin
Kończący piąty sezon odcinek serialu „Gra o tron” okazał się przebojem w pirackich sieciach torrent. W ciągu ośmiu godzin od emisji filmu ściągnięto go nielegalnie 1,5 miliona razy, a w jednej chwili pliki z filmem były udostępniane przez 260 tysięcy internautów.
więcej
|
|
Airbus zbuduje sieć satelitów dostarczających internet
Koncern lotniczy Airbus Group zbuduje 900 satelitów, które umieszczone na orbicie będą umożliwiały połączenia internetowe na całym świecie. W projekt jest finansowo zaangażowany Richard Branson, a całość ma kosztować do dwóch miliardów dolarów.
więcej
|
|
Twitter z autoodtwarzającymi się reklamami wideo
Serwis Twitter zapowiedział oficjalnie wprowadzenie u siebie reklam wideo z funkcją autoodtwarzania. Chce w ten sposób poprawić słabnące wyniki finansowe. - Pokazanie obrazka z przyciskiem „play” to za mało, by skłonić użytkowników do odtworzenia filmu - przekonuje Adam Bain, dyrektor Twittera ds. przychodów.
więcej
|
|
Instagram coraz bardziej dochodowy, prognozowane 2 mld dolarów reklam
Według prognoz banku RBC w 2016 roku przychody serwisu Instagram z reklam mogą osiągnąć poziom dwóch miliardów dolarów. To 10 procent wszystkich przychodów, które Facebook wygeneruje w 2016 roku.
więcej
|
|
Wirtualna Polska zmienia Nocoty.pl w Gwiazdy.wp.pl - mniej plotek, więcej wideo
Grupa Wirtualna Polska przekształciła serwis plotkarski Nocoty.pl w nową witrynę Gwiazdy.wp.pl. Ma on ewoluować w kierunku serwisu people, żeby odróżnić się od mającego bardziej plotkarski charakter Pudelka. Nowa strona mocno postawi na multimedia.
więcej
|
|
Zabójstwo dziennikarza w Mławie wskutek nieporozumienia towarzyskiego, list gończy za sprawcą
Dziennikarz Łukasz Masiak został w weekend zabity w Mławie bez związku z jego pracą zawodową, tylko z motywów obyczajowych - wynika z ustaleń policji i prokuratury. Za domniemanym sprawcą Bartoszem Nowickim, znajomym Masiaka, rozesłano list gończy.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|