|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 1 Kwietnia 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN Fabuła postawi głównie na seriale, hity filmowe wieczorem. Gwiazdami Wendzikowska, Sołtysik i Janiak (pełna ramówka)
Seriale, filmy fabularne oraz magazyny o filmie i show-biznesie znajdą się w nowym kanale tematycznym TVN Fabuła, który 16 kwietnia br. uruchomi Grupa TVN. Stacja nadawać będzie w jakości HD , a jej szefem został Maciej Świerzawski.
więcej
|
,,Piekielny hotel" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1
Program „Piekielny hotel”, który prowadzi Małgorzata Rozenek, po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,56 mln osób. TVN w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku oraz drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
Rozdano Wiktory 2014. Donald Tusk, Kamil Stoch, Tomasz Kot, Juliusz Braun nagrodzeni
|
Rynek reklamowy w br. urośnie w Polsce o 2,4 proc., a globalnie o 4,4 proc. (analiza)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Canal+ Film 2 zmieni się w Canal+ Seriale. Powstaną Canal+ 2 oraz Canal+ Sport 2
Canal+ Film 2, Canal+ 2 oraz Canal+ Sport 2 - tak będą się nazywać nowe kanały z rodziny Canal+ - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. O zmianach nazw w koncesjach stacji należących do ITI Neovision zdecydowała wczoraj Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Marcin Grzywacz z przeprosinami i bez konsekwencji dyscyplinarnych wypowiedzi o muzułmanach
Komentator piłkarski Marcin Grzywacz przeprosił wszystkich urażonych jego zachowaniem i wypowiedziami o muzułmanach podczas internetowej transmisji „Bomba per bomba”. - Każdy z nas popełnia błędy. Mnie zdarzył się poważny - przyznał dziennikarz. Redakcje, z którymi współpracuje, nie zareagowały na tę sytuację.
więcej
|
|
,,Fakty" bez Kamila Durczoka ze stabilną widownią. Mają codziennie 4 mln widzów
„Fakty” TVN, który półtora miesiąca temu przestał prowadzić Kamil Durczok, gromadzą prawie taką samą widownię jak rok temu. Program informacyjny TVN ogląda codziennie średnio niemal 4 mln osób.
więcej
|
|
Dorota Gardias i Marta Kuligowska poprowadzą ,,Studio Active" w TVN Meteo Active
Dorota Gardias i Marta Kuligowska będą gospodyniami codziennego pasma na żywo „Studio Active” w kanale TVN Meteo Active - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Żony Hollywood" ogląda 1,14 mln osób. TVN liderem rynku
Nowy program „Żony Hollywood” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,14 mln osób, o 200 tys. mniej niż śledziło „Surowych rodziców” w tym paśmie rok temu. Produkcja daje TVN jednak pozycję lidera rynku telewizyjnego.
więcej
|
|
Program Tomasza Lisa ogląda 2 mln widzów. Hitem ,,Kamil Durczok"
W wiosennej ramówce program „Tomasz Lis na żywo” gromadzi przed telewizorami prawie 2 mln osób. TVP2 w czasie emisji talk-show jest liderem w rynku. Największą widownią miało wydanie z 2 marca br., gdy dyskutowano o mobbingu.
więcej
|
|
Nadawca Tele 5 ukarany przez KRRiT
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył na spółkę Mediasat, nadawcę Tele5, karę w wysokości 15 tys. zł. Regulator uznał, że stacja miała zbyt niski udział audycji europejskich w kwartalnym czasie nadawania.
więcej
|
|
10. rocznica śmierci Jana Pawła II na antenach TVP
W czwartek 2 kwietnia w 10. rocznicę śmierci Jana Pawła II główne anteny Telewizji Polskiej zaproponują widzom kilkadziesiąt programów o życiu i dokonaniach papieża Polaka, a specjalne wydanie „Wiadomości” w TVP1 nadawane będzie z Watykanu.
więcej
|
|
Radio |
|
|
KRRiT złożyła sprawozdanie za 2014 rok
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji złożyła w Sejmie, Senacie i Kancelarii Prezydenta RP sprawozdanie z działalności za 2014 rok oraz informację o podstawowych problemach radiofonii i telewizji w Polsce.
więcej
|
|
Radio Gra liderem w Toruniu. Jedynka ze sporym awansem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Tantum Verde nie może być reklamowane jako ,,nie do zastąpienia" (wideo)
Według Komisji Etyki Reklamy telewizyjny spot leku na gardło Tantum Verde (produkowanego przez Angelini Pharma Polska) wprowadza w błąd i nadużywa zaufania odbiorców. Powinien zostać zmodyfikowany tak, by rozdzielić skojarzenie nazwy produktu Tantum Verde z hasłem „Nie do zastąpienia”.
więcej
|
|
Szymon Kukanow za Aleksandrę Przeździecką na czele Media Direction OMD
Szymon Kukanow objął stanowisko acting managing directora w domu mediowym Media Direction OMD - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zastąpił na nim Aleksandrę Przeździecką.
więcej
|
|
Jarosława Gugała i Piotr Kraśko w kampanii ,,Trzy kolory" (wideo)
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie rozpoczął główną część kampanii edukacyjnej „Trzy kolory”. Ambasadorami akcji są szefowie najważniejszych telewizyjnych programów informacyjnych: Jarosława Gugała z „Wydarzeń” Polsatu i Piotr Kraśko z „Wiadomości” TVP1.
więcej
|
|
Tesco wprowadza do reklam porady i ciekawostki (wideo)
Sieć hipermarketów Tesco w nowym formacie reklamowym prezentuje nie tylko informacje o produktach, lecz także związane z nimi praktyczne porady i ciekawostki dotyczące codziennych czynności. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy Red8 Advertising i Initative Warszawa.
więcej
|
|
Katarzyna Jóźwik: z Provident Polska na dyrektora marketingu Link4
Katarzyna Jóźwik objęła funkcję dyrektora marketingu w firmie ubezpieczeniowej Link4. Wcześniej pracowała m.in. w Provident Polska, Deutsche Banku i Citibanku.
więcej
|
|
Anita Makowska za Dorotę Pietrzyk dyrektorem marketingu i PR w Gothaer
Anita Makowska objęła funkcję dyrektora biura marketingu i PR w towarzystwie ubezpieczeniowym Gothaer. Zastąpiła na tym stanowisku Dorotę Pietrzyk, która odeszła z firmy.
więcej
|
|
Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej odsłonie kampanii opartej na haśle „Liczą się ludzie” ING Bank Śląski reklamuje Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną. Akcję przygotowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy Lowe Media.
więcej
|
|
Starcom broni obsługi mediowej USP Zdrowie
Firma farmaceutyczna USP Zdrowie rozpoczyna przetarg na planowanie oraz zakup mediów od 2016 roku. Zaproszenie do przetargu przyjęły domy mediowe: Starcom (broniący tego zlecenia), PHD Media Direction, Initiative oraz Primus MEC.
więcej
|
|
McCann Worldgroup utrzymała obsługę reklamową Banku Pekao SA
Należące do sieci McCann Worldgroup agencje McCann, MRM//McCann, Momentum i Craft wygrały przetarg na kompleksową obsługę reklamową Banku Pekao SA. Oznacza to dla McCann Worldgroup kontynuację wcześniejszej współpracy.
więcej
|
|
Ruszył konkurs na realizację kampanii promującej ,,modę na wieprzowinę"
Związek Polskie Mięso planuje przeprowadzić kampanię ochrony wizerunku mięsa wieprzowego w Polsce pod roboczym tytułem „Moda na wieprzowinę”. Przeznaczy na nią pół mln złotych.
więcej
|
|
Havas Media Group z Damienem Marchim jako global head of content
Havas Media Group tworzy nowe stanowisko global head of content. Obejmuje je Damien Marchi ostatnio związany z Euronews.
więcej
|
|
Lena Stryjewska wróciła z Young & Rubicam do Saatchi & Saatchi
Lena Stryjewska objęła funkcję regional account directora w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Poland. Ostatnio pracowała w Young & Rubicam Poland, a wcześniej była już związana z Saatchi & Saatchi.
więcej
|
|
Heineken po restrukturyzacji bez globalnych szefów marketingu i strategii
Koncern piwowarski Heineken wprowadza zmiany w swoich globalnych strukturach marketingowych. Modyfikuje część funkcji oraz likwiduje stanowiska globalnego chief marketing oficera i chief strategy oficera.
więcej
|
|
Maciej Kulpa: z MEC do Vizeum Polska
Maciej Kulpa zaczął pracę jako senior communications planner w domu mediowy Vizeum Polska (należącym do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował w MEC.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Bronisław Wildstein za tydzień debiutuje we ,,W Sieci". ,,Przechodzę od przyjaciół do przyjaciół"
Publicysta Bronisław Wildstein pożegnał się z czytelnikami tygodnika „Do Rzeczy” i za tydzień zadebiutuje na łamach konkurencyjnego „W Sieci”. - Tak się złożyło. Tu mam przyjaciół, tam mam przyjaciół. Będę pisał o tym samym i tak samo - zapowiada Wildstein w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Fatalny rok dla pism młodzieżowych. Wszystkie tytuły z dużymi spadkami
W 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała niezmiennie do dwutygodnika „Bravo”. Wszystkie tytuły zanotowały duże spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Twist”.
więcej
|
|
Monika Piątkowska w zarządzie PMPG Polskie Media. Ma pomóc w rozwoju spółki w USA
Monika Piątkowska, dotąd członek zarządu ds. informacji i komunikacji PAIiIZ, w kwietniu br. dołączy do zarządu PMPG Polskie Media. Będzie odpowiadała za nowe obszary rozwoju firmy.
więcej
|
|
,,The New York Times" szykuje aplikację na Apple Watch z jednozdaniowymi newsami
Dziennik „The New York Times” przygotował aplikację powiadamiającą użytkowników zegarka Apple Watch o bieżących wydarzeniach. Na ekranie wyświetlane są jednozdaniowe komunikaty.
więcej
|
|
Joanna Pietrzak szefem sprzedaży oferty internetowej marek prasowych Agory
Joanna Pietrzak od kwietnia br. została formalnie dyrektorem sprzedaży oferty internetowej w strukturach działu sprzedaży marek prasowych Agory.
więcej
|
|
,,Jestem tu" - kampania wizerunkowa ,,Gazety Stołecznej" w Warszawie
Do końca kwietnia br. na ulicach Warszawy prowadzona będzie kampania wizerunkowa „Gazety Stołecznej” (Agora) realizowana pod hasłem „Jestem tu” i z udziałem autorów stołecznego dodatku do „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Tomasz Tomczyk: nie wykluczamy partnerstwa Grupy K2 z agencją sieciową i wprowadzenia Oktawave na giełdę
Grupa K2 nie wyklucza nawiązania współpracy z sieciową agencją marketingową. Być może w przyszłym roku wróci do tematu przejęć innych podmiotów, by móc dalej się rozwijać - zdradził podczas czatu z inwestorami Tomasz Tomczyk, prezes firmy.
więcej
|
|
54 proc. rynku reklam w wyszukiwarkach dla Google, dużo mniej dla Baidu i Binga
W br. Google pozostanie zdecydowanym liderem na rynku reklam publikowanych w wyszukiwarkach, Baidu zyska w Chinach przy braku konkurencji, a podium zamknie Microsoft z wyszukiwarką Bing - wynika z danych eMarketera.
więcej
|
|
Project Spartan z asystentem Cortana, listą stron do przejrzenia i funkcjami dotykowymi (wideo)
Koncern Microsoft wydał nową odsłonę próbnej wersji przeglądarki Project Spartan. Aplikacja została wyposażona w opcje ułatwiające przeglądanie sieci oraz inteligentnego asystenta Cortana.
więcej
|
|
Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz prowadzącymi magazyn ,,(Nie) tylko plotki"
Piotr Grabarczyk i Patryk Chilewicz zostali nowymi współprowadzącymi internetowy program „(Nie) tylko plotki”, który oglądać można w serwisach Plejada.pl (Grupa Onet.pl) i Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
Obsługa wielu kont pocztowych w mobilnej wersji Gmaila
Koncern Google zaktualizował swoją usługę Gmail w wersji na urządzenia z Androidem. Użytkownicy zyskali możliwość obsługi w aplikacji wielu kont poczty mailowej.
więcej
|
|
Paweł Zarzeczny i Weszło krytykują Marcina Grzywacza za mowę nienawiści o muzułmanach w transmisji sportowej (wideo)
W czasie humorystycznej transmisji internetowej „Bomba per bomba” z meczu piłkarskiego Irlandia - Polska komentator Sportklubu Marcin Grzywacz stwierdził, że nienawidzi muzułmanów i najchętniej by ich zabijał. Oburzyło to prowadzącego z nim transmisję Pawła Zarzecznego oraz dziennikarzy serwisu Weszło.com, pomysłodawców cyklu „Bomba per bomba”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|