|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 26 Maja 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu
Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł.
więcej |
|
Koniec serialu ,,Nie rób scen". TVN przegrał z konkurencją
Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł.
więcej |
|
Rada nadzorcza TVP ostatecznie odrzuciła Odorowicz, Wekslera i Kozaka z konkursu na nowy zarząd
Wczoraj członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej na nadzwyczajnym posiedzeniu decydowali o powrocie do konkursu na nowy zarząd TVP Agnieszki Odorowicz, Jacka Wekslera i Roberta Kozaka. Wszystkie kandydatury ostatecznie odrzucono, a po zebraniu rada rozpoczęła przesłuchania pozostałych kandydatów.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Prasa drukowana przetrwa, ale jako towar ekskluzywny i niszowy (opinie)
- Rola wydawców nadal polega na dostarczaniu czytelnikom wysokiej jakości treści, zmienia się jednak ich nośnik i sposób dystrybucji. Druk wciąż generuje przychody, jednak spadające czytelnictwo spowoduje, że w tym segmencie przetrwają głównie wydawnictwa specjalistyczne i poradnikowe - prognozują dla portalu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku mediów.
więcej
|
Dziennikarze aluzjami omijali ciszę wyborczą - szacunkowe wyniki na Twitterze
W niedzielę od popołudnia niektórzy dziennikarze zaczęli podawać szacunkowe wyniki drugiej tury wyborów prezydenckiej, oznaczając kandydatów aluzyjnymi określeniami. Media nie zdecydowały się natomiast zamieścić wyników głosowania w Chicago podanych przez tamtejszy konsulat Polski.
więcej
|
Aleksander Kutela jako CEO to wyraźny kurs Onetu w stronę segmentu wideo (opinie)
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" z największym spadkiem
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pusty fotel u Tomasza Lisa dla polityków PiS. Gowin odmówił po ,,tweecie Kingi Dudy"
W swoim ostatnim programem w TVP2 Tomasz Lis zostawił pusty fotel dla przedstawiciela Prawa i Sprawiedliwości. Udziału w programie odmówił też Jarosław Gowin, który skrytykował dziennikarza za wpadkę z fałszywym tweetem rzekomo napisanym przez córkę Andrzeja Dudy.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 400 tys. widzów, ale dalej hitem Polsatu
Trzecią edycję programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” w Polsacie oglądało 3,23 mln widzów, czyli o 360 tys. osób mniej niż pierwszą odsłonę show. Stacja w czasie nadawania formatu nadal była jednak liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 29 mln zł.
więcej
|
|
Koniec serialu ,,Nie rób scen". TVN przegrał z konkurencją
Komediowy serial „Nie rób scen” oglądało średnio 1,1 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 7,42 mln zł.
więcej
|
|
Rada nadzorcza TVP ostatecznie odrzuciła Odorowicz, Wekslera i Kozaka z konkursu na nowy zarząd
Wczoraj członkowie rady nadzorczej Telewizji Polskiej na nadzwyczajnym posiedzeniu decydowali o powrocie do konkursu na nowy zarząd TVP Agnieszki Odorowicz, Jacka Wekslera i Roberta Kozaka. Wszystkie kandydatury ostatecznie odrzucono, a po zebraniu rada rozpoczęła przesłuchania pozostałych kandydatów.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka 9" straciła 200 tys. widzów. 26,5 mln zł z reklam
Dziewiątą edycję „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,28 mln osób, o 200 tys. mniej niż siódmą serię emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajął drugie miejsce w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 26,54 mln zł.
więcej
|
|
TVN rezygnuje z serialu ,,Mąż czy nie mąż". Tylko milion widzów
Serial „Mąż czy nie mąż” oglądało średnio 1,05 mln widzów. TVN w czasie emisji produkcji przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,77 mln zł.
więcej
|
|
Stefano Terrazzino poprowadzi ,,Salon sukien ślubnych" w TLC
Gospodarzem polskiej edycji programu „Salon sukien ślubnych”, który jesienią br. pokaże kanał TLC, będzie Stefano Terrazzino - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP najlepiej pokazuje osoby starsze i niepełnosprawne
Osoby niepełnosprawne i starsze pojawiają się w stacjach naziemnych głównie w programach interwencyjnych, ale coraz częściej w szerszym kontekście. Najlepiej ich pozytywny wizerunek prezentuje TVP - wynika z analizy KRRIT.
więcej
|
|
W 2020 r. telewizję analogową będzie oglądać tylko 2,4 proc. widzów
Za 5 lat na całym świecie 1,65 mld gospodarstw domowych będzie korzystało z dostępu do telewizji w technologii cyfrowej - wynika z raportu Digital TV Research. To oznacza, że z sygnał analogowy będzie globalnie odbierany jedynie przez 2,4 proc. użytkowników.
więcej
|
|
,,M jak miłość", ,,Na dobre i na złe" i ,,Ranczo" hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
6,1 mln osób obejrzało w TVP występ Moniki Kuszyńskiej na Eurowizji
6,1 mln osób obejrzało występ Moniki Kuszyńskiej podczas finału 60. Konkursu Piosenki Eurowizji, który odbył się w minioną sobotę w Wiedniu. Cały finałowy koncert do TVP1 i TVP Polonia przyciągnął średnio 4,74 mln widzów, o 260 tys. mniej niż rok temu.
więcej
|
|
Finał Ligi Europy Dnipro - Sevilla w TVP1 i Canal+
W środę 27 maja br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się finał Ligi Europy UEFA, w którym zmierzą się Dnipro Dniepropietrowsk i Sevilla FC. Transmisję z meczu obejrzą widzowie TVP1 oraz Canal+.
więcej
|
|
Ponad 11 mln widzów zobaczyło sondażowe wyniki wyborów prezydenckich
Średnio 11,4 mln widzów oglądało w telewizji ogłoszenie sondażowych wyników drugiej tury wyborów prezydenckich, które wygrał Andrzej Duda. To o 3,6 mln osób więcej niż przy pierwszej turze wyborów.
więcej
|
|
"Marseille" - powstanie francuska wersja "House of Cards"
Serwis Netflix szykuje francuską wersję "House of Cards". Do roli głównej typowany jest Gérard Depardieu.
więcej
|
|
Telenowela ,,Za głosem serca" w TV Puls
15 czerwca 2015 roku TV Puls rozpocznie emisję nowej telenoweli „Za głosem serca”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Duda przyciągnął młodych energią i prostotą, Komorowski niemrawy i butny (opinie o kampanii)
Bronisław Komorowski przez zdecydowaną część kampanii był w roli zwycięzcy tych wyborów i to się zemściło. Andrzej Duda zarysował się jako samodzielny i niezależny polityk. W jego przypadku zdecydowanie wygrał efekt nowości i otwartości. O wizerunkowych i marketingowych przyczynach porażki wyborczej ustępującego prezydenta i sukcesie prezydenta-elekta mówią dla Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji reklamowych i PR.
więcej
|
|
,,Komorowskiego zgubiła arogancja. Dudę niosły wiece, internet i rodzina"
- W przypadku Andrzeja Dudy jego osobista wizja prezydentury była spójna ze strategią opracowaną przez sztab wyborczy. Natomiast w przypadku Bronisława Komorowskiego była rozmyta i chaotyczna - powody sukcesu nowo wybranego prezydenta i przyczynach porażki odchodzącego analizuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Bartosz Czupryk, specjalista ds. wizerunku politycznego.
więcej
|
|
Maciej Musiał z kolegami reklamują Pakiet Swobodny w Orange (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Orange z udziałem bohaterów serialu „Rodzinka.pl” (tym razem postaci granej przez Macieja Musiała oraz jej kolegów) promowany jest Pakiet Swobodny. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Chimney, Post Meridan i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Sławomir Szwaj awansował w Starcom MediaVest Group
Sławomir Szwaj awansował na dyrektorskie stanowisko w strukturze agencyjnej Starcom MediaVest Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Anna Nawrocka, Bartłomiej Szabłowski i Krzysztof Kwapisz w Cheil Poland
Pracę w agencji reklamowej Cheil Poland zaczęły trzy osoby: Anna Nawrocka jako UX/UI architect, Bartłomiej Szabłowski jako junior web developer oraz Krzysztof Kwapisz jako junior copywriter.
więcej
|
|
Zakupy z Mają Sablewską promują Perwoll (wideo)
Henkel Polska zaczął kolejną kampanię reklamową środków piorących marki Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej. Za realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”, odpowiadają agencje TBWA i Smolar oraz dom mediowy MEC.
więcej
|
|
Maciej Biernacki: z EM Lab do San Markos
Maciej Biernacki zaczął pracę jako group account director w agencji reklamowej San Markos. Wcześniej był związany m.in. z agencjami EM Lab, TBWA Warszawa i Leo Burnett.
więcej
|
|
TOP10 reklamodawców: Unilever i Orange w górę, Kino Świat w dół
W kwietniu br. najwięcej na reklamy w tradycyjnych mediach, podobnie jak wcześniej wydał Aflofarm. Nakłady marketingowe znacznie zwiększyli Unilever Polska i Orange Polska, a ograniczyli je m.in. Kino Świat i P4.
więcej
|
|
,,#Teraz! To Twój czas!" w kampanii ActivLab Sport (wideo)
Agencja mediowa K2 Media, działająca w ramach Grupy K2, w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z marką ActivLab Sport należącą do firmy Regis. Jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację jej niestandardowej akcji marketingowej pod hasłem „#Teraz! To Twój czas!”.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)
- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetowymi oraz z samymi internautami. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz.
więcej
|
|
Maciej Kędziak: z ,,Gali" do Grupy Super Expressu. Pokieruje nowym serwisem
Maciej Kędziak, do niedawna zastępca redaktor naczelnej „Gali”, od maja br. dołączył do spółki ZPR Media. Został kierownikiem nowego projektu internetowego w Grupie Super Expressu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Newsweek" przedwyborczy w druku, a powyborczy w e-wydaniu
Redakcja „Newsweeka” przygotowała w niedzielę wieczorem elektroniczną wersję nowego numeru zaktualizowaną o wyniki wyborów prezydenckich. W wydaniu zmieniła się okładka i część komentarza Tomasza Lisa.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Media opiniotwórcze razem z Komorowskim przegrały w kampanii z internautami (opinie)
- Media mainstreamowe przegrały kampanię wyborczą z internetowymi oraz z samymi internautami. Sztab Komorowskiego zatrzymał się na komunikacji jednokierunkowej, a opiniotwórczość nie jest w kampanii niezbędna lub należy definiować ją inaczej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, Michał Kobosko, Tomasz Wróblewski, Mikołaj Nowak i Wojciech Surmacz.
więcej
|
|
Maciej Kędziak: z ,,Gali" do Grupy Super Expressu. Pokieruje nowym serwisem
Maciej Kędziak, do niedawna zastępca redaktor naczelnej „Gali”, od maja br. dołączył do spółki ZPR Media. Został kierownikiem nowego projektu internetowego w Grupie Super Expressu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Google szykuje nowy system Android, okulary Glass 2.0 i ulepszone smartwatche
Według niepotwierdzonych informacji na tegorocznej konferencji I/O dla deweloperów Google może zaprezentować system Android M, nową wersję okularów do rzeczywistości rozszerzonej oraz kolejne rozwiązania w segmencie inteligentnych zegarków.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|