|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 10 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Przez paywall serwisy ,,Gazety Wyborczej" w dół o ponad 10 proc.
W marcu br. strony internetowe „Gazety Wyborczej” (Agora), na których wprowadzono płatny dostęp do treści, zanotowały minimalnie mniej użytkowników i o 14 proc. mniej odsłon niż rok wcześniej. Serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.biz osiągnęły nawet wzrosty, za to najwięcej straciły strony regionalnych wydań „GW”.
więcej
|
|
Festiwal w Opolu stracił 900 tys. widzów, ale Jedynka pozostała liderem
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało w TVP1 średnio 2,83 mln widzów, o 890 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Jednak stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,92 mln zł.
więcej
|
|
Kurasiński, Misiukanis, Sadowski, Sidor i Żuk wśród młodych liderów nowej Polski
W grupie 25 młodych liderów, którzy według magazynu „Teraz Polska” mają największą szansę uzyskać wpływ na kierunek rozwoju Polski w następnym ćwierćwieczu, znalazło się sześć osób z branży internetowej i IT: Artur Kurasiński, Łukasz Misiukanis, Michał Sadowski, Kamila Sidor i Dariusz Żuk.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Festiwal w Opolu stracił 900 tys. widzów, ale Jedynka pozostała liderem
Tegoroczny festiwal w Opolu oglądało w TVP1 średnio 2,83 mln widzów, o 890 tys. mniej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Jednak stacja w czasie transmisji imprezy była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 2,92 mln zł.
więcej
|
|
,,Warsaw Shore" dalej hitem MTV. Druga edycja ma 160 tys. widzów
Druga edycja „Warsaw Shore” po ośmiu odcinkach gromadzi średnio 158 tys. widzów. To mniej niż śledziło pierwszy sezon, ale MTV w czasie emisji formatu wygrywa z konkurencją i ma kilkanaście razy wyższy udział w rynku od średniego.
więcej
|
|
,,Pytanie na śniadanie" latem odwiedzi Polskę i świat
Telewizyjna Dwójka w letniej ramówce emitować będzie sobotnie wydania magazynu „Pytanie na śniadanie”. Ekipa programu odwiedzi letnie miejscowości wypoczynkowe, znajdą się w nim też materiały ze świata.
więcej
|
|
Joanna Kulig, Dorota Kolak i Radosław Pazura w serialu AXN ,,Zbrodnia"
Joanna Kulig, Dorota Kolak i Radosław Pazura zagrają obok Magdaleny Boczarskiej i Wojciecha Zielińskiego w polskim serialu AXN stacji „Zbrodnia”. Trzyodcinkowa produkcja trafi na antenę jesienią br.
więcej
|
|
TVP1 nowym liderem. Udany tydzień TVN7 i Polsatu Sport
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce utrzymał Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
,,Pod osłoną nocy" w TVN7
14 czerwca 2014 roku kanał TVN7 rozpocznie emisję nowego serialu „Pod osłoną nocy”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Animowani Ronaldo, Neymar, Rooney i Ibrahimovic reklamują Nike (wideo)
Kolejna reklama Nike w ramach kampanii pod hasłem „Podejmij ryzyko” z udziałem najlepszych piłkarzy świata związanych z tą marką ma formę animowaną.
więcej
|
|
Dorota Wellman promuje Internetowe Konto Pacjenta i e-Receptę (wideo)
Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna promująca Internetowe Konto Pacjenta oraz e-Receptę. Twarzą akcji, którą przygotowało i zrealizowało Ministerstwo Zdrowia, jest Dorota Wellman.
więcej
|
|
,,Przejrzyj chłoniaka" - Sherlock Holmes i Doktor Watson w kampanii ,,Mam haka na raka" (wideo)
Tegoroczna edycja kampanii społecznej „Mam haka na raka” oparta jest na spocie z Sherlockiem Holmesem i Doktorem Watsonem. Akcja, pod hasłem „Przejrzyj chłoniaka”, promuje profilaktyką nowotworową.
więcej
|
|
Artur Muszkiet w zarządzie Ströer Polska
Artur Muszkiet objął funkcję członka zarządu ds. rozwoju biznesu w Grupie Ströer w Polsce. Poprzednio był szefem Goldbach Audience, a wcześniej pracował m.in. w CR Media, Initiative i Unileverze.
więcej
|
|
,,Wyzwanie smaku" Pepsi po raz drugi w Polsce (wideo)
W lipcu zacznie się druga edycja akcji „Wyzwanie smaku”, w ramach której konsumenci mogą sprawdzić, czy bardziej smakuje im Pepsi czy Coca-Cola. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD i Questia.
więcej
|
|
,,Akcja na mecz" w piłkarskiej kampanii Warki (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona piłkarskiej kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały i realizują firmy Just, MediaVest, The Digitals, Polymus Events, Men at Work i Roots PR.
więcej
|
|
Wirtualne konferencje Adidasa z mundialu na żywo na YouTube
Podczas mundialu w Brazylii firma Adidas będzie nadawać na żywo w serwisie YouTube wirtualne konferencje z udziałem gwiazd sportu i muzyki.
więcej
|
|
Mieszko I reklamuje ,,początek Polski w Poznaniu"
Ruszyła kampania reklamowa interaktywnego centrum historycznego Brama Poznania. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Początek Polski. W Poznaniu”, przygotowały firmy Just, Media Concept i Q&A Communications.
więcej
|
|
Dorota Rzeszutek: z EM Lab do Endorfina Events
Dorota Rzeszutek z początkiem lipca obejmie funkcję business development directora w agencji Endorfina Events. Poprzednio przez osiem lat pracowała w agencji EM Lab, ostatnio jako dyrektor zarządzająca.
więcej
|
|
Matka Natura śpiewa z sarenkami w reklamie Hortexu (wideo)
Nowa kampania reklamowa napojów Hortex pokazuje, jak Matka Natura śpiewa razem z chórem sarenek. Kampanię przygotowały firmy Opus B i MEC.
więcej
|
|
Kamil Bednarek miksuje w reklamach Formuły Mix Elastycznej w Play (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Formuły Mix Elastycznej w Play. Twarzą akcji jest Kamil Bednarek, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Sare przejmuje jedną trzecią e-commerce'owej firmy Emagenio
Grupa Sare objęła 33 proc. udziałów firmy Emagenio oferującej platformę do tworzenia i rozwijania sklepów internetowych. Dzięki temu wprowadza do swojego portfolio oprogramowanie sprzedażowe skierowane do średnich i dużych przedsiębiorstw.
więcej
|
|
,,Forever sweet" w kampanii Cukru Królewskiego (wideo)
Ruszyła internetowa kampania reklamująca Cukier Królewski (produkowany przez Südzucker Polska). Akcję przygotowały firmy Havas Engage Warsaw, Arena, Opcom i Open Media.
więcej
|
|
Anna Grabarek event managerem w El Padre
Do zespołu agencji El Padre na stałe dołączyła Anna Grabarek, obejmując funkcję event managera. Wcześniej pracowała w hotelach Andel’s Łódź i GrandHotel Tiffi oraz w Centrum Konferencyjno-Wystawienniczym MTŁ.
więcej
|
|
Magdalena Stylińska: z MOSQI.TO do Digital One
Magdalena Stylińska objęła funkcję account managera w agencji Digital One. Wcześniej pracowała m.in. w Young & Rubicam Brands i MOSQI.TO
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" liderem sprzedaży e-wydań. Straciła tylko ,,Gazeta Wyborcza"
W kwietniu 2014 roku najwyższą sprzedaż wydań elektronicznych wśród gazet codziennych osiągnął „Dziennik Gazeta Prawna”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Przegląd Sportowy”, z kolei jedyny spadek odnotowała „Gazeta Wyborcza”.
więcej
|
|
2,5 miliarda ludzi czyta drukowaną prasę, 800 milionów e-gazety
Około 2,5 miliarda ludzi na świecie sięga po gazety w tradycyjnym, papierowym wydaniu. Kolejne 800 milionów osób czyta je za pośrednictwem cyfrowych nośników - wynika z raportu Światowego Stowarzyszenia Wydawców Prasy WAN-IFRA.
więcej
|
|
,,Stock Watch" - nowy tygodnik biznesowy
W poniedziałek 23 czerwca br. na rynku pojawi się nowy tygodnik biznesowy „Stock Watch”. Będzie to magazyn przygotowywany przez agencję Direct Publishing Group na zlecenie portalu giełdowego Stockwatch.pl.
więcej
|
|
Marta Badurek kieruje portalem ofeminin.pl
Marta Badurek od czerwca br. objęła stanowisko prezesa spółki wydającej kobiecy portal ofeminin.pl, który znajduje się w portfolio Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Przez paywall serwisy ,,Gazety Wyborczej" w dół o ponad 10 proc.
W marcu br. strony internetowe „Gazety Wyborczej” (Agora), na których wprowadzono płatny dostęp do treści, zanotowały minimalnie mniej użytkowników i o 14 proc. mniej odsłon niż rok wcześniej. Serwisy Wyborcza.pl i Wyborcza.biz osiągnęły nawet wzrosty, za to najwięcej straciły strony regionalnych wydań „GW”.
więcej
|
|
Kurasiński, Misiukanis, Sadowski, Sidor i Żuk wśród młodych liderów nowej Polski
W grupie 25 młodych liderów, którzy według magazynu „Teraz Polska” mają największą szansę uzyskać wpływ na kierunek rozwoju Polski w następnym ćwierćwieczu, znalazło się sześć osób z branży internetowej i IT: Artur Kurasiński, Łukasz Misiukanis, Michał Sadowski, Kamila Sidor i Dariusz Żuk.
więcej
|
|
Google będzie informował o linkach usuniętych z wyszukiwarki
Google będzie nieco inaczej egzekwować prawo do bycia zapomnianym w Unii Europejskiej. Firma chce, aby internauci byli świadomi usuniętych z wyników wyszukiwania linków.
więcej
|
|
Kupujący w internecie godzą się na bycie śledzonym, choć są tym zaniepokojeni
Większość osób robiących zakupy w sieci ma świadomość, że firmy zbierają o nich dane. Coraz większa grupa konsumentów godzi się na to, ale jednocześnie jest tym faktem zaniepokojona - wynika z globalnego badania McCann Truth Central.
więcej
|
|
Marta Badurek kieruje portalem ofeminin.pl
Marta Badurek od czerwca br. objęła stanowisko prezesa spółki wydającej kobiecy portal ofeminin.pl, który znajduje się w portfolio Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
|
Magdalena Stylińska: z MOSQI.TO do Digital One
Magdalena Stylińska objęła funkcję account managera w agencji Digital One. Wcześniej pracowała m.in. w Young & Rubicam Brands i MOSQI.TO
więcej
|
|
Agata Durślewicz i Paulina Kukwa w OHHO Media
Do zespołu agencji interaktywnej OHHO Media dołączyły Agata Durślewicz i Paulina Kukwa. Pierwsza objęła funkcję new business managera, a druga - junior social media specialist.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|