|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 1 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP1 liderem w marcu. TVN wygrał z Polsatem w grupie komercyjnej
W marcu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym była TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do TVN. Największą widownię zgromadziły seriale TVP.
więcej
|
|
Michał Giersz kończy pracę w TVP Info
Kanał TVP Info rozstaje się z Michałem Gierszem, który od kilku lat w tej stacji był reporterem - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP1 liderem w telewizji naziemnej. Zyskuje TV4, traci ATM Rozrywka
W marcu 2015 roku wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej liderem była TVP1. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła TV4, a najwięcej straciła ATM Rozrywka.
więcej
|
|
Jacek Rakowiecki odchodzi z funkcji rzecznika prasowego Telewizji Polskiej
Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy Telewizji Polskiej, odchodzi ze spółki po dwóch latach pracy. - Powodów rozstania z TVP nie komentuję - mówi Wirtualnemedia.pl Rakowiecki.
więcej
|
|
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
36,9 mln zł to wartość czteroletniej umowy z Nielsen Audience Measurement na obsługę telemetryczną, którą zawrze wkrótce Telewizja Polska.
więcej
|
|
Jacek Osadnik dyrektorem marketingu Kino Polska
Jacek Osadnik, były szef marketingu i rozwoju TV Puls, z początkiem kwietnia br. objął stanowisko dyrektora marketingu w Kino Polska TV. Zastąpił na nim Milenę Wiśniowolską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
,,Kobieta ze stali" wypadła z ramówki TVN7. Dalsze odcinki tylko na Player.pl
Kanał TVN7 po 22 odcinkach przerwał emisję meksykańskiej telenoweli „Kobieta ze stali”. Od wczoraj w jej miejsce emitowany jest serial „Castle”. Dalsze odcinki „Kobiety” śledzić będzie można tylko w internecie.
więcej
|
|
Kanał History szerzej dostępny w UPC Polska
Kanał History od 1 kwietnia br. poszerzył zasięg w sieci kablowej UPC Polska. Stacja dostępna dotąd tylko w pakiecie Max, pojawiła się też w tańszym pakiecie Select.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: Orange nie może reklamować Neostrady jako niezawodnej, bo nie potrafi tego udowodnić
Orange musi zmodyfikować w reklamie Neostrady hasło „niezawodna”, bo wprowadza nim w błąd - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
więcej
|
|
Lidl przenosi budżet mediowy z Havas Media do MediaCom Warszawa
Dom mediowy MediaCom Warszawa wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla sieci sklepów Lidl Polska. Pokonał w nim Universal McCann, PHD i broniący obsługi tego klienta Havas Media.
więcej
|
|
Entertainment Group: odszedł Grzegorz Zięba, Paweł Zbiegniewski dyrektorem zarządzającym
Grzegorz Zięba z końcem marca zrezygnował z funkcji wiceprezesa agencji event marketingowej Entertainment Group (należącej do grupy kapitałowej IMS), w której pracował przez 15 lat. Natomiast funkcję dyrektora zarządzającego objął w firmie Paweł Zbiegniewski, który wcześniej pracował m.in. w Polymusie, Polkomtelu i PGE.
więcej
|
|
,,Wszystkie kolory beztroski" - dzieci reklamują farby Dulux EasyCare (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży farb Dulux EasyCare (produkowanych przez AkzoNobel Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wszystkie kolory beztroski”, przygotowały agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Mateusz Borek komentuje w spotach porównywarki Superpolisa.pl (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa internetowej porównywarki ubezpieczeń Superpolisa.pl oparta na billboardach sponsorskich z głosem dziennikarza sportowego Telewizji Polsat Mateusza Borka. Akcję Superpolisa.pl przygotowała wspólnie z domem produkcyjnym Chimney.
więcej
|
|
Kropla Beskidu z nowym logo i etykietami reklamowana jako ,,czysta strona życia" (wideo)
Woda mineralna Kropla Beskidu (produkowana przez Coca-Cola Poland Services) zyskała nowe pozycjonowanie oraz odświeżone logo i etykiety. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Czysta strona życia”, za którą odpowiadają firmy McCann Worldgroup, Next, Fortis, MediaCom Warszawa i Rc2.
więcej
|
|
Jacek Osadnik dyrektorem marketingu Kino Polska
Jacek Osadnik, były szef marketingu i rozwoju TV Puls, z początkiem kwietnia br. objął stanowisko dyrektora marketingu w Kino Polska TV. Zastąpił na nim Milenę Wiśniowolską, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
,,Miliony piw są w Tatrach" w największej promocji Tatry
Rusza coroczna loteria promocyjna piwa Tatra (produkowanego przez Grupę Żywiec), zapowiadana jako największa w jego historii. Akcję, pod hasłem „Miliony piw są w Tatrach”, obsługuje agencja G3, a towarzyszącą jej kampanią reklamową zajmują się agencje MH Art, Just, Global i Roots PR.
więcej
|
|
Cytrynowe orzeźwienie reklamuje Warkę Radler (wideo)
Startuje nowa kampania reklamowa piwa Warka Radler (produkowanego przez Grupę Żywiec), w której prezentowana jest jego cytrynowa wersja smakowa. Akcję przygotowały i realizują firmy Just, Film Produkcja, MediaVest, HyperCrew, Men at Work i Roots PR.
więcej
|
|
Kamila Chrzanowska i Artur Żak analitykami w Starcom MediaVest Group
Kamila Chrzanowska i Artur Żak dołączyli do departamentu DNA, który w ramach Starcom MediaVest Group (SMG) wspiera klientów w realizacji celów biznesowych dzięki zbieraniu i wykorzystywaniu danych za pomocą zaawansowanej technologii i analityki.
więcej
|
|
Guma Manti Fresh reklamowana jako ,,nowe połączenie na pieczenie" (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonej właśnie do sprzedaży gumy do żucia na zgagę i niestrawność Manti Fresh (produkowanej przez USP Zdrowie). Akcja - przygotowana przez firmy Hand Made, Selfish, Badi Badi i Starcom - przebiega pod hasłem „Nowe połączenie na pieczenie”.
więcej
|
|
Grolsch w jubileuszowych reklamach dodaje memy i grepsy do klasycznych obrazów
Ruszyła kampania reklamowa z okazji 400-lecia istnienia piwa Grolsch. Akcja, kontynuująca inicjatywę „Za Grolsch kultury”, jest oparta na połączeniu klasycznych obrazów z hasłami opisującymi życie współczesnych młodych osób. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają GPD Agency, Lubię to, MEC i Tailor Made PR.
więcej
|
|
HTC z jednym życiem reklamuje smartfon One M9 (wideo)
HTC zaczął globalną kampanię promującą smartfon HTC One M9. Są to pierwsze działania agencji Sapient Niro, która zajmuje się obsługą reklamową koncernu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) od końca ub.r.
więcej
|
|
,,Tu się grilluje" w wiosennej kampanii Subway (wideo)
Sieć fast foodów Subway zaczęła wiosenną kampanię reklamową pod hasłem „Subway. Tu się grilluje”, w której promuje nową pozycję w swoim menu - sandwicza Kurczak BBQ. Akcję przygotowały firmy marketingowe Q&A Communications i Maxus Polska.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Tylko ,,Viva!" ze wzrostem wśród magazynów people. ,,Grazia" i ,,Gala" z dramatycznie słabą sprzedażą
W styczniu 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Grazia”. Zyskała tylko „Viva!”.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz muzyczny Robert Leszczyński
W wieku 48 lat zmarł Robert Leszczyński, dziennikarz i krytyk muzyczny, muzyk i działacz polityczny. W mediach pracował od 20 lat.
więcej
|
|
Cablevision Systems chce kupić ,,New York Daily News" za dolara
Amerykański operator kablowy Cablevision Systems przymierza się do zakupu gazety „New York Daily News”. Tytuł jest w tak fatalnej sytuacji, że proponowana cena jego zakupu to symboliczny dolar.
więcej
|
|
Biuro reklamy Bonnier Business przejmuje obsługę części klientów Bankiera
Od 1 kwietnia br. dział reklamy Bonnier Business Polska, wydawcy dziennika „Puls Biznesu”, przejął odpowiedzialność za obsługę części klientów serwisów Grupy Bankier.pl.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|