|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 18 Maja 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanna Rydlewska na czele nowego projektu Gazeta.pl
Hanna Rydlewska objęła kierownictwo w nowym projekcie redakcyjnym Gazeta.pl (Agora), który zostanie uruchomiony w najbliższym tygodniu. Wcześniej pracowała m.in. w „Przekroju”, NaTemat.pl i „Exklusivie”, a obecnie współpracuje z ZET Chilli, „Viva! Moda” i „K Mag”.
więcej |
|
Justyna Szawdyn nadzoruje w Burdzie także ,,Dobre Rady"
Justyna Szawdyn, redaktor naczelna „Claudii”, objęła funkcję content directora tytułów poradnikowych w Burda International Polska. Nadzoruje tym samym także zespół miesięcznika „Dobre Rady”.
więcej |
|
,,Metro" i ,,Super Express" dużo więcej z reklam, ,,Gazeta Wyborcza" w dół (TOP10)
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 2,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów ogólnopolskich duże wzrosty zanotowały „Metro” i „Super Express”, a największe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVN jesienią pokaże reality-show ,,Kto poślubi mojego syna"
W jesiennej ramówce TVN znajdzie się reality-show pod roboczym tytułem „Kto poślubi mojego syna”, w którym matki pomogą synom odnaleźć miłość życia. Stacja liczy na to, że oparty na amerykańskim formacie program osiągnie bardzo dobre wyniki. Rozpoczęła już poszukiwania uczestników do niego.
więcej
|
|
TVP: nasze wydatki na produkcję zewnętrzną spadły o 77 mln zł
Telewizja Polska poinformowała, że wbrew sugestiom rzecznika Najwyższej Izby Kontroli, spółka nie zwiększa od lat wydatków na produkcje zewnętrzne, ale wręcz je zmniejsza. To, w jaki sposób TVP wydaje środki na zakup produkcji poza spółką, kontroluje właśnie NIK.
więcej
|
|
2 mln widzów ,,Na sygnale", 7 mln zł z reklam. Będzie kolejna edycja
Pierwszy sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 1,92 mln widzów. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku a wpływy z reklam wyniosły 7,2 mln zł. W planach jest kolejny sezon produkcji.
więcej
|
|
Stacje telewizyjne blokują spot wyborczy Solidarnej Polski z ,,Nie dla homo"
Telewizja Polsat odmówiła emisji spotu wyborczego partii Solidarna Polska Zbigniewa Ziobro. TVP dopuściła emisję „bardzo warunkowo”. Powodem jest prezentowany w nim slogan „Nie dla homo”.
więcej
|
|
Pochanke, Olejnik, Durczok i Kuźniar poprowadzą ,,Wybory Europy" w dwóch kanałach TVN24
W niedzielę 25 maja br. kanały TVN24 oraz TVN24 Biznes i Świat pokażą program specjalny „Wybory Europy”, poświęcony wyborom prezydenckim na Ukrainie oraz wyborom do Parlamentu Europejskiego.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tanieją o jedną trzecią, najdroższe ,,Fakty" i ,,Kuchenne rewolucje"
|
|
Ipla z nowymi pakietami i kanałami. 14 dni na bezpłatny test
|
|
,,Multiżonaty" Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)
|
|
Jacek Szymczyk ad sales directorem w Discovery Networks
|
|
TVN Media z nową mobilną formą reklamy
|
|
Future Folk i Olek Klepacz w konkursie trendy 2013 na festiwalu TOPtrendy
|
|
ATM Grupa z dużym zyskiem zamiast straty. W planach kolejne seriale
|
|
NIK kontroluje zakupy produkcji zewnętrznej w TVP
|
|
Kino Polska TV z mniejszym przychodem, ale większym zyskiem w I kwartale 2014 roku
|
|
,,Trzynasty apostoł" w TV Puls
|
|
Czwarty sezon serialu ,,Profil" w AXN
|
|
Radio |
|
|
Dyrektor informacji RMF FM reklamuje się jako PR-owiec
Marek Balawajder, dyrektor informacji RMF FM, w internecie oferuje swoje usługi z zakresu PR, media relations i komunikacji w marketingu medialnym, chociaż tłumaczy, że obecnie się nimi nie zajmuje. - Być może podejmę tę działalność, kiedy nie będę już pracował w RMF FM. Na razie nie zamierzam - wyjaśnia.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Trójmieście, Plus Gdańsk do góry
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2013 roku do kwietnia 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
więcej
|
|
Reklama |
|
|
Łódź pozdrawia inne miasta w weekendowej kampanii (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Łodzi, w której mieszkańcy tego miasta pozdrawiają osoby z innych miejscowości i zachęcają do wizyty w Łodzi. Akcję przygotowała agencja MOSQI.TO wspólnie ze studiem Anagram Film.
więcej
|
|
Michał Lewandowski: z Grupy Walk na strategy directora Mint Media
Michał Lewandowski objął funkcję strategy directora w agencji social mediowej Mint Media. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Walk, Young & Rubicam i Burson-Marsteller.
więcej
|
|
Łomża szuka trenera łomżingu do wypoczywania za 20 tys. zł
Ruszyła niestandardowa kampania reklamowa piwa Łomża (Van Pur), w ramach której trwa rekrutacja na stanowisko trenera łomżingu. W akcji biorą udział twórcy bloga Make Life Harder.
więcej
|
|
Totolotek sponsorem Lechii Gdańsk
Totolotek został sponsorem klubu piłkarskiego Lechia Gdańsk. Umowę podpisano na dwa lata.
więcej
|
|
Mediacap negocjuje kupno firmy za 1,3 mln zł
Zarząd holdingu Mediacap podpisał z osobą trzecią dokument zakładający prowadzenie na wyłączność dalszych rozmów w sprawie nabycia 100 proc. udziałów w firmie działającej głównie w segmencie data.
więcej
|
|
Reklamy w TVN tanieją o jedną trzecią, najdroższe ,,Fakty" i ,,Kuchenne rewolucje"
|
|
Samsung Galaxy S5 w nazwie terminalu na lotnisku Heathrow
|
|
,,Multiżonaty" Tarik promuje multiroom platformy nc+ (wideo)
|
|
,,Czy jest na to Metod?" - IKEA reklamuje meble kuchenne (wideo)
|
|
Woda Jurajska zmienia pozycjonowanie na ,,Twoją równowagę"
|
|
Karolina Księżak: z Havas Worldwide Warsaw do FCB Warsaw
|
|
TVN Media z nową mobilną formą reklamy
|
|
Wojownicy ze Sparty i metamorfozy reklamują Oshee (wideo)
|
|
,,3 kroki do idealnego nawilżenia skóry" w kampanii kosmetyków Dermedic
|
|
,,Buduj dobrą historię" w kampanii Biura Informacji Kredytowej
|
|
Think Kong dla Sundance Channel
|
|
iPresso z RTB Tracker
|
|
Dominika Jóźwiak international relations directorem w New Age Media
|
|
Prasa |
|
|
Polskapresse i Media Regionalne od dziś razem w nowej siedzibie
Od poniedziałku 19 maja br. centrale wydawnictw Polskapresse i Media Regionalne oraz redakcje ich warszawskich tytułów mieszczą się w nowej siedzibie przy ul. Domaniewskiej 45 w Warszawie.
więcej
|
|
Justyna Szawdyn nadzoruje w Burdzie także ,,Dobre Rady"
Justyna Szawdyn, redaktor naczelna „Claudii”, objęła funkcję content directora tytułów poradnikowych w Burda International Polska. Nadzoruje tym samym także zespół miesięcznika „Dobre Rady”.
więcej
|
|
,,Metro" i ,,Super Express" dużo więcej z reklam, ,,Gazeta Wyborcza" w dół (TOP10)
W kwietniu br. cennikowe wpływy reklamowe gazet były o 2,9 proc. wyższe niż rok wcześniej. Wśród czołowych tytułów ogólnopolskich duże wzrosty zanotowały „Metro” i „Super Express”, a największe spadki - „Gazeta Wyborcza”, „Polska” i „Dziennik Gazeta Prawna”.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" najpopularniejszym tygodnikiem, a ,,Przyjaciółka" czołowym dwutygodnikiem
W okresie od października 2013 roku do marca 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce pozostał „Tele Tydzień”. Z kolei wśród dwutygodników na pierwszym miejscu znalazła się „Przyjaciółka” - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" nowym liderem wśród miesięczników poradnikowych
W lutym 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych awansowała „Kobieta i Życie”, która jako jedyna w zestawieniu zanotowała wzrost. Z kolei najwięcej straciła „Olivia”.
więcej
|
|
,,Gazeta Bankowa" kontra KNF. Wojciech Surmacz zawiadamia prokuraturę, Izba Wydawców Prasy chce wyjaśnień
|
|
Korespondent ,,Gazety Wyborczej" aresztowany na Krymie za ,,antyrosyjskie teksty"
|
|
Zmarł Marek Nowakowski, publicysta ,,Gazety Polskiej Codziennie"
|
|
,,Gala" z Joanną Racewicz za 99 groszy
|
|
Internet |
|
|
11 mln polskich internautów gra w sieci. Coraz więcej osób starszych i ze wsi (analiza)
Serwisy z grami online odwiedza miesięcznie 11-12 mln polskich internautów. Coraz więcej wśród nich osób starszych, z wykształceniem średnim i zasadniczym oraz mieszkających na wsi. Najpopularniejsze serwisy to Stargames.com, Gry.pl i Goodgamestudios.com.
więcej
|
|
Hanna Rydlewska na czele nowego projektu Gazeta.pl
Hanna Rydlewska objęła kierownictwo w nowym projekcie redakcyjnym Gazeta.pl (Agora), który zostanie uruchomiony w najbliższym tygodniu. Wcześniej pracowała m.in. w „Przekroju”, NaTemat.pl i „Exklusivie”, a obecnie współpracuje z ZET Chilli, „Viva! Moda” i „K Mag”.
więcej
|
|
Ipla z nowymi pakietami i kanałami. 14 dni na bezpłatny test
Platforma Ipla, należąca do Cyfrowego Polsatu, została udostępniona w odświeżonej wersji. Jej ofertę podzielono na nowe pakiety, a nowym abonentom umożliwiono bezpłatne testowanie.
więcej
|
|
W Google Play pojawiły się płatności PayPal
Google rozszerzył listę metod płatności, z których można korzystać do płacenia za aplikacje w sklepie Play, o usługę PayPal.
więcej
|
|
Quest Visual w rękach Google
Google poinformował o przejęciu firmy Quest Visual rozwijającej technologię tłumaczenia tekstu widzianego przez obiektyw aparatu.
więcej
|
|
Gmail dla Androida pobrany miliard razy
|
|
Rewolucja w korzystaniu z internetu. Zmieni się rola wyszukiwarek internetowych
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|