|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Czwartek, 24 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PIN, przez TVN zmienia nazwę audycji
Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PiN. Dziennikarka znów poprowadzi program o kulturze, ale pod innym tytułem niż w przeszłości, bo poprzedni został zastrzeżony przez TVN. Pozostałe nowości w ramówce stacji prowadzą Kamil Śmiałkowski i Paweł Loroch.
więcej
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
Na paywallu ,,Gazety Wyborczej" najwięcej straciły serwisy regionalne (analiza)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Będzie dziewiąta seria ,,Rancza". Emisja w TVP1 za rok
Telewizja Polska przygotowuje się do realizacji dziewiątego sezonu hitowego serialu „Ranczo”. Nowe odcinki mają znaleźć się w ramówce TVP1 wiosną 2015 roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVP i TVN24 z sondażem exit poll od Ipsos. Polsat News bez badania
Firma Ipsos przeprowadzi badania exit poll, na podstawie których Telewizja Polska i TVN24 przekażą widzom szacunkowe wyniki wyborów do Parlamentu Europejskiego, które odbędą się 25 maja br. Własnego badania nie zlecił natomiast Polsat News.
więcej
|
|
Politycy PO trzy razy dłużej w TVP niż politycy PiS
Politycy Platformy Obywatelskiej zdecydowanie najczęściej pojawiali się w marcu tego roku - spośród przedstawicieli wszystkich partii politycznych - w programach TVP. Na ten czas złożyły się w dużej mierze wystąpienia członków rządu.
więcej
|
|
Czwarty sezon ,,Gry o tron" gromadzi 126 tys. widzów w HBO
Pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu „Gry o tron” oglądało na antenie HBO średnio 126 tys. osób. To nieznacznie mniej niż gromadził trzeci sezon, ale produkcja kilkakrotnie podnosi udziały stacji w rynku.
więcej
|
|
Cyfrowy Polsat z multiroomem na cztery telewizory i nowymi promocjami
Platforma Cyfrowy Polsat udostępniła nową wersję usługi Multiroom HD, która pozwala na korzystanie z pakietów telewizyjnych na czterech telewizorach. Wprowadzono także kolejne oferty promocyjne i wystartowała nowa kampania reklamowa.
więcej
|
|
106 mln zł zysku TVP po I kwartale 2014 roku
|
|
Fokus TV z własnym VoD, streamingiem w sieci i telewizją hybrydową
|
|
,,Alicja po drugiej stronie lustra" - debiutancka książka Alicji Resich-Modlińskiej
|
|
Sieć Multimedia Polska sprzedaje energię elektryczną
|
|
,,Wydarzenia" z Watykanu na kanonizację Jana Pawła II
|
|
HBO i BBC robią serial na podstawie książki "Trafny wybór" J.K. Rowling
|
|
,,Kudłaci kucharze i przeboje brytyjskiej kuchni 2" w BBC Lifestyle
|
|
,,Darren McMullen wśród outsiderów" w National Geographic Channel
|
|
Reklama |
|
|
Wydłużanie płatności jest nielegalne. SAR przekazuje agencjom ekspertyzę prawną
Organizacje z branży marketingowej, na czele z SAR, uzyskały ekspertyzę prawną stwierdzającą, że wydłużanie płatności powyżej 60 dni łamie trzy ustawy obowiązujące w Polsce. Organizacje chcą, żeby firmy reklamowe wykorzystywały to w rozmowach z klientami.
więcej
|
|
Spot od internautów reklamuje Lay's (wideo)
Udostępniono spot chipsów Lay’s (Frito-Lay Poland) złożony z nagrań przesłanych przez internautów. Zmontowaniem klipu zajął się Xawery Żuławski.
więcej
|
|
Nominacje do KTR 2014: najwięcej dla DDB, Havas i Saatchi & Saatchi
Ogłoszono listę nominowanych prac w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Najwięcej szans na nagrody mają agencje DDB Warszawa, Havas Worldwide Warsaw i Saatchi & Saatchi Interactive Solutions.
więcej
|
|
Staruszkowie komentują młodych w reklamach 7Days (wideo)
Pod hasłem „7Days. Następca drożdżówki” rozpoczęła się kampania reklamowa rogali 7Days (Chipita Poland). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Red8 Advertising, Propeller Film i Media Direction.
więcej
|
|
Szef wszystkich szefów na konferencji reklamuje Aleo (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej internetową platformę handlową Aleo (oferowaną przez ING Bank Śląski). Bohaterem akcji niezmiennie jest szef wszystkich szefów, a za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy 180heartbeats + Jung v. Matt, ADHD Warsaw, f25 i Lowe Media.
więcej
|
|
No-Spa polaroidowo reklamowana ,,na różne rodzaje bólów brzucha" (wideo)
|
|
Wesoły Romek reklamuje impregnaty Altax
|
|
,,Next Starts Now" - Puma reklamuje TX-3
|
|
"Powerful" - nowa reklama iPhone'a 5s (wideo)
|
|
Marcin Gutkiewicz marketing managerem w MiTAC
|
|
Prasa |
|
|
Prasa nie zniknie, ale się zmieni. "Dziennikarstwo wysokiej jakości"
- Prasa drukowana nie zniknie w najbliższych latach. Coraz większe znaczenie odgrywały będą jednak wydania elektroniczne i dziennikarstwo o wysokiej jakości, za które czytelnicy będą musieli zapłacić - uważają eksperci rynku prasowego.
więcej
|
|
Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
więcej
|
|
Burda wydaje magazyn ,,Kocham Ogród"
W czwartek 24 kwietnia br. ukaże się pierwszy numer nowego magazynu poradnikowego o ogrodach „Kocham Ogród” (Grupa Burda). Będzie to wydanie specjalne „Przepisu na Ogród” ukazujące się jako dwumiesięcznik.
więcej
|
|
Miesięcznik ,,IT Polska News" dla managerów debiutuje na rynku
Na rynku zadebiutował bezpłatny miesięcznik informatyczny „IT Polska News” (IT Press). Magazyn ma ułatwić przedsiębiorcom i urzędnikom wybór najkorzystniejszych rozwiązań IT.
więcej
|
|
,,Raptularz. Niepokonani 2012"ma nowego naczelnego. Został nim Mariusz Kowalewski
Mariusz Kowalewski został nowym redaktorem naczelnym miesięcznika „Raptularz” (stowarzyszenie Niepokonani 2012). Zastąpił na tym stanowisku Agatę Korycką, która rozstaje się pismem.
więcej
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|