|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 25 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
- Platforma internetowa EskaGO ma powalczyć z największymi serwisami VoD w Polsce - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR. Przyznaje, że wartość podmiotów internetowych jest przeszacowana, dlatego stawia na rozwój organiczny swojej grupy.
więcej
|
|
Zwierzęce reklamy Biedronki: absurd i dziwne zaskoczenie cenami (opinie)
Wizerunkowe reklamy Biedronki, w których animowane zwierzęta zachowują się jak ludzie w zwyczajnych sytuacjach, to dość udana próba wprowadzenia absurdalnego humoru do komunikacji marki oraz poszerzenia jej grupy docelowej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
Ujawnienie nagrań podsłuchów przez „Wprost” może wpłynąć na stałe podniesienie sprzedaży tygodnika, ale nie będzie to duży wzrost. Ruch ten nie przekona jednak nowych firm do reklamowania się w tytule, a część dotychczasowych może odstraszyć - uważają eksperci rynku prasowego.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Tygodnik Powszechny" oskarża reportera ,,Gazety Wyborczej" o plagiat
Według „Tygodnika Powszechnego” Jacek Hugo-Bader, reporter „Dużego Formatu” ukazującego się z „Gazetą Wyborczą”, w swojej książce o tragedii polskich himalaistów na Broad Peak użył fragmentów reportażu, który rok wcześniej ukazał się w „TP”.
więcej |
|
Już 19,4 mln Polaków korzysta z internetu. Zyskuje YouTube, w dół Allegro
Korzystanie z internetu deklaruje już 64,3 proc. Polaków, co w przeliczeniu na populację daje 19,4 mln. Wzrosty rozpoznawalności i odwiedzalności zanotował YouTube, natomiast spadki - Allegro.
więcej |
|
TV4 szykuje reality-show ,,Tata sam w domu"
„Tata sam w domu” to nowy reality-show, nad którym pracuje Telewizja Polsat. Nie trafi on jednak na główną antenę stacji, ale ma go pokazać kanał TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Emisja programu zależy od tego, jak wypadną poszukiwania uczestników.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Cannes Lions: digital jako rzeczywistość, skromny udział Polski (opinie)
Rozstrzygnięcia tegorocznego edycji Cannes Lions pokazują, że komunikacja cyfrowa coraz mocniej przenika do rzeczywistości pozainternetowej. Polski bilans festiwalu jest skromny, co staje się smutną normą - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z czołowych agencji.
więcej
|
Dlaczego solidarność dziennikarska z ,,Wprost" prysła tak szybko? (opinie)
- Zawodowej solidarności wystarczyło na kilkanaście godzin, bo środowisko dziennikarskie w Polsce było, jest i będzie podzielone - reakcję dziennikarzy na „aferę podsłuchową” oceniają Marcin Kowalczyk, Michał Kobosko, Wojciech Maziarski, Tomasz Wróblewski i Wojciech Surmacz.
więcej
|
Wbrew Monice Olejnik nie wszyscy dziennikarze są przeciw Tuskowi - Żakowski, Lis, Blumsztajn...
|
,,Newsweek" wyprzedził ,,Politykę". ,,Do Rzeczy" mocno w dół
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TV4 szykuje reality-show ,,Tata sam w domu"
„Tata sam w domu” to nowy reality-show, nad którym pracuje Telewizja Polsat. Nie trafi on jednak na główną antenę stacji, ale ma go pokazać kanał TV4 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Emisja programu zależy od tego, jak wypadną poszukiwania uczestników.
więcej
|
|
TVN24 Biznes i Świat zmienia ramówkę. Debiutuje "Epicentrum" Marka Tejchmana
W poniedziałek 30 czerwca stacja TVN24 Biznes i Świat rozpocznie emisję autorskiego magazynu Marka Tejchmana „Epicentrum”, który będzie podsumowaniem wydarzeń dnia na świecie. Wprowadzone zostaną też inne zmiany w ramówce.
więcej
|
|
Zmiany w składzie jurorskim ,,The Voice of Poland 5"? ,,Niewykluczone"
Skład trenerski w piątej edycji talent-show „The Voice of Poland” może ulec zmianie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Na razie jednak nie znane są szczegóły, choć w mediach pojawiła się informacja, że do programu nie wróci już Justyna Steczkowska.
więcej
|
|
TVS znów staje się kanałem uniwersalnym
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała we wtorek o zmianie zapisów koncesji satelitarnej wydanej dla kanału TVS. Stacja nie będzie już miała charakteru edukacyjno-poznawczego, ale ponownie będzie telewizją o charakterze uniwersalnym.
więcej
|
|
,,Bez Retuszu" Marka Czyża hitem TVP Info. Widownia rośnie z tygodnia na tydzień
Program „Czyż. Bez Retuszu” po kilku tygodniach emisji gromadzi przed telewizorami średnio 474 tys. oglądających. Oglądalność magazynu rośnie z wydania na wydanie, a TVP Info w czasie jego emisji wygrywa walkę o widza z TVN24 i Polsat News.
więcej
|
|
Muzo.tv już oficjalnie zamiast P-Music
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła we wtorek decyzję o zmianie nazwy stacji muzycznej Polsatu z P-Music na Muzo.tv. Nowy kanał ma ruszyć latem tego roku.
więcej
|
|
Canal+ ukarany za pokazanie scen przemocy. Musi zapłacić 50 tys. zł
Stacja Canal+ musi zapłacić 50 tys. zł kary za to, że w czasie chronionym wyemitowała pełen scen przemocy film „Żyła sobie baba”. O ukaraniu nadawcy zdecydował przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak.
więcej
|
|
Nowa polska animacja ,,Pamiętnik Florki" w MiniMini+
Kanał MiniMini+ w drugiej połowie lipca br. rozpocznie emisję nowego polskiego serialu animowanego „Pamiętnik Florki”. Produkcja opowiadać będzie o przygodach sympatycznej, ciekawej świata ryjówki.
więcej
|
|
Radio |
|
|
Radio Silesia za Radio Plus Śląsk od lipca. ,,Postawimy na informacje z regionu"
Od 1 lipca br. w miejsce Radia Plus Śląsk zacznie nadawać - współpracujące z kanałem TVS - Radio Silesia. - Naszym celem jest przywrócenie odpowiedniej rangi rozgłośni regionalnej - mówi Wirtualnemedia.pl Łukasz Tymków, dyrektor Radia Silesia.
więcej
|
|
RMF FM wyśle słuchaczy na plan serialu ,,Czas honoru 7"
W piątek 27 czerwca na antenie radia RMF FM rozpocznie się cotygodniowy konkurs przygotowany dla słuchaczy rozgłośni. Nagrodą jest w nim udział w zdjęciach do serialu TVP2 „Czas honoru - Powstanie”.
więcej
|
|
RMF FM umacnia się na pozycji lidera w Białymstoku, zyskało Radio Jard
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od grudnia 2013 roku do maja 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Białymstoku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Mariusz Woźniczka kieruje Eurozet Live. "Stawiamy na projekty cross-mediowe"
Grupa Eurozet, nadawca Radia ZET, oferować będzie klientom projekty cross-mediowe oraz działania marketingowe związane z wydarzeniami i miejscami pod nową marką Eurozet Live.
więcej
|
|
,,Szansa" - kolejny teledysk prezenterów poranka VOX FM
Prowadzący poranne pasmo radia VOX FM Norbert Bieńkowski, Konrad Piwowarski i Maciej Łuczyński zrealizowali kolejny projekt muzyczny. W teledysku pt. „Szansa” gościnnie wystąpił raper Norbi.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Zwierzęce reklamy Biedronki: absurd i dziwne zaskoczenie cenami (opinie)
Wizerunkowe reklamy Biedronki, w których animowane zwierzęta zachowują się jak ludzie w zwyczajnych sytuacjach, to dość udana próba wprowadzenia absurdalnego humoru do komunikacji marki oraz poszerzenia jej grupy docelowej - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Goldbach konsoliduje sprzedaż, Kałużny za Parzydło na czele Goldbach Audience
Od lipca sieć reklamowa Goldbach Audience poszerzy swoją ofertę o obsługę wszystkich typów mediów, przejmując od Goldbach Interactive dotychczasowych klientów tych usług. Nowym dyrektorem zarządzającym Goldbach Audience zostanie Wojciech Kałużny, zastępując Marka Parzydło.
więcej
|
|
Cztery agencje reklamowe walczą o obsługę sieci Saturn
Do przetargu na obsługę reklamową sieci elektromarketów Saturn (należącej do Media Saturn Holding Polska) zostały zaproszone agencje Ogilvy& Mather, H Warsaw, Scholz & Friends Warszawa i GPD Advertising. Ostatnio dla Saturna pracowała ta pierwsza.
więcej
|
|
Młode lwy festiwalu Cannes Lions (relacja)
Swoje 24 godziny spędzone na festiwalu reklamowym Cannes Lions z perspektywy uczestnika konkursu Young Creatives opisuje Kuba Sagan z K2.
więcej
|
|
Undofen Max Krem: zwala grzybicę z nóg (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na grzybicę stóp Undofen Max Krem (produkowanego przez Omega Pharma Poland). Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising, Garaż Studio Filmowe, Xantus i Initiative Warszawa.
więcej
|
|
E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media dla Valeant Polska
Agencje E_misja Interactive 360 i 6ix WOMM & Social Media (należące do grupy NuOrder) wygrały przetarg na obsługę interaktywną czterech marek z portfolio Valeant Polska: Diosminex, 4Flex, Aqua Slim i Slim Coffee.
więcej
|
|
W sprzedaży bezpośredniej najchętniej kupujemy kosmetyki
Kosmetyki, chemia gospodarcza i środki czystości to najczęściej kupowane produkty w systemie sprzedaży bezpośredniej - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Inga Songin dyrektorem marketingu i PR w Żywiec Zdrój
Inga Songin objęła funkcję dyrektora marketingu i PR w firmie Żywiec Zdrój. Zastąpiła na tym stanowisku Sylwię de Weydenthal, która objęła stanowisko client partnera CEE w polskim oddziale Facebooka.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Zbigniew Benbenek: przyszłość to internet, budujemy własny serwis VOD
- Platforma internetowa EskaGO ma powalczyć z największymi serwisami VoD w Polsce - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej ZPR. Przyznaje, że wartość podmiotów internetowych jest przeszacowana, dlatego stawia na rozwój organiczny swojej grupy.
więcej
|
|
Dzięki taśmom ,,Wprost" może zyskać czytelników, ale stracić reklamy
Ujawnienie nagrań podsłuchów przez „Wprost” może wpłynąć na stałe podniesienie sprzedaży tygodnika, ale nie będzie to duży wzrost. Ruch ten nie przekona jednak nowych firm do reklamowania się w tytule, a część dotychczasowych może odstraszyć - uważają eksperci rynku prasowego.
więcej
|
|
,,Tygodnik Powszechny" oskarża reportera ,,Gazety Wyborczej" o plagiat
Według „Tygodnika Powszechnego” Jacek Hugo-Bader, reporter „Dużego Formatu” ukazującego się z „Gazetą Wyborczą”, w swojej książce o tragedii polskich himalaistów na Broad Peak użył fragmentów reportażu, który rok wcześniej ukazał się w „TP”.
więcej
|
|
Wanda Rapaczyńska znów w radzie nadzorczej Agory
Wanda Rapaczyńska dołączyła ponownie do składu rady nadzorczej Agory. O jej powołaniu zdecydowało we wtorek zwyczaje walne zgromadzenie akcjonariuszy spółki, które zwiększyło też liczbę członków rady nadzorczej.
więcej
|
|
Agora skupi własne akcje. Przeznaczyć na to może 51 mln zł
Zwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Agory upoważniło we wtorek zarząd spółki do dokonania skupu do 3,64 mln własnych akcji w celu ich umorzenia.
więcej
|
|
Tylko ,,Kurier TV" na plusie wśród tygodników telewizyjnych. ,,Tele Tydzień" liderem
W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”. Zyskał tylko „Kurier TV”.
więcej
|
|
Nagrody NBP im. W. Grabskiego dla dziennikarzy ekonomicznych po raz dwunasty
Do 1 lipca br. przyjmowane są zgłoszenia do XII edycji Konkursu im. Władysława Grabskiego dla dziennikarzy ekonomicznych organizowanego przez Narodowy Bank Polski. Do zdobycia jest sześć nagród pieniężnych, w tym nagroda główna w wysokości 50 tys. zł.
więcej
|
|
,,Puls Biznesu" prezentuje swoją wersję afery podsłuchowej
Zaraz po zatrzymaniu Marka Falenty w związku z tzw. aferą podsłuchową „Puls Biznesu” udostępnił w całości artykuł stawiający tezę, że za podsłuchami stoi spółka SkładyWęgla.pl i mafia węglowa, z którą walkę rozpoczął Donald Tusk wspólnie z Bartłomiejem Sienkiewiczem.
więcej
|
|
,,Lego Friends" nowym miesięcznikiem dla dzieci
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło na rynek nowy miesięcznik „Lego Friends”. Tytuł kierowany jest do dziewczynek w wieku od sześciu do dziewięciu lat.
więcej
|
|
Wydanie specjalne ,,Świata Wiedzy" dla miłośników quizów
W środę 25 czerwca ukaże się „Świat Wiedzy Extra” - wydanie specjalne „Świata Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer), skierowane do miłośników łamigłówek i zadań logicznych.
więcej
|
|
Badania Marketingowe |
|
|
W sprzedaży bezpośredniej najchętniej kupujemy kosmetyki
Kosmetyki, chemia gospodarcza i środki czystości to najczęściej kupowane produkty w systemie sprzedaży bezpośredniej - wynika z badania Homo Homini.
więcej
|
|
Polski rynek odzieżowy był wart 22,2 mld zł w 2013 r., w górę sieci dyskontowe
Rynek odzieżowy w Polsce osiągnął wartość 22,2 mld zł w 2013 roku, co stanowiło wzrost o 3,6 proc. w porównaniu do roku 2012 - wynika z raportu PMR.
więcej
|
|
Wojciech Jaruzelski dobrze służył Polsce, ale będzie negatywnie zapamiętany
Niemal połowa badanych (47 proc.) Polaków uważa, że Wojciech Jaruzelski - jako polityk - dobrze służył Polsce, ale ponad połowa społeczeństwa (55 proc.) twierdzi, że w pamięci zbiorowej zapisze się on jako postać negatywna - wynika z najnowszego sondażu CBOS.
więcej
|
|
Po "aferze podsłuchowej" PiS zyskało a traci PO. KNP ma aż 10 proc. poparcia
Gdyby wybory parlamentarne odbyły się w czerwcu, na Prawo i Sprawiedliwość zagłosowałoby 31 proc. Polaków, a na Platformę Obywatelską 24 proc. - wynika z sondażu TNS Polska dla "Wiadomości" TVP1.
więcej
|
|
Ile jest wart polski rynek kosmetyków do opalania?
W okresie od maja 2013 r. do kwietnia 2014 r. rynek kosmetyków do opalania w Polsce odnotował spadek w odniesieniu do analogicznego okresu w latach ubiegłych o 2 proc. w ujęciu ilościowym i 8 proc. w ujęciu wartościowym - wynika z danych GfK Polonia. Jego wartość wynosi 77 mln zł.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|