|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 3 Czerwca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach
Firma GfK Polonia zdradziła pierwsze szczegóły dotyczące nowego badania polskiego internetu, które zacznie realizować pod koniec br. - Wybraliśmy GfK ze względu na jakość oferty, a nie cenę - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu.
więcej
|
|
Rada nadzorcza nie wybrała nowego prezesa TVP. ,,Przez list Obywateli Kultury"
Wczoraj przez kilka godzin członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej obradowali nad składem nowego zarządu. Posiedzenie jednak przerwano, a decyzja została przesunięta na przyszły tydzień. - Niektóre środowiska chciałyby oddziaływać na rozstrzygnięcia prowadzonego konkursu - poinformowała RN.
więcej
|
|
,,Teleexpress" zyskał 360 tys. oglądających. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" straciły widzów
W maju 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”, który jako jedyny odnotował wzrost. Zaś najwięcej straciły „Fakty” nadawane w TVN.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Rada nadzorcza nie wybrała nowego prezesa TVP. ,,Przez list Obywateli Kultury"
Wczoraj przez kilka godzin członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej obradowali nad składem nowego zarządu. Posiedzenie jednak przerwano, a decyzja została przesunięta na przyszły tydzień. - Niektóre środowiska chciałyby oddziaływać na rozstrzygnięcia prowadzonego konkursu - poinformowała RN.
więcej
|
|
,,Teleexpress" zyskał 360 tys. oglądających. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" straciły widzów
W maju 2015 roku na pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych awansował „Teleexpress”, który jako jedyny odnotował wzrost. Zaś najwięcej straciły „Fakty” nadawane w TVN.
więcej
|
|
Dariusz Gąsiorowski odchodzi z TVN
Grupa TVN rozstaje się z Dariuszem Gąsiorowskim, wieloletnim dyrektorem działu produkcji form fabularnych - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
80 tys. widzów meczów Bundesligi w Eurosport 2. Hitem starcie Bayernu z Borussią
Spotkania niemieckiej Bundesligi w sezonie 2014/2015 na antenie Eurosportu 2 oglądało średnio 77 tys. widzów. Największą oglądalnością cieszyły się dwa mecze, w których Bayern Monachium grał z Borussią Dortmund.
więcej
|
|
,,You Can Dance 8" przegrał tylko z TVP2. TVN zarobił z reklam 21,7 mln zł
Ósmą edycji „You Can Dance. Po prostu tańcz!” oglądało 1,69 mln osób, o 60 tys. więcej niż nadawany w tym samym paśmie rok temu serial „Samą słodycz”. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy reklamowe wyniosły 21,69 mln zł.
więcej
|
|
,,Efekt domina 2" oglądało 920 tys. widzów. TVN wygrał z konkurencją
Drugi sezon „Efektu domina” gromadził średnio 917 tys. widzów. TVN w czasie emisji cyklu Dominik Kulczyk był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 745 tys. zł.
więcej
|
|
Kolekcja FilmBox Live dostępna dla abonentów kanałów FilmBox w nc+
Abonenci platformy nc+, którzy korzystają z pakietu kanałów FilmBox, zyskali dostęp do biblioteki filmów i seriali na żądanie.
więcej
|
|
Janusz Daszczyński i Juliusz Braun z największymi szansami na funkcję prezesa Telewizji Polskiej
We wtorek w samo południe rozpocznie się posiedzenie rady nadzorczej Telewizji Polskiej, podczas której członkowie organu wytypować mają trzyosobowy skład nowego zarządu spółki. Wybrane osoby zostaną zarekomendowane Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Trzeci sezon programu ,,Cudotwórcy" w Domo+
W poniedziałek 8 czerwca br. kanał Domo+ rozpocznie emisję trzeciej serii programu „Cudotwórcy”, w którym prowadzący Jonathan i Drew Scott pomagają kupić, wyremontować i urządzić mieszkania Kanadyjczyków.
więcej
|
|
Aksel van der Wal awansował w Turner Broadcasting System
Aksel van der Wal od lipca br. obejmie stanowisko senior vice presidenta and chief financial officera na cały świat w spółce Turner Broadcasting System.
więcej
|
|
,,PrzeTwórcy" w Canal+ Discovery
22 czerwca 2015 roku Canal+ Discovery rozpocznie emisję programu „PrzeTwórcy”.
więcej
|
|
,,Biały Delfin Um" w TeleTOON+
22 czerwca 2015 roku TeleTOON+ rozpocznie emisję nowej animacji „Biały Delfin Um”.
więcej
|
|
Kolejny sezon ,,Zamieszkać w dziczy" w National Geographic
23 czerwca 2015 roku National Geographic rozpocznie emisję nowych odcinków programu „Zamieszkać w dziczy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Louis Vuitton przed Herm?s i Gucci - TOP 10 najcenniejszych marek luksusowych
W dziesiątej edycji dorocznego badania BrandZ Top 100 realizowanego przez firmę Millward Brown najcenniejszą marką luksusową okazała się ponownie Louis Vuitton.
więcej
|
|
Dentsu Aegis Network Polska kupiła agencję Marketing Wizards i łączy ją z iProspect
Holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska przejął agencję internetowej reklamy performance Marketing Wizards. Jej ponad 60 pracowników dołączy do zespołu agencji iProspect Polska.
więcej
|
|
Jan Cieślar: z Isobar Poland do Grey Group Poland
Jan Cieślar zaczął pracę jako senior copywriter w agencji reklamowej Grey Group Poland. Wcześniej pracował w agencjach Isobar Poland, Ogilvy Interactive i Artegence.
więcej
|
|
Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako ,,wolny od antybiotyków" (wideo)
Firma Farmio zaczyna kampanię reklamową wprowadzonego właśnie do sprzedaży mięsa drobiowego Kurczak Babuni. Działaniom marketingowym, przygotowanym przez Red8 Advertising, MediaCom Warszawa i Vision Group, towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu”.
więcej
|
|
,,Warzymy piwo, nie bijemy piany" w kolejnej lubelskiej kampanii Perły (wideo)
Zaczęła się tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez Perłę - Browary Lubelskie), kolejny raz podkreślająca związki marki z Lubelszczyzną. Akcja przebiega pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”.
więcej
|
|
Tancerka Anna Bosak reklamuje antyperspirant Bioliq (wideo)
Kolejną gwiazdą reklamującą kosmetyki Bioliq (produkowane przez Aflofarm Farmacja Polska) została tancerka Anna Bosak, która promuje antyperspirant tej marki. Kampanię producent przygotował wspólnie z domem mediowym Mindshare Polska.
więcej
|
|
Bogusław Linda z monologiem w korku i akcją na bezdrożach reklamuje Renault Kadjar (wideo)
Rusza pierwsza kampania reklamowa samochodów Renault z udziałem ich nowego ambasadora Bogusława Lindy. W akcji - przygotowanej przez firmy Publicis Poland, Digital Wonderland i OMD - promowany jest model Renault Kadjar.
więcej
|
|
,,Moc nabiera przestrzeni" w kampanii nowego Seata Leon ST Cupra (wideo)
W telewizji, kinach, prasie, internecie i punktach sprzedaży zaczęła się kampania wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Seat Leon ST Cupra. Akcję, przebiegającą pod hasłem „Moc nabiera przestrzeni”, przygotowały firmy Lowe Warsaw i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Zuzanna Matyjek nadzoruje projekty custom publishing w FFW Communication
Zuzanna Matyjek dołączyła do zespołu agencji FFW Communication, gdzie będzie odpowiedzialna za koordynację projektów custom publishing.
więcej
|
|
,,Twoje miasto. Twój sklep" w pierwszej kampanii elektromarketów Max Elektro (wideo)
Ruszyła pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa sieci sklepów Max Elektro ze sprzętem RTV i AGD. Akcję przygotowały firmy 23Heroes, F25, Stage2 i Mediacore.
więcej
|
|
Polska Izba Ubezpieczeń informuje o bezpośredniej likwidacji szkód
Rozpoczyna się kampania Polskiej Izby Ubezpieczeń informująca o uruchomieniu systemu bezpośredniej likwidacji szkód (BLS). Akcja jest skierowana głównie do młodych kierowców. Przygotowały i realizują ją firmy VML Poland i Havas PR Warsaw.
więcej
|
|
Anna Szczepańska key account managerem w Click Republic
Anna Szczepańska dołączyła do zespołu agencji Click Republic, gdzie objęła stanowisko key account managera.
więcej
|
|
faceAddicted z facebookową obsługą Seata
Agencja faceAddicted będzie zajmować się obsługą fanpage’a facebookowego Seata na polskim rynku. To rozszerzenie współpracy dotychczas obejmującej hiszpański kanał marki na YouTubie.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Prasa zaczęła zarabiać więcej ze sprzedaży niż z reklam
W ub.r. po raz pierwszy w XXI wieku prasa osiągnęła większe przychody ze sprzedaży treści w druku i internecie niż z publikowania reklam - wynika z raportu „World Press Trends”. Przyczyny to z jednej strony rosnąca liczba czytelników gazet i czasopism, z drugiej przenoszenie się reklamodawców do innych mediów.
więcej
|
|
Sprzeczne statystyki rynku e-booków: Nielsen kontra amerykańscy wydawcy
Według firmy analitycznej Nielsen sprzedaż e-booków w USA zanotowała w ub.r. spadek o 6 proc. Z kolei Stowarzyszenie Amerykańskich Wydawców podaje, że sprzedaż wzrosła o 4,7 proc. - Informacje podane przez wydawców, obejmujące większy kawałek rynku, są bardziej wiarygodne - przekonuje w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Piotr Kubiszewski, ekspert rynku wydawniczego.
więcej
|
|
Michał Kuś szefem działu mody w magazynie ,,Glamour"
Michał Kuś od czerwca br. został nowym szefem działu mody w miesięczniku „Glamour” (Grupa Burda). Do redakcji tytułu przeszedł z magazynu „Pani”.
więcej
|
|
,,Wprost" kontra Giertych. Sąd apelacyjny oddalił wniosek o zabezpieczenie 100 tys. zł
Sąd apelacyjny uchylił postanowienie sądu poprzedniej instancji o zabezpieczeniu na rachunku bankowym spółki AWR „Wprost” kwoty 100 tys. zł na poczet odszkodowania w procesie cywilnym, o które wystąpił mecenas Roman Giertych. Wniosek został oddalony jako bezzasadny.
więcej
|
|
,,Tele Świat" liderem dwutygodników TV. ,,Ekran TV" stracił najwięcej
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, w tym „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami. Najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Pl@net zastąpi Megapanel: pomiary na wszystkich urządzeniach, wyniki po ośmiu dniach
Firma GfK Polonia zdradziła pierwsze szczegóły dotyczące nowego badania polskiego internetu, które zacznie realizować pod koniec br. - Wybraliśmy GfK ze względu na jakość oferty, a nie cenę - podkreślił w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu.
więcej
|
|
Serwisy z humorem: Bezuzyteczna.pl przed Demotywatorami i Kwejkiem, chociaż przyciąga słabiej (TOP10)
Zyskująca na popularności Bezuzyteczna.pl wyprzedziła pod względem zasięgu tracące Demotywatory.pl i Kwejk.pl, w których jednak użytkownicy nadal spędzają więcej czasu. Wśród mniejszych serwisów ze śmiesznymi multimediami duży wzrost zanotowało Repostuj.pl, a spore spadki - Wiocha.pl i Pudelekx.pl.
więcej
|
|
Apple uruchomi muzyczny serwis streamingowy. 10 dolarów miesięcznie
Według nieoficjalnych doniesień koncern Apple może za kilka dni udostępnić swój muzyczny serwis streamingowy. Miesięczny dostęp ma kosztować 10 dolarów. Platforma będzie konkurować nie tylko ze Spotify, ale także z należącym do Apple sklepem iTunes.
więcej
|
|
Dzięki okładce ,,Vanity Fair" transseksualna Caitlyn Jenner z rekordem na Twitterze
Transseksualna celebrytka Caitlyn Jenner pojawiła się na okładce najnowszego numeru magazynu „Vanity Fair”. Zdjęcia wykonała słynna portrecistka gwiazd Annie Leibovitz, a Jenner pobiła rekord popularności na Twitterze, zdobywając milion obserwujących w ciągu czterech godzin.
więcej
|
|
Firefox z nowymi funkcjami w Hello i Firefox Accounts
Mozilla udostępniła nowe wydanie przeglądarki internetowej Firefox. Wśród nowości jest możliwość współdzielenia ekranu w funkcji Hello.
więcej
|
|
Odzież i obuwie coraz rzadziej kupowane w galeriach, zyskują outlety i internet
Sklepy w centrach handlowych tracą na popularności jako miejsca zakupu odzieży i obuwia. Zyskują sklepy outletowe oraz internet - wynika z badania PMR.
więcej
|
|
Rozwój internetu ożywi polską gospodarkę. Inwestycje w infrastrukturę sięgną 4 mld zł
Ponad 4 mld zł zasilą w nowej perspektywie rynek telekomunikacyjny. Unijne pieniądze pozwolą przedsiębiorcom na zbudowanie powszechnego dostępu do internetu, przede wszystkim w miejscach, gdzie są teraz białe plamy. Pozostałe środki z programu Polska Cyfrowa będą przeznaczone na rozbudowywanie e-administracji i kompetencji cyfrowych Polaków. Przyspieszenie w tej dziedzinie powinno ożywić rozwój gospodarczy i społeczny kraju.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|