|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Poniedziałek, 2 Czerwca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"
Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"
Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka” i „W Sieci”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji.
więcej
|
|
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. ,,Chcemy się wyróżnić"
Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. - Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - tłumaczy Jeronimo Martins Polska.
więcej |
|
I Onet, i Grupa WP reklamują się jako lider rynku internetowego
Zarówno Grupa Onet, jak i Grupa Wirtualna Polska prowadzą obecnie kampanie reklamowe, w których określają się jako lidera polskiego rynku reklamowego. Na potwierdzenie każdy wydawca podaje wybrane wyniki Megapanelu, w których ma przewagę nad konkurentem.
więcej |
|
,,Kuchenne rewolucje" hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi ,,Kto poślubi mojego syna" w TVN
Agnieszka Jastrzębska poprowadzi nowy reality-show TVN „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Program trafi na antenę stacji jesienią tego roku.
więcej
|
|
,,Kuchenne rewolucje" hitem TVN. Zyskały 160 tys. widzów
Dziewiąty sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler oglądało średnio 2,52 mln widzów, o 160 tys. więcej niż rok wcześniej. TVN w czasie emisji reality-show był liderem w grupie komercyjnej. Wpływy reklamowe wyniosły 15,6 mln zł.
więcej
|
|
TVN przegrał w sądzie z UKE ws. opłat za częstotliwości
Wojewódzki Sąd Administracyjny oddalił skargę TVN na decyzję prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej dotyczącą naliczania rocznych opłat za prawo do dysponowania częstotliwością za rok 2013.
więcej
|
|
,,Przyjaciółki" straciły 600 tys. widzów. 16,5 mln zł z reklam
Trzeci sezon „Przyjaciółek” oglądało 2 mln osób, o 590 tys. mniej niż nadawaną rok temu drugą serię. Polsat w czasie emisji produkcji zajął trzecie miejsce w rynku, ale w grupie komercyjnej był drugi. Wpływy z reklam wyniosły 16,5 mln zł.
więcej
|
|
,,To nie koniec świata" z mniejszą widownią. To koniec serialu Polsatu
Drugi sezon „To nie koniec świata” gromadził średnio 1,52 mln oglądających, o 200 tys. widzów mniej od pierwszej serii. Polsat w czasie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 12,61 mln zł.
więcej
|
|
,,Sablewskiej sposób na modę" chętnie oglądany w TVN Style
|
|
TVP szuka uczestników do ,,The Voice of Poland 5"
|
|
Eurosport będzie relacjonować mundial z brazylijskiej plaży
|
|
Jerzy Owsiak, Adam Małysz i Krystyna Janda wśród ,,Ludzi Wolności"
|
|
Rusza festiwal TOPtrendy 2014. Na scenie wystąpi ponad 30 artystów
|
|
Reklama |
|
|
Będą kolejne zwierzęce reklamy Biedronki. ,,Chcemy się wyróżnić"
Reklamy Biedronki z animowanym jeleniem tańczącym w samochodzie to pierwsza odsłona dłuższej kampanii pod hasłem „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”. - Zależało nam na tym, aby w widoczny i zauważalny dla klientów sposób wyróżnić się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku reklamowym - tłumaczy Jeronimo Martins Polska.
więcej
|
|
Jakub Błaszczykowski z Pirlo i Lahmem reklamują okna Drutex (wideo)
Trzecim piłkarskim ambasadorem reklamowym okien Drutex, po Philippie Lahmie i Andrei Pirlo, został Jakub Błaszczykowski. Kampania z udziałem wszystkich zawodników przebiega pod hasłem „Wybór mistrzów”.
więcej
|
|
Odrastanie włosów w reklamie DX2 wprowadza w błąd (wideo)
Komisja Etyki Reklamy orzekła, że spot telewizyjny szamponu DX2 (produkowanego przez Aflofarm) przekonujący, że produkt ten „powstrzymuje wypadanie włosów” oraz „je odbudowuje, a włosy odrastają odporne na wypadanie”, narusza kodeks branżowy.
więcej
|
|
Sanofi zmienia reklamę Magne B6. ,,Podjęliśmy kroki w celu uchylenia zakazu"
W ubiegłym tygodniu Sąd Okręgowy w Białymstoku wstrzymał emisję reklamy suplementu diety Magne BG Max jako zabezpieczenie roszczenia wniesionego przez Olimp Labs przed rozpoczynającym się procesem. Grupa Sanofi zmieniła reklamę i chce uchylić zakaz emisji.
więcej
|
|
OFE odcinają się od bluzgu Braciaka na ZUS i Tuska. Eksperci: wulgarność jest siłą (wideo)
ING OFE i Lewiatan deklarują, że nie mają nic wspólnego z filmikiem, w którym Jacek Braciak ostro krytykuje przeforsowane przez rząd przeniesienia składek emerytalnych z OFE do ZUS-u. To wizerunkowe samobójstwo aktora, ale wulgarność virala jest jego siłą - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi.
więcej
|
|
Juliusz Baliszewski: Najwięcej zarobiłem na handlu żywą inteligencją
|
|
Maciek Rock na peronie reklamuje roaming za 29 gr w Plusie na Kartę (wideo)
|
|
,,Prawdziwy kurczak. Prawdziwy smak" - człowiek-kurczak znów reklamuje KFC (wideo)
|
|
,,Droga do Rio" w piłkarskiej kampanii Kia (wideo)
|
|
Gołąbki Pamapol reklamowane ,,dla pozytywnie zakręconych" (wideo)
|
|
Proama reklamuje autocasco ,,od wszystkich ryzyk" (wideo)
|
|
Obietnice ojca reklamują ubezpieczenia w Avivie (wideo)
|
|
,,Excellence with Edge" w kampanii Huawei Ascend P7 (wideo)
|
|
Ponad 27 mld euro w 2013 r. na cyfrową reklamę w Europie
|
|
Biedronka sponsorem piłkarskiej reprezentacji przez kolejne cztery lata
|
|
Statystyczny Amerykanin ma w portfelu 12 karty lojalnościowe, Polak - cztery
|
|
Prasa |
|
|
Małgorzata Guss-Gasińska redaktor naczelną ,,Show"
Małgorzata Guss-Gasińska, była wicenaczelna „Super Express”, zostanie nową redaktor naczelną „Show” (Wydawnictwo Bauer) - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Konkurenci ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" krytykują rozpowszechnianie poza sprzedażą. ,,Wciskanie pisma czytelnikom, mydlenie oczu reklamodawcom"
Inne niż sprzedaż formy rozpowszechniania płatnego razem, stosowane w dużym stopniu przez „Wprost” i „Do Rzeczy”, nie służą pozyskiwaniu lojalnych czytelników oraz nie budują wartości tytułu zarówno na rynku reklamowym, jak i czytelniczym - oceniają przedstawiciele „Polityki”, „Newsweeka” i „W Sieci”, które nie korzystają z tego modelu dystrybucji.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem sprzedaży wśród miesięczników (top 121)
W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników awansowała „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe. Ranking 121 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Sylwia Borowska przechodzi z ,,Vivy!" do ,,Flesza"
Sylwia Borowska dołączyła do redakcji dwutygodnika „Flesz” (Edipresse Polska) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Została dziennikarką działu Życie Gwiazd, zastępując Annę Hernik-Solarską.
więcej
|
|
Jacek Liedtke dyrektorem biura reklamy Polskapresse w Gdańsku
Jacek Liedtke objął stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Polskapresse w Gdańsku.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|