|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 19 Marca 2015 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Kozyra: Radio ZET musi zatrudnić w końcu kogoś, kto zna się na biznesie radiowym
Wczoraj Grupa Eurozet poinformowała, że Rafał Olejniczak ustąpił ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET i szefa stacji radiowych Grupy. - Stacja ma najsłabsze wyniki w historii, nikogo nie zaskoczyła ta zmiana - komentuje Robert Kozyra, były prezes i naczelny Radia ZET.
więcej |
|
KER: reklama internetu Dropss w Netii z nieetycznymi nawiązaniami do substancji odurzających
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama Netii promująca ofertę internetową Dropss naruszyła branżowy kodeks etyczny, bo zawarte w niej hasła i motywy nawiązują do substancji odurzających i odmiennego stanu po ich spożyciu.
więcej |
|
Windows 10 będzie darmową aktualizacją dla pirackich kopii systemu na całym świecie
Koncern Microsoft zapowiedział, że system Windows 10 będzie oferowany jako darmowa aktualizacja dla wszystkich, także pirackich wersji Windows 7 i 8.1. - Wierzymy, że z czasem nasi klienci przekonają się o korzyściach płynących z używania licencjonowanych wersji systemu Windows - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Pawłowski, dyrektor działu Windows w Microsoft Polska.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Katarzyna Cichopek i Katarzyna Trzaskalska poprowadzą codzienne pasmo ,,Twój Puls"
TV Puls w kwietniu br. umieści w ramówce nowe codzienne pasmo lifestylowe „Twój Puls”. Program na zmianę prowadzić będą Katarzyna Cichopek i Katarzyna Trzaskalska, a za jego produkcję odpowiadać będzie Remigiusz Maścianica.
więcej
|
|
Serial ,,The Book of Negroes" zastąpi ,,Taliankę" w TVP1
W piątek 8 maja br. na antenie TVP1 zadebiutuje kanadyjski serial „The Book of Negroes”, opowiadający o czarnoskórej kobiecie porwanej przez handlarzy niewolnikami. Produkcja będzie pokazywana w miejsce „Talianki” z Joanną Moro - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polsat World dostał koncesję satelitarną
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała w środę koncesję satelitarną kanałowi Polsat World, który adresowany będzie do Polaków mieszkających zagranicą.
więcej
|
|
,,Kuba Wojewódzki" przyciąga 1,2 mln widzów. TVN liderem
Najnowszą serię talk-show „Kuba Wojewódzki” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 70 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu pozostaje liderem rynku. Najwięcej widzów zgromadził odcinek z Anną Grodzką i Mamedem Chalidowem.
więcej
|
|
Olga Lipińska wraca do TVP z nowym programem ,,Olga Lipińska zaprasza"
Kanał TVP Rozrywka pod koniec kwietnia br. wprowadzi do ramówki nowy program „Olga Lipińska zaprasza” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W cyklu widzowie zobaczą rozmowy reżyserki z Tomaszem Raczkiem.
więcej
|
|
Reklamy w TVN najdroższe przy ,,Małych gigantach", ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. ceny reklam są niewiele niższe w porównaniu z ub.r. Za spoty przy niektórych programach trzeba jednak zapłacić więcej niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy „Małych gigantach”, „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
|
Scripps Networks Interactive chce wykupić od BBC całość UKTV
Amerykański koncern medialny Scripps Networks Interactive próbuje nakłonić szefostwo BBC Worldwide do sprzedaży połowy udziałów w stacji UKTV. Dzięki temu Amerykanie staliby się jej wyłącznym właścicielem.
więcej
|
|
,,Prawo Agaty" straciło 300 tys. widzów
Pierwsze trzy odcinki siódmej serii „Prawa Agaty” oglądało w TVN średnio 1,96 mln osób. Serial stracił 280 tys. widzów względem zeszłego roku, ale zapewnił stacji drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
,,Agenci T.A.R.C.Z.Y." ze słabą widownią. Serial ma tylko 960 tys. widzów
Nowy amerykański serial „Agenci T.A.R.C.Z.Y.” ogląda średnio 960 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym.
więcej
|
|
Serial ,,Forever" w AXN
3 kwietnia AXN rozpocznie emisję nowego serialu „Forever”.
więcej
|
|
Miniserial ,,Świadkowie" w kanale 13 Ulica
W piątek 20 marca br. kanał 13 Ulica rozpocznie emisję francuskiego miniserialu „Świadkowie”.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Branża: Bardzo ciężko będzie Radiu ZET odbudować pozycję, zmiana redaktora naczelnego nie wiele pomoże
Odejście Rafała Olejniczaka ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET związane jest ze słabymi wynikami słuchalności rozgłośni - uważają przedstawiciele branży. Nie jest jednak przesądzone, że nowy szef stacji Jarosław Paszkowski je poprawi.
więcej
|
|
Zarząd RDC o zwolnieniu Elizy Michalik: nieakceptowany styl prowadzenia audycji i sposób wyrażania opinii
Zarząd Polskiego Radia RDC wydał w środę wieczorem oświadczenie, w którym dementuje doniesienia medialne o zwolnieniu Elizy Michalik z powodu jej poglądów. - Zarząd wskazywał redaktor naczelnej na nieakceptowany styl prowadzenia audycji - napisano w dokumencie. - Ze względu na styl zaproponowałam jej program - odpowiada Ewa Wanat.
więcej
|
|
Robert Kozyra: Radio ZET musi zatrudnić w końcu kogoś, kto zna się na biznesie radiowym
Wczoraj Grupa Eurozet poinformowała, że Rafał Olejniczak ustąpił ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET i szefa stacji radiowych Grupy. - Stacja ma najsłabsze wyniki w historii, nikogo nie zaskoczyła ta zmiana - komentuje Robert Kozyra, były prezes i naczelny Radia ZET.
więcej
|
|
Złote Przeboje utraciły pozycję lidera w Poznaniu, rośnie Radio Merkury
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Jarosław Paszkowski nowym naczelnym Radia ZET, odchodzi Rafał Olejniczak
Rafał Olejniczak rezygnuje ze stanowiska redaktora naczelnego Radia ZET i szefa stacji radiowych Eurozetu, odchodząc z firmy za porozumieniem stron. Jego obowiązki przejmie Jarosław Paszkowski, dotąd dyrektor programowy rozgłośni.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
KER: reklama internetu Dropss w Netii z nieetycznymi nawiązaniami do substancji odurzających
Komisja Etyki Reklamy uznała, że reklama Netii promująca ofertę internetową Dropss naruszyła branżowy kodeks etyczny, bo zawarte w niej hasła i motywy nawiązują do substancji odurzających i odmiennego stanu po ich spożyciu.
więcej
|
|
Sebastian Umiński: z Grupy Saatchi & Saatchi Poland do Ogilvy & Mather
Sebastian Umiński dołączył do agencji Ogilvy & Mather obejmując stanowisko digital & innovations directora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej Umiński pracował m.in. w Interactive Solutions, Saatchi & Saatchi Poland i MRM Worldwide.
więcej
|
|
Reklamy w TVN najdroższe przy ,,Małych gigantach", ,,Faktach" i ,,Kuchennych rewolucjach"
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień br. ceny reklam są niewiele niższe w porównaniu z ub.r. Za spoty przy niektórych programach trzeba jednak zapłacić więcej niż rok temu. Najwięcej kosztują reklamy przy „Małych gigantach”, „Faktach” i „Kuchennych rewolucjach”.
więcej
|
|
,,Podejmij wyzwanie" - muzycy, sportowcy i projektanci w kampanii Pepsi (wideo)
Pod hasłem „Podejmij wyzwanie Pepsi” zaczęła się kampania reklamowa napoju Pepsi, której globalnymi ambasadorami są Usher, Serena Williams, James Rodríguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti i Jerome Jarre, a polskim - Maciej Sieradzky. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction, Digital One, 4Frame i Questia.
więcej
|
|
Mały Głód w walce kung-fu reklamuje Danio (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa serków Danio (produkowanych przez Danone Polska) z udziałem ich brand hero Małego Głoda. Akcję przygotowały i realizują firmy Y&R Poland, VML Poland, MediaCom Warszawa i Garden of Words.
więcej
|
|
Komiksowa groza reklamuje ,,akcję błysk" w Lidlu (wideo)
Sieć sklepów Lidl zaczęła wiosenną promocję środków czyszczących pod hasłem „Akcja błysk”. Wspiera to kampania reklamowa w komiksowej stylistyce przygotowana przez firmy GPD Agency i Havas Media.
więcej
|
|
Berlinki reklamowane jako drugie jury w ,,Must be the music. Tylko muzyka" (wideo)
Firma Animex rozpoczęła dziesięciotygodniową kampanię reklamową parówek Berlinki obejmującą sponsoring i product placement w taletn-show Polsatu „Must be the music. Tylko muzyka”. Akcja została przygotowana przez Publicis Poland, Human Ark i Alvernia Content.
więcej
|
|
IDMnet będzie sprzedawać reklamy w serwisie ,,Polityki"
Broker reklamowy IDMnet rozpoczął obsługę serwisu internetowego tygodnika „Polityka” w zakresie sprzedaży reklam na zasadach wyłączności sieciowej. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
więcej
|
|
Klown pocieszający dzieci w szpitalu promuje fundację Czerwone Noski (wideo)
Rozpoczęła się kampania zachęcająca do przeznaczania 1 proc. podatku na rzecz fundacji Czerwone Noski Klown w Szpitalu. Akcję organizacja przygotowała wspólnie ze studiem produkcyjnym Artcore.
więcej
|
|
Wiosenna kampania zaczyna kolejny rok obsługi reklamowej Manufaktury przez TBWA
Agencja reklamowa TBWA przez kolejny rok będzie zajmować się kompleksową obsługą reklamową łódzkiego centrum handlowego Manufaktura. Pierwsza tegoroczna kampania właśnie ruszyła.
więcej
|
|
Jakub Ogiński: z Bahlsen Polska do Lotte Wedel
Jakub Ogiński dołączył do działu marketingu firmy Lotte Wedel. Wcześniej przez 9 lat pracował w Bahlsen Polska.
więcej
|
|
Asus reklamuje laptopy z serii G i ZenBook
Nowa kampania realizowana przez agencję Mexad dla Asus Polska promuje modele laptopów z serii G oraz ZenBook. Obecne działania są kontynuacją współpracy firm zapoczątkowanej w zeszłym roku.
więcej
|
|
Internet |
|
|
,,The Guardian", ,,Financial Times", CNN, Reuters i ,,The Economist" zawarły sojusz reklamowy
Wydawcy dzienników „The Guardian”, „Financial Times” i „The Economist”, stacja CNN i agencja Reuters zawarli porozumienie o nazwie Pangaea Alliance. Jego celem jest stworzenie wspólnej platformy reklamowej i walka z rosnącą pozycją marketingową największych firm internetowych.
więcej
|
|
Orange szykuje ofensywę e-telewizyjną, chce sprzedać udziały w Dailymotion
Francuski operator telekomunikacyjny Orange przygotował długofalowy plan zakładający rozwój działalności na europejskim rynku telewizji internetowej. Jednocześnie po raz kolejny podejmie próbę sprzedaży swoich udziałów w internetowym serwisie wideo Dailymotion.
więcej
|
|
Microsoft rezygnuje z Internet Explorera, zastąpi go nowa marka
Koncern Microsoft zapowiedział, że w podstawowej wersji Windows 10 zabraknie przeglądarki Internet Explorer. W jej miejsce pojawi się nowa przeglądarka internetowa, nad której nazwą trwają obecnie prace.
więcej
|
|
Orange rozbudowuje sieć LTE, w jej zasięgu 24 mln Polaków
Operator telekomunikacyjny Orange Polska podał dane, według których w zasięgu jego internetu LTE są obecnie ponad 24 mln użytkowników.
więcej
|
|
Facebook wprowadza nowy mechanizm dotarcia z reklamami do imigrantów
Facebook uruchomił nowy mechanizm targetowania reklam, który ma ułatwiać reklamodawcom dotarcie do 92 milionów imigrantów korzystających z portalu.
więcej
|
|
KnowledgeHub inwestuje w Beemail
KnowledgeHub został inwestorem w spółce Beemail, która oferuje platformę e-mailingową przeznaczoną dla branży e-commerce. Docelowo fundusz ma posiadać 33 proc. udziałów, a pozostały pakiet pozostanie w rękach obecnych udziałowców.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl
|
|
|