|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 31 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Magdalena Rigamonti odchodzi z ,,Wprost". Jarosław Giziński przechodzi z ,,Rzeczpospolitej"
W zespole redakcyjnym „Wprost” nastąpiły kolejne roszady - z tygodnikiem rozstała się Magdalena Rigamonti, a szefem działu Świat został Jacek Giziński, który do tej pory pracował w „Rzeczpospolitej”.
więcej |
|
TVN Fabuła postawi głównie na seriale, hity filmowe wieczorem. Gwiazdami Wendzikowska, Sołtysik i Janiak (pełna ramówka)
Seriale, filmy fabularne oraz magazyny o filmie i show-biznesie znajdą się w nowym kanale tematycznym TVN Fabuła, który 16 kwietnia br. uruchomi Grupa TVN. Stacja nadawać będzie w jakości HD , a jej szefem został Maciej Świerzawski.
więcej |
|
,,Piekielny hotel" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1
Program „Piekielny hotel”, który prowadzi Małgorzata Rozenek, po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,56 mln osób. TVN w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku oraz drugie w grupie komercyjnej.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Eksperci o ,,Małych Gigantach": wrzucanie do jednego worka diametralnie różnych talentów jest nieuczciwe (opinie)
W „Małych Gigantach” obowiązują niejasne kryteria, wedle których dzieci przechodzą do kolejnego etapu. Program jest zrealizowany na dosyć dobrym poziomie i ma szansę na powiększenie tej popularności - nowy talent-show stacji TVN oceniają Marcin Perzyna, Radek Kobiałko, Agata Młynarska, Hanna Lis, Dorota Zawadzka, Agnieszka Balla i Wiesław Godzic.
więcej
|
Marketingowcy wierzą w Rafała Barana na czele 4fun Media: wniesie kreatywność i sprawne zarządzanie
Wybór Rafała Barana na prezesa 4fun Media nie jest oczywisty, ale to doświadczony menadżer, jego plusem są kompetencje digitalowe, a ze swoją kreatywnością, otwartością i doświadczeniem wprowadzi ciekawe pomysły do spółki - uważają dyrektorzy z agencji reklamowych i mediowych.
więcej
|
Usługa HBO Now nie będzie dostępna w Polsce. HBO stawia na HBO GO
|
Stawiając na zdalną pracę dziennikarzy, ,,Dziennik Gazeta Prawna" sporo ryzykuje (opinie)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Ruszył konkurs na nowy zarząd TVP. Startuje Juliusz Braun. Jakie wymagania?
Telewizja Polska opublikowała warunki konkursu na trzech członków zarządu spółki, który późną wiosną lub latem ma zacząć zarządzać TVP. - Wystartuję w tym konkursie - zapowiada Juliusz Braun, obecny prezes TVP.
więcej
|
|
6 mln zysku TVP w 2014 roku. Spółka chce zwiększyć wpływy z internetu
- Zysk TVP w ub.r. był niewielki, ale udało się zrównoważyć budżet oraz odwrócić kilka negatywnych tendencji - mówi Juliusz Braun, prezes TVP. Spółka w tym roku planuje jedynie drobne zwolnienia i chce podnosić przychody z internetu.
więcej
|
|
TVN Fabuła postawi głównie na seriale, hity filmowe wieczorem. Gwiazdami Wendzikowska, Sołtysik i Janiak (pełna ramówka)
Seriale, filmy fabularne oraz magazyny o filmie i show-biznesie znajdą się w nowym kanale tematycznym TVN Fabuła, który 16 kwietnia br. uruchomi Grupa TVN. Stacja nadawać będzie w jakości HD , a jej szefem został Maciej Świerzawski.
więcej
|
|
,,Piekielny hotel" traci widzów z odcinka na odcinek. TVN przegrywa z Polsatem i TVP1
Program „Piekielny hotel”, który prowadzi Małgorzata Rozenek, po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,56 mln osób. TVN w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w całym rynku oraz drugie w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Rozdano Wiktory 2014. Donald Tusk, Kamil Stoch, Tomasz Kot, Juliusz Braun nagrodzeni
Donald Tusk, Kamil Stoch, Tomasz Kot, Cezary Żak, Martyna Wojciechowska, Paweł Pawlikowski i Dawid Podsiadło znaleźli się wśród laureatów tegorocznych Wiktorów. Super Wiktory odebrali zaś m.in. Juliusz Braun, Stefan Bratkowski i Jacek Żakowski.
więcej
|
|
1,3 mln osób ogląda ,,Słoiki". Polsat przegrywa tylko z TVN
Nowy paradokumentalny serial „Słoiki” po czterech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,28 mln osób. Produkcja daje Polsatowi pozycję wicelidera w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i trzecie miejsce w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
TVP chce zostać operatorem MUX-8. W planach TVP Dokument i wersje kanałów w HD
Telewizja Polska wystartuje w konkursie na operatora ósmego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej - zapowiedział prezes TVP Juliusz Braun. Nadawca chciałby na nim umieścić nowy kanał TVP Dokument oraz wersję TVP Kultura w jakości HD.
więcej
|
|
,,The Voice Kids" w TVP2? ,,Wysoka oglądalność nie jest argumentem"
Rinke Rooyens, szef i założyciel firmy producenckiej Rochstar, stara się zainteresować Telewizję Polską dziecięcym talent-show „The Voice Kids”. - Proponowałem, żeby emitować program od stycznia - zdradza Rooyens. - Nie jesteśmy zainteresowani tym formatem - odpowiada TVP.
więcej
|
|
Mariusz Czerkawski, Katarzyna Kępka i Odeta Moro-Figurska twarzami kanału TVN Meteo Active
Grupa TVN 16 kwietnia br. przekształci kanał TVN Meteo w stację TVN Meteo Active, która poświęcona będzie aktywnemu i zdrowemu stylowi życia oraz rekreacji i fitnessowi. Na antenie stacji pojawią się m.in. Mariusz Czerkawski, Katarzyna Kępka i Odeta Moro-Figurska.
więcej
|
|
Aleksandra Przeździecka przeszła z Media Direction OMD do TVN Media
Aleksandra Przeździecka, dotąd dyrektor zarządzająca Media Direction OMD, dołączyła do biura reklamy TVN Media. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii rozwoju Premium TV.
więcej
|
|
Telewizję ogląda prawie każdy Polak, 65 proc. codziennie (wideo)
Odbiornik RTV posiada prawie każdy Polak. Tyle samo przyznaje się do oglądania "szklanego ekranu" - wynika z badania IQS.
więcej
|
|
Polsat nowym liderem w obu grupach wiekowych. Mecz Irlandia-Polska w czołówce hitów tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Taniec z Gwiazdami" pokonał ,,Małych Gigantów". ,,M jak miłość" na czele
W zeszłym tygodniu po raz pierwszy od startu wiosennych ramówek najpopularniejszym programem rozrywkowym był „Taniec z Gwiazdami”, który pokonał „Małych Gigantów”. Na podium top 20 pozycji tygodnia znalazł się mecz Irlandia-Polska.
więcej
|
|
Prawie 7 mln widzów oglądało mecz Irlandia-Polska
Średnio 6,8 mln widzów oglądało w Polsacie i Polsacie Sport niedzielny mecz eliminacji do Euro 2016, w którym Polska zremisowała z Irlandią 1:1.
więcej
|
|
Pierwsza liga piłki nożnej przez trzy lata w Polsacie
Polski Związek Piłki Nożnej podpisał z Telewizją Polsat trzyletnią umowę na prawa do transmisji meczów I ligi piłki nożnej. Sportowe kanały Polsatu pokazywać będą spotkania, zaczynając od sezonu 2015/2016.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Rekord FM liderem w Radomiu. Jedynka ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Radomiu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
CBA kontroluje współpracę marketingową władz Rybnika z Grupą PRC
Centralne Biuro Antykorupcyjne przeanalizuje umowy, jakie Urząd Miasta Rybnika zawierał z Grupą PRC na usługi marketingowe. Lokalne media twierdzą, że władze miasta zlecały działania agencji w podejrzanych okolicznościach. Wewnętrzny audyt w magistracie nieprawidłowości nie znalazł.
więcej
|
|
Aleksandra Przeździecka przeszła z Media Direction OMD do TVN Media
Aleksandra Przeździecka, dotąd dyrektor zarządzająca Media Direction OMD, dołączyła do biura reklamy TVN Media. Objęła tam nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. strategii rozwoju Premium TV.
więcej
|
|
W reklamie lizaków Natursept może występować lekarz, bo to nie produkt leczniczy (wideo)
Komisja Etyki Reklamy odrzuciła skargę na spot lizaków Natursept (Aflofarm Farmacja Polska) uznając, że nie narusza ona branżowego kodeksu etycznego, bo zawiera jedynie rekomendacje lekarskie. Ponadto stwierdziła, że do jej zadań nie należy ocena działalności konkretnego lekarza w zgodności z zasadami etyki lekarskiej.
więcej
|
|
,,Firmowe ewolucje" telewizyjnym programem o przedsiębiorcach od BZ WBK
W jesiennej ramówce jednej ze stacji telewizyjnej pojawi się show Banku Zachodniego WBK „Firmowe ewolucje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Autorem projektu jest Grupa Red8.
więcej
|
|
IPG tworzy Mediabrands Studio na czele z Moniką Wójcicką
Mediabrands Studios to nowa komórka odpowiedzialna za branded content i niestandardowe rozwiązania mediowe, działająca na rzecz klientów grupy IPG Mediabrands (obejmującej domy mediowe Universal McCann, Initative, BPN i U2 Media). Kierują nią Monika Wójcicka.
więcej
|
|
Soki i musy promowane jako ,,witaminy w smart formie" (wideo)
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło kampanię pod hasłem „Soki i musy - witaminy w smart formie”. Działania - obejmujące telewizję, internet, PR i BTL - przygotowały agencje Hand Made, Havas Media i Fleishman Hillard.
więcej
|
|
Futbol jak kuchnia - gwiazdy FC Barcelona reklamują Beko (wideo)
Ruszyła globalna kampania reklamowa urządzeń AGD Beko z udziałem słynnych piłkarzy sponsorowanego przez markę klubu FC Barcelona. Akcja przebiega pod hasłem „Join our team”.
więcej
|
|
Totalizator Sportowy szuka producenta swoich reklam
Totalizator Sportowy szuka w przetargu domu produkcyjnego, który zajmie się na jego zlecenie produkcją reklam. Wybrana firma ma szansę pracować dla spółki nawet trzy lata.
więcej
|
|
MediaCom Warszawa z siedmioma associate directorami
Dom mediowy MediaCom Warszawa wprowadza w swoich strukturach nowe stanowisko associate directorów, pośrednie między managerem a dyrektorem. Awansowano na nie siedem osób.
więcej
|
|
Neil Patrick Harris nie chce oddać pieniędzy w reklamach Heinekena (wideo)
Heineken rozpoczął nową kampanię piwa Heineken Lights. Poważny Neil Patrick Harris w spocie opowiada o gwarancji zwrotu pieniędzy. Musi jednak przekonywać, że to nie on je oddaje.
więcej
|
|
Havas Media uruchamia w Polsce LuxHub do obsługi marek luksusowych
Holding marketingowy Havas Media Group uruchomił w Polsce LuxHub - strukturę zajmującą się komunikacją marek luksusowych.
więcej
|
|
DDB Paris globalną agencją reklamową Pirelli
Firma Pirelli &C. SpA wybrała agencję reklamową DDB Paris do opracowania globalnego formatu komunikacji marketingowej i koordynowania wszystkich działań reklamowych koncernu na świecie.
więcej
|
|
,,Na który smak masz dzisiaj ochotę?" w kampanii syropów Paola (wideo)
Hoop Polska rozpoczyna tegoroczną kampanię reklamową marki syropów Paola prowadzoną pod hasłem „A Ty? Na który smak masz dzisiaj ochotę?”. Działania - przygotowane i realizowane przez Hand Made, PND, A2 Studio i Havas Media - obejmować będą telewizję i prasę.
więcej
|
|
Empik ze spotem ,,w poszukiwaniu straconego czytelnika" w kinach (wideo)
Empik rozpoczął w kinach kampanię promującą czytanie książek. Spot do akcji, pod hasłem „W poszukiwaniu straconego czytelnika. Case study”, przygotowała agencja Change.
więcej
|
|
Germanwings usuwają reklamy z hasłem ,,Przygotuj się na zaskoczenie"
Linie lotnicze Germanwings usuwają swoje reklamy z Londynu z hasłem „Get ready to be surprised. Visit Germany”. Nie chcą, by przypominały o ostatniej katastrofie, w której kilka dni temu zginęło na pokładzie ich samolotu 150 osób.
więcej
|
|
Delikatesy Alma reklamują się bannerami w programach Discovery (wideo)
Trwa związana z Wielkanocą kampania delikatesów Alma oparta na reklamach w tzw. formacie split screen (przypominającym internetowe bannery) emitowanych w programach na kanałach z portfolio Discovery. Akcja obejmuje też radio, prasę, internet i same sklepy.
więcej
|
|
Kalina Krassowska, Antonina Komorowska i Irmina Zimoch plannerami w Value Media
Do zespołu domu mediowego Value Media (należącego do Group One) dołączyły Kalina Krassowska jako senior communication planner, Antonina Komorowska jako communication planner oraz Irmina Zimoch jako junior communication planner.
więcej
|
|
Bilety do Multikina połowę taniej dzięki usłudze V.me by Visa
Sieć kin Multikino przygotowała promocję dla osób korzystających z elektronicznego portfela V.me by Visa. Przy zakupie biletów do kina online za pomocą tej usługi obydwa będą kosztować połowę ceny.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Magdalena Rigamonti odchodzi z ,,Wprost". Jarosław Giziński przechodzi z ,,Rzeczpospolitej"
W zespole redakcyjnym „Wprost” nastąpiły kolejne roszady - z tygodnikiem rozstała się Magdalena Rigamonti, a szefem działu Świat został Jacek Giziński, który do tej pory pracował w „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
|
Instytut Monitorowania Mediów wygrał z ,,Polityką" proces o naruszenie praw autorskich
Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił powództwo wydawcy tygodnika „Polityka” przeciwko Instytutowi Monitorowania Mediów. Wydawca twierdził, że pozwana spółka narusza prawa autorskie do artykułów pisma w ramach swojej działalności. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
,,Świat Wiedzy" i ,,W Sieci Historii" liderami w 2014 roku
W zeszłym roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników popularnonaukowych był „Świat Wiedzy”. Natomiast wśród magazynów historycznych pierwsze miejsce zajął magazyn „W Sieci Historii”.
więcej
|
|
Artur Grabowski: z Marquarda na dyrektora produkcji i dystrybucji we Fratrii
Artur Grabowski, dotąd dyrektor dystrybucji w Marquard Media Polska, dołączył do zespołu Fratrii, gdzie objął funkcję dyrektora produkcji i dystrybucji. To stanowisko utworzone w firmie w związku z wprowadzeniem na rynek nowego tygodnika.
więcej
|
|
,,Panorama Zgierska" - nowy tygodnik od Polska Press Grupy
We wtorek 31 marca br. w Zgierzu ukaże się pierwszy numer tygodnika „Panorama Zgierska”, wydawanego przez Oddział Polska Press Grupy w Łodzi.
więcej
|
|
Właściciel ,,Wprost": media w Polsce są skorumpowane układem biznesowym bądź politycznym
Polski rynek medialny jest zbyt ciasny, by media mogły dobrze prosperować bez patronatu biznesu lub partii politycznych - twierdzi wydawca „Wprost” Michał M. Lisiecki. Jego zdaniem zbyt mało mediów zachowuje dziś neutralność polityczną i światopoglądową. Problemem jest także nadmierne wyprzedawanie prywatnych mediów inwestorom zagranicznym. Michał M. Lisiecki żałuje, że żaden z polskich koncernów nie był w stanie wziąć udziału w transakcji kupna stacji TVN.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|