|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 3 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN liderem w maju, tylko Polsat zyskał w czołówce. Seriale TVP hitami
W maju br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych utrzymał się TVN. Z kolei na drugim miejscu umocnił się Polsat, który zanotował jedyny wzrost wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Sporo zyskała TV Puls.
więcej |
|
,,X Factor" stracił 800 tys. widzów. 35 mln zł z reklam
2,2 mln widzów oglądało czwartą edycję programu „X Factor”. To o 790 tys. mniej niż śledziło poprzednią serię show. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 34,97 mln zł.
więcej |
|
Sopot TOPtrendy 2014 z większą widownią. Hitem kabarety
Tegoroczny festiwal TOPtrendy oglądało średnio 2,62 mln widzów, o 320 tys. osób więcej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Polsat w czasie transmisji muzycznej imprezy był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,8 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Grzegorz Jankowski odchodzi z ,,Faktu", branża nie jest zaskoczona. ,,Koniec pewnej epoki"
Po 11 latach Grzegorz Jankowski przestaje kierować „Faktem”, który tworzył od początku. Nowym redaktorem naczelnym zostanie Robert Feluś. Branża nie jest zaskoczona tą decyzją. - Może mieć związek z większą rolą szwajcarskiego udziałowca w firmie - spekuluje.
więcej
|
Kłopoty w PZL, Przybora i Zaniewski jako żywe legendy odnajdą się na swoim (opinie)
Odejście Iwo Zaniewskiego i Kota Przybory to niepowetowana strata dla PZL, mogąca spowodować duże problemy agencji. Zaniewski i Przybora to żywe legendy polskiej reklamy, więc bez problemu odnajdą się w mniej korporacyjnym otoczeniu- oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży reklamowej.
więcej
|
Nagrodzono najlepsze okładki prasowe. GrandFront 2013 dla ,,Rzeczpospolitej" (fotogaleria)
|
Najpopularniejsze serwisy tematyczne w marcu 2014 roku
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Igor Janke poprowadzi ,,Prawy do lewego, lewy do prawego" w Polsat News+
Igor Janke zostanie gospodarzem codziennego programu publicystycznego „Prawy do lewego, lewy do prawego”, który znajdzie się w ramówce nowego kanału Polsat News+. - To będzie program z wyższej półki - mówi Wirtualnemedia.pl prowadzący.
więcej
|
|
TVN liderem w maju, tylko Polsat zyskał w czołówce. Seriale TVP hitami
W maju br. na pozycji lidera oglądalności wśród stacji telewizyjnych utrzymał się TVN. Z kolei na drugim miejscu umocnił się Polsat, który zanotował jedyny wzrost wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Sporo zyskała TV Puls.
więcej
|
|
,,X Factor" stracił 800 tys. widzów. 35 mln zł z reklam
2,2 mln widzów oglądało czwartą edycję programu „X Factor”. To o 790 tys. mniej niż śledziło poprzednią serię show. TVN w czasie emisji formatu zajął drugie miejsce w rynku, ale w grupie 16-49 był liderem. Wpływy z reklam wyniosły 34,97 mln zł.
więcej
|
|
Sopot TOPtrendy 2014 z większą widownią. Hitem kabarety
Tegoroczny festiwal TOPtrendy oglądało średnio 2,62 mln widzów, o 320 tys. osób więcej niż ubiegłoroczną edycję widowiska. Polsat w czasie transmisji muzycznej imprezy był liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 12,8 mln zł.
więcej
|
|
Koniec fuzji Cyfry+ i ,,n". Znikła spółka Canal+ Cyfrowy
W poniedziałek 2 czerwca br. spółka Canal+ Cyfrowy została połączona z ITI Neovision. Oznacza to zakończenie fuzji spółek zarządzających platformą nc+.
więcej
|
|
Michał Figurski gospodarzem ,,WidziMiSię" w Polsat News+
W kanale Polsat News+ znajdzie się autorski przegląd wydarzeń Michała Figurskiego pod tytułem „WidziMiSię”. Program nadawany będzie w tym samym czasie co „Szkło kontaktowe” w TVN24.
więcej
|
|
,,Komisarz Alex" stracił 550 tys. widzów, ale pozostał liderem rynku
Piątą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,72 mln widzów, czyli o 550 tys. osób mniej niż rok temu śledziło jego trzeci sezon. Kryminalna produkcja dała Jedynce pozycję lidera rynku telewizyjnego wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była dopiero czwarta.
więcej
|
|
Słaby tydzień TVP1. TVP Info, Polsat News i Stopklatka ostro do góry
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów zajął Polsat. Stacja ta również pierwsze miejsce zajęła wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
więcej
|
|
Netia: nowy, dwa razy mniejszy Netia Player
Netia wprowadziła do swojej oferty nową wersję dekodera Netia Player.
więcej
|
|
,,Na mundialu" - Canal+ Sport i nSport z własnym magazynem na MŚ w Brazylii
Przez cały okres trwania MŚ w Piłce Nożnej 2014 sportowe kanały nc+ pokazywać będą 45-minutowy magazyn „Na mundialu”.
więcej
|
|
,,Przygody Adasia i Tosi 2" w MiniMini+
16 czerwca 2014 roku MiniMini+ rozpocznie emisję drugiego sezonu animacji „Przygody Adasia i Tosi”.
więcej
|
|
TVP z kanałem na żądanie i specjalną ofertą z okazji ,,25 lat wolności"
Z okazji 25. rocznicy pierwszych częściowo wolnych wyborów Telewizja Polska uruchomi kanał na żądanie „25 lat wolności”, a w ramówce jej głównych anten pojawią się specjalne pozycje programowe, przede wszystkim dokumentalne.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Błękitna syrenka w nowym logo Muzeum Warszawy
Muzeum Warszawy zyskała nową identyfikację wizualną, której najważniejszym elementem jest logotyp z syrenką. Identyfikację przygotowała Anna Światłowska, projektantka graficzna w muzeum.
więcej
|
|
TBWA i BBDO ze wspólną firmą produkcyjną, na czele Christian Lainer
Sieciowe agencje reklamowe TBWA i BBDO (należące do Omnicom Group) połączyły swoje spółki produkcyjne E-Graphics i Hub Plus we wspólną strukturę EG+ Warsaw. Jej warszawskim biurem kieruje Christian Lainer.
więcej
|
|
Tomasz Zieliński: z Saatchi & Saatchi do Young & Rubicam
Tomasz Zieliński objął funkcję senior copywritera w dziale kreacji agencji Young & Rubicam Poland. Poprzednio - przez prawie trzy lata - pracował w takiej samej roli w Saatchi & Saatchi Poland.
więcej
|
|
Usain Bolt biegnie na mundial w reklamie Visy (wideo)
Do emisji trafił spot Visy z Usainem Boltem związany z piłkarskimi mistrzostwami świata. To element kampanii przygotowanej i realizowanej przez firmy Saatchi & Saatchi i MEC.
więcej
|
|
Mały Miecio z rodziną znów reklamuje wodę Kubuś Waterrr (wideo)
Wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii reklamowej wody smakowej Kubuś Waterrr (produkowanej przez Maspex Wadowice) z udziałem małego Miecia. Akcję przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.
więcej
|
|
Szczęśliwa klientka reklamuje Fundusz Hipoteczny Dom (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa dożywotniej renty hipotecznej oferowanej przez Fundusz Hipoteczny Dom. Akcję przygotowały firmy Marketing4Hire i Maxus.
więcej
|
|
Equinox Polska z budżetem mediowym Jaguara i Land Rovera
Equinox Polska wygrał przetarg na obsługę mediową marek Jaguar i Land Rover na naszym rynku. Współpraca obejmie również doradztwo w zakresie komunikacji marketingowej.
więcej
|
|
Łukasz Wejchert kupuje agencję LeadR
Należąca do Łukasza Wejcherta spółka Dirlango przejęła całościowe udziały LeadR, agencji direct marketingowej, do tej pory kontrolowanej przez Cube Group. Sebastian Białousz, prezes i założyciel LeadR, pozostanie na swoim stanowisku.
więcej
|
|
,,Angry Birds" na promocyjnych butelkach wody Żywiec Zdrój Smako-Łyk
Ruszyła promocja „Wyrzutnia nagród” wspierająca wodę mineralną Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Bohaterami akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy VML Poland, H2O Creative, S4, MediaCom Warszawa i ATW Communications - są postaci z gry „Angry Birds”.
więcej
|
|
Michael Sussman prezesem BAV Worldwide
Michael Sussman objął funkcję prezesa agencji BAV Worldwide (należącej do sieci Y&R). Poprzednio był dyrektorem ds. analiz i strategii w Y&R Advertising.
więcej
|
|
Prasa |
|
|
Mroczna przyszłość dziennikarstwa
Popełniliśmy błąd, udostępniając 15 lat temu wszystkie nasze dzieła w internecie - powiedział prezes Axel Springer SE Mathias Doepfner. Zdaniem uczestników wczorajszej debaty bez zmiany prawa przyszłość dziennikarstwa będzie mroczna.
więcej
|
|
,,Avanteen" nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory
We wtorek 3 czerwca br. Agora wprowadzi na rynek nowy magazyn o modzie i urodzie dla młodzieży pod tytułem „Avanteen”. Nie zdecydowano jeszcze, w jakim cyklu pismo będzie się ukazywać.
więcej
|
|
Tylko ,,Przyjaciółka" zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Pani Domu”.
więcej
|
|
Michał Zaczyński zastępcą redaktor naczelnej magazynu ,,Grazia"
Michał Zaczyński, dotąd wiceszef pisma „Fashion Magazine”, został nowym zastępcą redaktor naczelnej magazynu „Grazia” (Wydawnictwo Bauer). Do redakcji pisma dołączyły też Agnieszka Prokopowicz-Bielenia i Anna Hernik.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|