|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Środa, 23 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane
Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej |
|
Czytelnicy ,,W Sieci" krytykują okładkę z Janem Pawłem II ,,wściekłym na III RP"
Okładka nowego numeru tygodnika „W Sieci” (Fratria) z wygrażającym Janem Pawłem II i tytułem „Papież Polak byłby wściekły na III RP” wywołała sporo negatywnych opinii czytelników. - „W Sieci” unika sztampy i rytuału, tylko stara się na nowo odczytać pewne historyczne symbole - tłumaczy Michał Karnowski.
więcej |
|
Będą kolejne sezony ,,Ojca Mateusza" i ,,Komisarza Alex"
Telewizyjna Jedynka jesienią br. zamierza pokazać kolejne sezony „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do pierwszej tych produkcji już trwają, a do drugiej startują w maju.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Gość Niedzielny", ,,Polityka" i ,,Newsweek" najchętniej kupowane. ,,Do Rzeczy" o 41 proc. w dół
W lutym br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny”, a na podium znalazły się też „Polityka” i „Newsweek”. Największe spadki sprzedaży zanotowały „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.
więcej
|
Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PIN, przez TVN zmienia nazwę audycji
Karolina Korwin-Piotrowska wraca do Radia PiN. Dziennikarka znów poprowadzi program o kulturze, ale pod innym tytułem niż w przeszłości, bo poprzedni został zastrzeżony przez TVN. Pozostałe nowości w ramówce stacji prowadzą Kamil Śmiałkowski i Paweł Loroch.
więcej
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
Na paywallu ,,Gazety Wyborczej" najwięcej straciły serwisy regionalne (analiza)
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
,,Blondynka" z Joanną Moro jesienią w TVP1? Trwają negocjacje
TVP1 planuje, że jesienią br. pokaże trzeci sezon serialu „Blondynka”. W roli głównej - zamiast Julii Pietruchy - ma pojawić się Joanna Moro - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
TVN przeprasza za wpadkę w ,,Faktach"
We wczorajszych „Faktach” TVN w materiale Macieja Mazura posłużono się wpisem z nieprawdziwego konta Antoniego Macierewicza na Twitterze. Stacja przeprosiła wieczorem za pomyłkę i poprawiła błąd.
więcej
|
|
Będą kolejne sezony ,,Ojca Mateusza" i ,,Komisarza Alex"
Telewizyjna Jedynka jesienią br. zamierza pokazać kolejne sezony „Ojca Mateusza” i „Komisarza Alexa” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do pierwszej tych produkcji już trwają, a do drugiej startują w maju.
więcej
|
|
,,Sami swoi" i ,,Pasja" na czele hitów filmowych w tym roku
Największą widownię wśród filmów fabularnych w tym roku zgromadziła kultowa komedia „Sami swoi”, a drugie miejsce zajęła „Pasja”. Ranking zdominowały pozycje emitowane na antenie Polsatu. Top 10 filmów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Antoni Pawlicki, Edyta Olszówka i Borys Szyc w obsadzie serialu ,,Czas honoru - Powstanie"
W poniedziałek 29 kwietnia br. rozpoczną się zdjęcia do siódmego sezonu serialu „Czas honoru”, która opowiadać będzie o Powstaniu Warszawskim. Do obsady dołączą m.in. Borys Szyc, Edyta Olszówka, Ireneusz Czop i Mariusz Bonaszewski.
więcej
|
|
W Wielkanoc widzowie wybrali TVP1 i jej hity. Polsat wyprzedził TVN
|
|
Polsat liderem tygodnia, TVP2 do góry. Hitami seriale TVP
|
|
,,Wydarzenia" z Watykanu na kanonizację Jana Pawła II
|
|
Niemcy - Polska i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
|
|
HBO: powstanie czwarty sezon serialu "Figurantka" i drugi "Dolina krzemowa"
|
|
Przygodowa ,,Ekspedycja CN" w Cartoon Network. Poprowadzi ją Marcin Mroziński
|
|
Reklama |
|
|
,,Hey Jude" w spocie ,,10 lat świetlnych" Polski w UE za 7 mln zł (wideo)
Rusza rządowa kampania z okazji 10-lecia obecności Polski w Unii Europejskiej. W mediach akcja obejmuje przede wszystkim spot pod hasłem „10 lat świetlnych”, którego produkcja i emisja będzie kosztować ponad 7 mln zł.
więcej
|
|
,,Jasna strona orzeźwienia" reklamuje Lipton Ice Tea z nowym logo i butelką (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa napoju Lipton Ice Tea (produkowanego przez PepsiCo) wspierająca jego zmienioną identyfikację wizualną. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB, Adam&Eve DDB, Gutenberg, PHD Media Direction, Digital One, Pink Pepper Media, Ewesa i Questia.
więcej
|
|
Basia z tancerzami z ,,Tańca z gwiazdami" reklamuje Taryfy LTE w Plusie (wideo)
Plus rozpoczął kampanię reklamową „Lekcja tańca”. W spotach wystąpili tancerze znani z programu „Taniec z gwiazdami” m.in. Jan Kliment, Rafał Maserak i Izabela Janachowska. W kampanii reklamowane są Taryfy LTE Plusa z nielimitowanymi rozmowami oraz minutami wymiennymi na SMS-y i transfer z internetu LTE. Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam i Media Direction OMD.
więcej
|
|
216,5 mln zł na reklamę kontekstową w 2013 roku
W 2013 roku wydatki na reklamy w sieciach kontekstowych wyniosły w Polsce 216,5 mln zł, o 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Agencje i domy mediowe w br. planują zwiększyć te budżety o kolejne 7,4 proc.
więcej
|
|
Grzegorz Magnuszewski pokieruje obsługą Tesco w Red8 Advertising
Grzegorz Magnuszewski objął funkcję account directora w agencji reklamowej Red8 Advertising. Wcześniej pracował m.in. w firmach Hator, Grey Worldwide i Graffiti Films.
więcej
|
|
,,Jestem mamą, tatą. Nie rehabilitantką i terapeutą" - o pracę dla rodziców niepełnosprawnych dzieci
|
|
Microsoft rezygnuje z marki Nokia
|
|
Zimowi plażowicze reklamują piwo Lech Ice Shandy (wideo)
|
|
Piotr Kurzeja i Lina Beltran w Harder&Harder
|
|
Ilona Drzewosowska awansuje w Goldbach Audience
|
|
Juliette Binoche reklamuje kredyt hipoteczny 3x0 w Credit Agricole Bank Polska (wideo)
|
|
Coraz lepiej mierzalna efektywność reklam. "Nie ma prostych recept"
|
|
GoldenAd i Mobizzy wprowadzają reklamy mobilne AdPrize
|
|
Niemcy - Polska i ,,M jak miłość" najdroższe w cenniku reklamowym TVP
|
|
Prasa |
|
|
Wiesław Podkański: Badanie czytelnictwa prasy jest za drogie i zbyt skomplikowane
Wiesław Podkański, prezes Izby Wydawców Prasy, zapowiada duże zmiany w charakterze badań czytelnictwa. - Chcemy by były one prostsze, bardziej przystępne dla agencji i domów mediowych - mówi Podkański w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Czytelnicy ,,W Sieci" krytykują okładkę z Janem Pawłem II ,,wściekłym na III RP"
Okładka nowego numeru tygodnika „W Sieci” (Fratria) z wygrażającym Janem Pawłem II i tytułem „Papież Polak byłby wściekły na III RP” wywołała sporo negatywnych opinii czytelników. - „W Sieci” unika sztampy i rytuału, tylko stara się na nowo odczytać pewne historyczne symbole - tłumaczy Michał Karnowski.
więcej
|
|
Gazety 12 proc. mniej z reklam w I kw. 2014. Ostro w dół ,,Gazeta Wyborcza" i ,,DGP", zyskał ,,SE" (TOP10)
W pierwszym kwartale br. cennikowe wpływy reklamowe gazet codziennych były o 11,9 proc. niższe niż rok wcześniej. O ponad 20 proc. zmalały przychody „Gazety Wyborczej”, „Dziennika Gazety Polskiej”, „Naszego Miasta” i „Gazety Pomorskiej”, za to duży wzrost zanotował „Super Express”.
więcej
|
|
Wider - wspólna oferta reklamowa Polskapresse i Mediów Regionalnych
Biura reklamy Grupy Polskapresse i należących do nich Mediów Regionalnych rozpoczęły sprzedaż oferty reklamowej pod marką Wider. Obejmują one wszystkie tytuły i serwisy obu wydawnictw.
więcej
|
|
SDP prowadzi zbiórkę pieniędzy dla ukraińskich dziennikarzy
Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich gromadzi środki pieniężne dla przedstawicieli ukraińskich mediów, którzy ucierpieli podczas wydarzeń na Majdanie i na Krymie. Zbiórka potrwa do końca czerwca br.
więcej
|
|
Wszystkie pisma młodzieżowe na minusie. ,,Bravo" liderem sprzedaży
|
|
Cyfryzacja pozytywnie wpływa na sprzedaż prasy w USA
|
|
Tomasz Adamek pozywa ,,Wprost" za ,,powtarzanie pomówień i insynuacji"
|
|
Internet |
|
|
Warszawskie kino ostrzega przed youtuberem SA Wardęgą
W pomieszczeniu dla obsługi kina w stołecznym centrum handlowym Arkadia powieszono ostrzeżenie przed Sylwestrem Wardęgą. - Bardzo proszę, by każda wizyta tego pana została zgłoszona managerom - pisze kierownictwo kina.
więcej
|
|
216,5 mln zł na reklamę kontekstową w 2013 roku
W 2013 roku wydatki na reklamy w sieciach kontekstowych wyniosły w Polsce 216,5 mln zł, o 4,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Agencje i domy mediowe w br. planują zwiększyć te budżety o kolejne 7,4 proc.
więcej
|
|
Lidl liderem wśród europejskich sieci handlowych na Facebooku (infografika)
Lidl jest obecnie największą europejską siecią sklepów na Facebooku, zarówno pod względem liczby fanów, jak i interakcji z użytkownikami społecznościowego portalu - wynika z danych Socialbakers.
więcej
|
|
Co piąty internauta szuka informacji turystycznych online
W marcu 2014 roku tylko 6% internautów kupiło jakąś usługę turystyczną. Za to już co piąty użytkownik szukał w Google jakichś informacji na ten temat, a odsetek ten od 2010 roku stale rośnie - wynika z raportu IRCenter, Research Now i SW Research.
więcej
|
|
Więcej zgłoszeń dot. wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie
O 8 proc. wzrosła liczba zgłoszeń dotyczących materiałów przedstawiających seksualne wykorzystanie dzieci, umieszczanych w sieci w pierwszym kwartale 2014 r. - wynika z raportu zespołu Dyżurnet.pl, który zajmuje się nadużyciami w internecie.
więcej
|
|
Tarczyński z serwisem internetowym od OS3
|
|
Nasz gość |
|
|
Fokus TV będzie ,,polski, świeży, różnorodny". Stacja liczy na 1 proc. udziału jesienią
Kanał Fokus TV wyróżniać się będzie polskimi audycjami, świeżością, różnorodnością, przystawaniem do naszych realiów - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Lampart, szefowa stacji. Liczy, że jesienią kanał osiągnie 1 proc. udziału w grupie komercyjnej.
więcej
|
|
Grupa WP ze wspólnym wideo, serwisem opiniotwórczym i w nowej siedzibie
|
|
Marcin Kalkhoff: Agencje sprowadzono do roli dostarczycieli obrazków
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|