|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 26 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Stawiając na zdalną pracę dziennikarzy, ,,Dziennik Gazeta Prawna" sporo ryzykuje (opinie)
System home office sprawdza się w pracy pojedynczych dziennikarzy, przy tworzeniu miesięcznika lub tygodnika. Ale redagowanie w tym modelu dziennika może okazać się niemożliwe bez szkody dla jakości tytułu - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Piotr Gabryel, Bartosz Węglarczyk, Michał Kobosko, Maciej Samcik i Marek Rabij.
więcej
|
Branża: wydawca ,,Wprost" zbyt często zmienia strategię tygodnika
Sylwester Latkowski zamienił „Wprost” w tabloid, ale tytuł nie odniósł sukcesu sprzedażowego. Tomasz Wróblewski jest świetnym kandydatem na redaktora naczelnego, ale ma przed sobą trudne zadanie - uważają przedstawiciele branży prasowej.
więcej
|
,,Mali Giganci" hitem TVN. Stacja zyskała ponad milion widzów
|
Reklama Plusha z bilardowym podrywem uznana za dyskryminującą kobiety (wideo)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Usługa HBO Now nie będzie dostępna w Polsce. HBO stawia na HBO GO
HBO nie zamierza w Polsce uruchomić oferty HBO Now, ale stawia na rozwój usługi HBO GO dostępnej u operatorów także coraz częściej w wersji z samym pakietem internetowym. Wkrótce taka opcja może pojawić się w sieci Inea. Nie mają na nią co liczyć abonenci Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
|
320 tys. widzów ,,Przypadków Cezarego P.". TV Puls przegrywa z TV4 i TVN7
Nowy serial komediowy TV Puls „Przypadki Cezarego P.” po czterech odcinkach gromadzi średnio 320 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji notuje słabsze wyniki od konkurencyjnych stacji.
więcej
|
|
TVP Seriale nokautuje konkurencję, Stopklatka TV na drugim miejscu (top 34 kanały filmowe)
W lutym br. pozycję lidera oglądalności wśród kanałów filmowych zajęła stacja TVP Seriale, a na drugim miejscu uplasowała się Stopklatka TV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Universal Channel, natomiast najwięcej straciła CBS Drama.
więcej
|
|
Ewa Czekała: moje odejście z 4fun Media nie ma związku z wynikami firmy
Ewa Czekała po sześciu latach pracy zrezygnowała ze stanowiska prezesa 4fun Media. Zapewnia, że jej decyzja nie ma związku z wynikami finansowymi firmy, która w ub.r. zanotowała spadek przychodów i stratę netto.
więcej
|
|
Czwarta seria ,,Blondynki" ma trafić do jesiennej ramówki TVP1
Pod koniec maja br. ruszą zdjęcia do czwartego sezonu serialu obyczajowego „Blondynka” z Joanną Moro w roli głównej. Nowe odcinki najprawdopodobniej trafią na antenę TVP1 jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jeremy Clarkson zwolniony z BBC, ,,Top Gear" będzie kontynuowany
Jeremy Clarkson, popularny dziennikarz prowadzący program „Top Gear”, został zwolniony przez stację BBC. - Wiem, że nasza decyzja wywoła na pewno wiele kontrowersji, ale nie mogliśmy postąpić inaczej - stwierdził Tony Hall, dyrektor generalny BBC.
więcej
|
|
,,Hell's Kitchen 3" zyskało widzów. Polsat wygrywa z TVN i TVP1
Trzecią edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,74 mln osób, więcej niż śledziło emitowaną rok temu pierwszą serię programu. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.
więcej
|
|
TVN Style szykuje trzeci sezon ,,Życia bez wstydu"
Kanał TVN Style jesienią br. zamierza pokazać trzecią serię programu „Życie bez wstydu”. Ruszyły właśnie poszukiwania uczestników do niego.
więcej
|
|
Ewa Czekała rezygnuje z kierowania 4fun Media
Ewa Czekała zrezygnowała ze skutkiem natychmiastowym z funkcji prezesa spółki 4fun Media, a z końcem kwietnia przestanie być jej dyrektorem zarządzającym. Z firmą jest związana od 10 lat.
więcej
|
|
Piąty sezon ,,Gry o tron" w HBO Polska równolegle z emisją w USA
13 kwietnia br. kanał HBO rozpocznie emisję piątej serii serialu „Gra o tron”. Polska premiera produkcji odbędzie się w nocy równolegle z premierą w USA. Odcinek premierowy zostanie odkodowany w serwisie HBO GO.
więcej
|
|
Serial ,,Extant" w Canal+
9 kwietnia 2015 roku Canal+ rozpocznie emisję serialu science fiction „Extant”.
więcej
|
|
Serial ,,Halt and Catch Fire" w CBS Europa
12 kwietnia 2015 roku CBS Europa rozpocznie emisję nowego serialu „Halt and Catch Fire”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklama Dr Pepper ze skąpo ubraną kobietą ,,na swoim miejscu w kuchni" dyskryminuje i powiela negatywne stereotypy
Według Komisji Etyki Reklamy facebookowy wpis ze zdjęciem promujący napój Dr Pepper (produkowany przez Orangina Schweppes Polska) poprzez wykorzystanie wizerunku skąpo ubranej kobiety i hasła twierdzącego, że miejsce kobiety jest w kuchni, powiela negatywne stereotypy i dyskryminuje kobiety.
więcej
|
|
Marek Kmiecik dyrektorem marketingu Grupy CCC
Marek Kmiecik, wcześniej kierujący działami marketingu w firmach Hoop Polska, Tarczyński i Mieszko, objął nowo utworzoną funkcję dyrektora marketingu Grupy CCC.
więcej
|
|
Gong otwiera oddział w Holandii, żeby pozyskiwać zagranicznych klientów
Agencja reklamowa Gong uruchamia swoje pierwsze zagraniczne biuro w Rotterdamie, bo to właśnie z Holandii swoimi działaniami kierują takie firmy jak Grupa Heineken, ING czy Unilever, dla których pracuje w Polsce. Nowym biurem kierować będą Michael Rauch i Jerzy Świątek.
więcej
|
|
Edwin Zasada social media directorem w K2 Media
Edwin Zasada dołączył do zespołu agencji K2 Media (należącej do Grupy K2), obejmując funkcję social media directora. Wcześniej pracował m.in. w Idea Banku, BrainJuice Group i pkt.pl.
więcej
|
|
Wydatki reklamowe 5,6 proc. w górę. Radio z największym wzrostem - w dół telewizja, gazety i outdoor
W lutym br. cennikowe nakłady reklamowe w mediach pozinternetowych były o 5,6 proc. większe niż rok wcześniej. Największy wzrost nastąpił w radiu, spadki zanotowały natomiast telewizja, gazety i outdoor.
więcej
|
|
Aflofarm największym reklamodawcą. W dół Procter & Gamble Polska, Ferrero, Lidl i USP Zdrowie (TOP 10)
Największym reklamodawcą w mediów pozainternetowych niezmiennie jest Aflofarm Farmacja Polska. W lutym br. wydatki reklamowe zwiększyły Kino Świat, Orange i Nestle, a ograniczyły je Procter & Gamble, Ferrero, Lidl i USP Zdrowie.
więcej
|
|
Zbigniew Urbański twarzą i głosem nawigacji Navitel
Znany dziennikarz technologiczny Zbigniew Urbański został ambasadorem aplikacji nawigacyjnej Navitel. Współpracę zaplanowano na rok.
więcej
|
|
Ministerstwo Rolnictwa szuka agencji do poprawy wizerunku polskiej żywności w Czechach i na Słowacji
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi planuje kampanię promującą polską żywność na rynkach czeskim i słowackim. Obecnie szuka agencji, która zrealizuje tę akcję.
więcej
|
|
Havas Media Group tworzy Innovation Lab, Dominik Komar na czele
Havas Media Group uruchomił w swojej strukturze zespół Innovation Lab. Kieruje nim Dominik Komar pełniący funkcję digital communication managera.
więcej
|
|
Sebastian Owczarek: z Omnicom Media Group do iProspect Polska
Sebastian Owczarek dołączył do zespołu agencji iProspect Polska (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Wcześniej pracował w firmach Omnicom Media Group i Outrider.
więcej
|
|
Jacek Borkowski i ŚmiechawaTV opowiadają o długach w kampanii GetBack (wideo)
Firma windykacyjna GetBack rozpoczęła w internecie kampanię reklamową z udziałem aktora Jacka Borkowskiego oraz popularnych youtuberów na czele z autorami ŚmiechawaTV. Akcję przygotowała i realizuje agencja Bridge.
więcej
|
|
Wózki Chicco Urban reklamowane jako ,,prawdziwy komfort w mieście" (wideo)
Firma Artsana Poland, dystrybutor marki Chicco, rozpoczęła w telewizji kampanię promującą wózki spacerowe z serii Urban. Działania te, przygotowane przez Creative People i Value Media, towarzyszą konkursowi koordynowanemu przez Web Search Factory.
więcej
|
|
,,Baw się wzorami, zaszalej z kolorami" w odzieżowej kampanii Allegro (wideo)
Wystartowała wiosenna kampania portalu Allegro.pl reklamująca dostępny w nim asortyment odzieżowy. Akcję - pod hasłem „Baw się wzorami, zaszalej z kolorami” - przygotowały i realizują firmy Bardzo, DDB & Tribal i Universal McCann.
więcej
|
|
,,Sztuka zakupów" reklamuje sklepy Factory
Zaczęła się wiosenna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych Factory prowadzona pod hasłem „Sztuka zakupów”. Akcję przygotowały firmy Eskadra, Sparc i Mindset Communication Support.
więcej
|
|
Góralki z loterią i reklamami od Veneo
Agencja Veneo wygrała konkurs na organizację loterii konsumenckiej wafelków Góralki (produkowanych przez IDC Polonia). Będzie odpowiadać za opracowanie koncepcji marketingowej loterii, obsługę techniczną i prawną oraz komunikację w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Majewski, Burzyńska, Wasilewska i Smolińska odchodzą z ,,Wprost". Nowa formuła pisma
Po nagłej zmianie redaktora naczelnego tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) z tytułem żegnają się Michał Majewski, Agnieszka Burzyńska, Olga Wasilewska i Izabela Smolińska. Dziennikarze wczoraj złożyli wypowiedzenia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sylwester Latkowski wycofał pozew przeciw szefom MDI za wpisy o jego kłopotach z prawem
Były redaktor naczelny „Wprost” Sylwester Latkowski zrezygnował z roszczeń sądowych wobec szefów agencji MDI Strategic Solutions Macieja Gorzelińskiego i Rafała Kasprówa za wpisy blogowe i facebookowe z jesieni 2013 roku o jego przeszłości.
więcej
|
|
Wynagrodzenie wydawcy ,,New York Timesa" wzrosło o 30 proc. do 6,8 mln dol.
Arthur Sulzberger Jr., prezes wydawnictwa The New York Times Co. za swoją pracę w 2014 r. otrzyma łącznie 6,8 mln dol. To o prawie 30 proc. więcej niż rok wcześniej.
więcej
|
|
,,Życie na Gorąco" na czele tygodników yellow. "Dobry Tydzień" wyprzedził ,,Na Żywo"
W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”, notujące największy spadek w zestawieniu. Na przedostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
więcej
|
|
Wydawca ,,Wprost" przekazywał wcześniej ABW artykuły o podsłuchach. ,,Priorytetem było bezpieczeństwo Polski"
Według ujawnionych notatek Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego Michał M. Lisiecki, prezes kontrolującej „Wprost” spółki PMPG Polskie Media, latem ub.r. przekazał funkcjonariuszom teksty o tzw. aferze taśmowej z kilku wydań tygodnika przed ukazaniem się ich w sprzedaży. - Priorytetem było bezpieczeństwo Polski, nawet za cenę bycia pomówionym przez własny zespół o złą wolę czy brak solidarności - wyjaśnia Lisiecki.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,Fronda" ze sprzedażą na poziomie 15 tys. egz. Rusza prenumerata
Sprzedaż pierwszego numeru miesięcznika „Fronda” (Fratria) wyniosła ok. 15 tys. egz. - Tytuł zdobył już grupę stałych czytelników, teraz czas na prenumeratę, rozwój pisma i sieci kolportażu - zapowiada Tomasz Przybek, prezes Fratrii.
więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z filmem ,,Ida" na DVD
W sobotę 28 marca br. do „Gazety Wyborczej” i „Wysokich Obcasów” (Agora) dołączona zostanie płyta DVD z filmem „Ida” Pawła Pawlikowskiego.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|