|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Niedziela, 6 Kwietnia 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Project Runway" - modowy hit czy kit? ,,Nudny, brakuje wyrazistych postaci" (opinie)
- W programie niewiele się dzieje, nie ma wyrazistych postaci, które by przyciągały do ekranu, a jurorzy są znudzeni sytuacją - tak reality-show „Project Runway” oceniają Dorota Wróblewska, Michał Zaczyński i Tobiasz Kujawa. Pozytywne opinie zbiera jednak Anja Rubik.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" z największym spadkiem, ,,GW" już tylko 170 tys. egz.
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostał „Fakt”. Większość gazet zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Polska Codziennie”. Zyskały tylko „Parkiet” i „Przegląd Sportowy” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kevin Spacey i BZ WBK: brakuje wiarygodności i dobrego pomysłu (opinie)
|
Monika Olejnik pozywa ,,W Sieci" za ,,esbecką" okładkę z gen. Jaruzelskim
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
TVP promuje szerszą grupę docelową. ,,16-49 to anachronizm"
Telewizja Polska od lutego br. prowadzi sprzedaż pakietów reklamowych w grupie wiekowej 16-59 lat. - Trzymanie się ustalonej prawie dwie dekady temu grupy „komercyjnej” kończącej się na 49 roku życia jest w najlepszym razie nieusprawiedliwionym anachronizmem - podaje TVP.
więcej
|
|
TV Puls z wywiadem z Jarosławem Kaczyńskim. Porozmawia z nim Jacek Karnowski
W czwartek 10 kwietnia br., czyli w 4. rocznicę katastrofy smoleńskiej, TV Puls wyemituje rozmowę Jacka Karnowskiego z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim. Na antenie stacji znajdą się też dwa dokumenty: „Anatomia upadku 2” Anity Gargas oraz „Śmierć prezydenta”.
więcej
|
|
,,Pielęgniarki" hitem Polsatu, nie dają szans konkurencji
Nowy serial paradokumentalny Polsatu „Pielęgniarki” po czterech pierwszych odcinkach ma średnio 616 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. stacja w tym paśmie zyskała 42 tys. widzów i jest liderem rynku.
więcej
|
|
Druga edycja ,,Warsaw Shore " rusza w Wielkanoc
W niedzielę 20 kwietnia br. kanał MTV Polska rozpocznie emisję drugiej serii kontrowersyjnego reality-show „Warsaw Shore”. Start produkcji wspierać będą działania reklamowe w mediach społecznościowych i na outdoorze.
więcej
|
|
Eurosport na czele kanałów sportowych. Canal+ Sport o 53 proc. do góry
W marcu 2014 roku liderem oglądalności wśród stacji sportowych pozostał Eurosport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Sport, z kolei najwięcej stracił Sportklub.
więcej
|
|
Agencja TVN uruchamia Centrum Medialne, będzie organizować konferencje
|
|
,,Zdrady" straciły 500 tys. widzów. Polsat przegrywa z konkurencją
|
|
14 uczestników polskiej edycji ,,Hell's Kitchen" (wideo)
|
|
Tour de Pologne wyruszy spod Stoczni Gdańskiej. Transmisje w TVP
|
|
Kto wystąpi na festiwalu w Opolu? Rusza głosowanie
|
|
David Letterman odchodzi na emeryturę (wideo)
|
|
FOX promuje drugi sezon ,,Demonów da Vinci"
|
|
Reklama |
|
|
Polska reklama w br. w górę o 1,8 proc., globalnie o 5,5 proc. (analiza)
Wydatki reklamowe w Polsce urosną w br. o 1,8 proc. do sumy 6,51 mld zł. Duży wzrost zanotuje reklama internetowa, a spadki - reklama prasowa. W skali globalnej rynek reklamowy zyska 5,5 proc. - prognozuje ZenithOptimedia.
więcej
|
|
Marcin Prokop: nie przywiązuję się do marek. Play: mamy nowe gwiazdy
W piątek ruszyła kampania reklamowa sieci komórkowej T-Mobile z udziałem Marcina Prokopa i Czesława Mozila, którzy przed rokiem promowali Play. - Korzystam z dobrodziejstwa wolnego rynku i nie przywiązuję się na całe życie do poszczególnych marek - mówi Wirtualnemedia.pl Marcin Prokop, prezenter TVN.
więcej
|
|
Anna Przybylska i Paweł Małaszyński reklamują Formułę Rodzina 4.0 w Play (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Formuły Rodzina 4.0 w Play. Bohaterami akcji są Anna Przybylska i Paweł Małaszyński, a przygotowały i realizują ją firmy Grandes Kochonos, Papaya Films, Artegence, Plej i MediaCom Warszawa.
więcej
|
|
Żywiec reklamuje do wyboru piwo Bock, Marcowe i Białe (wideo)
Startuje kampania reklamująca nowe warianty piwa Żywiec: Bock, Marcowe i Białe. Akcję przygotowały i realizują firmy Men at Work, Gong, MediaVest i TBWA PR.
więcej
|
|
Renault Captur reklamowany w klubach squashowych
Od początku kwietnia trwa kampania reklamowa samochodu Renault Captur prowadzona w klubach do gry w squasha. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, OMD i Krewcy Krawcy.
więcej
|
|
Red8 Advertising przejmuje od Just obsługę reklamową Orlen Oil
|
|
3,8 mld zł na sponsoring sportowy w tv. Na czele Lotos, Orlen i T-Mobile
|
|
Joanna Kostrzewa i Zbigniew Baczkowski: z Polsat Media do IDMnetu
|
|
Japończyk i Włoch reklamują kabanosy Tarczyński (wideo)
|
|
Owocowe maskotki promują Mambę (wideo)
|
|
Marcin Prokop i Czesław Mozil z reklam Play przechodzą do T-Mobile (wideo)
|
|
,,Selfie" z Barackiem Obamą to reklama Samsunga. Biały Dom protestuje
|
|
Kampanie Audi i Evian najbardziej kreatywnymi (wideo)
|
|
Prasa |
|
|
,,Problem się rozwiąże, zło do niego wróci" - Cezary Gmyz przeprasza za wpisy o nowotworze Azraela
- Ten problem niebawem się rozwiąże. Kiedyś Azrael usłyszy prawdę. Obawiam się, że lekarze z litości go oszukują - napisał na Twitterze dziennikarz Cezary Gmyz, nawiązując do choroby nowotworowej skonfliktowanego z nim blogera Azraela Kubackiego. Po krytycznych komentarzach przeprosił za te wpisy.
więcej
|
|
Tylko ,,Dziennik Wschodni" na plusie, ,,Dziennik Zachodni" najchętniej kupowany
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych i lokalnych w lutym br. był „Dziennik Zachodni”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Dziennik Wschodni”, z kolei najwięcej stracił „Kurier Lubelski”.
więcej
|
|
Odświeżony ,,Komputer Świat" z nową grafiką i dodatkowymi działami
Od kwietniowego wydania miesięcznika „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer) zmianie uległa szata graficzna magazynu i układ działów.
więcej
|
|
,,Tele Tydzień" z dodatkiem kulinarnym ,,Smaki Wielkanocy"
W poniedziałek 7 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się „Tele Tydzień”. Do pisma dołączono dodatek kulinarny „Smaki Wielkanocy”.
więcej
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|