|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 12 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
TVP nie zarobi na mundialu. ,,Korzyści wizerunkowe, poprawa oglądalności"
Zaczynające się dziś Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii nie dadzą zarobić Telewizji Polskiej. Jednak publiczny nadawca liczy na korzyści wizerunkowe i długofalową poprawę oglądalności.
więcej
|
|
Reklamy Lecha o Leszku Chmielewskim: oryginalne, wciągające, nie bez wad (opinie)
Reklamy piwa Lech, w których bohaterowie z różnych stron świata dziękują Leszkowi Chmielewskiemu za inspirację, są zabawne i oryginalne jak na kategorię piwną, przy czym słabszych punktów można dopatrzyć się w strategii kampanii i scenariuszach spotów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Najsłabszy w historii wynik PR1, tracą też RMF FM i Radio ZET. VOX FM mocno do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja 2014 roku należała niezmiennie do RMF FM. Radiowa Jedynka zanotowała udział poniżej 10 proc., a ogromny wzrost zanotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem
Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa.
więcej |
|
TV Polska w pierwszym kwartale 2015 roku? ,,MSZ musi się wypowiedzieć czy sfinansuje TVP Polonia"
Nowy kanał polonijny TV Polska może ruszyć w pierwszym kwartale przyszłego roku. Między Ministerstwem Spraw Zagranicznych a Telewizją Polską nie została podpisana jeszcze żadna umowa w tej sprawie, ale trwają intensywne prace programowe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
,,M jak miłość" nie traci widzów i bije konkurencję. Prawie 95 mln zł z reklam
„M jak miłość” w zakończonym sezonie oglądało średnio 6,73 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. Produkcja dała TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 94,35 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP nie zarobi na mundialu. ,,Korzyści wizerunkowe, poprawa oglądalności"
Zaczynające się dziś Mistrzostwa Świata w piłce nożnej w Brazylii nie dadzą zarobić Telewizji Polskiej. Jednak publiczny nadawca liczy na korzyści wizerunkowe i długofalową poprawę oglądalności.
więcej
|
|
TV Polska w pierwszym kwartale 2015 roku? ,,MSZ musi się wypowiedzieć czy sfinansuje TVP Polonia"
Nowy kanał polonijny TV Polska może ruszyć w pierwszym kwartale przyszłego roku. Między Ministerstwem Spraw Zagranicznych a Telewizją Polską nie została podpisana jeszcze żadna umowa w tej sprawie, ale trwają intensywne prace programowe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,M jak miłość" nie traci widzów i bije konkurencję. Prawie 95 mln zł z reklam
„M jak miłość” w zakończonym sezonie oglądało średnio 6,73 mln widzów, czyli niemal tyle samo osób, ile rok wcześniej. Produkcja dała TVP2 pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 94,35 mln zł.
więcej
|
|
1,2 mln widzów oglądało ,,Świat się kręci". 61 mln zł z reklam
Program „Świat się kręci” w okresie od września do czerwca br. oglądało średnio 1,19 mln widzów. Magazyn dał TVP1 dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 61,11 mln widzów.
więcej
|
|
Jan Dworak: Konieczne są zmiany, które wyznaczą nowe kierunki polityki koncesyjnej
Na konieczność powstania programu finansowania mediów publicznych i kontynuowania procesu cyfryzacji - zwrócono uwagę w przedstawionym w środę podczas posiedzenia sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu sprawozdaniu z działalności KRRiT w 2013 r.
więcej
|
|
1,8 mln widzów ,,Hell's Kitchen". Polsat wiceliderem w grupie komercyjnej
Pierwszą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” oglądało w Polsacie średnio 1,79 mln widzów. Kanał w czasie emisji programu był trzeci w rynku, ale w grupie komercyjnej przegrał tylko z TVP2. Wpływy z reklam wyniosły 20,5 mln zł.
więcej
|
|
TVN skupił 5 mln akcji za 100 mln zł
TVN zakończył pierwszy etap skupu własnych akcji. Spółka skupiła łącznie 5 mln akcji, płacąc 20 zł za jedną, co dało łączną kwotę na poziomie 100 mln zł.
więcej
|
|
Polsat ukarany za lokowanie internetu LTE. Musi zapłacić 50 tys. zł
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji uznała, że Telewizja Polsat promując internet LTE w audycji „Gwiazdy w sieci” naruszyła przepisy dotyczące lokowania produktu lub usługi. Jan Dworak, szef KRRiT, nałożył na stację karę w wysokości 50 tys. zł.
więcej
|
|
Ruszają piłkarskie mistrzostwa świata. 64 mecze na żywo w TVP
Telewizja Polska na swoich otwartych antenach pokaże na żywo wszystkie 64 mecze mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii. Spotkania oglądać będzie można też internecie, a programy związane z mundialem przygotowały także inne stacje.
więcej
|
|
Dominika Rejmer: z Polcast Television do Media Production
Dominika Rejmer dołączyła do zespołu Media Production, gdzie objęła stanowisko specjalisty ds. marketingu i PR dla kanałów SportKlub i FightKlub HD. Zastąpiła Dawida Firkowskiego.
więcej
|
|
TVP Polonia ,,nie do uratowania", czas na TV Polska
Ministerstwo Spraw Zagranicznych wspólnie z Telewizją Polską uruchomioną nowy kanał telewizyjny dla Polonii, którego robocza nazwa to TV Polska - zapowiedział Radosław Sikorski. Stacja będzie skierowana przede wszystkim do Polaków na Ukrainie, Litwie i Białorusi.
więcej
|
|
Evio Polska umożliwia dostawcom internetu poszerzenie oferty o telewizję (wideo)
Firma Evio Polska wprowadza nową usługę eTV dla dostawców usług internetowych, którzy chcą wdrożyć ofertę telewizyjną w swojej sieci.
więcej
|
|
Seria ,,Rybka MiniMini poznaje świat" w Google Play, niebawem także w Apple Store
Od wtorku 10 czerwca 2014 roku ze strony Google Play pobrać można nową serię gier i zabaw „Rybka MiniMini poznaje świat”. Pakiet niebawem dostępny będzie w Apple Store. Jego cena wynosi ok. 4 zł.
więcej
|
|
Oprah Winfrey zagra w filmie "Selma"
Gwiazda telewizyjna Oprah Winfrey dołączyła do obsady filmu biograficznego o życiu Martina Luthera Kinga Jr, "Selma".
więcej
|
|
Radio |
|
|
Najsłabszy w historii wynik PR1, tracą też RMF FM i Radio ZET. VOX FM mocno do góry
Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od marca do maja 2014 roku należała niezmiennie do RMF FM. Radiowa Jedynka zanotowała udział poniżej 10 proc., a ogromny wzrost zanotowało VOX FM - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jan Dworak: Konieczne są zmiany, które wyznaczą nowe kierunki polityki koncesyjnej
Na konieczność powstania programu finansowania mediów publicznych i kontynuowania procesu cyfryzacji - zwrócono uwagę w przedstawionym w środę podczas posiedzenia sejmowej Komisji Kultury i Środków Przekazu sprawozdaniu z działalności KRRiT w 2013 r.
więcej
|
|
Eska straciła najwięcej wśród sieci radiowych, rosną Złote Przeboje
Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od marca do maja 2014 roku utrzymała się Eska. Zanotowała ona jednak największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Zmiany w Czwórce: odchodzą szef muzyczny i prezenterzy, nowe osoby z Radia Kampus
Z redakcji Czwórki odeszli m.in. prezenter Filip Antonowicz oraz kierownik muzyczny Piotr Wawrowski. Do zespołu dołączyły trzy osoby, związane wcześniej z Radiem Kampus: Mateusz Tomaszuk, Jan Kruczkowski i Magdalena Kiełkiewicz - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Szefowa radia pracuje nad nową ramówką.
więcej
|
|
,,Lato ZET i Dwójki" odwiedzi dziewięć miast
W ramach tegorocznej trasy koncertowej „Lato ZET i Dwójki” odbędzie się dziewięć koncertów, z czego siedem z nich pokaże na żywo TVP2. Podczas imprez wystąpi niemal 80 artystów z Polski i zagranicy.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Reklamy Lecha o Leszku Chmielewskim: oryginalne, wciągające, nie bez wad (opinie)
Reklamy piwa Lech, w których bohaterowie z różnych stron świata dziękują Leszkowi Chmielewskiemu za inspirację, są zabawne i oryginalne jak na kategorię piwną, przy czym słabszych punktów można dopatrzyć się w strategii kampanii i scenariuszach spotów - oceniają dla Wirtualnemedia.pl kreatywni z agencji reklamowych.
więcej
|
|
Polska branża reklamowa na mundialu wierzy w Brazylię, Niemców i Ronaldo, Nike wygra z Adidasem
Zdaniem czołowych menedżerów z polskiej branży marketingowej piłkarskie mistrzostwa świata najprawdopodobniej wygrają Brazylijczycy, Niemcy lub Argentyńczycy, a daleko w turnieju zajść mogą też Hiszpanie i Belgowie. Na rynku reklamowym najgłośniej jest i będzie o kampaniach czołowych producentów odzieży sportowej: Nike i Adidasa.
więcej
|
|
Rudolph Giuliani: w miastach najważniejsze jest bezpieczeństwo i praca
Dla ludzi żyjących w miastach najważniejsze jest bezpieczeństwo i praca; jeżeli uda się zapewnić te dwie rzeczy, to reszta może znaleźć się na dalszym planie - mówił wczoraj w Świdnicy (Dolnośląskie) Rudolph Giuliani, burmistrz Nowego Jorku w latach 1994-2001.
więcej
|
|
Ostrzeżenie przed pozostawianiem dzieci w autach w upalne dni (wideo)
Redcastle Productions przestrzega przed pozostawianiem dzieci w autach w upalne dni. Opublikowany spot przedstawia konsekwencje pozostawienia dziecka w nagrzanym przez słońce samochodzie.
więcej
|
|
Cannes Lions 2014: rekordowa liczba zgłoszeń, 135 z Polski
Do tegorocznej edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions została zgłoszona rekordowa liczba 37 427 prac z rekordowej liczby 97 krajów, co stanowi blisko 5-proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego. Polskie agencje przesłały do konkursu 135 zgłoszeń.
więcej
|
|
,,Chmura nagród" promuje e-papierosy eSmoking World (wideo)
Trwa loteria promująca e-papierosy i produkty pośrednie dystrybuowane przez eSmoking World. Akcję, pod hasłem „Chmura nagród”, realizuje dom mediowy MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem miesięczników poradnikowych. ,,Claudia" z największym spadkiem
W I kwartale 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Poradnik Domowy”, zaś najwięcej straciła „Claudia”.
więcej
|
|
92 proc. dziennikarzy korzysta przy pracy z social media, spada zaufanie
92 proc. dziennikarzy korzysta z mediów społecznościowych, ale darzy je mniejszym zaufaniem niż rok temu - wynika z badania Millward Brown SMG/KRC.
więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" wysłał Michała Pola i trzech dziennikarzy do Brazylii
„Przegląd Sportowy” wysłał na mundial do Brazylii ekipę czterech multimedialnych korespondentów na czele z szefem gazety Michałem Polem. Ich relacje będzie można przeczytać w drukowanej wersji dziennika i zobaczyć w serwisie przegladsportowy.pl.
więcej
|
|
,,Magnolia" z nowymi cyklami o balkonach i ogrodach
W czwartek 12 czerwca w sprzedaży pojawi się lipcowe wydanie magazynu „Magnolia” (Agora) z dwoma nowymi rubrykami - o balkonach i ogrodach czytelników.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|