Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Wtorek, 9 Września 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Jarosław Kuźniar ze 100 tys. followersów na Twitterze (TOP50 dziennikarzy)

Jarosław Kuźniar jako pierwszy polski dziennikarz osiągnął liczbę 100 tys. użytkowników obserwujących jego profil na Twitterze. Wśród najpopularniejszych ludzi mediów wyprzedza Mateusza Borka, Michała Pola i Romana Kołtonia. W ostatnich miesiącach stosunkowo najwięcej followersów zyskali Michał Majewski, Krzysztof Stanowiski i Tomasz Smokowski. więcej

 
Interia dzieli nową stronę główną na informacje i lifestyle (foto)

W środę strona główna portalu Interia.pl zostanie udostępniona w nowej wersji, podzielonej na dwie zasadnicze części: informacyjną i lifestylową. Portal przekonuje, że nowa odsłona, na której będzie widoczne jego nowe logo, świetnie wypadła w badaniach wśród użytkowników. więcej

 
Google odpowiada wydawcom: nie promujemy własnych usług kosztem konkurencji, tylko służymy internautom

Prezes Google Eric Schmidt w odpowiedzi na zarzuty stawiane przez wydawców prasowych przekonuje, że jego firma nie promuje własnych serwisów i usług kosztem ich konkurentów. - Jak dotąd żaden organ regulacyjny nie zgłosił sprzeciwu w zakresie udzielania ludziom bezpośrednich odpowiedzi na ich pytania przez Google z tego prostego powodu, że jest to lepsze dla użytkowników - zaznacza. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

McCANN Worldgroup poszukuje osoby na stanowisko
FRONT-END DEVELOPER

Com&Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży

Multikino Media poszukuje osoby na stanowisko
Sales Manager

Firma Internetowa poszukuje osoby na stanowisko
Head of Financial Services

Wydawnictwo poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Marketingu

Isobar poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive

LeadBullet poszukuje osoby na stanowisko
Account executive

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator ds. Komunikacji Marketingowej

Radio ZET Gold poszukuje osoby na stanowisko
Reporter

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca portalu sportowego

dodaj własne   więcej ogłoszeń
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 77 000 odbiorców.
 
 
 
 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. ,,Harper's Bazaar" z największym spadkiem

W I półroczu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. Szóstą pozycję zajęły „Wysokie Obcasy Extra”. więcej

 
Niesforny Plushak ,,bez konsekwencji" reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka. więcej

 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze

- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Pochwały dla nowych logotypów WP i Interii. ,,Nowoczesne i dynamiczne"

Specjaliści z agencji brandingowych pozytywnie oceniają zmiany logotypów wprowadzone przez portale Wirtualna Polska i Interia. Podkreślają, że nowe znaki są nowocześniejsze i - m.in. dzięki brakowi końcówki „.pl” - lepiej odzwierciedlają specyfikę obecnego internetu. więcej

TVN24 BiŚ wyprzedziło Superstację, TV Republika powalczy o awans z ostatniej pozycji

TVP Info było liderem oglądalności wśród kanałów newsowych w sierpniu br. Największy wzrost zanotował kanał TVN24 Biznes i Świat, który wyprzedził Superstację. Ostatnie miejsce zajęła TV Republika, która liczy na zwiększenie widowni jesienią. więcej

,,Super Express" dogonił ,,Gazetę Wyborczą". Ostro w dół ,,Przegląd Sportowy" i ,,Gazeta Polska Codziennie"
Interia z nowym logo - już bez tarczy i ,,.pl"
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze

- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media. więcej

 
Boruc, Kwiatkowska, Dowbor i Kozierowska nowymi twarzami Polsat Cafe

Jesienią w ramówce Polsat Cafe znajdzie się sześć nowych pozycji, w tym dwa formaty zagraniczne “Shopping Queen” i “U-turn”, a także cykl “Panny na wydaniu” i show Kasi Kwiatkowskiej. - Stawiamy na różnorodność oferty programowej - mówi Jolanta Borowiec, dyrektor stacji. więcej

 
,,Świat się kręci" ma 850 tys. widzów i dalej przegrywa z konkurencją

Pierwsze odcinki drugiej edycji „Świat się kręci” oglądało średnio 852 tys. osób, o 43 tys. widzów więcej niż program gromadził rok temu. TVP1 w czasie jego emisji przegrywa z głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. więcej

 
Legia Warszawa w Lidze Europy w TVN Turbo i Canal+ Sport

Mecze Legii Warszawa w Lidze Europy UEFA pokazywać będzie nie tylko Canal+ Sport, ale także dostępna szerzej stacja TVN Turbo. Pierwsze spotkanie z udziałem stołecznej drużyny widzowie zobaczą 18 września. więcej

 
Kino Polska TV inwestuje w telezakupy. Kupi spółkę Okazje TV

Rada nadzorcza Kino Polska TV, nadawcy m.in. stacji Kino Polska i Filmbox, zdecydowała o zakupie większościowego pakietu udziałów spółki TV Okazje. Nabywana firma zajmuje się działalnością teleshoppingową. więcej

 
Polsat liderem, ,,wielka czwórka" odbudowuje swoją pozycję. ,,M jak miłość" hitem tygodnia

W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia. więcej

 
Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr w kampanii Stopklatki TV "Odkryj filmy warte spotkania" (wideo)

Kanał filmowy Stopklatka TV rozpoczął kampanię wizerunkową, w której pojawiają się Katarzyna Maciąg i Jerzy Stuhr. Działania pod hasłem “Odkryj filmy warte spotkania“ obejmują telewizję, kino, prasę i outdoor. więcej

 
TVP Parlament debiutuje w telewizji hybrydowej

Od 10 września br. internetowy kanał tematyczny TVP Parlament będzie dostępny w ramach Platformy Hybrydowej Telewizji Polskiej. Oglądać go będą mogli użytkownicy telewizorów z funkcją HbbTV podłączonych do internetu. więcej

 
"Taniec z Gwiazdami" najpopularniejszym show tygodnia

Pierwszy odcinek drugiej edycji show Polsatu “Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” miał najwięcej widzów spośród wszystkich wieczornych programów rozrywkowych nowej jesiennej ramówki. W grupie komercyjnej najlepszy wynik osiągnął “MasterChef” TVN. więcej

 
Zrekonstruowane ,,Alternatywy 4" w TVP HD

13 września 2014 roku TVP HD rozpocznie emisję serialu „Alternatywy 4”, który został zrekonstruowany. Nowa wersja produkcji została również uzupełniona o sceny usunięte pierwotnie przez cenzurę. więcej

 
Platforma na życzenie ,,Twój TiViK" z nowymi aplikacjami

W najnowszej aktualizacji platformy „Twój TiViK”, dostępnej na życzenie na dekoderach ADB, odświeżono stronę startową oraz dodano kolejne aplikacje dla abonentów. więcej

 
 
Radio  
 
Wyniki słuchalności rozgłośni radiowych w miastach Polski (raport)

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od lutego do lipca 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w wybranych miastach Polski w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Eska promuje ,,ImprEskę" w konkursie ,,Przeleć z Pirowskim całą Europę"

Radio Eska (Grupa Radiowa Time) rozpoczęło konkurs „Przeleć z Pirowskim całą Europę, czyli ImprEska on tour”. Przez cztery kolejne soboty Jan Pirowski poprowadzi specjalne wydania wieczornego pasma „ImprESKA” z europejskich stolic. więcej

 
Reklama  
 
Niesforny Plushak ,,bez konsekwencji" reklamuje młodym Plush na Kartę, znika Maciek Rock (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowej oferty Plusa - Plush na Kartę, której brand hero jest niesforny misiek Plushak. Komunikacja pod hasłem „Bez konsekwencji” jest skierowana do osób w wieku 16-24 lat. Koncepcję, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. W związku z wprowadzeniem nowej marki w tym roku nie będzie już dużej kampanii Plusa na Kartę z udziałem Macieja Rocka. więcej

 
Nescafé odświeża logo i ujednolicą identyfikację (wideo)

Koncern Nestlé wprowadza ujednoliconą identyfikację wizualną swojej marki kawowej Nescafé. Wizerunek jest oparty na odświeżonym logotypie i haśle „Wszystko zaczyna się z Nescafé!”. więcej

 
Piotr Adamczyk dziękuje polecającym klientom w kampanii eurobanku (wideo)

Wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa eurobanku, w której Piotr Adamczyk dziękuje klientom tego banku polecającym go innym osobom. Akcję przygotowały firmy Brasil i Starcom. więcej

 
Urinal Intensiv reklamowany jako ,,sprawdzony i bezpieczny na drogi moczowe" (wideo)

Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa preparatu Urinal Intensiv (produkowanego przez Walmark), pierwsza przygotowana przez agencję McCann Worldgroup, która przejęła obsługę marki od Isobar Poland. więcej

 
Budyń Winiary reklamowany na podwieczorek dla dzieci (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa budyniu Winiary (produkowanego przez Nestlé Polska) przekonująca, że to idealne danie na podwieczorek dla aktywnych dzieci. Akcję przygotowały firmy Legend Group i MEC. więcej

 
Spotify wprowadza nowe formaty reklam wideo

Video Takeover i Sponsored Sessions to nowe produkty, które serwis Spotify proponuje reklamodawcom. więcej

 
Agata Meble: 20 rat 0% albo rabaty do 20% (wideo)

W salonach meblowych Agata Meble zaczęła się promocja pod hasłem „20 rat 0% albo rabaty do 20% w Agata Meble”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy Opus B i Havas Media Warsaw. więcej

 
,,Nagrody na pełnym luzie" promują Chupa Chups (wideo)

Ruszyła promocja lizaków Chupa Chups (produkowanych przez Perfetti Van Melle Polska) prowadzona pod hasłem „Nagrody na pełnym luzie”. Akcję i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Kropka Bordo. więcej

 
Piotr Kucharski w kampanii "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką"

Firma Primavika ruszyła z kampanią promocyjną "Smaczny przepis na zdrowie z Primaviką”, która promuje marki Primavika i Primaeco. Ambasadorem marki i twarzą kampanii został znany z anteny TVN kucharz - Piotr Kucharski. więcej

 
Marta Burzyńska: z OS3 do Gong

Marta Burzyńska dołączyła do zespołu działu client service agencji Gong, gdzie objęła stanowisko account managera. więcej

 
Izabela Kurczewska i Maciej Nowicki jurorami na festiwalu Eurobest

Izabela Kurczewska oraz Maciej Nowicki jako przedstawiciele polskiej branży reklamowej będą oceniać prace w europejskim festiwalu kreatywności Eurobest 2014. więcej

 
Raiffeisen Polbank i Wizz Air ze wspólnym programem partnerskim

Linie lotnicze Wizz Air oraz bank Raiffeisen Polbank uruchamiają program partnerski. Klientom oferowane będą karty kredytowe i debetowe Wizz Air MasterCard. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Plush na Kartę - Za posiadanie tego nie ściga policja Plush na Kartę - Od tego nie rosną włosy między palcami Plush na Kartę - Od tego nie zachodzi się w ciążę Plush na Kartę - Chcij to! Stopklatki TV: Odkryj filmy warte spotkania
 
Prasa  
 
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych w I półroczu 2014 r. ,,Harper's Bazaar" z największym spadkiem

W I półroczu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największy wzrost odnotował „Cosmopolitan”, a najwięcej stracił „Harper’s Bazaar”. Szóstą pozycję zajęły „Wysokie Obcasy Extra”. więcej

 
Europejscy wydawcy przez dwa tygodnie przeciwko ,,monopolowi Google"

Rozpoczęta w sobotę akcja, w której wydawcy prasowi z całej Europy na łamach swoich gazet i czasopism apelują do władz Unii Europejskiej o zatrzymanie monopolu Google, potrwa dwa tygodnie. W Polsce apel wspiera Izba Wydawców Prasy. więcej

 
Fundacja Centrum Kopernika udziałowcem "Tygodnika Powszechnego"

Fundacja Centrum Kopernika, powołana dzięki darowiźnie ks. prof. Michała Hellera, została mniejszościowym udziałowcem spółki Tygodnik Powszechny, wydawcy “Tygodnika Powszechnego”. Oba podmioty planują współpracę organizacyjną, wydawniczą i finansową. więcej

 
,,Art & Business" w nowej szacie i z większym zespołem

Na rynku ukazał się jubileuszowy numer miesięcznika “Art & Business” (Art & Business Magazine), który obchodzi właśnie 25 lat istnienia. Od tego wydania tytuł ma zmienioną zawartość i nową szatę graficzną. Jego zespół wzmocnili też nowi współpracownicy. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" w akcji ,,Polish your English" uczy języka angielskiego w 80 dni

Ruszyła akcja „Polish your English”, w której „Gazeta Wyborcza” (Agora) zachęca czytelników do nauki języka angielskiego stosowanego w dyplomacji. Codziennie w wydaniach drukowane są m.in. przydatne dyplomatyczne zwroty. więcej

 
"Elle Decoration" z większą objętością i nowymi działami

Z początkiem września na rynku ukazał się setny numer dwumiesięcznika wnętrzarskiego “Elle Decoration” (Burda Media Polska). Zadebiutowały w nim nowe działy. więcej

 
Jedynki  
 
 
elektro.info - 2014-09-08 Magazyn Rowerowy - 2014-09-08 Beauty Forum - 2014-09-08 Skarb - 2014-09-08 The New Yorker - 2014-09-08
 
Internet  
 
Jarosław Kuźniar ze 100 tys. followersów na Twitterze (TOP50 dziennikarzy)

Jarosław Kuźniar jako pierwszy polski dziennikarz osiągnął liczbę 100 tys. użytkowników obserwujących jego profil na Twitterze. Wśród najpopularniejszych ludzi mediów wyprzedza Mateusza Borka, Michała Pola i Romana Kołtonia. W ostatnich miesiącach stosunkowo najwięcej followersów zyskali Michał Majewski, Krzysztof Stanowiski i Tomasz Smokowski. więcej

 
Interia dzieli nową stronę główną na informacje i lifestyle (foto)

W środę strona główna portalu Interia.pl zostanie udostępniona w nowej wersji, podzielonej na dwie zasadnicze części: informacyjną i lifestylową. Portal przekonuje, że nowa odsłona, na której będzie widoczne jego nowe logo, świetnie wypadła w badaniach wśród użytkowników. więcej

 
Google odpowiada wydawcom: nie promujemy własnych usług kosztem konkurencji, tylko służymy internautom

Prezes Google Eric Schmidt w odpowiedzi na zarzuty stawiane przez wydawców prasowych przekonuje, że jego firma nie promuje własnych serwisów i usług kosztem ich konkurentów. - Jak dotąd żaden organ regulacyjny nie zgłosił sprzeciwu w zakresie udzielania ludziom bezpośrednich odpowiedzi na ich pytania przez Google z tego prostego powodu, że jest to lepsze dla użytkowników - zaznacza. więcej

 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze

- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media. więcej

 
Polscy dziennikarze aktywnie korzystają z serwisów społecznościowych

Materiały pochodzące z social media są dla polskich dziennikarzy źródłem inspiracji. Aż 92 proc. z nich korzysta z tych kanałów zawodowo, a 64 proc. robi to codziennie - wynika z najnowszego raportu „Dziennikarze i Social Media 2014” przygotowanego przez Multi Communications, Millward Brown oraz Instytut Monitorowania Mediów. więcej

 
Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN

Bieżące informacje, możliwość personalizacji treści, dostęp do najważniejszych usług Microsoftu oraz nowe możliwości dla reklamodawców - ruszyła próbna wersja nowego portalu MSN. więcej

 
Twitter testuje przycisk ,,Kup"

Twitter rozpoczął testowanie mechanizmu dokonywania zakupów online z poziomu konkretnych tweetów w serwisie. więcej

 
pkt.pl z nową nazwą stawia na marketing zintegrowany dla małych i średnich firm

Wydająca katalogi yellow pages firma pkt.pl zmienia nazwę na pkt.pl Marketing Zintegrowany i stawia na rozwój usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw. więcej

 
Facebook ma 100 milionów użytkowników w Afryce

Facebook poinformował, że na kontynencie afrykańskim z największego serwisu społecznościowego korzysta 100 milionów ludzi, większość za pomocą urządzeń mobilnych. więcej

 
Forsal.pl w technologii Responsive Web Design. Koniec wersji mobilnej

Serwis Forsal.pl (Infor Biznes) został udostępniony w technologii Responsive Web Design, która dostosowuje jego treści do wielkości wyświetlaczy smartfonów i tabletów. W związku z tym zlikwidowano wersję mobilną strony. więcej

 
Public Relations  
 
Agata Reed rzecznikiem prasowym Enea Wytwarzanie
 
Edelman dla Provident Polska
 
Clue PR wygrało przetarg optivo
 
Merlin.pl postawił na Telma Communications Agency
 
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało Good Message
 
,,Śledzę Magdę Gessler" z agencją Świeży PR
 
Technologie  
 
Overmax przedstawia tablet Qualcore 1010. Ma kosztować 419 zł
 
PKP Intercity wprowadza darmowe Wi-Fi w kolejnych pociągach
 
Zopo wprowadza na rynek nowe smartfony ZP320 i ZP520
 
Ascend P7 Sapphire Edition - limitowana edycja smartfona Huawei (wideo)
 
Spotify wprowadza nowe formaty reklam wideo
 
Plush na Kartę - nowa oferta i marka Plusa
 
Gospodarka  
 
Bezrobocie najniższe od lat. W sierpniu wyniosło 11,7 proc.
 
Władysław Kosiniak-Kamysz: we wrześniu propozycje zmian ws. umów na czas określony
 
Raiffeisen Polbank i Wizz Air ze wspólnym programem partnerskim
 
Krzysztof Kwiatkowski: skontrolujemy firmy, które zajmują się wywozem śmieci
 
Polacy najchętniej na wakacje jeżdżą do Grecji. Coraz większą popularnością zdobywają kierunki egzotyczne
 
W tym roku o 12-13 proc. wyższa sprzedaż nowych aut
 
Rząd zapowiada pakiet kolejnych ułatwień dla przedsiębiorców
 
Ofensywa sieci Freshmarket. Co roku będzie powstawać 200 nowych sklepów
 
6 proc. przedsiębiorców płaci zaliczki na PIT co kwartał
 
Kultura/Rozrywka  
 
Znamy siedmiu finalistów literackiej nagrody Nike 2014
 
Paul Simon i Sting zagrają w marcu w Krakowie
 
Nadchodzi horror "Tusk"
 
,,Four" - nowa płyta One Direction
 
Snoop Dogg pracuje z Pharrellem Williamsem i Kuruptem
 
Orlando Bloom i Michael Douglas w filmie "Unlocked"
 
"Chains" promuje nowy album Nicka Jonasa
 
Blog  
 
Wypasione saksy władzy w Brukseli, ciężka porażka w kraju - Krzysztof Czabański
 
BGŻ Optima - czy naprawdę mnie pokochała, czy to tylko obiecanki-cacanki? - Janusz Kamieński
 
Reklama firmy Adrian - tabloidowe wyznanie Felicjańskiej - Ada Kiryluk
 
Zmiany, zmiany, zmiany - ks. Artur Stopka
 
Apple story, czyli jak zostałem Miczurinem.* - Ewaryst Fedorowicz
 
Nasz gość  
 
,,To siła, jakiej nie da marketing, YouTube czy Instagram" - Jarosław Kuźniar o Twitterze

- Moja aktywność na Twitterze mnie samemu i programowi „Wstajesz i Wiesz” dała siłę, jakiej nie dałaby żadna akcja promocyjna. Twitter nie jest błahy, jak potrafi być YouTube, nie jest pstry, jak bywa Instagram. Tu wciąż jest więcej profesjonalizmu niż niepotrzebnej prywatności - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Kuźniar z TVN24, opisując swoją aktywność w social media. więcej

 
Anna Sakowicz: Telewizja będzie tracić zasięg i budżety reklamowe
 
Maciej Maciejowski: Cieszyłbym się, gdyby Netflix wszedł do Polski
 
Kwestionariusz  
 
Piotr Cedzyński: niezastąpieni są tylko ludzie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Cedzyński, executive creative director w Cheil Poland. więcej

 
Mateusz Hładki: Internet to dla mnie okno z widokiem na lepszy świat
 
Bartłomiej Koprowski: Codziennie po pracy mam poczucie rozpoczynającego się weekendu
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl