|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 25 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
ZPR w Fokus TV zainwestował 20 mln zł. ,,Edukacja przez rozrywkę"
W poniedziałek 28 kwietnia br. startuje bezpłatna telewizja edukacyjno-poznawcza Fokus TV. - Będziemy edukować przez rozrywkę - zapowiada Ewa Lampart, szefowa stacji. Kanał ma być rentowny w drugim roku nadawania.
więcej
|
|
,,10 lat świetlnych" bez rozrzutności i błysku. Najdroższe prawa do ,,Hey Jude"
Budżet spotu na 10-lecie Polski w Unii Europejskiej nie jest wyjątkowo wysoki, zwłaszcza że obejmuje prawa do piosenki „Hey Jude” - umiejętnie wykorzystanej w klipie - oraz wizerunku Paula McCartneya - oceniają dla Wirtualnemedia.pl managerowie z branży reklamowej.
więcej
|
|
TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl
Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Disco Polo Music rusza 1 maja. To 20. kanał Polsatu
Telewizja Polsat w czwartek 1 maja uruchomi swój pierwszy kanał muzyczny. Będzie to stacja Disco Polo Music, prezentująca muzykę taneczną. Na jej antenie znajdzie się m.in. program Sławomira Świerzyńskiego, wokalisty Bayer Full.
więcej |
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro" ostro w dół
W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku na pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce awansował „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General.
więcej |
|
Eska TV przenosi się do Warszawy, odchodzi Igor Nurczyński
Grupa ZPR skupia produkcję programów dla wszystkich swoich stacji w Warszawie, gdzie wybudowała nowe studio. W związku z tym do stolicy z Wrocławia przeniesie się kanał Eska TV, którego szefem programowym przestanie być Igor Nurczyński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
Czy polskie firmy potrzebują PR-owców? (opinie)
- W Polsce obsługi PR nie potrzebują osoby młode i przebojowe. Na rynku funkcjonuje jednak mnóstwo firm, które nie potrafią się efektywnie przebić do mediów - współpracę z agencjami public relations oceniają Małgorzata Zaborowska i Szymon Sikorski.
więcej
|
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PIN, przez TVN zmienia nazwę audycji
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
ZPR w Fokus TV zainwestował 20 mln zł. ,,Edukacja przez rozrywkę"
W poniedziałek 28 kwietnia br. startuje bezpłatna telewizja edukacyjno-poznawcza Fokus TV. - Będziemy edukować przez rozrywkę - zapowiada Ewa Lampart, szefowa stacji. Kanał ma być rentowny w drugim roku nadawania.
więcej
|
|
TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl
Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.
więcej
|
|
Disco Polo Music rusza 1 maja. To 20. kanał Polsatu
Telewizja Polsat w czwartek 1 maja uruchomi swój pierwszy kanał muzyczny. Będzie to stacja Disco Polo Music, prezentująca muzykę taneczną. Na jej antenie znajdzie się m.in. program Sławomira Świerzyńskiego, wokalisty Bayer Full.
więcej
|
|
Eska TV przenosi się do Warszawy, odchodzi Igor Nurczyński
Grupa ZPR skupia produkcję programów dla wszystkich swoich stacji w Warszawie, gdzie wybudowała nowe studio. W związku z tym do stolicy z Wrocławia przeniesie się kanał Eska TV, którego szefem programowym przestanie być Igor Nurczyński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Rusza stacja VOX Music TV z muzyką taneczną
W poniedziałek 28 kwietnia br. Grupa ZPR uruchomi swój trzeci kanał muzyczny. Będzie to stacja VOX Music TV, prezentująca muzykę taneczną z ostatnich dekad. Kanał dostępny będzie w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych.
więcej
|
|
Zmiany w naziemnej telewizji cyfrowej: znika TVP1 SD, modyfikacje na MUX-3
|
|
,,Szpital" i ,,W11" z TVN na czele seriali paradokumentalnych
|
|
,,Dobranoc ATM" w ATM Rozrywce z Hubertem Urbańskim i Piotrem Kędzierskim
|
|
Produkcje HBO dostępne w Amazon Prime
|
|
,,Fokus otwiera świat". Ruszyła kampania promująca start Fokus TV
|
|
HBO Go sposobem na nie oglądanie telewizji z rodzicami w kampanii HBO (wideo)
|
|
Reklama |
|
|
,,10 lat świetlnych" bez rozrzutności i błysku. Najdroższe prawa do ,,Hey Jude"
Budżet spotu na 10-lecie Polski w Unii Europejskiej nie jest wyjątkowo wysoki, zwłaszcza że obejmuje prawa do piosenki „Hey Jude” - umiejętnie wykorzystanej w klipie - oraz wizerunku Paula McCartneya - oceniają dla Wirtualnemedia.pl managerowie z branży reklamowej.
więcej
|
|
Rosną wpływy reklamowe ,,Wprost", ,,Party" i ,,Vivy!", w dół ,,Gala" (TOP10)
W pierwszym kwartale br. cennikowe przychody reklamowe magazynów były o 5,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy „Wprost” i „Party”, a jako jedyny tytuł w czołówce spadek zanotowała „Gala”.
więcej
|
|
Alfabet innowacji. R jest od Reguły
Łam zasady. Myśl „out of the box”. Odrzucaj schematy - pisze Piotr Nowicki z agencji V&P.
więcej
|
|
Konkurs na najmilsze polskie miasto reklamuje Milkę (wideo)
Rusza druga edycja wizerunkowej kampanii reklamowej czekolady Milka (Mondelez Polska) pod hasłem „Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce”. Akcję przygotowały i realizują firmy Next, Crispin Porter + Bogusky, Carat Polska, RC2, Event Factory i Opus B.
więcej
|
|
,,Zagłosuj i wybierz kogoś, kto myśli tak jak Ty" - kampania przed wyborami do PE (wideo)
24 kwietnia ruszyła społeczna kampania zachęcająca do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego. Akcję, pod hasłem „Zagłosuj i wybierz kogoś, kto myśli tak jak Ty”, organizuje koalicja organizacji pozarządowych Masz Głos Masz Wybór.
więcej
|
|
Żubr w nowych puszkach i butelkach
|
|
Odmłodzony Sylimarol reklamowany jako ,,skuteczny lek na wątrobę" (wideo)
|
|
,,Fokus otwiera świat". Ruszyła kampania promująca start Fokus TV
|
|
Cenos z nową identyfikacją od Czteryczwarte
|
|
HBO Go sposobem na nie oglądanie telewizji z rodzicami w kampanii HBO (wideo)
|
|
Tamara Rubin w Marketing House
|
|
Agnieszka Durst-Wilczyńska i Justyna Kowalczyk w Liberty Direct
|
|
Marcin Kusideł: z SearchLab do SEOgroup
|
|
Prasa |
|
|
,,Fakt" najchętniej czytanym dziennikiem. ,,Gazeta Wyborcza" i ,,Metro" ostro w dół
W okresie od września 2013 roku do lutego 2014 roku na pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce awansował „Fakt”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą” - wynika z badania PBC General.
więcej
|
|
Infor Biznes rezygnuje z Kantar Media. ,,'Dziennik Gazeta Prawna' bez spadku wpływów reklamowych"
Infor Biznes, wydawca „Dziennika Gazety Prawnej”, podkreśla, że przychody reklamowe tytułu, wbrew danym z monitoringu Kantar Media, nie zmalały w I kwartale br. W konsekwencji spółka rezygnuje z usług Kantar Media.
więcej
|
|
Mathias Döpfner, prezes Axel Springer: Dlaczego boimy się Google
- Google nas nie potrzebuje. Ale my potrzebujemy Google. Boimy się Google - pisze Mathias Döpfner, prezes niemieckiego koncernu wydawniczego Axel Springer SE w liście otwartym do Erika Schmidta, prezesa Google.
więcej
|
|
Rosną wpływy reklamowe ,,Wprost", ,,Party" i ,,Vivy!", w dół ,,Gala" (TOP10)
W pierwszym kwartale br. cennikowe przychody reklamowe magazynów były o 5,6 proc. wyższe niż rok wcześniej. O ponad 30 proc. wzrosły wpływy „Wprost” i „Party”, a jako jedyny tytuł w czołówce spadek zanotowała „Gala”.
więcej
|
|
Tygodniki yellow z mniejszą sprzedażą. Zyskało tylko ,,Twoje Imperium"
W lutym 2014 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow znalazło się „Życie na Gorąco”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „Twoje Imperium”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
więcej
|
|
Majowe ,,Moje smaki życia" z kuponami rabatowymi do Biedronki
|
|
,,Metro" z obłożeniem o kampanii kierowanej do osób starszych
|
|
Internet |
|
|
TVN w internecie: rekord TVN24.pl, dobry start TVN24BiS.pl, w dół TVN.pl
Wśród serwisów internetowych Grupy TVN zdecydowanie najpopularniejszy jest TVN24.pl, który w pierwszych miesiącach br. osiągnął najwyższą jak dotąd odwiedzalność. TVN24BiS.pl zyskał już prawie 600 tys. użytkowników, spadek zanotował TVN.pl, a ruch z TVNplayer.pl zaczął przenosić się na Player.pl.
więcej
|
|
Mathias Döpfner, prezes Axel Springer: Dlaczego boimy się Google
- Google nas nie potrzebuje. Ale my potrzebujemy Google. Boimy się Google - pisze Mathias Döpfner, prezes niemieckiego koncernu wydawniczego Axel Springer SE w liście otwartym do Erika Schmidta, prezesa Google.
więcej
|
|
"Not provided" w AdWords. Jak to wpłynie na branżę?
Kilka dni temu Paul Feng - Product Management Director w firmie Google - poinformował o rozszerzeniu opcji “not provided” na działania płatne w wyszukiwarce. Co ta zmiana oznacza dla reklamodawców? Paradoksalnie, nic wielkiego.
więcej
|
|
Produkcje HBO dostępne w Amazon Prime
Klienci usługi Amazon Prime otrzymają dostęp do filmów i seriali produkowanych przez HBO. To efekt umowy pomiędzy obiema firmami.
więcej
|
|
Allegro: Google to monopolista a Komisja Europejska chce jeszcze bardziej wzmocnić pozycję giganta
Europejskie firmy działające w sektorze e-commerce sprzeciwiają się dyskryminacyjnym praktykom wyszukiwarki Google. Według nich Google w wynikach wyszukiwania promuje swoje usługi, np. porównywarkę produktów Google Shopping, dyskryminując ofertę konkurentów. Sprawą zainteresowały się instytucje unijne, jednak obecna propozycja Google'a, do przyjęcia której skłania się komisarz UE ds. konkurencji, może jeszcze umocnić pozycję giganta, a w efekcie negatywnie wpłynąć na cały europejski rynek internetowy, małe i średnie firmy oraz miejsca pracy.
więcej
|
|
Comfitura zamiast OS3 dla Timotei w internecie
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|