|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 8 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
RMF FM odpowiada na krytykę stenogramów smoleńskich: kierujemy się interesem społecznym
We wtorek radio RMF FM ujawniło nieznane wcześniej stenogramy rozmów z kabiny prezydenckiego tupolewa, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się pod Smoleńskiem. Część dziennikarzy skrytykowało stację za podanie tych materiałów na kilka dni przed rocznicą katastrofy. - Kierujemy się ważnym interesem społecznym. Decyzję o publikacji podjęliśmy w gronie redakcji - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Balawajder i Tomasz Skory z RMF FM.
więcej
|
|
,,Wprost" rozstaje się z Cezarym Łazarewiczem. ,,Gazeta jest teraz prawicowa, a ja jestem na czarnej liście prawicy"
Nowe kierownictwo tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) zdecydowało o zakończeniu współpracy z dziennikarzem Cezarym Łazarewiczem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Byłem za drogi, jak mi powiedziano - tłumaczy nam dziennikarz.
więcej
|
|
TOP100 polskiego Instagrama: liderem Lewandowski, dużo blogerów i modelek, mało marek
Zdecydowanie najpopularniejszy z polskich profili na Instagramie ma piłkarz Robert Lewandowski. W czołówce jest dużo kont blogerów, youtuberów, modelek oraz gwiazd mediów i show-biznesu, natomiast stosunkowo niewiele innych marek.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Liczy się to, co ważne dla Ciebie" - Orange reklamuje, że jest bliżej klientów (wideo)
Orange Polska ruszą z lokalną odsłoną międzynarodowej kampanii pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Akcja ma zmienić wizerunek sieci na bliższy potrzebom klientów oraz uatrakcyjnić ją dla młodszej grupy użytkownik. Kampanię przygotowały agencje Publicis Poland, Digital Wonderland, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej |
|
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych. Tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" ze wzrostem
W lutym br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej |
|
23 minuty dłużej przed telewizorami w Wielkanoc. Najchętniej oglądane produkcje TVP1
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 23 minuty dłużej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadził serial „Ranczo”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
23 minuty dłużej przed telewizorami w Wielkanoc. Najchętniej oglądane produkcje TVP1
Podczas tegorocznych Świąt Wielkanocnych Polacy oglądali telewizję o 23 minuty dłużej niż rok wcześniej. Najpopularniejszą stacją była TVP1, a najwięcej widzów zgromadził serial „Ranczo”.
więcej
|
|
,,Tylko muzyka" straciła widzów. Polsat wiceliderem rynku
Pierwsze trzy odcinki dziewiątej edycji „Tylko muzyki” oglądało średnio 2,43 mln osób, o 120 tys. mniej niż śledziło serię show emitowaną rok temu. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje cały czas drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Viacom planuje reorganizację i zwolnienia
Koncern medialny Viacom planuje przeprowadzenie reorganizacji, która będzie obejmowała także zwolnienia pracowników i przyniesie firmie 350 mln dol. oszczędności rocznie. - Musimy podążać za zmianami w zachowaniach odbiorców - tłumaczy Philippe Dauman, CEO Viacomu.
więcej
|
|
Disco Polo Music wyprzedziło 4fun.tv. TV Disco o 67 proc. w dół (ranking kanałów muzycznych)
W marcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła Eska TV, zaś najwięcej straciło TV Disco. Z kolei Disco Polo Music zepchnęło z podium stację 4fun.tv.
więcej
|
|
Mateusz Bosak: z Orange Sport do TVP Info
Mateusz Bosak, do niedawna dziennikarz kanału Orange Sport, dołączył do zespołu TVP Info. Został reporterem tej stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem tygodnia. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
HBO uruchomiło w USA platformę HBO Now
Telewizja HBO udostępniła w Stanach Zjednoczonych usługę HBO Now pozwalającą na dostęp do filmów w technologii streamingu niezależnie od oferty kablowej. Platforma jest na razie dostępna tylko na urządzeniach Apple w cenie 14,99 dol. miesięcznie.
więcej
|
|
TVN Turbo szuka nowych prezenterów (wideo)
Telewizja TVN Turbo organizuje kolejny casting, w którym chce znaleźć nowych prowadzących do programów emitowanych na antenie stacji.
więcej
|
|
Canal+ Discovery ruszy w maju. Z polskimi produkcjami i bez reklam
ITI Neovision, nadawca stacji Canal+, oraz Discovery Networks tworzą nową telewizję pod nazwą Canal+ Discovery, która ruszy w połowie maja br. Ma to być dokumentalny kanał premium o ciekawych ludziach, ich pasjach i osiągnięciach.
więcej
|
|
,,Rolnik szuka żony" pokonał ,,Małych gigantów", liderem ,,M jak miłość" (TOP 20 tygodnia)
Pilotowy odcinek drugiej serii programu „Rolnik szuka żony” w TVP1 miał najwięcej widzów spośród rozrywkowych produkcji telewizyjnych w zeszłym tygodniu, pokonując „Małych gigantów” w TVN o prawie 1,5 mln oglądających. Ogólnym liderem oglądalności pozostał serial TVP2 „M jak miłość”.
więcej
|
|
Nowy sezon ,,Piątego biegu" w History
30 kwietnia 2015 roku kanał History rozpocznie emisję nowej serii programu „Piąty bieg”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
RMF FM odpowiada na krytykę stenogramów smoleńskich: kierujemy się interesem społecznym
We wtorek radio RMF FM ujawniło nieznane wcześniej stenogramy rozmów z kabiny prezydenckiego tupolewa, który 10 kwietnia 2010 roku rozbił się pod Smoleńskiem. Część dziennikarzy skrytykowało stację za podanie tych materiałów na kilka dni przed rocznicą katastrofy. - Kierujemy się ważnym interesem społecznym. Decyzję o publikacji podjęliśmy w gronie redakcji - tłumaczą portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Balawajder i Tomasz Skory z RMF FM.
więcej
|
|
Najpopularniejsze rozgłośnie radiowe w miastach Polski
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Jesie Ware, Indila i Ella Eyre reklamują Radio ZET Chilli (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa Radia ZET Chilli, które nadaje obecnie tylko w trzech miastach i w internecie. Wystąpiły w niej znane wokalistki Jessie Ware, Indila i Ella Eyre.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
,,Liczy się to, co ważne dla Ciebie" - Orange reklamuje, że jest bliżej klientów (wideo)
Orange Polska ruszą z lokalną odsłoną międzynarodowej kampanii pod hasłem „Liczy się to, co ważne dla Ciebie”. Akcja ma zmienić wizerunek sieci na bliższy potrzebom klientów oraz uatrakcyjnić ją dla młodszej grupy użytkownik. Kampanię przygotowały agencje Publicis Poland, Digital Wonderland, Platige Image i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
Oleofarm wycofał wprowadzającą w błąd reklamę D-Vitum Forte
Po tym jak Komisja Etyki Reklamy uznała, że spot radiowy D-Vitum Forte wprowadza w błąd, bo sugeruje, że w ósmym tygodniu życia płód posiada w pełni rozwinięty układ kostny, produkująca preparat firma Oleofarm wycofała reklamę z emisji.
więcej
|
|
Bogusław Wołoszański w historycznym bombowcu reklamuje OC i AC w Liberty Ubezpieczenia (wideo)
Ruszyła kolejna kampania z udziałem Bogusława Wołoszańskiego reklamująca polisy OC i AC w Liberty Ubezpieczenia. Akcję przygotowały firmy Grey Group Poland i Starcom.
więcej
|
|
Katarzyna Johansson: z Atmedia do Agora Internet Artists
Katarzyna Johansson została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Atmedia.
więcej
|
|
Provident w reklamach przysłowiami przestrzega przed innymi pożyczkami (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa pożyczek oferowanych przez Provident Polska, oparta na powiedzeniach mających przestrzegać przed podejmowaniem pochopnych decyzji finansowych. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Opus B, AdHeads i OMD.
więcej
|
|
Joanna Marek dyrektorem sprzedaży w SearchLab
Joanna Marek dołączyła do zespołu agencji SearchLab (należącej do Agory) i objęła stanowisko dyrektora sprzedaży.
więcej
|
|
Karolina Kosińska: z PHD Media Direction do Mindshare Polska
Karolina Kosińska dołączyła do zespołu domu mediowego Mindshare Polska. Poprzednio pracowała w PHD Media Direction.
więcej
|
|
Owocowe uderzenie reklamuje Tymbark Owoce Świata (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa napojów Tymbark Owoce Świata (produkowanych przez Maspex Wadowice). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tymbark Owoce Świata uderzająco owocowe”, przygotowały firmy Brainbox i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Nowy Volkswagen Passat reklamowany jako ,,zaawansowany technicznie, wyjątkowy" (wideo)
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Volkswagen Passat. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa - przebiega pod hasłem „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy”.
więcej
|
|
Ewa Wróblewska awansowała w MEC
Ewa Wróblewska, związana z domem mediowym MEC od blisko pięciu lat, awansowała na stanowisk media managera.
więcej
|
|
Reklamy w magazynach: ,,Viva!" liderem, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek", najwięcej wydał L'Oreal Polska
W lutym br. największe wpływy z reklam wśród magazynów miał dwutygodnik „Viva!”. Spadek przychodów zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”, a najwięcej w reklamę w magazynach zainwestował koncern kosmetyczny L’Oreal Polska.
więcej
|
|
Ars Thanea przygotuje rebranding Mebli Vox
Agencja Ars Thanea wygrała przetarg na strategiczno-kreatywną obsługę działań reklamowych firmy Meble Vox.
więcej
|
|
Wiosenny cashback ,,w te pędy" promuje aparaty i obiektywy Nikon
Ruszyła promocja aparatów i obiektywów fotograficznych Nikon oparta na zwrocie części ich ceny. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Jestem promocją w te pędy!” przygotowana przez firmy marketingowe Goldfinger i Maxus.
więcej
|
|
Martis będzie reklamować za granicą wódkę Wyborowa
Agencja Martis rozpoczęła współpracę z koncernem alkoholowym Pernod Ricard dotyczącą realizacji BTL-owych projektów reklamowych dla wódki Wyborowa na wybranych rynkach zagranicznych.
więcej
|
|
Pimedia kupi media do kampanii Industriady
Firma Pimedia Przemysław Kozok wygrała przetarg władz województwa śląskiego i na ich zlecenie zaplanuje i kupi media do kampanii promującej Industriadę 2015.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Wprost" rozstaje się z Cezarym Łazarewiczem. ,,Gazeta jest teraz prawicowa, a ja jestem na czarnej liście prawicy"
Nowe kierownictwo tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) zdecydowało o zakończeniu współpracy z dziennikarzem Cezarym Łazarewiczem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Byłem za drogi, jak mi powiedziano - tłumaczy nam dziennikarz.
więcej
|
|
,,Dziennik Zachodni" na czele dzienników regionalnych. Tylko ,,Polska Metropolia Warszawska" ze wzrostem
W lutym br. pozycja lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych należała do „Dziennika Zachodniego”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Współczesna”. Zyskała tylko „Polska Metropolia Warszawska”.
więcej
|
|
Tygodniki i dwutygodniki tracą czytelników. ,,Tele Tydzień" cały czas na czele
W okresie od sierpnia 2014 roku do stycznia 2015 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników pierwsze miejsce przypadło „Przyjaciółce” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Czytelnicy ,,Wprost" w głosowaniu wybiorą Człowieka Roku
Redakcja „Wprost” (AWR „Wprost”) zmieniła zasady przyznawania tytułu Człowiek Roku - od teraz to czytelnicy będą decydować, komu wręczona zostanie nagroda. Głosowanie potrwa do końca kwietnia, a wśród nominowanych znaleźli się m.in. Krzysztof Kwiatkowski, Tomasz Siemoniak i Cezary Kaźmierczak.
więcej
|
|
,,Show" wprowadza ,,Stylowy poradnik"
Dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer) od wydania z 7 kwietnia br. poszerzył się o nowe działy i sekcje, które znalazły się w nowej części „Stylowy Poradnik”. Nadtytuł pisma brzmi teraz „Magazyn w dobrym stylu”.
więcej
|
|
Reklamy w magazynach: ,,Viva!" liderem, w dół ,,Wprost" i ,,Newsweek", najwięcej wydał L'Oreal Polska
W lutym br. największe wpływy z reklam wśród magazynów miał dwutygodnik „Viva!”. Spadek przychodów zanotowały „Wprost” i „Newsweek Polska”, a najwięcej w reklamę w magazynach zainwestował koncern kosmetyczny L’Oreal Polska.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|