|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Wtorek, 20 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"
Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów.
więcej
|
|
Słaby I kw. tygodników opinii. Ostro w dół ,,Do Rzeczy", "Sieci" i "Gazeta Polska"
W I kwartale br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
Polska reklama wyszła na plus dzięki igrzyskom i farmacji, handel i telekomunikacja tną wydatki
W I kwartale br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 1,591 mld zł, o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosły wydatki na reklamę internetową, radiową i telewizyjną, a spadły na reklamę outdoorową, kinową i prasową.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
TVN jesienią pokaże reality-show ,,Kto poślubi mojego syna"
W jesiennej ramówce TVN znajdzie się reality-show pod roboczym tytułem „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Stacja liczy na to, że oparty na amerykańskim formacie program osiągnie bardzo dobre wyniki. Rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niego.
więcej
|
Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec
Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM, w internecie oferuje swoje usługi z zakresu PR, media relations i komunikacji w marketingu medialnym, chociaż tłumaczy, że obecnie się nimi nie zajmuje. - Być może podejmę tę działalność, kiedy nie będę już pracował w RMF FM. Na razie nie zamierzam - wyjaśnia.
więcej
|
Polsat News+ rusza 9 czerwca. ,,Więcej publicystyki niż w TVN24 BiŚ"
|
TVN zbroi się na jesień. ,,Mocna ramówka"
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Polo TV szykuje serial ,,Miłość w rytmie disco"
Kanał Polo TV zamierza pokazać na swojej antenie serial z gatunku scripted-docu „Miłość w rytmie disco” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Właśnie ruszyły poszukiwania odtwórców ról w produkcji.
więcej
|
|
KRRiT zajmie się wulgarną wypowiedzią Beaty Tyszkiewicz w "Tańcu z gwiazdami"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek show „Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami”. Dotyczy ona przekleństwa, jakie padło z ust Beaty Tyszkiewicz.
więcej
|
|
Joanna Moro zagra ,,Blondynkę" w TVP1. Zdjęcia ruszają za kilka dni
Joanna Moro potwierdziła, że wcieli się w rolę tytułowej bohaterki w trzeciej edycji serialu „Blondynka”, którą widzowie TVP1 zobaczą jesienią tego roku. Zdjęcia do produkcji ruszają jeszcze w tym miesiącu.
więcej
|
|
,,Boso" Wojciecha Cejrowskiego hitem TV Puls
Najnowszą serię programu „Wojciech Cejrowski. Boso” ogląda w TV Puls średnio 332 tys. widzów.
więcej
|
|
Solidarna Polska uległa i zmieniła materiał wyborczy. Stacje emitują spot bez ,,nie dla homo"
Komitet Wyborczy Solidarna Polska dokonał zmian w spocie, w którym komunikat „nie dla homo” wywołał sprzeciw stacji telewizyjnych. TVN, TVP i Polsat będą go emitowały w blokach komercyjnych i bezpłatnych.
więcej
|
|
,,Dzień dobry TVN" w weekendy z nowymi producentami
|
|
Polsat szuka uczestników do trzeciej serii ,,Top Chef"
|
|
UPC przejmuje Telco Lublin. ,,Konsolidacja rynku"
|
|
AT&T przeznaczy 67 mld dolarów na przejęcie DirecTV
|
|
Polsat nowym liderem, fatalny tydzień TVP1. ,,M jak miłość" hitem
|
|
Géraldine Filiol szefową działu komunikacji Grupy Eurosport
|
|
TV Puls reklamuje serial ,,Wikingowie" (wideo)
|
|
Radio |
|
|
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
W kwietniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 28,5 proc. większe niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy Jedynki, Trójki, RMF FM i Radia ZET, a w czołówce minimalne spadki zanotowały tylko VOX FM i Złote Przeboje Pogoda Warszawa.
więcej
|
|
Margaret, Dawid Kwiatkowski i Doda otworzą Letnią Scenę Eski
W najbliższy weekend startuje trasa koncertowa Letnia Scena Eski, organizowana przez Radio Eska we współpracy z polskimi miastami. Rozpocznie ją koncert w Grudziądzu.
więcej
|
|
Krzysztof Łuszczewski członkiem Komitetu Euroradio
Krzysztof Łuszczewski, dyrektor Centrum Rozwoju Radiofonii Cyfrowej Polskiego Radia, został członkiem Komitetu Euroradio przy Europejskiej Unii Nadawców.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Krakowie, Złote Przeboje Wanda ostro w dół
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Krakowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama wyszła na plus dzięki igrzyskom i farmacji, handel i telekomunikacja tną wydatki
W I kwartale br. wartość polskiego rynku reklamowego wyniosła 1,591 mld zł, o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej - szacuje Starlink. Wzrosły wydatki na reklamę internetową, radiową i telewizyjną, a spadły na reklamę outdoorową, kinową i prasową.
więcej
|
|
,,Spring into" - Polska reklamuje za granicą, jak się zmieniła
Pod hasłem „Polska. Spring into” ruszyła rządowa kampania podkreślająca zmiany, które nastąpiły w naszym kraju od 1989 roku. Akcja - przygotowana na zlecenie MSZ przez firmy Saatchi&Saatchi, Profile i FleishmanHillard - będzie prowadzona w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Belgii i Szwecji.
więcej
|
|
Anna Lewandowska w ruchu reklamuje Rexonę (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa antyperspirantu Rexona (Unilever Polska), której bohaterką jest Anna Lewandowska. Akcję, pod hasłem „Możesz: więcej”, przygotowały i realizują firmy Red8 Digital i PHD Media Direction.
więcej
|
|
Różnica między spacerem i łomżingiem reklamuje piwo Łomża (wideo)
W telewizji i na outdoorze zaczęła się kolejna kampania reklamowa piwa Łomża (produkowanego przez Van Pur) oparta na koncepcji łomżingu. Akcję przygotowały firmy PZL, Bomaye i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
W kwietniu br. cennikowe wydatki na reklamę radiową były o 28,5 proc. większe niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły wpływy Jedynki, Trójki, RMF FM i Radia ZET, a w czołówce minimalne spadki zanotowały tylko VOX FM i Złote Przeboje Pogoda Warszawa.
więcej
|
|
,,Podziel się wrażeniami!" - Bułgaria promuje się polskim turystom
|
|
Plażowo-śnieżna kampania reklamuje Warkę Radler (wideo)
|
|
Polski OMD z obsługą Renault na czterech rynkach
|
|
10. urodziny Wizz Air. Rusza międzynarodowa kampania
|
|
,,Kiełbasy to nasza specjalność" w kampanii Madej Wróbel (wideo)
|
|
Efekt ekstremalnego orzeźwienia reklamuje Tymbark Next Ice Tea (wideo)
|
|
,,Od domu blisko, do domu wszystko" w kampanii Odido
|
|
OS3 przejmuje od Edelman Polska obsługę Rimmel na Facebooku
|
|
Prasa |
|
|
Odejście Magdy Malickiej z Burdy nie zaskoczyło. ,,Nie może być dwóch szefów"
Decyzja Magdaleny Malickiej o odejściu z Burdy nie była wielkim zaskoczeniem dla pracowników spółki i branży. Jej przedstawiciele uważają, że w Grupie nie było miejsca dla tak dużej liczby kluczowych menedżerów.
więcej
|
|
Słaby I kw. tygodników opinii. Ostro w dół ,,Do Rzeczy", "Sieci" i "Gazeta Polska"
W I kwartale br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek Polska”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Do Rzeczy”.
więcej
|
|
,,Twój Styl", ,,Claudia" i ,,Cztery Kąty" to najchętniej czytane miesięczniki
W okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku liderem czytelnictwa wśród miesięczników był „Twój Styl”. Natomiast na czele dwumiesięczników znalazły się „Wysokie Obcasy Extra” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Wprost" poniżej 50 tys. egz., tracą też ,,GN", ,,Polityka" i ,,Newsweek"
W marcu br. wszystkie tygodniki opinii zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej straciły „Do Rzeczy”, „Wprost” i „W Sieci”. Liderem pozostał „Gość Niedzielny”, a druga była „Polityka”, która na trzecie miejsce zepchnęła „Newsweek”.
więcej
|
|
Raporty roczne spółki najważniejsze dla dziennikarzy przed wywiadem z CEO
Raporty roczne są najważniejszym źródłem informacji dla europejskich dziennikarzy podczas researchu przed wywiadem z szefem spółki - wynika z badania agencji partnerskich sieci Public Relations Global Network (PRGN).
więcej
|
|
Magdalena Malicka odchodzi z Burdy
|
|
,,Lego Ninjago Komiks" - nowa seria książek Media Service Zawada
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|