|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 13 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Pracownicy TVP spotkali się z LeasingTeam. ,,Obawy pozostały"
Pracownicy TVP spotkali się wczoraj z dyrektor personalną i reprezentantami spółki LeasingTeam, która od lipca br. przejmie część osób zatrudnionych na etatach w telewizji. - Nie udało im się rozwiać wszystkich naszych obaw - usłyszeliśmy od dziennikarzy po spotkaniu.
więcej
|
|
Karnowscy chcą pozwać media i Ryszarda Kalisza za sugerowanie, że napisali przemówienie szefowi CBA
Michał i Jacek Karnowscy żądają przeprosin od portali Fakt.pl, Gazeta.pl i NaTemat.pl, które bez zweryfikowania poinformowały o wypowiedzi Ryszarda Kalisza, sugerującej, że przemówienie Mariusza Kamińskiego przygotowali „dwaj bracia, którzy prowadzą jedno z pism prawicowych”. Tego samego domagają się od Kalisza.
więcej
|
|
,,Magiel towarzyski" jesienią bez Tomasza Kina
TVN Style od września br. zmieni formułę „Magla towarzyskiego”. Programu nie będzie współprowadzić już Tomasz Kin, jego gospodynią będzie tylko Karolina Korwin-Piotrowska. Magazyn skupi się mocniej na przeglądzie internetowych materiałów o gwiazdach.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem
Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa.
więcej
|
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora roku temu.
więcej
|
Logo ze spotu ,,Polska. Spring into new" oficjalnym logotypem Polski
|
Dyrektor Czwórki zwolniła reporterkę za wpis na Facebooku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Pracownicy TVP spotkali się z LeasingTeam. ,,Obawy pozostały"
Pracownicy TVP spotkali się wczoraj z dyrektor personalną i reprezentantami spółki LeasingTeam, która od lipca br. przejmie część osób zatrudnionych na etatach w telewizji. - Nie udało im się rozwiać wszystkich naszych obaw - usłyszeliśmy od dziennikarzy po spotkaniu.
więcej
|
|
,,Magiel towarzyski" jesienią bez Tomasza Kina
TVN Style od września br. zmieni formułę „Magla towarzyskiego”. Programu nie będzie współprowadzić już Tomasz Kin, jego gospodynią będzie tylko Karolina Korwin-Piotrowska. Magazyn skupi się mocniej na przeglądzie internetowych materiałów o gwiazdach.
więcej
|
|
TVP nie pokazała ceremonii otwarcia mundialu. ,,Zerwane łącze"
Telewizja Polska przez problemy techniczne nie transmitowała ceremonii otwarcia Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Nadawca tłumaczy, że zerwane zostało łącze między Polską a Brazylią zestawione przez Europejską Unię Nadawców.
więcej
|
|
Małgorzata Ohme poprowadzi program w TLC
Kanał TLC latem rozpocznie emisję programu „Okiem Ohme”, który poprowadzi znana psycholog Małgorzata Ohme - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on poświęcony powszechnym, ale często kontrowersyjnym zjawiskom społecznym.
więcej
|
|
Monika Perek odeszła z Discovery Networks
Monika Perek, corporate communications manager na Europę Centralną w Discovery Networks CEEMEA, odeszła z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Spółka poszukuje nowej osoby na to stanowisko.
więcej
|
|
,,Szpital" na czele paradokumentów w wiosennej ramówce
Wiosną wśród codziennych seriali paradokumentalnych największą popularnością cieszył się „Szpital”. Kolejne miejsce zajęły „W11 - Wydział Śledczy” oraz „Malanowski i partnerzy” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Magda Łucyan wzmocniła zespół ,,Faktów" TVN w social mediach
Magda Łucyan dołączyła na stałe do zespołu reporterów „Faktów” TVN. Dziennikarka zaczęła też prowadzić specjalny profil na Facebooku. Jest już 11. reporterem serwisu TVN obecnym w tym portalu społecznościowym.
więcej
|
|
Drugi sezon programu Tomasza Sekielskiego oglądało tylko 590 tys. widzów
W minionym sezonie program publicystyczny „Po prostu” oglądało 590 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego notowała słabsze wyniki niż konkurencyjne stacje. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł.
więcej
|
|
Odświeżona komputerowo ,,Pszczółka Maja" w TVP ABC
28 czerwca 2014 roku TVP ABC rozpocznie emisję odświeżonej komputerowo animacji „Pszczółka Maja”.
więcej
|
|
Agnieszka Gozdyra zawieszona za umieszczenie artykułu ,,Wprost" na Twitterze
Agnieszka Gozdyra została na kilka dni zawieszona przez kierownictwo Polsat News. Decyzja zapadła w związku z tym, że dziennikarka umieściła na Twitterze fragmenty artykułów z tygodnika „Wprost”.
więcej
|
|
TVP współpracuje z NASK. ,,Materiały związane z bezpieczeństwem w internecie"
Telewizja Polska i instytut badawczy NASK podpisały list intencyjny o podjęciu m.in. działań edukacyjnych i walki z wykluczeniem cyfrowym.
więcej
|
|
Do 1 mln Polaków nie może odbierać naziemnej telewizji cyfrowej, ale i tak podatek muszą zapłacić
Od 0,5 do nawet 1 mln Polaków nie może odbierać sygnału cyfrowego. Białe plamy na mapie Polski są efektem przeprowadzonej odgórnie cyfryzacji. Problem dotyczy zwłaszcza mieszkańców terenów górskich, gdzie ukształtowanie obszaru utrudnia odbieranie cyfrowej telewizji naziemnej. Opłata audiowizualna, nad którą pracuje resort kultury, miałaby jednak obowiązywać wszystkich.
więcej
|
|
,,Na krawędzi" w TV4
1 lipca 2014 roku TV4 rozpocznie emisję polskiego kryminalnego serialu „Na krawędzi”.
więcej
|
|
,,Tajemnice I wojny światowej" w BBC Knowledge
14 lipca 2014 roku BBC Knowledge rozpocznie emisję nowego cyklu „Tajemnice I wojny światowej”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Robert i Anna Lewandowscy kibicują przed telefonami w reklamie Jump! w T-Mobile (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii reklamującej taryfy Jump! w T-Mobile wspólnie z Robertem Lewandowskim występuje jego żona Anna. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, Engine i Starcom.
więcej
|
|
Spot z multimedialnym bobasem podbija internet (wideo)
Spot „Internet baby” reklamujący sieć komórkową MTS Telecom bije rekordy popularności, przede wszystkim w Indiach.
więcej
|
|
Joanna Jędrasik: z MRM // McCann do Walk Social Media
Joanna Jędrasik objęła funkcję szefowej agencji Walk Social Media należącej do Grupy Walk. Wcześniej pracowała w agencjach Atom Media Interaktywne i MRM // McCann.
więcej
|
|
Balotelli, Fabregas i Aguero rozmawiają sami ze sobą w reklamach Pumy (wideo)
Kampania reklamowa Pumy związana z piłkarskimi mistrzostwami świata jest oparta na spotach, w których słynni zawodnicy związani z tą marką: Mario Balotelli, Sergio Aguero, Cesc Fabregas i samym sobie udzielają bardzo szczerych wywiadów.
więcej
|
|
,,Zapełnimy Twoją nową lodówkę" - Saturn promuje się z Frisco.pl (wideo)
Ruszyła wspólna promocja elektromarketów Saturn i sklepu internetowego Frisco.pl. Akcję , prowadzoną pod hasłem „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy Ogilvy & Mather, Badi Badi, Efektura, Golden Submarine i Universal McCann.
więcej
|
|
MAiC będzie spotami od Fabryki Komunikacji Społecznej promować bezpieczeństwo dzieci w internecie
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się na zlecenie Ministerstwa Cyfryzacji i Administracji kreacją i produkcją cyklu animowanych spotów promujących zasady bezpiecznego korzystania z internetu przez dzieci.
więcej
|
|
The Digitals i ClickAd Interactive z internetową obsługą Vectry
Agencje The Digitals i ClickAd Interactive wygrały przetarg na obsługę marketingową w internecie sieci kablowej Vectra. Umowę podpisano na rok.
więcej
|
|
Jolanta Kędzierska i Michał Wilczyński sales supervisorami w New Age Media
W New Age Media na stanowisko sales supervisorów awansowali Jolanta Kędzierska i Michał Wilczyński. Kędzierska pracuje w firmie od 2009 roku, a Wilczyński od 2010 roku.
więcej
|
|
Bezpieczeństwo największym problemem mundialu w Brazylii. Korzyści z imprezy dopiero za kilka lat
Dla organizatorów rozpoczynających się piłkarskich mistrzostw w Brazylii największym wyzwaniem będzie zapewnienie bezpieczeństwa – trwają demonstracje Brazylijczyków niezadowolonych z wydawania ogromnych kwot na organizację imprezy. Apele o zawieszenie na razie pozostają bez odzewu. Między innymi z tego powodu Brazylia może nie zyskać na imprezie tyle, ile zakładano kilka lat temu.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Wiesław Podkański: Blogerzy nie mogą zastąpić dziennikarzy
- Nieprawdziwą jest teza, że dziennikarzy mogą zastąpić tylko piszący w internecie czy blogerzy. Ich „twórczość” ma niewiele wspólnego z dziennikarstwem - mówił podczas konferencji ReMedia Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
|
,,Men's Health" na czele sprzedaży wśród pism męskich. ,,CKM" z największym spadkiem
W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
więcej
|
|
,,InStyle" tylko w dużym formacie i w niższej cenie
Od numeru lipcowo-sierpniowego, który właśnie trafił na rynek, miesięcznik „InStyle” (Burda International Polska) ukazuje się tylko w dużym formacie. Obniżeniu też uległa cena pisma.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Karnowscy chcą pozwać media i Ryszarda Kalisza za sugerowanie, że napisali przemówienie szefowi CBA
Michał i Jacek Karnowscy żądają przeprosin od portali Fakt.pl, Gazeta.pl i NaTemat.pl, które bez zweryfikowania poinformowały o wypowiedzi Ryszarda Kalisza, sugerującej, że przemówienie Mariusza Kamińskiego przygotowali „dwaj bracia, którzy prowadzą jedno z pism prawicowych”. Tego samego domagają się od Kalisza.
więcej
|
|
Bloger finansowy zarobił 70 tys. zł na jednym wpisie, bo czytelnicy zakładali lokatę
Michał Szafrański, autor bloga Jakoszczedzacpieniadze.pl, w ciągu 8 dni dzięki jednemu wpisowi zarobił 69,3 tys. zł, ponieważ ponad 1,1 tys. internautów założyło opisywaną w nim lokatę, korzystając z zamieszczonego linka.
więcej
|
|
Michalina Guzikowska szefową Glamki.pl
Michalina Guzikowska została nową redaktor prowadzącą serwis lifestylowy Glamki.pl, należący do wydawnictwa Muratora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Więcej danych użytkowników Facebooka do targetowania reklam
Facebook będzie wykorzystywał większą ilość danych na temat użytkowników, aby dostarczyć bardziej dostosowane do ich preferencji reklamy.
więcej
|
|
Amazon uruchamia streaming muzyki
Wystartował serwis Amazon Prime Music, który oferuje usługi internetowego streamingu muzyki klientom amerykańskiej firmy.
więcej
|
|
Facebook aktualizuje swoje aplikacje dla Androida i iOS
W sklepach Google Play i AppStore pojawiły się najnowsze wersje oficjalnej aplikacji mobilnej Facebooka.
więcej
|
|
,,Projekt Drażba" - nowy internetowy program Pauliny Drażby
W serwisie Plotek.pl (Agora) wystartował wideoshow Pauliny Drażby o nazwie „Projekt Drażba”. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy czwartek.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|