|
Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj |
|
|
Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt |
|
|
|
|
|
|
Piątek, 28 Marca 2014 |
|
|
|
|
|
TV |
Radio |
Prasa |
Internet |
Reklama |
PR |
Badania |
Technologie |
Program TV |
Ogłoszenia o Pracę
|
|
|
Wiadomości dnia |
Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem ,,Krzyżacy"
Kanał filmowy Stopklatka TV w pierwszych dniach nadawania osiągnął ok. 0,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Dało to stacji trzecie miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych w Polsce. - Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Agnieszka Sadowska z zarządu Stopklatki.
więcej
|
|
Poczty mailowe zyskują użytkowników, ale na krócej. Na czele WP.pl i Gmail, najsłabiej Gazeta.pl
Poczta.wp.pl i Gmail to niezmiennie najpopularniejsze serwisy poczty mailowej w Polsce. W ciągu roku wszystkie czołowe serwisy zyskały użytkowników, ale jednocześnie zanotowały mniej odsłon i krótszy czas przypadający na każdego internautę.
więcej
|
|
Tygodnik ,,7 Dni Puls Tygodnia" znika z rynku. ,,Brak pomysłu na podróbkę"
W tym tygodniu w sprzedaży pojawił się ostatni numer „7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise). Wydawca zawiesza wydawanie tygodnika. - Podróbki mają szanse zawojowania rynku tylko wtedy kiedy są wielokrotnie tańsze od oryginału - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”.
więcej
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wielka awaria Nazwa.pl: wściekłość klientów i... reklamy Home.pl
Od kilku dni platforma hostingowa Nazwa.pl boryka się z dużymi problemami technicznymi, które uderzają w obsługiwane przez nią serwisy. Klienci wylewają swoje żale na fanpage’u firmy, a konkurencyjny Home.pl wykorzystuje okazję do reklamowania swoich usług.
więcej |
|
Partie polityczne nieporadnie reklamują się wyborcom (opinie)
Spoty wyborcze zaprezentowane przez partie polityczne nie spełniają swojej roli, albowiem populizm miesza się w nich z niepoważnym traktowaniem wyborców. Dla Wirtulanemedia.pl komentują Marta Biernacka-Miernik, Piotr Czarnowski i Arkadiusz Szczepański.
więcej |
|
Wołoszański, Latkowski, Figurski i Zientarski wiosną w Polsat Play
Wiosną Polsat Play pokaże pięć nowych pozycji, w tym serial dokumentalny Patryka Vegi, nowe programy Bogusława Wołoszańskiego, Sylwestra Latkowskiego oraz duetu Michał Figurski i Włodzimierz Zientarski. - Liczymy na osiągnięcie 0,6 proc. udziału - zapowiada szef stacji.
więcej |
Wiecęj wiadomości... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Telewizja |
|
|
Stopklatka TV w czołówce kanałów filmowych. Hitem ,,Krzyżacy"
Kanał filmowy Stopklatka TV w pierwszych dniach nadawania osiągnął ok. 0,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Dało to stacji trzecie miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych w Polsce. - Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Agnieszka Sadowska z zarządu Stopklatki.
więcej
|
|
Wołoszański, Latkowski, Figurski i Zientarski wiosną w Polsat Play
Wiosną Polsat Play pokaże pięć nowych pozycji, w tym serial dokumentalny Patryka Vegi, nowe programy Bogusława Wołoszańskiego, Sylwestra Latkowskiego oraz duetu Michał Figurski i Włodzimierz Zientarski. - Liczymy na osiągnięcie 0,6 proc. udziału - zapowiada szef stacji.
więcej
|
|
,,Świat według Kiepskich" ogląda 2,1 mln widzów. Polsat przegrywa z TVP2 i TVN
Serial „Świat według Kiepskich” po czterech pierwszych odcinkach nowej edycji ogląda o 100 tys. widzów mniej niż rok temu. Polsat w czasie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku, przegrywając z TVP2 i TVN.
więcej
|
|
TVN i ,,Gazeta Wyborcza" szukają ,,Ludzi Wolności". Rusza plebiscyt na 25-lecie wolnej Polski
Telewizja TVN i „Gazeta Wyborcza” z okazji 25-lecia odrodzenia wolnej Polski organizują plebiscyt „Ludzie Wolności”. Ma on wyłonić bohaterów, którzy są dla Polaków symbolem niepodległości, rozwoju i demokracji.
więcej
|
|
TVN z nagrodą za najlepszy zwiastun w Europie. Dla filmu ,,Seksualna niewolnica"
Kanał TVN Style otrzymał nagrodę na odbywającym się w Londynie konkursie PromaxBDA Europe Awards 2014. Stacja wyróżniona została za zwiastun promujący film dokumentalny „Seksualna niewolnica”, który pokazano w ub.r.
więcej
|
|
Monika Tarka i Robert Kilen z programem w Fokus TV
|
|
W kwietniu rusza TVP Rozrywka International. Będzie alternatywą dla TVP Polonia
|
|
Dorota Szelągowska w TVN Style
|
|
Delegata dystrybuuje Fokus TV i Vox Music TV
|
|
Agnieszka Glińska, obsada filmu ,,Ida", twórcy filmu ,,Papusza" z szansami na Gwarancje Kultury
|
|
,,Zbrodnie, które wstrząsnęły Ameryką 4" Aphrodity Jones w ID
|
|
,,Obsesja 4 kółek" w Discovery Channel
|
|
,,Peaky Blinders" od kwietnia w Canal+ Film
|
|
,,W głowie szefa kuchni" na antenie Kuchni+
|
|
Reklama |
|
|
Grupa Socializer znika z rynku, czas na Isobar Polska
W styczniu br. grupa Socializer stała się częścią agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network). Obecnie wydzielono dwie submarki ,,linked by Isobar’’: Hypermedia oraz Lubię to. Natomiast Socializer i Socialformance zmieniły nazwę na Isobar Poland.
więcej
|
|
Mediacap planuje kolejne przejęcia i wejście na GPW
Spółka Mediacap po przejęciu pod koniec ub.r. większościowych udziałów Grupy IQS i agencji The Digitals zapowiada dalsze akwizycje. Firma chce na przełomie tego i przyszłego roku wejść na główny parkiet Giełdy Papierów Wartościowych.
więcej
|
|
Anna Mucha reklamuje Oriflame - The One
Aktorka Anna Mucha została twarzą nowej marki Orfilame - The One. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dział marketingu firmy oraz dom mediowy Arena.
więcej
|
|
Sylwia Kochan na czele marketingu w HTC Polska, odchodzi Agata Cichowicz
Sylwia Kochan, dyrektor sprzedaży w HTC Polska, przejęła obowiązki dotychczasowej dyrektor marketingu firmy, Agaty Cichowicz.
więcej
|
|
Książęce reklamowane w wersji Jasne Ryżowe
Kolejny raz do sprzedaży trafia Jasne Ryżowe, letni wariant piwa Książęce (Kompania Piwowarska). Wspiera to kampania reklamowa przygotowana i realizowana przez firmy Lubię to, Nairobia, Mango Design, MEC i Rc2.
więcej
|
|
Keira Knightly jako żeński James Bond reklamuje Chanel (wideo)
|
|
McDonaldowie reklamują konkurenta McDonald's (wideo)
|
|
Letnia impreza w kampanii piwa Carlsberg Citrus
|
|
Agata Urbańska: ze Starcomu do Areny
|
|
Królewskie przygody reklamują Ceneo.pl (wideo)
|
|
Gary Oldman w reklamach smartfonu HTC One M8 (wideo)
|
|
Prasa |
|
|
Tygodnik ,,7 Dni Puls Tygodnia" znika z rynku. ,,Brak pomysłu na podróbkę"
W tym tygodniu w sprzedaży pojawił się ostatni numer „7 Dni Puls Tygodnia” (Press Media Enterprise). Wydawca zawiesza wydawanie tygodnika. - Podróbki mają szanse zawojowania rynku tylko wtedy kiedy są wielokrotnie tańsze od oryginału - komentuje Sławomir Jastrzębowski, redaktor naczelny „Super Expressu”.
więcej
|
|
TVN i ,,Gazeta Wyborcza" szukają ,,Ludzi Wolności". Rusza plebiscyt na 25-lecie wolnej Polski
Telewizja TVN i „Gazeta Wyborcza” z okazji 25-lecia odrodzenia wolnej Polski organizują plebiscyt „Ludzie Wolności”. Ma on wyłonić bohaterów, którzy są dla Polaków symbolem niepodległości, rozwoju i demokracji.
więcej
|
|
,,Tele Świat" na czele dwutygodników w 2013 roku, ostro w dół ,,Przyjaciółka" (Top 24)
W 2013 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”. Jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Kaczor Donald”, z kolei najwięcej straciła „Grazia”.
więcej
|
|
,,Telemax" i ,,Super TV" zmieniają się w dwutygodniki kompaktowe
Wydawnictwo Bauer zmienia częstotliwość wydawniczą tygodników telewizyjnych „Telemax” i „Super TV”. Oba staną się dwutygodnikami i zaczną się ukazywać w mniejszym niż obecnie, kompaktowym formacie.
więcej
|
|
Internet |
|
|
Poczty mailowe zyskują użytkowników, ale na krócej. Na czele WP.pl i Gmail, najsłabiej Gazeta.pl
Poczta.wp.pl i Gmail to niezmiennie najpopularniejsze serwisy poczty mailowej w Polsce. W ciągu roku wszystkie czołowe serwisy zyskały użytkowników, ale jednocześnie zanotowały mniej odsłon i krótszy czas przypadający na każdego internautę.
więcej
|
|
Wielka awaria Nazwa.pl: wściekłość klientów i... reklamy Home.pl
Od kilku dni platforma hostingowa Nazwa.pl boryka się z dużymi problemami technicznymi, które uderzają w obsługiwane przez nią serwisy. Klienci wylewają swoje żale na fanpage’u firmy, a konkurencyjny Home.pl wykorzystuje okazję do reklamowania swoich usług.
więcej
|
|
WiMP z bezstratnym formatem muzyki za 39,99 zł
Usługa streamingowa WiMP udostępnia w Polsce opcję HiFi umożliwiającą słuchanie muzyki w formacie bezstratnym. Wariant jest dostępny na wszystkich platformach, na których działa WiMP, i dotyczy jego całej bazy utworów.
więcej
|
|
Twitter wprowadza oznaczanie osób na zdjęciach
Najnowsza aktualizacja oficjalnej aplikacji Twittera zmienia sposób, w jaki użytkownicy mogą publikować w swoich strumieniach zdjęcia.
więcej
|
|
LinkedIn umożliwi prowadzenie blogów
Serwis LinkedIn rozpoczął testy nowej usługi, która pozwala na prowadzenie w ramach tej witryny własnego bloga.
więcej
|
|
Aleksy Uchański za Marcina Langowskiego w Grupie Onet.pl
|
|
Google uruchomiło wyszukiwarkę lotów w Polsce
|
|
Turcja odblokowała Twittera, ale zamknęła dostęp do YouTube'a
|
|
Patryk Bukowiecki na czele działu mobilnego w Grupie Allegro
|
|
Instagram ma 200 mln użytkowników. W USA prześcignął Twittera
|
|
Królewskie przygody reklamują Ceneo.pl (wideo)
|
|
Wirtualna Polska z korespondentami na Krymie
|
|
PZU z serwisem o zdrowiu od K2
|
|
Grupa Meble.pl w sieci Budowia
|
|
|
|
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj
|
|
|
RSS
|
© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl
|
|
|