|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 8 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora rok temu.
więcej
|
|
,,Prokurator" - nowy serial kryminalny TVP2, jego autorem ATM Grupa
Telewizja Polska zleciła ATM Grupie realizację kryminalnego serialu „Prokurator”, opowiadającego o losach emerytowanego prokuratora i młodego policjanta. Produkcja trafi do ramówki TVP2 wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Chodakowska najczęściej lubiana, Demotywatory udostępniane (raport Facebook, YouTube i Twitter)
W maju br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej polubieni zyskał profil Ewy Chodakowskiej, a najczęściej udostępniane były wpisy z fanpage’a Demotywatorów. Na YouTubie kanał ProstoTV przekroczył poziom 500 mln wyświetleń klipów. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl specjaliści zastanawiają się, jak rozwijać komunikację w wielu serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Logo ze spotu ,,Polska. Spring into new" oficjalnym logotypem Polski
Rada Promocji Polski przyjęła koncepcję linii graficznej znaku występującego w spocie „Polska. Spring into new” jako oficjalne logo promocyjne naszego kraju. Teraz trzeba zebrać pieniądze na zakup praw autorskich do znaku i opracować całą księgę identyfikacji wizualnej.
więcej |
|
Igor Nurczyński dołączył do ATM Grupy. Został prezesem spółki FM Pro
Igor Nurczyński, dotąd szef programowy kanału Eska TV, został prezesem firmy producenckiej FM Pro, której współudziałowcem jest ATM Grupa - ustalił portal Wirtualnmedia.pl. Spółka odpowiada za organizację eventów i koncertów.
więcej |
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 320 tys. widzów, ale nie dał szans konkurencji
„Ojca Mateusza” wiosną br. oglądało średnio 4,35 mln osób, o 320 tys. mniej niż rok temu. Jednak TVP1 w czasie emisji serialu dalej była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Beata Grabarczyk: Polsat News+ to nasz własny pomysł, inny od TVN24 BIŚ
- Polsat News+ będzie kanałem dla tych, którzy nie chcą jedynie wiedzieć co się dzieje, ale też dlaczego się dzieje - mówi Wirtualnemedia.pl Beata Grabarczyk, szefowa anteny stacji. Zapewnia, że kanał różnić się będzie od TVN24 BIŚ, a pomysł na niego powstał półtora rok temu.
więcej
|
|
,,Prokurator" - nowy serial kryminalny TVP2, jego autorem ATM Grupa
Telewizja Polska zleciła ATM Grupie realizację kryminalnego serialu „Prokurator”, opowiadającego o losach emerytowanego prokuratora i młodego policjanta. Produkcja trafi do ramówki TVP2 wiosną przyszłego roku.
więcej
|
|
Igor Nurczyński dołączył do ATM Grupy. Został prezesem spółki FM Pro
Igor Nurczyński, dotąd szef programowy kanału Eska TV, został prezesem firmy producenckiej FM Pro, której współudziałowcem jest ATM Grupa - ustalił portal Wirtualnmedia.pl. Spółka odpowiada za organizację eventów i koncertów.
więcej
|
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 320 tys. widzów, ale nie dał szans konkurencji
„Ojca Mateusza” wiosną br. oglądało średnio 4,35 mln osób, o 320 tys. mniej niż rok temu. Jednak TVP1 w czasie emisji serialu dalej była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 11,8 mln zł.
więcej
|
|
Figurski, Janke, Ziomecki, Ulewicz w Polsat News+. Serwisy co godzinę
Autorskie programy Michała Figurskiego , Igora Janke, Mariusza Ziomeckiego czy Michała Ulewicza znajdą się w ramówce Polsat News+. Stacja co godzinę nadawać będzie serwisy informacyjne, pojawią się też w niej pozycje znane z Polsat News.
więcej
|
|
Joanna Kurowska i Piotr Gąsowski w ,,Świecie według Kiepskich"
Joanna Kurowska, Piotr Gąsowski i Tomasz Sapryk zagrają gościnnie w kręconym właśnie sezonie serialu komediowego „Świat według Kiepskich”. Trafi on na antenę Polsatu jesienią br.
więcej
|
|
Ramiro Lafarga Brollo nowym prezesem UPC Polska
Ramiro Lafarga Brollo, dotychczasowy dyrektor zarządzający firmy O2 Słowacja, od lipca br. zostanie prezesem i dyrektorem zarządzającym operatora UPC Polska.
więcej
|
|
TVP wydała 6,4 mln zł na produkcję filmów dokumentalnych
W ostatnim roku Telewizja Polska wyprodukowała lub koprodukowała łącznie 65 polskich filmów dokumentalnych. Przeznaczyła na to 6,41 mln zł - podał nadawca w raporcie.
więcej
|
|
Piąty sezon ,,Żony idealnej" w Universal Channel
9 czerwca 2014 roku Universal Channel rozpocznie emisję piątego sezonu „Żony idealnej”.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Logo ze spotu ,,Polska. Spring into new" oficjalnym logotypem Polski
Rada Promocji Polski przyjęła koncepcję linii graficznej znaku występującego w spocie „Polska. Spring into new” jako oficjalne logo promocyjne naszego kraju. Teraz trzeba zebrać pieniądze na zakup praw autorskich do znaku i opracować całą księgę identyfikacji wizualnej.
więcej
|
|
Lemon Sky JWT zaprezentowała logo i kluczowych pracowników
Agencja Lemon Sky JWT, powstała z połączenia JWT Warszawa i Lemon Sky, zyskała identyfikację wizualną opartą na haśle „full service rediscovered”. Najważniejsze funkcje w firmie pełnią Magdalena Surowiec, Beata Turlejska-Zduńczyk, Mariusz Pitura, Paweł Jakubowski, Magdalena Dobrowolska-Sagan i Monika Łapczyńska-Zygan.
więcej
|
|
Agata Palmowska: Kto wygra Cannes Lions 2014?
Kilka dni dzieli nas od startu najważniejszego na świecie festiwalu reklamy - Cannes Lions. W sieci zaczęły się dyskusje, pojawiły się typy i opinie na temat potencjalnych zwycięzców. Kto w tym roku wróci z Lazurowego Wybrzeża ze statuetką Lwa? Dla Wirtualnemedia.pl typuje Agata Palmowska z K2.
więcej
|
|
Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro
Agencje Bardzo i Tribal DDB wygrały przetarg na przygotowanie międzynarodowej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl. Pierwsza będzie odpowiadać za ATL, a druga za digital.
więcej
|
|
Struś na siłowni w nowej reklamie Biedronki (wideo)
Bohaterem drugiego wizerunkowego spotu reklamującego niskie ceny w sklepach Biedronka (Jeronimo Martins Polska) jest struś ćwiczący na siłowni. Całą kampanię przygotowały firmy Duda Polska i MEC.
więcej
|
|
TUI reklamuje beztroskie wakacje z rabatem (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa egzotycznych wakacji z oferty Zima 14/15 biura podróży TUI Poland. Akcję przygotowały i realizują firmy Brasil, Rochstar Prime Time i MediaVest.
więcej
|
|
,,Nikomu nie pozwolimy pobić naszych cen!" - kontenery w reklamach Castoramy (wideo)
W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa marketów budowlanych Castorama. Przygotowały ją firmy Leo Burnett i OMD Media Direction.
więcej
|
|
Plej będzie promować Play na Przystanku Woodstock
Agencja Plej wygrała konkurs na przygotowanie i obsługę strefy Play podczas tegorocznego Przystanku Woodstock. Firma zajmowała się już tym w ub.r.
więcej
|
|
Wiśniowa Nestea reklamowana ,,na słoneczne dni" (wideo)
W drugiej odsłonie kampanii reklamowej herbaty mrożonej Nestea (Coca-Cola Poland Services) pod hasłem „Smak wolności” promowany jest nowy wariant produktu - Słoneczna Wiśnia. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Warsaw, Next, Starcom, Fortis i Rc2.
więcej
|
|
,,Inwestuj na rynku Forex z dowolnego miejsca" w kampanii Alior Trader
Wystartowała kampania reklamowa internetowej platformy Alior Trader prezentująca jej aplikację mobilną i promocję „Zwrot do 50 proc. prowizji”. Akcję przygotowały firmy Sympatico i Maxus.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" na czele sprzedaży kioskowej. Tylko ,,Parkiet" na plusie
W kwietniu br. najpopularniejszym dziennikiem pod względem sprzedaży w kioskach był „Fakt”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskał tylko „Parkiet”.
więcej
|
|
Publicyści ,,W Sieci" spierają się o okładkę z Marysią Sokołowską
Na okładce nowego numeru „W Sieci” znajduje się Marysia Sokołowska, 17-latka, która niedawno nazwała Donalda Tuska zdrajcą. Robert Mazurek i Łukasz Warzecha krytykują to, twierdząc, że eksponowanie nastolatki świadczy o zidioceniu prawicy. Okładki broni natomiast Michał Karnowski.
więcej
|
|
Dwutygodniki telewizyjne na minusie. ,,Tele Świat" najchętniej kupowany
W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
więcej
|
|
Ordery prezydenckie dla dziennikarzy dzielą środowisko. ,,Dziwny zwyczaj, jakoś mi to zgrzyta"
Po tym jak w czwartek prezydent odznaczył kilkunastu znanych dziennikarzy i menedżerów mediów, pojawiły się opinie, że czynni dziennikarze, relacjonujący głównie wydarzenia polityczne, nie powinni odbierać wyróżnień od polityków. Niektórzy komentujący zwracają jednak uwagę, że takie odznaczenia przyznawane są od lat.
więcej
|
|
,,Kropka TV" z dodatkiem o mundialu
Do wydania tygodnika telewizyjnego „Kropka TV” (P&P dla sieci Biedronka), które ukaże się w poniedziałek 9 czerwca br., dołączony zostanie specjalny dodatek na mundial.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Chodakowska najczęściej lubiana, Demotywatory udostępniane (raport Facebook, YouTube i Twitter)
W maju br. wśród polskich fanpage’y facebookowych najwięcej polubieni zyskał profil Ewy Chodakowskiej, a najczęściej udostępniane były wpisy z fanpage’a Demotywatorów. Na YouTubie kanał ProstoTV przekroczył poziom 500 mln wyświetleń klipów. W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl specjaliści zastanawiają się, jak rozwijać komunikację w wielu serwisach społecznościowych.
więcej
|
|
Onet kupi Gry-online.pl?
Grupa Onet negocjuje przejęcie od Empik Media & Fashion grupy serwisów Gry-online.pl - wynika z nieoficjalnych informacji „Pulsu Biznesu”. Firmy nie komentują tych doniesień.
więcej
|
|
Facebook tłumaczy zmiany w swoim algorytmie
Kierujący działem marketingu Facebooka Brian Boland wytłumaczył, skąd wzięły się ostatnie zmiany w algorytmach wpływających na wyświetlanie się postów.
więcej
|
|
Adam Plona: Czytanie gazety zaczynam od RSS-ów
Kwestionariusz portal Wirtualnemedia.pl wypełnił Adam Plona, dyrektor departamentu rozwoju produktu w Grupie Wirtualna Polska.
więcej
|
|
Bardzo i Tribal DDB będą reklamować Allegro
Agencje Bardzo i Tribal DDB wygrały przetarg na przygotowanie międzynarodowej kampanii reklamowej serwisu Allegro.pl. Pierwsza będzie odpowiadać za ATL, a druga za digital.
więcej
|
|
Z serwisów religijnych korzysta 3 mln Polaków. Najczęściej osoby w średnim wieku i starsze, ze wsi i małych miast
Z religijnych stron internetowych korzysta około trzech milionów Polaków; 14 proc. ogółu badanych internautów - wynika z najnowszego sondażu CBOS. Są to najczęściej osoby w średnim wieku i starsze, ze wsi i małych miast. 86 proc. respondentów w ogóle nie korzysta z religijnych stron w sieci.
więcej
|
|
Od teraz Wikipedię można edytować również na smartfonach
Wikipedia doczekała się nowej mobilnej aplikacji, która pozwala na edytowanie haseł z poziomu smartfonów.
więcej
|
|
Yahoo wyłączy logowanie do Flickr za pomocą Facebooka i Google'a
Yahoo zapowiedziało wyłączenie funkcji logowania do usługi Flickr za pomocą innych serwisów społecznościowych.
więcej
|
|
Dropbox przejmuje komunikator Droptalk
Dropbox stał się właścicielem startupa Droptalk rozwijającego usługę komunikatora dla firm.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|